Side 25 af 41 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kan sagtens se fornuften i at tilknytte Margreitter på permanent basis. Vi har altså kun tre midterforsvarere, hvoraf den ene er tudsegammel. Da truppen i forvejen står overfor en større udskiftning, kan Margreitter bidrage med en smule kontinuitet.

    TK er en fin breddespiller, men det er tid til, at han skal videre.

    Braaten er for svingende i sine præstationer og er, fin teknik til trods, en dårlig pasningsspiller. Det må være muligt at få noget bedre.
    Fuldstændig enig. Jeg ser en ny Antonsson i Margreitter. Og hvem huske ikke hans lidet imponerende start i klubben (host, Aberdeen, host host).

    Men med hensyn til indgående transfers i al almindelighed. Så håber jeg vi henter unge og EKSTREMT sultne spillere. Ikke flere gammelsmølfer til os.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg er ikke helt enig i, at Braaten bare uden videre skal smides på porten. Han bliver aldrig en nøglespiller, og jeg ved heller ikke, om han hiver en højere hyre, end det kan forsvares, men synes faktisk, han har nogle kvaliteter, som et ungt hold på vej frem kan have gavn af. For det første kan han jo spille nærmest alle de offensive positioner, og så har han udmærket teknik, fysisk stærk, god til at holde på bolden og også ok på hovedet. Jeg mindes også, han holdt et godt niveau i vores CL-kampe og synes flere gange, han er kommet ind i kampe, hvor det IKKE har kørt for os, og han har kunnet sætte fut i det.
    Pris og kvalitet skal selvfølgelig hænge sammen, men jeg kan komme på en række spillere i den nuværende trup, jeg synes trænger mere til udskiftning end Braaten.

    Edit: Der skulle selvfølgelig stå: "(...) hvor det IKKE har kørt for os..."
    Sidst redigeret af jooness : 07.05.14 kl. 18:15


  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Så nu gerne man forlængede med Margreitter. Synes han virker dejlig atletisk og kontant og hans hovedspil er glimrende ligesom han er en af de få forsvarsspillere der ikke bare clearer hovedløst til modstandere, indkast og hjørnespark, men rent faktisk spiller af til medspillere. Med tanke på hvor lidt han havde spillet, inden han fik chancen hos os, synes jeg han har gjort det fortrinligt. Og jeg er ikke i tvivl om han bliver endnu bedre. Hellere ham end Kris, efter min mening.
    Kris har nu egentlig gjort det ok på det seneste, men det er en anden snak.

    En forlængelse ville være ok, så længe det ikke står i vejen for en ny midterforsvar.

    Hvis Ståle vælger en model med kun 3 midterforsvarer (Mellberg, Margrethe, Stadsgaard), så bliver det jo Margrethe på bekostning af eksempelvis Zanka...?

    Meeeen vi må da formode at de henter en midterforsvar til sommer, no matter what. 3 er simpelthen i underkanten... Udfra det kan jeg godt se idéen i at forlænge med Margrethe.

    Så hedder den: Mellberg, Kris, Margrethe, (Zanka) om 2 pladser... Nogle bliver dog sure... Det skal der ikke være nogen tvivl om.

    Zan

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kris har nu egentlig gjort det ok på det seneste, men det er en anden snak.

    En forlængelse ville være ok, så længe det ikke står i vejen for en ny midterforsvar.

    Hvis Ståle vælger en model med kun 3 midterforsvarer (Mellberg, Margrethe, Stadsgaard), så bliver det jo Margrethe på bekostning af eksempelvis Zanka...?

    Meeeen vi må da formode at de henter en midterforsvar til sommer, no matter what. 3 er simpelthen i underkanten... Udfra det kan jeg godt se idéen i at forlænge med Margrethe.

    Så hedder den: Mellberg, Kris, Margrethe, (Zanka) om 2 pladser... Nogle bliver dog sure... Det skal der ikke være nogen tvivl om.

    Zan
    Og jf. tidligere udtalelser (kan ikke lige finde dem), så kan vi nok få lidt problemer med Kris på det punkt. Kan ihvertfald huske at han ytrede sig om at han ikke gider sidde på bænken og glo, hvilket selvfølgelig er en god indstilling, men men men...

    Jeg synes han har haft gjort det hæderligt, men så heller ikke mere. For min skyld kunne man godt skyde ham af, forlænge med Georg, hente Zanka plus en yderligere up-coming midtstopper.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #365
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fuldstændig enig. Jeg ser en ny Antonsson i Margreitter. Og hvem huske ikke hans lidet imponerende start i klubben (host, Aberdeen, host host).

    Men med hensyn til indgående transfers i al almindelighed. Så håber jeg vi henter unge og EKSTREMT sultne spillere. Ikke flere gammelsmølfer til os.
    Enig angående Margreitter, men helt uenig i, at vi kun skal hente unge spillere. Unge spillere vil naturligt have et større udsving i deres præstationer (9 ud af 10 tilfælde), og vi har brug for et hold, der performer hver gang. Det bedste må være en passende blanding af talenter + rutinerede + lederprofiler i truppen.

    Nogle er vores mest sultne/ærgerrige spillere har da været etablerede navne som Allbäck (32 år), Grønkjær (29 år) og spillere som Linderoth (25 år) og Lars Jakobsen (24 år) havde da også forladt "talent"-alderen, da de kom til os. Det er snarere i den aldersgruppe vi mangler spillere. Vi kan ikke hænge vores hat på, at spillere som Corner, Remmer, Amankwaa, Vetokele og Toutouh bærer os igennem en sæson - da slet ikke hvis de skal suppleres med yderligere unge spillere.


  9. #366
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Nicolaj Thomsen er så gennemført klasse, og viser det endnu engang idag. Thomsen har spillet samtlige minutter denne sæson, undtagen 5 minutter mod FCM. Han har løbet sammenlagt længst af alle spillere i hele Suppen (ca. 360 km). Ingen skader, 4 mål og 8 assist.

    Håber at vi går all in på Thomsen, før udlandet presser alt for meget på - som jeg tror at det er tilfældet med Kusk nu.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #367
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nicolaj Thomsen er så gennemført klasse, og viser det endnu engang idag. Thomsen har spillet samtlige minutter denne sæson, undtagen 5 minutter mod FCM. Han har løbet sammenlagt længst af alle spillere i hele Suppen (ca. 360 km). Ingen skader, 4 mål og 8 assist.

    Håber at vi går all in på Thomsen, før udlandet presser alt for meget på - som jeg tror at det er tilfældet med Kusk nu.
    Mht. Kusk og Thomsen. Så er det sådanne typer hvor den sportslige ledelse skal vise, at der følger handling bag alle de flotte ord. Jeg ved selvfølgelig godt at der skal "to til tango". Men realistisk set, burde det være muligt at hive begge ind i folden. Der skal bare nok penge på bordet!!!

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #368
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Her er en lille opdatering på Tobias Sana. Han er stadig ikke tilfreds med, at han ikke spiller mere hos Ajax og kan derfor forlade klubben. Hans agent nævner interesse fra Sverige og Holland 'for eksempel'. Så kan man jo gætte videre på, om der kunne være interesse fra Danmark.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #369
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mht. Kusk og Thomsen. Så er det sådanne typer hvor den sportslige ledelse skal vise, at der følger handling bag alle de flotte ord. Jeg ved selvfølgelig godt at der skal "to til tango". Men realistisk set, burde det være muligt at hive begge ind i folden. Der skal bare nok penge på bordet!!!
    Og hvorfor skulle Kusk og Thomsen vælge os, lige nu? Jeg tror da bestemt de vil prøve at komme i CL med AaB, og gøre det godt der (udstillingsvindue) end at prøve at kommer i EL med os.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #370
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    I forhold til rygterne om Lucas Melano, så ville jeg bestemt ikke sige nej til ham, men jeg finder det dog stadig meget usandsynligt. Han var ikke med i sidste kamp nej, men det har han nærmest ikke været siden marts pga. en rimelig seriøs skade. Udover dette, er han stadig relativt ny i Lanus og da han kun har spillet on and of i foråret, så tror jeg desværre ikke på den. Det ville dog være lækkert hvis det var ham der var tale om!

    Jeg tror mere på at det f.eks kunne være Guido Carillo fra Estudiantes, som også tidligere har været nævnt i fck sammenhæng. En lille bombe, kunne være den store colombianer Jose Adolfo Valencia som er udlånt fra Portland til Olimpo.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #371
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Og hvorfor skulle Kusk og Thomsen vælge os, lige nu? Jeg tror da bestemt de vil prøve at komme i CL med AaB, og gøre det godt der (udstillingsvindue) end at prøve at kommer i EL med os.
    Af samme grunde som at flere Dortmund spillere tager til Bayern, eller Arsenal spillere tager til United klubberne.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #372
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Og hvorfor skulle Kusk og Thomsen vælge os, lige nu? Jeg tror da bestemt de vil prøve at komme i CL med AaB, og gøre det godt der (udstillingsvindue) end at prøve at kommer i EL med os.
    1) Flere gryn på kontoen.

    2) De vil ligesom i Aab komme til at spille EL. Tvivler stærkt på at Aab eller FCM er gode nok til at kvalificere sig til CL.

    3) De ville kunne blive i de trygge rammer, som det vil være at blive i DK og udvikle sig under forhold, hvor det forventes at der bliver bogført tre point HVER gang.

    4) Når de er færdigudviklet i FCK, er jeg ret sikker på at de vil have opnået den ballast der skal til for at slå igennem i en udenlandsk liga, når de er 25-26 år.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #373
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg håber at vi er med i kampen om hans signatur. Det burde vi ihvertfald være, når nu Skandinavien er vores "baghave".

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...t-storklubben/

    http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Strandberg

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #374
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    I mine øjne kunne man også tage et kig over sundet, og se på Niclas Hult i Elfsborg, som er blevet rykket ned på venstreback efter at have spillet kant i flere år. Han har 4 landskampe på CV'et og er et af de største salgsobjekter i Allsvenskan, så som en eventuelt Bengtsson afløser burde han ikke være helt dum.

  26. #375
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg kender slet ikke Carlos Strandberg. Men han ser god ud. Stor og hurtig som jeg lige kan vurdere det ud fra den her video hvor han både score og laver en assist i anden halveg.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •