Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
139. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    105 75.54%
  • Uafgjort!

    25 17.99%
  • FC Midtjylland Sejr!

    9 6.47%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Jeg ved at man er skuffet, frustreret og hjælpeløs lige nu…MEN er vi derhenne hvor vi bør kigge efter en ny keeper…Vi har tre på papiret gode målmænd men i mine øjne ikke en første keeper længere…….

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Kenny,

    Den slattene attitude, var altså også at finde i GF kampen.
    Jeg påstår da heller ikke, at den ikke også var at finde der? Det er netop den attitude som kan ende med at blive så fandens dyr. Synes bare først at den blev udbredt i denne kamp efter udvisningen.
    Lige nu er jeg rigtig ked af, at vi ikke stadig har Pourie. Selvom Igor ikke udviser denne attitude, så var han stadig tydeligt mærket i slutningen af kampen. Meget kan man sige om Pourie, men han har ikke vist andet, end at han i det mindste ikke giver op.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Jeg er enig.

    Det har været en kæmpe fejl at forlænge med Wiland. Hans storheds tid er desværre forbi. Jakob Busk har nu stort set Lavet kæmpe fejl I alle de kampe han har stået for FCK, javist han er ung, men det er stadig rystende at han altid er så usikker, og Kim C, tjaaa han er vel på vej over I en ny karriere I FCK.

    så ja der skal kigges efter en ny målmand efter min mening.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,159

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Mareridtskamp fra start til slut.

    Jeg synes desværre, at Ståle fejler i dag med opstillingen. Ikke så meget med diamanten men mere med de udtagne spillere. Bortset fra Mellberg, så skifter han vores 3 mest erfarne spillere ud fra startopstillingen. Wiland kunne han selvfølgelig ikke gøre noget ved, men vi må bare indse at selvom Lars og Claudemir ikke strålede i Aarhus, så manglede de i dag. Og så var et tydeligvis en fejl at starte med Nico, som ikke var klar.
    Folk siger altid, at man ikke kan vinde dm med mælketænder. Det prøvede Ståle i dag, og det var en fejl.

    Og så må vi konkludere, at Busk ikke er FCK-materiale. Han er sikkert en strålende målmand til træning eller i reservekampe, men det ser ikke ud til, at det mentale er godt nok. I dag koster han de to første og hans usikkerhed spreder sig tydeligvis til hele holdet. Derudover husker jeg hans kamp med AGF i efteråret og pokalen med OB, hvor han også havde smør på handskerne.

    Men vi må op på hesten igen og glemme den kamp. Katastrofer sker.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    35

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Man fik da på et tidspunkt et lille håb om en gengivelse ved det røde kort, vi har jo ikke før tabt til FCM efter at have været bagud med 2 og blevet reduceret til 10 mand i 75. minut i PARKEN.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Målmandstalenter er generelt sjældne, og det er fordi der er EN ting der er altafgørende for en målmand: erfaring.

    Der er en grund til at målmænd først for alvor topper når de bliver omkring de 30, og det er pga. denne faktor.

    Derudover mangler Busk både højde og drøjde til overhovedet at kunne være tilstede inde i feltet. KÆMPE fejl af Ståle at sætte ham ind til sådan en kamp.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Francho Se meddelelser
    Man fik da på et tidspunkt et lille håb om en gengivelse ved det røde kort, vi har jo ikke før tabt til FCM efter at have været bagud med 2 og blevet reduceret til 10 mand i 75. minut i PARKEN.
    Enig.

    Jeg forstår ikke at Busk har kunne slå Kim. C har pinden, Jeg mindes kun at Kim C har lavet 1 stor fejl ( Drop ) mod horsens, derudover er han langt bedre med fødderne end Wiland og Busk

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Holy COW!

    Det undrer mig at Kenn Hansen får lov til at fortsætte med at dømme suppen.

    Kan ikke se om det første mål skal anulleres, men der er straffe på Vetokele,Braatens mål skal iflg. DR ikke annulleres, Corners udvisning virker på mig i skoven, det ligner at han puffer sin modstander (som har begge hænder i ryggen på ham) væk, hvorefter møgsvinet spiller på det. Så iøvrigt flere svinestreger fra FC Muh.

    Det korte af det lange er dog desværre at vi selv er skyld i nederlaget. HÅBLØS opdækning, kæmpe drop af Busk, en halv banehalvdel til enhver FCM'er der beder om det. Hvad fanden foregår der?

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,159

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Målmandstalenter er generelt sjældne, og det er fordi der er EN ting der er altafgørende for en målmand: erfaring.

    Der er en grund til at målmænd først for alvor topper når de bliver omkring de 30, og det er pga. denne faktor.

    Derudover mangler Busk både højde og drøjde til overhovedet at kunne være tilstede inde i feltet. KÆMPE fejl af Ståle at sætte ham ind til sådan en kamp.
    Ståle har jo ikke noget valg. Det er tydeligvis aftalt i klubben at Busk er 2. målmand, så selvfølgelig skal han ind. Træner Kim overhovedet lige så meget som de andre.

    Når det er sagt, så må klubben jo overveje om der er fremtid i Busk. Og om Wiland kan holde en sæson mere. Ellers må man hente en ny 1.målmand til sommer. Målmændene har simpelthen kostet for meget i år.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,159

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Holy COW!

    Det undrer mig at Kenn Hansen får lov til at fortsætte med at dømme suppen.

    Kan ikke se om det første mål skal anulleres, men der er straffe på Vetokele,Braatens mål skal iflg. DR ikke annulleres, Corners udvisning virker på mig i skoven, det ligner at han puffer sin modstander (som har begge hænder i ryggen på ham) væk, hvorefter møgsvinet spiller på det. Så iøvrigt flere svinestreger fra FC Muh.

    Det korte af det lange er dog desværre at vi selv er skyld i nederlaget. HÅBLØS opdækning, kæmpe drop af Busk, en halv banehalvdel til enhver FCM'er der beder om det. Hvad fanden foregår der?
    Guderne vil vide, at jeg ikke er fan af twitterKenn. Men når det er sagt, så er det jo linjedommeren i den ende, som tager alle de for os dårlige beslutninger. Nogle siger offside på første mål, men at han kan se den lille udvisning og ikke kan se straffet til Vetokele er helt vildt.

    Edit:
    Efter at have set billeder fra kampen, så er der tydeligt offside på Duncan ved 0-1 og tydeligt ikke offside på Braathens mål.
    Sidst redigeret af k@sper : 02.03.14 kl. 22:39

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fcmio Se meddelelser
    Vildt at det falder nogen for brystet at de bliver kaldt fcmidtafrika! Det jo helt til grin at så mange straks tænker på racisme i den sammenhæng.


    Tilbage til kampen. Vi taber 0-4 og fcm går ud bagefter og sikre fodbold Danmark om at FCK stadigvæk er klare favoritter til guldet.

    Godt set .. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2229254.ece

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,510

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Klokken er 23.53, og man er hjemme. Konen og børnene har låst sig inde på badeværelset og ligger og sover.

    Lort med lort og lort på. Vi skal være der de næste mange kampe. Glem kampen i dag og støt op for satan. Tro mig, de ved det udmærket selv.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan undre sig over, at Busk blev gjort til andenmålmand, når talentet tydeligvis ikke er til det. Man kan undre sig endnu mere over, at Kim C ikke har overtaget pladsen igen, når Busk har fået chancen flere gange uden at gribe den.

    Får så vidt angår dagens kamp, er Ståle nødt til at tage ham ud i pausen. Busk er rystende usikker, og det forplanter sig til resten af holdet. Derudover var det en fejl at starte med Toutouh på midten. Ud med ham og ind med Claudemir.
    Hvorfor i alverden skal han ud i pausen? Han skal ud straks efter 1-2 målet. Og det ofte hørte jammer, om at det kan knække en så ung spiller.....er bare ærgerligt. Så må han bruge et år på træningsbanen på at komme tilbage, hvis han formår. Afgørende topkampe er ikke til for at en helt igennem talentløs knægt, som aldrig burde have fået chancen til at begynde med, partout skal vogte kassen.

    Senest at Kim Christensen fik nogle kampe, mindes jeg i øvrigt at han stod ganske udmærket. Vel nærmest bedre end det skidt, Wiland har vist efterfølgende.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Klokken er 23.53, og man er hjemme. Konen og børnene har låst sig inde på badeværelset og ligger og sover.

    Lort med lort og lort på. Vi skal være der de næste mange kampe. Glem kampen i dag og støt op for satan. Tro mig, de ved det udmærket selv.
    Ærgrede mig i minutterne efter kampen over at jeg havde købt billet til OB-away, men jo mere det kommer på afstand, jo mere tror (håber) jeg på en trodsreaktion på næste søndag. Vi kommer dog til at savne Corner gevaldigt!

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)

    Jeg er rystet over den måde, som FCK valgte at spille kamp mod FCM på. Ja, jeg havde lagt mærke til Ståles udmelding her til middag om, at FCK var ude af guldkampen med et nederlag til FCM i aften, hvilket desvære blev den skindbarlige sandhed. Og hvorfor?: Fordi man spillede forudsigeligt, uden vilje og gejst, uden mod og mandshjerte mod et hold, der har brugt ugen på at se taktikvideoer med vores kampe som optakt.

    Man kan klandre mange i truppen for, at kampen endte med det resultat, som vi gerne ville have været foruden. Det er en fejl, at Kim Christensen ikke har været i nærheden af 1.holdet siden sidste sæson, og at lægge ansvaret over på en ung målmand som Jakob Busk, når Johan Wiland ikke har været sig selv siden hans armskade sidste efterår - ja, det er kun dømt til at gå galt. Og at både forsvar, midtbane og angrebet i dag virkede tandløst, var kun med til at forværre skadens omfang. Ståle har også en del af ansvaret for nederlaget i dag med taktiken og opstillingen, men man skal huske på at han har det spillermateriel til rådighed i hverdagen, og at der kommer skader lige op til kampstart er kun sort uheld.

    Jeg synes ærligt talt, at det sportslige ansvar på denne krise ligger hos vores sportsdirektør Carsten V. Jensen. De sidste tre år har CV ikke bestilt andet end, at hente udenlandske spillere og gamle kendinge til klubben i transfervinduerne, på trods af at hans løfter om at der ikke skulle sælges spillere (hvilket så alligevel skete). Der er blevet sagt farvel til Dame N'Doye (konflikt med Ariel Jacobs), Cesar Santin og Ragnar Sigurdsson, samt farvel og goddag til Andreas Cornelius. Holdet skriger akut på at blive forstærket centralt i forsvaret og på midtbanen, samt en ekstra target man til angrebet. Ja, jeg lyder sarkastisk når jeg samtidig ved, at FCK får Franco Mussis til den centrale midtbane til sommer, men FCK kan da for pokker da ikke blive ved med at smide penge ud af vinduet på udenlandske spillere i håb om at der kommer DM-guld til Parken hvert år.

    Det er også spillernes mentale indstilling til tingene, der også er problemet. Den arrogante indstilling med at FCK allerede er mestre, før den sidste runde er spillet, er til at blive syg af. Fy for h*****, siger jeg bare. Kan nogen huske to år tilbage, hvor FCK smed et mesterskab på gulvet og lod FC Nordsjælland rende med titel og direkte adgangsbillet til Champions League? Ja, jeg har ikke glemt den oplevelse. Og det var på grund af, at spillerne og CV som midlertidig cheftræner havde den arrogante indstilling og syn på opgavens løsning, der fik det udfald som ingen havde lyst til at opleve.

    Jeg efterlyser gerne storvask og udrensning i spillertruppen til sommer. Holdet trænger i høj grad til nyt blod, både i spillertruppen og på posten som sportsdirektør.
    Sidst redigeret af Casper the ghost : 03.03.14 kl. 09:57
    Casper the ghost

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (20.10.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.10.13, 18:00
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •