Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Højere ølpriser i Parken!?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    33

    Højere ølpriser i Parken!?

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/02/28...ra-paa-soendag


    Så fik man vist sneget højere priser på øl ind af bagdøren. Mon ikke der ligger en nøgtern cost-benefit-analyse bag?

  2. #2
    cl-cph Slettet

    Re: Højere ølpriser i Parken?!?

    Jeg syntes det er et glimrende tiltag, så folk der ikke drikker alkohol, men som er sæsonkortholdere, også bliver belønnet med rabatter.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Højere ølpriser i Parken?!?

    Citat Oprindeligt indsendt af cl-cph Se meddelelser
    Jeg syntes det er et glimrende tiltag, så folk der ikke drikker alkohol, men som er sæsonkortholdere, også bliver belønnet med rabatter.
    At en 10%-rabat på i forvejen absurd opskruede priser forslår som en skrædder i helvede, er så en anden sag. Det kommer hverken til at betyde fra eller til for min del, men generelt kan man da godt hylde, at det ikke kun er de sæsonkortholdere, der orker fladbamserne, der bliver tilgodeset.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  4. De følgende 15 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Højere ølpriser i Parken?!?

    Citat Oprindeligt indsendt af cl-cph Se meddelelser
    Jeg syntes det er et glimrende tiltag, så folk der ikke drikker alkohol, men som er sæsonkortholdere, også bliver belønnet med rabatter.
    Man kan dårligt være uenig i det rimelige i, at stamkunderabatten rammer bredere end fadbamsesegmentet, også selvom det betyder en årlig merudgift på kr. 340,- for en almindelig Menu-1 tosse som undertegnede. 10% rabat på de i forvejen opskruede priser er bare så fornærmende lidt, at man dårligt gider lede efter sit sæsonkort, når man står i boderne.

    Men det er måske i virkeligheden det, der er den største fidus?

    "Jeg skal have en kop kaffe"
    "Ja tak, det bliver 25 kroner"
    "Øh - jeg er sæsonkortholder"
    "jamen så får du kaffen for bare kr 22,50"
    "Øjeblik..."
    Lede lede lede, forlegent smil, lede, lede, finde, næh det var kortet til S/M-klubben, lede, lede, forlegent smil igen, lede videre...
    ...
    "Værs'go!"
    Gå derfra med følensen af lykke over sin sæsonkortrabat

    Nej vel?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    33

    Re: Højere ølpriser i Parken?!?

    Citat Oprindeligt indsendt af cl-cph Se meddelelser
    Jeg syntes det er et glimrende tiltag, så folk der ikke drikker alkohol, men som er sæsonkortholdere, også bliver belønnet med rabatter.
    Der er bestemt intet galt i at alle trofaste kunder (læs: sæsonkortindehavere) bliver belønnet med rabatter - men en generel rabat på 10% er en joke. Hvem gider at hive sæsonkortet op, når man eksempelvis blot køber en fransk hotdog?

    Sæsonkortets værdi devalueres allerede kraftigt af, at fribilletter kastes i grams via konkurrencer (hvor alle vinder), specielle events med mere....

    I min optik gøres der for lidt for fanbasens kerne, men de ved jo vi er der hver gang alligevel.....

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    17

    Re: Højere ølpriser i Parken?!?

    Jeg synes at det er super at PSE toner rent flag. Da jeg købte mit guldkort i sommer blev jeg lovet 20 % rabat i boderne og derfor var det interessant for mig at vælge guldkortet fremfor fanpasset. Om aftalen er bindende for PSE bliver en sag for forbrugerombudsmanden, men det ligger helt fast at næste sæson kan PSE regne med at jeg snupper et fanpas eller en masse fribilletter, for det er simpelthen ikke o orden at ændre på rabatten midt i en sæson.

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Højere ølpriser i Parken?!?

    Citat fra http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/02/28...a-paa-soendag:
    "De tidligere rabatter på enkelte menuer er ikke længere gældende. Til gengæld kan du som sæsonkortholder nu få 10% rabat på alle mad- og drikkevarer samt alle menuer i alle boderne."

    Da jeg ville købe en Pulled Pork burger viste jeg også sæsonkortet, men fik at vide at den var der skam ikke rabat på. Så der er vist også noget galt der.
    I øvrigt omkring Pulled Pork burgeren, så synes jeg prisen på 50 kr. er lige lovlig høj, for så lille en burger.
    Og hvem pokker er det der har bestemt at der skal salat og coleslaw i den? Der skal bare være kød og masser af barbecue sovs i, og thats it!
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. PARKEN eller Parken?
    By mceppe in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 27.08.20, 15:41
  2. Er tiden inde til at stile højere?
    By nivlaps in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 22.02.05, 11:41
  3. Tag på Parken
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 14.02.05, 14:13
  4. Ølpriser
    By domar in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 09.04.04, 21:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •