Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 141

Emner: Den sydamerikanske forbindelse (med hovedfokus på Argentina)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Tror næppe Ståle får brug for spansk-kundskaber, skulle han igen få muligheden for at søge uden for de skandinaviske landegrænser og udøve sin trænergerning.. Ståle praktiserer i hvert fald ikke umiddelbart en form for fodbold som egner sig til egne meget sydligere end Tønder..

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Jeg har ikke kunnet finde en kamptråd til Sønderjyske - FCK i dag, så derfor skriver jeg her.

    Efter min mening fik Federico Santander en lovende start i Superligaen. Kropsstærk, overraskende god teknik og to assists. Jeg tror, han kan blive rigtigt god for os.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Jeg har ikke kunnet finde en kamptråd til Sønderjyske - FCK i dag, så derfor skriver jeg her.

    Efter min mening fik Federico Santander en lovende start i Superligaen. Kropsstærk, overraskende god teknik og to assists. Jeg tror, han kan blive rigtigt god for os.
    Han spillede meget med ryggen mod mål og lagde bolde af til de andre, oftest med succes trods tæt opdækning fra SønderjyskEs monsterbagkæde, der ellers plejer at mose de fleste angribere. Bemærkelsesværdigt i øvrigt, sammenlignet med Cornelius (som jo plejer at have denne rolle på holdet), var hvor få frispark Santander begik, modsat Corner.
    Sidst redigeret af jonlanghoff : 02.08.15 kl. 22:58


  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Bemærkelsesværdigt i øvrigt, sammenlignet med Cornelius (som jo plejer at have denne rolle på holdet), var hvor få frispark Santander begik, modsat Corner.
    Jeg giver det 5-7 kampe inden de også fløjtes imod ham, hvor dommerne har været på et eller andet seminar og har set evaluering af 'topkampen' på næste fredag, hvor man følger de tætte kampe mellem forsvar og angriber. Præcis som der gik en halvsæson før de begyndte at fløjte frisparkene imod Corner....

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Jeg giver det 5-7 kampe inden de også fløjtes imod ham, hvor dommerne har været på et eller andet seminar og har set evaluering af 'topkampen' på næste fredag, hvor man følger de tætte kampe mellem forsvar og angriber. Præcis som der gik en halvsæson før de begyndte at fløjte frisparkene imod Corner....
    Arh, synes nu også Corner har en tendens til at komme noget klodset ind i duellerne.. Santander ser altså umiddelbart ud til at være en klasse eller to bedre end Corner med ryggen til mål..

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Det virker i hvert fald til, at Cornelius nu rent faktisk er nødt til at vise noget, før han er sikker på en plads i start-11'eren modsat tidligere, hvor den nærmest var garanteret lige meget, hvad han leverede.

    Dejligt med konkurrence og Santander tabte vel nærmest ikke en luftduel i går på trods af det føromtalte meget fysiske SE-forsvar?

    Og det overblik han viste med specielt assisten til William er der vel ikke mange i Superligaen, der har? Og slet ikke angribere som nærmest har tunnelsyn, når de modtager bolden og kun har for øje at komme frem til en afslutning.

    Jeg havde store forhåbninger til Santander ligesom mange sikkert havde. Men reelt var der nok ikke mange, der vidste meget om hans kvaliteter. Men de er allerede begyndt at vise sig. Virkelig stærk på låget. Bruger kroppen fantastisk til at skærme modstandere af. Lader sig på ingen måde kyse omend han burde have haft en advarsel for hævnagt nede i Tjekkiet. Og så har han power i sit spark, som det viste sig på et frispark ganske langt ude fra. Hans hastighed virker til at være i den bedre halvdel omend han ikke er nogen Speedy Gonzales.

    Alt i alt virker det til at være en rigtig fornuftig pakke til at ligge oppe på toppen i vores angreb. Om han så også er pengene værd må vi jo tales ved om om et halvt til et helt år.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Santander fik i går lavet sit første mål for klubben, og så i en international kamp. Og apropos internationale kampe og Santander, så er han kommet på allstar holdet i Copa Libertadores. Ikke så ringe, og det gør kun at jeg får endnu højere forventninger til ham.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...k-allstar-hold

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Santander fik i går lavet sit første mål for klubben, og så i en international kamp. Og apropos internationale kampe og Santander, så er han kommet på allstar holdet i Copa Libertadores. Ikke så ringe, og det gør kun at jeg får endnu højere forventninger til ham.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...k-allstar-hold
    Han viste igen i går, hvor utroligt stærk han er, og så har han også et rigtig godt blik for sine medspillere. Derudover tager han ansvar ved eksempelvis lynhurtigt at tage bolden ved et frispark, hvor han egentlig også får sendt et fint forsøg afsted. Det er bare så hamrende lækkert at se en spiller, der kommer til klubben i absolut kampform, og får ind og tager ansvar med det samme. Jeg har kæmpe forventninger til ham, og jeg tror, at han indfrier dem - måske ikke med 20 mål i første sæson, men mindre kan bestemt også gøre det. Han har spillet tre kampe og lavet to assists og et mål - flot start! Og endda med en første kamp, hvor han vel nærmest kun havde været i landet i få dage.

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    I et interview med Santander:

    "- Det er gået fint, men det har været kompliceret i begyndelsen med sproget. Men jeg er begyndt at studere engelsk for at lære det så hurtigt som muligt. Med tiden vil jeg lære mere og mere, fortæller Federico Santander til tipsbladet.dk efter træningen."

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...anderledes-her
    Sidst redigeret af Wonderboy : 14.08.15 kl. 10:28

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    FCK.dk har lavet et fint portræt i flere dele af den gode Santander:

    Om sprogbarrieren
    Om sit forhold til fansne
    Om livet i København
    Video Q&A med fanspørgsmål

    Fed fyr - jeg er i hvert fald fan af ham på og udenfor banen.

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg er enig i det med fagterne på banen, men hvad angår kommunikationen til træning, og fra bænken til banen eller Ståle til Federico så kunne det måske være at Ståle skulle lære spansk? Nu hvor vi har åbnet op for at der skal ske noget mellem FCK og Sydamerika er det vel en meget god ide. Yderligere er det næppe dårligt for Ståle at kunne tale spansk hvis han har ambitioner om de større ligaer.
    Hvad med at lade Ståle lære dansk først? :-)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Hvad med at lade Ståle lære dansk først? :-)
    hvorfor?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  22. De følgende 14 brugere er enige:

  23. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Hvad med at lade Ståle lære dansk først? :-)
    Jeg læste engang et interview med ham, netop omkring dette emne. Han kan godt tale dansk, men har selv valgt ikke at praktisere det, da han efter eget udsagn, ikke har det specielt godt med det, da han synes at han lyder ganske forfærdelig. Når bare han snakker langsomt, kan man sagtens forstå hvad han siger, så fred være med det :-)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #134
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg læste engang et interview med ham, netop omkring dette emne. Han kan godt tale dansk, men har selv valgt ikke at praktisere det, da han efter eget udsagn, ikke har det specielt godt med det, da han synes at han lyder ganske forfærdelig. Når bare han snakker langsomt, kan man sagtens forstå hvad han siger, så fred være med det :-)
    https://youtu.be/5f9VG2eXPh0?t=19m :)

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #135
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Jeg sætter lige dette link ind i denne tråd også, hvor det hører hjemme:
    http://www.bt.dk/superligaen/fck-jag...til-sydamerika

    Interessant er det da, at den sydamerikanske forbindelse fortsat er spillevende.
    Er der ud fra de kampe Højer har set, nogle der har bud på, hvem man holder sig orienteret om? Kunne det fx være en angriber mere eller en central midtbanespiller?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tyskland - Argentina
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.06, 02:34
  2. Argentina-Elfenbenskysten
    By JM in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 11.06.06, 11:20
  3. Så prøver Rosenborg med sydamerikanske spilere
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 11:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •