Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 141

Emner: Den sydamerikanske forbindelse (med hovedfokus på Argentina)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis det er korrekt, så ser han aldeles giftig ud:
    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ferna..._footballer%29

    43 mål i 58 kampe. Waov.
    Ikke for at være en party-killer, men er det bare mig, eller scorer han næsten samtlige mål på omstillings/kontra mod nogle ikke alt for imponerende forsvar? https://www.youtube.com/watch?v=sW15p5RRDig
    Jeg har jo ikke noget imod, at der også bliver scoret efter omstillinger, men vi har vel først og fremmest behov for en angriber, der kan score, selv om modstanderne har "parkeret bussen".

    Nå ja, bare en bemærkning. Det er jo aldrig som udgangspunkt svært at være utilfreds med 43 mål i 58 kampe ;) Frygter bare en ny Pourie.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Hans bevægelser berettiger til øgenavnet: den paraguayanske Duncan.

  3. #48
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Velkommen til Federico Santander:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5603998

    Prisen ifølge EB er: 27 millioner og dermed det dyreste udenlandske indkøb.
    Meget positivt, at en svale (Mussis), ikke har stoppet os på det Sydamerikanske marked.

    Så var de tidligere meldinger om en angriber fra Paraguay korrekte.
    Sidst redigeret af zebos : 12.06.15 kl. 08:46
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Velkommen til Frederico Santander:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5603998

    Prisen ifølge EB er: 27 millioner og dermed det dyreste udenlandske indkøb.
    Meget positivt, at en svale (Mussis), ikke har stoppet os på det Sydamerikanske marked.

    Så var de tidligere meldinger om en angriber fra Paraguay korrekte.
    Velkommen til Federico :-)

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Guarani spillede ligakamp natten til fredag og vandt 5-0. Santander kom ikke på banen - om han blev sparet eller ikke er god nok til truppen er usagt. Den tidligere omtalte Fernandez scorede forøvrigt 3 basser.

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Guarani spillede ligakamp natten til fredag og vandt 5-0. Santander kom ikke på banen - om han blev sparet eller ikke er god nok til truppen er usagt. Den tidligere omtalte Fernandez scorede forøvrigt 3 basser.
    https://youtu.be/9PdFbPfuvAA Det da Santander der får målmanden til at parèr en bold over til sin medspiller så Guarani scorer til 2-0? ;)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    https://youtu.be/9PdFbPfuvAA Det da Santander der får målmanden til at parèr en bold over til sin medspiller så Guarani scorer til 2-0? ;)
    Sparker han den ikke på stangen? :-) Uanset hvad ligner det unægteligt et 9-tal på ryggen af ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    https://youtu.be/9PdFbPfuvAA Det da Santander der får målmanden til at parèr en bold over til sin medspiller så Guarani scorer til 2-0? ;)
    Jeg har set klippet. Men jeg er ret sikker på, at det ikke er fra kampen i forgårs. Ifølge de liveupdates og den startopstilling, som jeg har kunne finde, så spillede Santander ikke, og minuttallet fra klippet passer ikke med dem fra updates. Men den kan da godt være mig, der tager fejl.

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Sparker han den ikke på stangen? :-) Uanset hvad ligner det unægteligt et 9-tal på ryggen af ham.

    Ja det er Santander i klippet og jeg tror det er en målmandsfejl.

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er Santander i klippet og jeg tror det er en målmandsfejl.
    Du har ret. Det er jo meget tydeligt i den langsomme gengivelse, at målmanden fjumrer den hen til målscoreren. Som så i øvrigt, så vidt jeg kan se, har nummer 5 på ryggen, og i følge det kampreferat, jeg har fundet, skulle målscoreren til 2-0 være Juan Aguilar, som vist har nummer 20. Det kunne med andre ord godt tyde på, at du har ret i, at det klip ikke er fra kampen forleden. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)


  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har set klippet. Men jeg er ret sikker på, at det ikke er fra kampen i forgårs. Ifølge de liveupdates og den startopstilling, som jeg har kunne finde, så spillede Santander ikke, og minuttallet fra klippet passer ikke med dem fra updates. Men den kan da godt være mig, der tager fejl.
    + det er nr. 15 der scorer målet. Ifølge livescore.com er der Juan Aguilar der scorer det mål, og han har nummer 20.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Så spørgsmålet er, hvorfor Santander ikke var på banen. Måske er aftalen mellem de to klubber, at han kun må spille de resterende kampe i CL, som jo er årsagen til det forsinkede skifte...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #59
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så spørgsmålet er, hvorfor Santander ikke var på banen.
    Med lidt fantasi kunne man måske forestille sig, at Guarani hellere vil benytte spillere der har en fremtid i klubben.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så spørgsmålet er, hvorfor Santander ikke var på banen. Måske er aftalen mellem de to klubber, at han kun må spille de resterende kampe i CL, som jo er årsagen til det forsinkede skifte...
    Santander har spillet ligakamp efter købet.

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tyskland - Argentina
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.06, 02:34
  2. Argentina-Elfenbenskysten
    By JM in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 11.06.06, 11:20
  3. Så prøver Rosenborg med sydamerikanske spilere
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 11:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •