Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 29 af 29

Emner: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ambitiøst projekt. Vel nærmest et umuligt projekt.


    Jeg kan forøvrigt godt huske Kristoffer Johansen som spillede venstre midt i hjemmekampen mod Hradec Kralove. Jeg mener endvidere, at han senere i karrieren lavede det forbudte skifte til BIF dog uden at få kampe.

    Jeg har forøvrigt følgende forslag til rettelser frit fra min hukommelse:

    Brian Kaus - højre back
    Morten Nielsen - angreb

    Og så er der nogen, som jeg ikke kan huske spille de placeringer du nævner. F.eks husker jeg kun Birn som back i FCK.
    Ja det vist sig at være sværere end først antaget.

    Brian Kaus er det for sent med. Højre back afstemningen er jo i fuld gang.

    Vi havde en Morten B. Nielsen i angrebet. Det er ikke ham du forveksler med Morten Nielsen?
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Der er vist kun plads til 30 valg i en afstemning så nogle kategorier skal nok udsættes for lidt frasortering af de mindst relevante emner.
    Det ville også gøre det lidt nemmere og mere overskueligt :-)
    Hislen af TorbenØ.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af tortocnt Se meddelelser
    Der er vist kun plads til 30 valg i en afstemning så nogle kategorier skal nok udsættes for lidt frasortering af de mindst relevante emner.
    Det ville også gøre det lidt nemmere og mere overskueligt :-)
    Men mindre komplet, hvilket bryder med hele formålet. Da det kun er et problem på de pladser hvor der alligevel skal finde to mand, løser det hele sig selv med to afstemninger på de pladser.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Og så længe folk kan stemme på så mange som det passer dem, kan man jo bare lægge de to afstemninger sammen.

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Morten B nielsen var angriber fra Biffan og Morten Nielsen venstre kant for FCK og tog derefter til Frankrig.

    Ikke sandt?
    Death by football!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af A Se meddelelser
    Morten B nielsen var angriber fra Biffan og Morten Nielsen venstre kant for FCK og tog derefter til Frankrig.

    Ikke sandt?
    Angrebs-Morten Bøhme Nielsen: http://nipserstat.dk/nipserstat/Simp...rerOperator=or

    Kant-Morten Nielsen: http://nipserstat.dk/nipserstat/Simp...rerOperator=or
    and oh how we danced

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,159

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Sokken Se meddelelser

    Vi havde en Morten B. Nielsen i angrebet. Det er ikke ham du forveksler med Morten Nielsen?
    Nej jeg kan ganske udmærket huske forskel. Jeg mener bare også, at Morten Nielsen (ikke ham fra BIF) havde kampe i angrebet, da han var så hurtig. Men jeg husker da muligvis forkert.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #23
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Når der er flere spillere, hvor man kan stemme på dem på forskellige positioner, så ryger vi måske ud i at én spiller er den bedste på flere pladser. Hvordan forholder vi os til det?

    Vi vil vel gerne have et hold med forskellige navne på hver position, som fx:

    Johan Wiland
    Zdeněk Pospěch - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - Nicklas Jensen
    Bjarne Goldbæk - Christian Poulsen - Tobias Linderoth - Jesper Grønkjær
    Dame N'Doye - Sibusiso Zuma
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Når der er flere spillere, hvor man kan stemme på dem på forskellige positioner, så ryger vi måske ud i at én spiller er den bedste på flere pladser. Hvordan forholder vi os til det?
    Vi håber at det ikke sker :)
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Skulle man evt overveje at samle de to-tre-fire bedste fra hver af de opdelte afstemninger i en finaleafstemning? Jeg følte selv et lille pres for at stemme på en eller anden selv om mine to favoritter var i den anden afstemning, så der er måske en bias introduceret af opdelingen som teoretiskt kan komme til at påvirke resultatet. Den slags måske'er kan vi jo ikke have.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSharpShooter Se meddelelser
    Skulle man evt overveje at samle de to-tre-fire bedste fra hver af de opdelte afstemninger i en finaleafstemning? Jeg følte selv et lille pres for at stemme på en eller anden selv om mine to favoritter var i den anden afstemning, så der er måske en bias introduceret af opdelingen som teoretiskt kan komme til at påvirke resultatet. Den slags måske'er kan vi jo ikke have.
    Jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor man ikke bare, fra starten af, har begrænset afstemningen til 20 spillere pr. position...
    Der er jo for fanden ikke nogen der stemmer på Kenneth Birkedal, Özdogan, Grindheim e.l. alligevel.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af jon85 Se meddelelser
    Jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor man ikke bare, fra starten af, har begrænset afstemningen til 20 spillere pr. position...
    Der er jo for fanden ikke nogen der stemmer på Kenneth Birkedal, Özdogan, Grindheim e.l. alligevel.
    Well...... så havde den jo ikke været komplet.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    ...iøvrigt stor tak til Sokken for tråd og alle afstemningerne, topunderholdning at deltage i!

    I går fik jeg undervejs den mest populære opstilling til at være: Wiland - Niclas - Hangeland - Gravgaard - Pospech - Goldbæk - Linderoth - William - Grønkjær - N'Doye - Zuma
    Tabte rask væk en times arbejde på at sidde og fundere over hvordan det ville se ud med dem alle i deres bedste form og alder - sindsygt angreb at stille med (Allbäck ville være på bænken).

    /ottesen
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd

    Citat Oprindeligt indsendt af ottesen Se meddelelser
    ...iøvrigt stor tak til Sokken for tråd og alle afstemningerne, topunderholdning at deltage i!

    I går fik jeg undervejs den mest populære opstilling til at være: Wiland - Niclas - Hangeland - Gravgaard - Pospech - Goldbæk - Linderoth - William - Grønkjær - N'Doye - Zuma
    Tabte rask væk en times arbejde på at sidde og fundere over hvordan det ville se ud med dem alle i deres bedste form og alder - sindsygt angreb at stille med (Allbäck ville være på bænken).

    /ottesen

    Efterfølgende har Christian Poulsen overhalet William Kvist i kampen om en af de centrale midtbanepladser.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 25.02.14, 14:00
  2. FCK All Stars
    By FGreve in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 23.02.14, 10:28
  3. 00'ernes All-Stars København hold
    By Elver in forum De lange linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 10.01.10, 20:44
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 10.03.06, 10:14
  5. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 01.09.05, 00:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •