Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 20

Emner: Legends

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    16

    Legends

    Hey

    Jeg synes godt nok at 'hyldesten' af FCKlegends i pausen af Midtjyllandskampen var virkelig fesen, var det bare humøret af at være bagud 3-1 i pausen der var skyld i det eller er fansnes gennemsnitsalder faldet således der er ingen der kender dem længere?
    Jeg har ellers altid brystet mig af at FCKs fans var, uden sammenligning, KLART bedst til at hylde tidligere spillere og netop huske de gamle legender, men den tid er måske fortid?
    I så fald så synes jeg satme det er synd.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Legends

    Personligt ser jeg nærmest alt hvad der sker i pausen som noget der bare skal overstås. Det bliver tit til lidt kiksede forsøg på at underholde publikum. Selvfølgelig fortjente de gamle drenge at blive hyldet, men hele setuppet var ikke så elegant, og stemningen var naturligvis trykket pga. resultatet i pausen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Legends

    Jeg ville gerne have klappet og hyldet dem, men jeg var simpelthen for travlt optaget af at begræde den måde vi var i færd med at tabe kampen, og deraf DM titlen, på.
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Legends

    Jeg synes det er lamt at det skal have et smart engelsk navn: "Legends' Club"... ugh.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    71

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Jeg synes det er lamt at det skal have et smart engelsk navn: "Legends' Club"... ugh.
    Ser desværre ud til at den trend er kommet for at blive "School of excellence"

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af Olfert Se meddelelser
    Ser desværre ud til at den trend er kommet for at blive "School of excellence"
    FCK, PSE, SLO, Megastore...

    Sådan har det vist været længe.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af Kimse Se meddelelser
    Hey

    Jeg synes godt nok at 'hyldesten' af FCKlegends i pausen af Midtjyllandskampen var virkelig fesen, var det bare humøret af at være bagud 3-1 i pausen der var skyld i det eller er fansnes gennemsnitsalder faldet således der er ingen der kender dem længere?
    Jeg har ellers altid brystet mig af at FCKs fans var, uden sammenligning, KLART bedst til at hylde tidligere spillere og netop huske de gamle legender, men den tid er måske fortid?
    I så fald så synes jeg satme det er synd.
    Jeg syntes generelt bare hele konceptet om at fremfinde nogle gamle spillere og indlemme dem i en "legends klub" er latterligt. Hvordan kan en spiller som har spillet i klubben fra 1992-1993 få betegnelsen legende?

    Hvis man skal hyldes som en legende, så skal det være fordi man var så markant bedre end andre spillere i klubbens historie, og samtidig have spillet en masse kampe for klubben. I mine øjne skal man være oppe omkring Zuma status/niveau, før man kan få prædikatet legende!
    Sidst redigeret af Poppelvig : 07.03.14 kl. 10:32


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    71

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Jeg syntes generelt bare hele konceptet om at fremfinde nogle gamle spillere og indlemme dem i en "legends klub" er latterligt. Hvordan kan en spiller som har spillet i klubben fra 1992-1993 få betegnelsen legende?

    Hvis man skal hyldes som en legende, så skal det være fordi man var så markant bedre end andre spillere i klubbens historie, og samtidig have spillet en masse kampe for klubben. I mine øjne skal man være oppe omkring Zuma status/niveau, før man kan få prædikatet legende!
    Lidt mere stil over det her http://video.redwings.nhl.com/videoc...569276&lang=en

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Legends

    Nå men jeg synes, at det er en meget charmerende idé at hylde vores helte, også selvom denne "klub" på sigt må blive vældig stor.
    Og selvfølgelig skal de markante spillere fra vores første mesterhold da indlemmes, også selvom de kun spillede i FCK i første sæson. Det er jo alle spillere, som os der har været med fra starten stadig tydelig kan huske (for noget positivt).

    Fed ide, fedt navn, fede videoer, glæder mig til at se de næste medlemmer

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og selvfølgelig skal de markante spillere fra vores første mesterhold da indlemmes, også selvom de kun spillede i FCK i første sæson. Det er jo alle spillere, som os der har været med fra starten stadig tydelig kan huske (for noget positivt).
    Netop; og det skal lige huskes at de jo ikke bare kom ud af det blå 1. juli 1992. Den af spillerne der kun fik én sæson, og desuden den første kaptajn til at løfte et DM-trofæ i klubben, Pierre Larsen, havde også knap et årti som spiller hos B1903 i to omgange. Der var bl.a. noget som det her, der vel også har spillet en rolle ;-)


  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Netop; og det skal lige huskes at de jo ikke bare kom ud af det blå 1. juli 1992. Den af spillerne der kun fik én sæson, og desuden den første kaptajn til at løfte et DM-trofæ i klubben, Pierre Larsen, havde også knap et årti som spiller hos B1903 i to omgange. Der var bl.a. noget som det her, der vel også har spillet en rolle ;-)
    Præcis. At B1903 skiftede navn til FCK skal jo ikke afskære os ude fra Gentofte fra at hylde de tidlige 90'er-helte. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Jeg syntes generelt bare hele konceptet om at fremfinde nogle gamle spillere og indlemme dem i en "legends klub" er latterligt. Hvordan kan en spiller som har spillet i klubben fra 1992-1993 få betegnelsen legende?

    Hvis man skal hyldes som en legende, så skal det være fordi man var så markant bedre end andre spillere i klubbens historie, og samtidig have spillet en masse kampe for klubben. I mine øjne skal man være oppe omkring Zuma status/niveau, før man kan få prædikatet legende!
    Det er immervæk lidt svært at have spillet før 1992 i klubben? FCK vandt et mesterskab i den første sæson og var så på en ørkenvandring indtil det mesterskab, som Zuma sikrede os i Brøndby. Det giver jo ingen mening ikke at anerkende det? Også selvom masser af vores fans (inkl. mig) ikke kan huske det.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Legends

    Uden at fluekneppe og være idiot, så var det i parken mod Brøndby, at Zuma scorede sin kongekasse og Hjalte Bo som afgjorde sagerne i Brøndby små 2 år senere. Og det skal ikke skille os fra, at dele det synspunkt, at de "gamle" sagtens kan modtage den hyldest, som de fortjener:-)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Legends

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Netop; og det skal lige huskes at de jo ikke bare kom ud af det blå 1. juli 1992. Den af spillerne der kun fik én sæson, og desuden den første kaptajn til at løfte et DM-trofæ i klubben, Pierre Larsen, havde også knap et årti som spiller hos B1903 i to omgange. Der var bl.a. noget som det her, der vel også har spillet en rolle ;-)
    Helt enig. Jesus et konge-garn Stefan Effenberg havde og Ivans skovsnegl leder tankerne hen på stonewash og blå adidas håndboldsko.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Legends

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/04/28...i-legends-club

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/04/29...tners-handsker

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/6061376

    Sibusiso Zuma bliver optaget i Legends Club på søndag.

    Efter min mening meget fortjent. Han var måske vores allermest spektakulære spiller nogensinde, og her tænkes ikke kun på kongemålet mod Brøndby.


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Legends of the Ring 7. May
    By CR in forum Diverse
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.05.11, 07:05
  2. Legends of the Ring 5. marts
    By CR in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 02.05.11, 20:52
  3. Urban Legends
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 24.07.03, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •