Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Der skulle vel ikke være en, som havde overskud til at berette lidt fra FCK inside arrangementet i går. Selv synes jeg, at det var en fantastisk idé. Desværre var jeg forhindret, men det kunne være spændende at høre lidt om, hvad der blev fortalt af Ståle, CV og Hørsholt. Det kommer sikkert en rapport fra FCKTV, men det kunne være rart at høre lidt om arrangementet set med fanbriller...


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Det var et fremragende arrangement, og jeg har hverken noter, hukommelse eller tid til at yde alle retfærdighed med et udtømmeligt referat, men her er lidt strøtanker omkring de forskellige elementer:
    Budt velkommen i døren af søde. smilende og venligt personale. Checkede billetter og dem der var så dumme de ikke kunne følge instruktioner og tage deres kort med (ville aldrig ske for mig - host) tog lige 10 sekunder mere, medens de checkede listerne.
    Relativ god plads til at sidde og se U19 kampen.
    I pausen var der på L&B scenen stillet fade med sandwiches og jacobsen + Alm. Carlsberg øl op. Meget lange køer formede sig hurtigt, men afviklingen var lige så hurtig. Der var rigeligt med sandwiches og - selvom jeg gjorde mit bedste - også øl - der var masser tilbage af begge da vi gik ind i det tilstødende lokale.
    Daniello bød os velkommen og overlod ordet til jes Mortensen fra FCK-TV, som styrede resten af forløbet indtil Quizzen. Trøjen blev præsenteret af Corne og NJ - jeg var henrykt over den subtile (OK, som det skred frem mindre og mindre subtile) måde det lykkedes dem at jorde den i bund og grund rædselsfulde trøje. Ace og jeg er lidt uenig omkring det planlagte element her. Jeg har sgu tiltro den den gennemsyret selvironi, og er sikker på man mindst har vidst hvad der ville ske når man satte de to herrer til at præsentere trøjen og at man muligvis også er blevet enige om nogle af de sjove ting de skulle sige. Det var i hvert fald sjovt.
    Så gav Anders Hørsholt en præsentation af den forretningsmæssige organisation bag klubben inklusiv i bullet points en gennemgang af nogle af de strategiske elementer. Jeg synes pesonligt ikke det var så tørt som det lyder, men det var heller ikke en detaljeret gennemgang af brugen af zoneforsvar i hjørnesparkssituationer!
    CV gik lidt længere ned i detaljer omkring holdet - træner og support staff inklusiv organisationen omkring scouting og SoE. Han virkede lidt nervøs og haltende i starten, men måske var det da han fandt ud af at han ikke var i fjendtlig selskab han løsnede lidt, for til sidst virkede han meget mere afslappet. Alle 3 gjorde et stort nummer ud af at prise forholdet mellem klub og fans og understrege betydningen af opbakningen, specielt når det gik dårligt rent resultatmæssigt. Der blev for øvrigt ikke taget spørgsmål undervejs, de kom senere.
    Sidst var det Ståle som gav et gennemgang af holdet og den sportslige situation. Han samlede også lidt op fra nogle af de punkter CV havde taget op omkring løbende udskiftning på alle positioner.
    Så kom vi til spørgerunden. Selv havde jeg siddet og forberedt et sprøgsmål, men det var præcis det, der blev stillet som det første (til Anders): "Når nu du siger at fodbolden er vores kerne produkt og at det kommer før alt andet, hvordanhænger det så sammen med at opgive en hjemmebanefordel i et europæisk opgør for at kunne spille en koncert?" Svar: "Der er mange ting, der spiller ind omkring planlægning, og vi forsøger altid at undgå ubehagelige overraskelser. Men det skal også siges, at der er blevet begået fejl". CV blev spurgt omkrig scouting, og udtalte at klubben igennem de sidste år har arbejdet hårdt på at udbygge netværket, og at vi har et verdensomspændende netværk, der kan arbejde for os. Det er selvfølgelig slet ikke kun de navne der står på organisationsdiagrammet, der er ude og finde spillere til os. Ståle blev spurgt: "Jeg ved godt du ikke kan diskutere enkelte spillere, men når du har gode spillere, som f.eks. Bolaños, der simpelthen virker umotiveret, hvad gør du så med den slags spiller?". Ståle: "Vil du take om Bolaños, så lad os tale om Bolaños! Jeg har blandt andet sagt til ham: "Du ved godt Costa Rica er med til VM i brasilien, ikke? jeg kan fortælle dig, at han nok selv er den, der er mest skuffet over sin præstation i denne sæson". Anders fik lov til at svare på hvorfor udbuddet af mad er så dårligt. Mener han svarede at "der arbejdes på sagen". Jeg spurgte hvad Per Windts rolle egentlig er blevet. Synes ikke jeg fik noget klart svar, andet end at han stadig fortalte sjofle vittigheder... OK, ikke fair, Anders fortalte at Per med sin lange baggrund i klubben er en væsentlig kulturbærer omkring hele truppen og trænerstaben. Der blev selvfølgelig stillet mange flere spørgsmål, og så mange rigtig gode - dem må andre ud med.
    Aftenen gik så over til en Quiz, i den noget hårde kategori. Der var 10 hold med 8-12 på hver og førstepræmien var fornyelse af sæsonkort til alle medlemmer af det vindende hold. Første runde var fuldstændig umulig, tror egentlig ikke der var nogen der scorede så meget som ét point, og var mest ment som et wake-up call for lige at lægge linjen :).

    Der er rigtig mange mennsker bag sådan en aften. Daniello var vist nok hovedbagmanden og Jes, Anders, CV, Ståle og Christian var alle med til at gøre det til, i mine øjne, en enestående succes.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Jeg er særdeles enig med Pommie. Dette var bestemt et arrangement der fortjener anerkendelse - fra mig bliver det så i form af denne one-liner.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    60

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Jeg er enig i begejstringen!
    Mht : "Der er mange ting, der spiller ind omkring planlægning, og vi forsøger altid at undgå ubehagelige overraskelser. Men det skal også siges, at der er blevet begået fejl". - er det mig der hørte forkert, eller sagde AH ikke ordret at det aldrig kommer til at ske igen?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Jeg ville meget gerne have været med, men havde forstået at det kun var for fans med både sæsonkort og medlemskab af FCKFC? Er der nogle, der kan be- eller afkræfte dette?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg ville meget gerne have været med, men havde forstået at det kun var for fans med både sæsonkort og medlemskab af FCKFC? Er der nogle, der kan be- eller afkræfte dette?
    Jeg kan bekræfte, at det var et krav, at man havde sæsonkort, og jeg kan vist ligeledes afkræfte, at det skulle have været et krav, at man er medlem af FCKFC.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Jeg kan bekræfte, at det var et krav, at man havde sæsonkort, og jeg kan vist ligeledes afkræfte, at det skulle have været et krav, at man er medlem af FCKFC.
    Ok, tak, så det galt kun afstemningen om ekstra billetter?:
    https://www.facebook.com/FCKBHFANCLUB?viewer_id=0

    "For at deltage i konkurrencen SKAL du være sæsonkortholder og medlem af FCKFC."
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ok, tak, så det galt kun afstemningen om ekstra billetter?:
    https://www.facebook.com/FCKBHFANCLUB?viewer_id=0

    "For at deltage i konkurrencen SKAL du være sæsonkortholder og medlem af FCKFC."
    Nu aner jeg så ikke, hvilken konkurrence, det er, du prøver at linke til, men da det er på FCKFCs egen fb-side, er det da ikke utænkeligt, du dér skal være medlem af selvsamme for at kunne deltage. FCK Inside var dog ikke et FCKFC-arrangement, men ét SLO-Daniello havde sammensat i samarbejde med FCK og L&B. :o)
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar

    Citat Oprindeligt indsendt af Jesper/UC Se meddelelser
    Jeg er enig i begejstringen!
    Mht : "Der er mange ting, der spiller ind omkring planlægning, og vi forsøger altid at undgå ubehagelige overraskelser. Men det skal også siges, at der er blevet begået fejl". - er det mig der hørte forkert, eller sagde AH ikke ordret at det aldrig kommer til at ske igen?
    Jeg tænkte præcis det samme, da jeg læste Pommie's udemærket referat.

    Jo, AH sagde højt, tydeligt og velformuleret : Det kommer ikke til at ske igen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. "Vi tager det med rooo" samt "hvor i fra?"
    By June in forum Kontoret
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 29.05.07, 08:31
  2. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 20.01.06, 17:08
  3. "Denne kvindelige..." (brøndbyfan "Kirsten")
    By Perec in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 03.07.03, 22:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •