Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
88. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    47 53.41%
  • Uafgjort!

    22 25.00%
  • SønderjyskE Sejr!

    19 21.59%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 67

Emner: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    SønderjyskE vs. FC København

    Optakt:
    01. FC Midtjylland, 21 Kampe, 12 sejre, 6 uafgjorte, 3 nederlag, 42 point (målscore: 40-19)
    02. AaB, 21 Kampe, 10 sejre, 7 uafgjorte, 4 nederlag, 37 point (39-24)
    03. FC København, 21 Kampe, 9 sejre, 7 uafgjorte, 5 nederlag, 34 point (37-27)
    04. BIF, 21 Kampe, 8 sejre, 8 uafgjorte, 5 nederlag, 32 point (målscore: 30-25)
    05. Esbjerg FC, 21 Kampe, 8 sejre, 4 uafgjorte, 9 nederlag, 28 point (35-30)
    (…)

    (…)
    10. FC Vestsjælland, 21 Kampe, 5 sejre, 8 uafgjorte, 8 nederlag, 23 point (21-31)
    11. Viborg FF, 21 Kampe, 5 sejre, 7 uafgjorte, 9 nederlag, 22 point (30-40)
    12. SønderjyskE, 21 Kampe, 5 sejre, 4 uafgjorte, 12 nederlag, 19 point (målscore: 22-38)


    Officiel optakt:

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    Johan Wiland
    Kim Christensen
    Pierre Bengtsson
    Lars Jacobsen
    Christoffer Remmer
    Olof Mellberg
    Kris Stadsgaard
    Georg Margreitter
    Thomas Delaney
    Thomas Kristensen
    Youssef Toutouh
    Claudemir Domingues
    Rúrik Gíslason
    Christian Bolaños
    Igor Vetokele
    Yones Felfel
    Danny Amankwaa
    Fanendo Adi

    SønderjyskE:
    01. Marin Skender
    28. Jens Rinke
    02. Daniel Jensen
    04. Hallgrimur Jonasson
    05. Niels Lodberg
    07. Daniel Christensen
    08. Henrik Hansen
    09. Tommy Bechmann
    11. Johan Absalonsen
    12. Søren Mussmann
    19. Rubin Okotie
    20. Bjørn Paulsen
    21. Mikael Uhre
    23. Silas Dylan Songani
    24. Andreas Oggesen
    25. Kenan Hajdarevic
    26. Píerre Kanstrup
    29. Morten Beck

    Form i officielle kampe:
    FC København:
    U-T-V (Målscore: 3 - 6)

    23. Feb 2014 AGF – FC København 1-1
    02. Mar 2014 FC København – FC Midtjylland 1-5
    09. Mar 2014 OB – FC København 0-1

    SønderjyskE:
    V-T-T (Målscore: 5 - 4)

    21. Feb 2014 FC Vestsjælland – SønderjyskE 0-4
    01. Mar 2014 SønderjyskE – AGF 1-2
    10. Mar 2014 FC Midtjylland – SønderjyskE 2-0

    Form i træningskampe:
    FC København:
    V-V-V (Målscore: 10 - 1)

    10. Feb 2014 FC København – Breidablik 2-0
    13. Feb 2014 Spartak Moskva – FC København 0-5
    19. Feb 2014 FC København – Vejle 10-1

    SønderjyskE:
    V-T (Målscore: 3 - 4)

    11. Feb 2014 SønderjyskE – Zeta 3-1
    15. Feb 2014 Viborg FF – SønderjyskE 3-0

    Statistik:
    Alle kampe:
    Kampe: 23
    Sejr: 16
    Uafgjorte: 5
    Nederlag: 2
    Målscore: 50-24
    Pointsnit: 2,30

    Kampe i Haderslev:
    Kampe: 15
    Sejr: 9
    Uafgjorte: 4
    Nederlag: 2
    Målscore: 30-20
    Pointsnit: 2,07

    Seneste 5 kampe:
    Kampe: 5
    Sejr: 3
    Uafgjorte: 2
    Nederlag: 0
    Målscore: 9-4

    Dommeren:
    Peter Kjærsgaard-Andersen.

    Se kampen:
    På Sydbank Park


    Vejret:



    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


    ALLE MAND TIL HADERSLEV!!!

    /Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 14.03.14 kl. 07:13

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Jeg er virkelig på kanten mht. Vetokele. Hvis der er noget jeg er træt af, så er det spillere der bliver sat på banen halvskadede og får tilbagefald, men puuuuha vi er tyndt besat oppe foran...

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    http://onside.dk/superligaen/guld-kn...e-ude-i-6-uger

    "FCK må undvære Nicolai Jørgensen i seks uger"

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Det her er bestemt ikke en kamp jeg ser frem til for på forhånd ser det ud til at blive temmelig svært - selvom vi møder nr. 12.
    Man tør vel næsten ikke gætte på startformationen, men jeg tror den kommer til at ligne noget i den her stil:
    Wiland
    Remmer - Mellberg - Stadsgaard - Bengtsson
    Gislasson - Claudemir - Delaney - Toutouh
    Vetokele - Adi
    Toutouh på højrekanten er usikker. Måske det bliver Claudemir der får den ære eller måske Bolanos får en plads?
    Adi på toppen er ligeledes usikker, men der er ikke mange andre valg, medmindre man vælger en ung spiller, en spiller der ikke er angriber eller man ændrer på formationen, så man spiller med en enkelt angriber og satser på en ekstra midtbanespiller.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Tror vi laver et eller andet mere defensivt med 4-5 mand på midtbanen evt. en hængende og Vertokele på top... Adi kommer kun ind som last option, hvis vi er bagud

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Håber vi får Margreitter at se i forsvaret. Stadsgaard, har som forventet, ikke imponeret og Mellberg må næsten agere en-mands-hær. Stadsgaard burde være vores bedste spillende midtstopper, men ikke engang på det plan har han imponeret. Synes Okotie har vist lovende takter, og vi skal gøre os klogt i ikke at undervurdere deres offensiv.

    Derudover må Adi for min skyld gerne få chancen - han har stadig sin store størrelse, der forhåbentlig kan trække lidt opmærksomhed væk fra Vetokele der så kan få lov at bruge sin speed (hvis han er klar).
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Jeg håber virkelig, at Ståle giver Felfel chancen fra start sammen med Igor..Han har gjort det godt i de træningskampe han har været med i..Han er ung,stærk og energisk..

    Sæt igang Ståle...

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af thooomsen Se meddelelser
    Jeg håber virkelig, at Ståle giver Felfel chancen fra start sammen med Igor..Han har gjort det godt i de træningskampe han har været med i..Han er ung,stærk og energisk..

    Sæt igang Ståle...
    Vi så hvordan det gik sidste gang vi startede med et ungt hold (både frivilligt og ufrivilligt), og tabte overbevisende til FCM! Jeg er mere tilhænger af, vi stiller med et rutineret hold, og satser på at SønderjyskE kampen bliver et fysisk affære, hvor vi skal kæmpe for hver eneste meter.

    Virkelig en kamp jeg frygter, hvor vi altid ved at SønderjyskE kæmper ekstra hårdt for point.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Vi så hvordan det gik sidste gang vi startede med et ungt hold (både frivilligt og ufrivilligt), og tabte overbevisende til FCM! Jeg er mere tilhænger af, vi stiller med et rutineret hold, og satser på at SønderjyskE kampen bliver et fysisk affære, hvor vi skal kæmpe for hver eneste meter.

    Virkelig en kamp jeg frygter, hvor vi altid ved at SønderjyskE kæmper ekstra hårdt for point.
    Plus hvis Adi får chancen, så har han VIRKELIG noget at bevise i forhold til hans kritikere, og ikke mindst hans træner.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Plus hvis Adi får chancen, så har han VIRKELIG noget at bevise i forhold til hans kritikere, og ikke mindst hans træner.
    Men han er jo elendig..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Det er vel ikke nær så farligt, at stille med unge urutinerede på toppen som på midten, i forsvaret eller (gys) keeperposten - så for min skyld kan Felfel da godt få chancen, hvis Ståle vurderer ham klar til spilletid. Det ville også være rart ikke at risikere at forværre Igors skade...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Vi så hvordan det gik sidste gang vi startede med et ungt hold (både frivilligt og ufrivilligt), og tabte overbevisende til FCM! Jeg er mere tilhænger af, vi stiller med et rutineret hold, og satser på at SønderjyskE kampen bliver et fysisk affære, hvor vi skal kæmpe for hver eneste meter.

    Virkelig en kamp jeg frygter, hvor vi altid ved at SønderjyskE kæmper ekstra hårdt for point.
    Meget enig. Jeg så Herning-Haderslev i mandags (på tv), og jeg frygter det værste. Haderslev var decideret uheldige med ikke at få noget med hjem. Bedste forklaring på nederlaget er helt sikker, at Herning ligger nummer 1 og har tur, og at Haderslev ligger sidst og har utur. Og så en skandaløs dommer.

    Så når Bechmann udtaler sig sådan i EB, så er det ikke desværre udtryk for manglende jordforbindelse eller et anfald af jysk arrogance. Bedste udgang i dag er desværre nok 1-1. Den værste er et klart nederlag, som efterlader os uden håb for noget som helst i foråret.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Håber på følgende opstilling i aften og regner med at København vinder 2-0.

    Wiland
    Remmer - Mellberg - Margreitter - Bengtsson
    Gislasson - Claudemir - Delaney - Toutouh
    Felfel - Adi

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Uden at blive totalt sortseer så har jeg efterhånden fået mine forventningerne ned til, at vi skal være glade for en Europa League plads. Baggrunden herfor er meget enkel - i de tre kampe vi har spillet hidtidigt, der har vi ganske enkelt ikke kunne få spillet til at fungere. Ja det er ikke en katastrofe som i starten af sæsonen, hvor vi lukkede mange dumme mål ind, men vi synes ikke at være i stand til at true modstanderen offensivt. FCK er ganske enkelt ikke bedre end FCM, Aab eller Brøndby i denne sæson. Og det er man jo selv godt klar over. Situationen bliver meget godt illustreret af Ståles udtalelses om, at han forventer en tæt kamp, hvor vi skal kæmpe os til 3 point. Jeg tror også, at det bliver svært - har selv "stemt" på 1-1, men come on - det er fucking Sønderjyske, de ligger nr. 12 i ligaen... Hvis FCK skulle have været til guld i år, så kunne man med rette have en forventning om, at FCK skulle dominere kampen og vinde med et par mål. Kampen mod FCM viste jo også - selvom jeg anerkender, at FCK ikke havde heldet - at FCM uden problemer kunne matche FCK i tempo og pres, samt at FCK ikke rigtig var i stand til at skabe chancer.

    Man må bare konstatere, at det tager længere tid for Ståle at få sat kursen og banket et vinderhold sammen. Det, der i efteråret lignede en Ståle mirakelkur og et quick-fix, tegner sig til at være et hårdt og sejt træk. Det tager bare længere tid at bygge et hold op og implementere et nyt spilkoncept. Sådan er fodbold nu i gang imellem. Pinligt på den baggrund at man fastholde en forventning om champions League i næste sæson...

  26. De følgende 6 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (14.03.14 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Uden at blive totalt sortseer så har jeg efterhånden fået mine forventningerne ned til, at vi skal være glade for en Europa League plads. Baggrunden herfor er meget enkel - i de tre kampe vi har spillet hidtidigt, der har vi ganske enkelt ikke kunne få spillet til at fungere. Ja det er ikke en katastrofe som i starten af sæsonen, hvor vi lukkede mange dumme mål ind, men vi synes ikke at være i stand til at true modstanderen offensivt. FCK er ganske enkelt ikke bedre end FCM, Aab eller Brøndby i denne sæson. Og det er man jo selv godt klar over. Situationen bliver meget godt illustreret af Ståles udtalelses om, at han forventer en tæt kamp, hvor vi skal kæmpe os til 3 point. Jeg tror også, at det bliver svært - har selv "stemt" på 1-1, men come on - det er fucking Sønderjyske, de ligger nr. 12 i ligaen... Hvis FCK skulle have været til guld i år, så kunne man med rette have en forventning om, at FCK skulle dominere kampen og vinde med et par mål. Kampen mod FCM viste jo også - selvom jeg anerkender, at FCK ikke havde heldet - at FCM uden problemer kunne matche FCK i tempo og pres, samt at FCK ikke rigtig var i stand til at skabe chancer.

    Man må bare konstatere, at det tager længere tid for Ståle at få sat kursen og banket et vinderhold sammen. Det, der i efteråret lignede en Ståle mirakelkur og et quick-fix, tegner sig til at være et hårdt og sejt træk. Det tager bare længere tid at bygge et hold op og implementere et nyt spilkoncept. Sådan er fodbold nu i gang imellem. Pinligt på den baggrund at man fastholde en forventning om champions League i næste sæson...
    Spot on!!

    Vi overvurderer egne evner (og pressen hjælper os i øvrigt...), og giver flere spillere profil-mærkatet, på trods af retten til dette stempel på ingen måde er bevist over en længere periode.

    De eneste der har fundet ud af FCK ikke er nogen særligt farlig størrelse pt, er (desværre) vores modstandere i Superligaen. De ved godt at de kan matche os, og FCKs vinderkultur er mere eller mindre opløst i denne periode.

    Derfor er der ingenting (whatsoever), der taler for vi pludselig skulle sætte en slutspurt ind og mose alt og alle på vores vej. Så jeg sætter mine penge på en 3. plads, og satser på at vi, i sommerens vindue, udnytter de muskler FCK har til at være i en klasse for sig i Superligaen fra næste sæson. Ikke fordi jeg som sådan er fan af stor-shopping, men fordi det er nødvendigt... For let's face it... Det virkede tilsyneladende på Pestegnen...

    On topic: Tror i øvrigt på 1-1, og en smal FCK sejr på 1-0 hvis jeg tager fredagshumør-hatten på...

    Zan

    P.S. Påfaldende at de to klammeste klubber i Superligaen har et tæt kærlighedsforhold kørende....

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-taet-kontakt
    Sidst redigeret af zan : 14.03.14 kl. 11:55

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 10.10.13, 15:09
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (20.05.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 21.05.13, 10:49
  3. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (25.11.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 27.11.12, 11:21
  4. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (22.07.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 25.07.12, 08:52
  5. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 14.08.09, 22:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •