Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    21 31.82%
  • Uafgjort!

    16 24.24%
  • OB Sejr!

    29 43.94%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 41

Emner: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Kan vi ikke snart få udbetalt erstatning på en totalskadet NJ. Det kommer jo aldrig til at blive anderledes. Og når man så baserer hele holdet på en mand der bliver skadet 20 sekunder inde i HVER kamp skal det hele blive lort.

    Nu skriver jeg nok noget jeg fortryder i morgen, men de unævnlige fra pestegnen har desværre en bedre trup end vores!!!!! ØV ØV ØV.

    Ja jeg er negativ men målet er snart at vi skal være tilfreds med en fjerde plads.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Dommeren overreagerede ved Delaneys gule kort. Ang. Nicolai Jørgensen må man bare sige, at det kommer til at bide os i røven, at vi ikke hentede en erstatning. Og når Lars Jacobsen bliver indskiftet som erstatning for en skadet Vetokele, må man bare konstatere, at vi er ualmindelig tyndt besat i angrebet. Hvorfor man valgte at udleje Pourie, er mig stadig en gåde.


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Kan vi ikke snart få udbetalt erstatning på en totalskadet NJ. Det kommer jo aldrig til at blive anderledes. Og når man så baserer hele holdet på en mand der bliver skadet 20 sekunder inde i HVER kamp skal det hele blive lort.
    At benytte betegnelsen glasben om NJs skadesratio må efterhånden være en fornærmelse for en i sammenligning nærmest skadesfri spiller som Grønkjær. Det er superirriterende - og selvfølgelig supertrist for NJ, der formentlig er den, som er allermest irriteret over situationen. Generelt plejer FCKs stab at være god til at håndtere skader, så det ser virkelig kritisk ud.

    Slagt mig gerne, hvis jeg tager fejl, men er det i øvrigt ikke som om, at vi altid kommer ret hurtig tilbage på sporet med Ståle ved roret? Efter et grimt nederlag, plejer der at vente en arbejdssejr i kampen efter.

    Btw - spændende runde i vente med AaB - FCM, mens vi møder SønderjyskE ude. Den kamp kan potentielt sende os tilbage i guldkampen - og gøre AaB til svag favorit.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Og når Lars Jacobsen bliver indskiftet som erstatning for en skadet Vetokele, må man bare konstatere, at vi er ualmindelig tyndt besat i angrebet. Hvorfor man valgte at udleje Pourie, er mig stadig en gåde.
    Gudskelov for at det er Sønderjyske i næste runde, for umiddelbart kommer vi til at mønstre én af de ringeste offensiver i meget lang tid. Med det gule kort slutter Braaten sig til karantæneboksen sammen med Cornelius, og noget kunne tyde på, at vi mister både Vetokele og Jørgensen til skader. I så fald bringer det sjældenheder som Adi, Amankwaa, Diouf (?!) og Felfel i spil til på fredag.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Synes Braaten var i top tre Idag af vores spillere .....
    Willand, Remmer, Pierre, Mellberg, Stadsgaard, Toutouh og Veto var blot nogle af dem der gjorde bedre indtryk på kampen... Braaten slog ingen indlæg, kom ikke med nogle skud på mål, og opnåede kun en assist til assisten der gav mål på målet, hvordan kan det være i top tre som (hængende) angriber!? - Det var ikke hans værste kamp, men fra top til bund med Braaten er der ikke langt...

    [Men alt i alt, 3 vigtige point, arbejdssejr med en mand i undertal i 10 min] <- alt hvad man kunne ønske sig efter sidste uges guldspild.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 09.03.14 kl. 22:42

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Willand, Remmer, Pierre, Mellberg, Stadsgaard, Toutouh og Veto var blot nogle af dem der gjorde bedre indtryk på kampen... Braaten slog ingen indlæg, kom ikke med nogle skud på mål, og opnåede kun en assist til assisten der gav mål på målet, hvordan kan det være i top tre som (hængende) angriber!? - Det var ikke hans værste kamp, men fra top til bund med Braaten er der ikke langt...

    [Men alt i alt, 3 vigtige point, arbejdssejr med en mand i undertal i 10 min] <- alt hvad man kunne ønske sig efter sidste uges guldspild.
    Jeg er enig.

    Jeg fik hovedpine af at se Braaten i dag. Han prøver konsekvent altid at være one man army og bulldoze sig igennem 2-3 modstandere, som for det meste altid går galt. Derudover som andre nævner har han næsten aldrig nogen kvalificeret afslutninger på mål. Den eneste rigtige gode kamp han har spillet var mod Juve, og så har han været middelmådig i superligaen, desværre.

    Jeg håbe ikke man forlænger med ham til sommer.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Jeg havde håbet, at vi i dag var back on track. Det er vi ikke. Jeg ved ikke, hvad der er sket, men Gisla er fx en skygge af sig selv sammenlignet med efteråret. Jeg synes egentlig ikke, at det giver mening at svine Braaten eller andre. Det handler om hele holdet. Og igen-igen oplevede jeg, at vores modstander i flere perioder er mere kreative og mere direkte end os. Jeg oplever simpelt hen ikke, at vi er on top of it (beklager det irriterende engelske).

    Jeg så ikke, "at vi rejste os, og at det gik ud over Odense". Det var migrænebold, og det sidste kvarter fløj møblementet rundt i lokalet, og jeg råbte og skreg. Jeg var næsten sikker på, at det ville ende galt.

    Humøret er sgu' ikke blevet bedre af, at Ålborg- og BØF-kollegaerne sms'er og sms'er og sms'er om, hvor godt de selv synes, at de spiller. Hvis ikke vi pludselig mod Haderslev er helt oppe i gear, kan denne her sæson ende rigtig skidt (og jeg kan ikke bruge det til noget, at Ståle nok skal sælge en eller anden til sommer. Det er NU det gælder).

    Et ligegyldigt indlæg, men jeg måtte ha' luft.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg havde håbet, at vi i dag var back on track. Det er vi ikke.
    hvad mener du med back on track?

    sprudlenede angrebsspil og en stensikker defensiv, som vi ellers har præsteret denne sæson?
    jeg syntes ikke der har været noget der har tydet på i ugen op til kampen at FC skulle komme tilbage på sporet.

    efter sidste uges afklapsning handlede det idag om at lukke ned bagude. Kønt var det ikke, men det lykkedes. Fint tilfreds med kampen, og godt at se spillerne hanke lidt op i sig selv og så fighte sejren hjem når der er behov for det.
    Jeg syntes ikke OB presser os så meget igen, som statistikken giver indtryk af, selvom AGF kampen var frisk i hukommelsen.
    Dog håber jeg også til de næste par kampe at offensiven bliver bare en anelse skarpere og får testet modstanderes keepere lidt oftere og med bedre kvalitet. Især i en sæson hvor vi har haft svært ved at holde nullet skal vi bare bruge mindst 2 mål.
    Derudover syntes jeg Vetokele spiller en god kamp idag og er mit bud på Man of the Match. Super presspil, laver rigtig mange bolderobringer (selvom dette måske ikke er de bedste kvaliteter for en angriber) og krydrer det med kampens eneste mål. Håber målet bliver startskuddet så vi kan se ham komme i november-form igen.
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Det var en sejr der kom i hus efter slid og held. OB står på et tidspunkt 4-5 mand i felten hvor de er dækket op af 2 mand og resten ser bold. Utrolig dårlig slutning på kampen, hvor der til sidst slet ikke er styr på hvilke roller folk har. De fleste spillere er over det hele, men får ikke deltaget ordentligt i opdækningen.
    Ud over det, så synes jeg hverken at Braaten var fantastisk eller elendig, men midt imellem. Han får fightet rigtig meget og det frustrerede en del OB spillere. Toutouh spillede også en fin kamp, men han havde svært ved at komme frem til noget. Claudemir var jævnt usynlig og det så ud til, at han og Toutouh lå og byttede (virkede som om Claude skulle fylde ud der hvor Toutouh bevægede sig væk fra).
    Delaney dummer sig gevaldigt med den advarsel, men får ellers spillet en fornuftig kamp uden alvorlige fejl - dog glipper koncentrationen fra vores "anfører" til sidst i kampen.
    Remmer fik noget revanche i forhold til i søndags og får også endnu en assist på hans kappe, men han er nødt til at få mere held og mere mod til, at tage den direkte udfordring (kender selvfølgelig ikke det taktiske oplæg, så måske fik han at vide ikke at forsøge sig med dribleture). Dog synes jeg at der kom mere dynamik på højrekanten, da Lars kom ind og overtog.

    At nogen kan synes at Brøndby har en bedre trup end vores kan jeg ikke relatere til. Jeg mener bestemt at de har nogle spændende spillere og det ser ud til at de har fundet deres system, men glem ikke deres kamp sidste uge, hvor Randers totalt dominerede dem, men desværre var håbløst uskarpe.
    Sammenligner man spiller for spiller synes jeg at både det nuværende niveau og fremtidige niveau ser meget stærkere ud hos os. En sammenligning spiller for spiller (sat op i 4-4-2) kunne fx være:
    Hradecky mod Wiland
    Holst mod Lars - Boulahrouz mod Mellberg - Albrechtsen mod Stadsgaard - Durmisi mod Pierre
    Hasani mod Gislason - Kahlenberg mod Claudemir/Toutouh - Thygesen/Ørnskov mod Delaney - Szymanowski mod Jørgensen
    Cornelius mod Makienok - Antipas mod Vetokele

    Nu bruger Brøndby godt nok en anden taktik, hvor de spiller med to dybe midtbanespillere og tre spillere foran dem og så en enkelt angriber. Men bedømt udelukkende på spillerne synes jeg, at vi kan stille med en stærkere startopstilling.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er enig.

    Jeg fik hovedpine af at se Braaten i dag. Han prøver konsekvent altid at være one man army og bulldoze sig igennem 2-3 modstandere, som for det meste altid går galt. Derudover som andre nævner har han næsten aldrig nogen kvalificeret afslutninger på mål. Den eneste rigtige gode kamp han har spillet var mod Juve, og så har han været middelmådig i superligaen, desværre.

    Jeg håbe ikke man forlænger med ham til sommer.
    Jeg synes ikke, at kritikken er helt fair. Slet ikke set på kampen i går. Ja der var mange ting som mislykkes for ham og han træffer flere dårlige beslutninger, men han er (igen) i går den absolut eneste spiller som skaber noget offensivt, som laver noget uventet og som af og til sætter en mand. Især hans overraskende vendinger skabte flere gode situationer. Og netop sådan en skabte også overtallet så Remmer kunne smække indlægget ind til Vetokele i går.

    Ved hvem, måske ville manden stråle, hvis han ellers fik noget kontinuert spilletid.

    Der hvor jeg egentlig synes det kniber pt er at få Toutouh ind på holdet. Ståle insisterer på at have ham med, men samtidig virker han imo ikke til at passe i systemet. Og den dertil brugte diamant synes jeg er katastrofal. Måske får Toutouh den rigtige plads, men det bliver på både Claudemir og Gislasons bekostning, som absolut ikke kan spille de roller de så får.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af FGreve Se meddelelser
    Hvad mener du med back on track?

    Sprudlende angrebsspil og en stensikker defensiv som vi ellers har præsteret denne sæson? Jeg synes ikke, der har været noget, der har tydet på i ugen op til kampen, at FC skulle komme tilbage på sporet.
    Jaah, jeg er nok tilbøjelig til at være enig med dig. Jeg havde håbet, at vi ville sidde på kampen og de sidste 15 minutter mose Odense. Som vi har set så tit. Det modsatte skete, som jeg så kampen. Vi virkede decideret skræmte de sidste 15 minutter, og undervejs synes jeg, at Odense var farligere end os.

    Jeg havde også håbet på, at Nico og Gisla ville dominere, som vi har set før. Nico skulle måske have valgt at spille skak i stedet for bold med det helbred, og Gisla synes jeg ikke fylder nok - og slet ikke nok sammenlignet med efteråret. Jeg ærgrer mig over, at vi sluttede efteråret så godt og begynder foråret så skidt. Jeg frygter, at vi skal slæbe os igennem foråret og slutte som "nummer bag ved BØF i tabellen". Jeg magter det ikke, men bedømt på forårets tre kampe ligner vi ikke et hold, som nok skal klare den.

    Jeg frygter, at vi tager til Haderslev og spiller en uinspireret 1-1.

  19. #27
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Var rent ud sagt en rædsom kamp, ingen ide og fart i spillet.

    FCK anno 2014 er 11 spillere, der spiller hver for sig.
    Der er ikke meget der hænger sammen pt., det virker meget krampagtigt og fastlåst.
    Lad os da håbe, at lidt succes kan bane vejen og åbne lidt op.
    Sidst redigeret af Slush : 10.03.14 kl. 11:38

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Det er opløftende at se at Sidelinien ikke er ved at flyde over med jubeloptimistiske indlæg efter kampen igår. Og det mener jeg virkelig!

    Er det helt forkert hvis jeg påstår at målet var vores eneste farlige angrebsaktion!?

    Kors, der er ikke meget overskud på det hold. Vi skaber intet offensivt, og de sidste 20 min bekræfter at vi defensivt ingenlunde er hvor vi skal være. Hverken mentalt eller taktisk!
    Tillader mig endnu en gang at stille spørgsmålstegn ved nogle af vores såkaldte profiler. Skal vores anfører ikke tage meget mere ansvar i slutfasen?? Kom nu Delaney - der skal mere til!
    Skal vores semi-nye super rutinerede forsvarsstyrmand ikke skabe ro i kæden, når tingene sejler rundt?? Hvad er ellers argumentet for at have en 36 årige rendende rundt på vores hold.
    Skal NJ ikke snart sendes afsted til en eller anden fancy klinik i USA, eller alternativt en magisk mand i Himalaya-bjergene - jeg er ligeglad, men det dér holder jo ikke. Han går jo i stykker konstant!
    Og Claudemir var lige ved at gøre far glad igen... Sørme om vi ikke - atter en gang - ender i et statisk tidspilderi (eller boldflytteri om man vil) på den centrale midtbane.

    Der er nogle der skal til at vågne op! Meget gerne nu hvis svinene fra vest ikke skal overhale os! Ja, det er ligesom målet pt - at snakke mesterskab lige nu ville være en joke.

    Øv!

    Zan

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er opløftende at se at Sidelinien ikke er ved at flyde over med jubeloptimistiske indlæg efter kampen igår. Og det mener jeg virkelig!

    Er det helt forkert hvis jeg påstår at målet var vores eneste farlige angrebsaktion!?

    Zan
    I hvert fald, hvor der kommer en afslutning på det. Synes vi havde mange gode angreb, men de løb alle ud i sandet enten pga. kvalitet i den sidste pasning eller at spillerne bare ikke tør skyde.

    Vi var svineheldige ikke at lukke mål ind i slutfasen.

    Eneste positve ting, som jeg ser det er at Remmer fik oprejsning, Vetokele kan sagtens score mål hvis han bliver sat ordentligt op og Wiland kan stadig lidt endnu.

    Delaney har skuffet mig i 3 kampe i træk nu, hvor han simpelthen laver den ene dumme aktion efter den anden. Ikke en værdig anføre.. endnu
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    Skal vores semi-nye super rutinerede forsvarsstyrmand ikke skabe ro i kæden, når tingene sejler rundt?? Hvad er ellers argumentet for at have en 36 årige rendende rundt på vores hold.
    Det holdt måske hårdt til sidst, men Mellberg var i mine øjne den primære årsag til, at OB - trods massivt pres - alligevel ikke evnede at skabe de helt store chancer. Mellberg placerede sig godt, havde flere gode indgreb og vandt mange dueller.


Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  2. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  3. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •