Side 26 af 41 FørsteFørste ... 162324252627282936 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg kender slet ikke Carlos Strandberg. Men han ser god ud. Stor og hurtig som jeg lige kan vurdere det ud fra den her video hvor han både score og laver en assist i anden halveg.
    Og så er knægten KUN 18 somrer. Jeg siger KØØØØØØØØØØØØØØØØB!!!

  2. #377
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,181

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Nu kender jeg ikke noget til Strandberg og ved ikke, om han er et ekstraordinært stort talent. Men ud fra videoen så ligner han da imo ikke noget vi går og mangler. Han er en fysisk stærk boksspiller, men sådan nogle har vi jo i forvejen i Corner og Igor. Vi mangler i den grad mere en mand, som kan skabe chancer vha. speed og driblinger, og med al respekt for Strandberg,så ligner han da ikke en, som kan det. Eller tager jeg helt fejl?

    Vi mangler en Grønkjær, Zuma, en tvilling eller måske en Santin (i sin storhedstid) - ikke en Igor eller Zohore vol. 2.

    Men det kan da sparke en debat i gang. Skal man købe et talent blot fordi han er et stort talent, eller skal han kun købes hvis vi mangler (eller er tyndt besat) en spiller på den plads eller af den type spiller?

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    I en klub af vores kaliber bør store talenter altid anskaffes når det er muligt og så kan de forhåbentligt slå igennem (medmindre man i forvejen har store talenter på den plads).
    Ligesom jeg også mener, at hvis det er muligt at skrive kontrakt med en rigtig dygtig spiller, så skal det ikke være en forhindring, at man allerede er godt besat på pladsen.
    Nu kender jeg ikke til ham Strandberg, men hvis en 18-årig knægt med et enormt potentiale gerne vil til FCK, så kan jeg ikke se hvorfor der ikke skal satses på at tilknytte ham. Han bliver jo købt ind med tanke på fremtiden og ikke som en umiddelbar erstatning.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu kender jeg ikke noget til Strandberg og ved ikke, om han er et ekstraordinært stort talent. Men ud fra videoen så ligner han da imo ikke noget vi går og mangler. Han er en fysisk stærk boksspiller, men sådan nogle har vi jo i forvejen i Corner og Igor. Vi mangler i den grad mere en mand, som kan skabe chancer vha. speed og driblinger, og med al respekt for Strandberg,så ligner han da ikke en, som kan det. Eller tager jeg helt fejl?

    Vi mangler en Grønkjær, Zuma, en tvilling eller måske en Santin (i sin storhedstid) - ikke en Igor eller Zohore vol. 2.

    Men det kan da sparke en debat i gang. Skal man købe et talent blot fordi han er et stort talent, eller skal han kun købes hvis vi mangler (eller er tyndt besat) en spiller på den plads eller af den type spiller?
    Men at hive et stort talent ind som Strandberg (han er et KÆMPE talent), udelukker jo ikke muligheden for at hive en Santin-klon ind.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #380
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,181

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men at hive et stort talent ind som Strandberg (han er et KÆMPE talent), udelukker jo ikke muligheden for at hive en Santin-klon ind.
    Jeg er enige med de fleste om, at vi da skal hente så mange store talenter som overhovedet muligt. Men tingene er vel ikke så simple. Ud over økonomien (han er vel ikke helt billig) så skal man også overveje stemningen i truppen. Han skulle i så fald hentes til 1. holdet og ikke til u19. Vil han være tilfreds med sporadiske indskiftninger? Hvad vil de andre angribere sige til det, som f.eks. Igor, Danny, Finnborgasson (staveplade), Felfel osv. som jo er vores talenter på den plads?

    Min pointe er, at det er fint at hente de absolut største talenter ind, Men henter vi så mange, at kun få af dem nogensinde får chancen, så ender vi måske hurtigt med et skidt omdømme og kan få svært ved at hente dem i fremtiden.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #381
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enige med de fleste om, at vi da skal hente så mange store talenter som overhovedet muligt. Men tingene er vel ikke så simple. Ud over økonomien (han er vel ikke helt billig) så skal man også overveje stemningen i truppen. Han skulle i så fald hentes til 1. holdet og ikke til u19. Vil han være tilfreds med sporadiske indskiftninger? Hvad vil de andre angribere sige til det, som f.eks. Igor, Danny, Finnborgasson (staveplade), Felfel osv. som jo er vores talenter på den plads?

    Min pointe er, at det er fint at hente de absolut største talenter ind, Men henter vi så mange, at kun få af dem nogensinde får chancen, så ender vi måske hurtigt med et skidt omdømme og kan få svært ved at hente dem i fremtiden.
    Henter vi et stort talent ind der er dygtig nok til en startplads skal han jo også have den. Men nu er det jo ikke sådan, at vi reelt har muligheden for at hente så mange store talenter. Som regel når de store talenter begynder, at blive interessante for os, så værre det også interesse hos andre og større klubber rundt om i Europa og der er det svært at være med.
    Derfor mener jeg at hvis chancen er der bør man udnytte den. Man kan selvfølgelig ikke hente talenter i den alder ind i flæng, men det er der vel heller ikke en reel chance for, at vi egentlig kan. Om Strandberg er tilfreds med sporadiske indskiftninger ved jeg ikke, men i andre storklubber vil han have udsigt til det samme eller slet ingen indskiftninger (også derfor talenter udlejes), men vejen til spilletid hos os må være større end i de større ligaer.
    Kan godt se problemet i, at de andre talenter så vil få endnu længere vej til spilletid, men hvis vi har muligheden for, at gøre et scoop, så ville det være ærgerligt at spillere der umiddelbart er langt fra en startplads være en afgørende faktor om der skal investeres i en bedre spiller.

  11. #382
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Her er i de hele taget et par bud, på spillere der både er interessante og til dels realistiske, men som ikke rigtigt har været oppe at vende før.
    Primært baseret ud fra de jagtmarker J. Dueholm fortæller er vores main targets.

    Målmænd:
    Marco Bizot - Groningen -23 år ( var i vinters rygtet til gladbach som afløser for ter-stegen)
    Nicolai Larsen - AAB - 23 år (alle kan forhåbentligt se at han har stået fantastisk)
    Geronimo Rulli - Estudiantes - 21 år (har imponeret i denne sæson, halter dog lidt efter med håndteringen)

    Central forsvar:
    Alexander Scholz - Lokeren - 21 år (tidligere dansk stortalent og imponerer lige pt for lokeren i belgien, som senest er blevet rygtet til basel)
    Serigne Modou Kara Mbodj - Genk - 24 år (tidligere kendt fra tromsø)
    Gaston Silva - Defensor sporting - 20 år (tidligere rygtet til benfica)
    Vegard Forren - Molde - 26 år ( tidligere southampton spiller, og rygtet til fck for et par år siden)
    Alexander Milosevic - AIK - 22 år (Profil i allsvenskan og tidligere rygtet til liverpool)

    Venstreback:
    Niclas Hult - Elfsborg - 24 år (4 landskampe, men oprindeligt kantspiller)
    Taleb Tawatha - Maccabi Haifa -21 år (lynhurtig og kreativ israelsk landsholdsspiller)
    Jesper Juelsgård - FCM - 25 år (gør det altid strålende)

    Central midt:
    Celso Borges (kan spille central midt, of midt og angriber) - AIK - 25 år (Allsvenskans måske bedste spiller og har tidligere været nævnt til fck, da han spillede i fredriksstad)
    Magnus wolf Eikrem - Cardiff - 23 år (cardiff er rykket ned, og jeg er ikke sikker på eikrems interesse i 2 tier, så en kreativ midt til os tak)
    Jens Toornstra - Utrecht - 25 år (tidligere rygtet til klubber på et lille niveau højere end fck)
    Hans Vanaken - Lokeren - 21 år ( tårnhøj offensiv midtbanemand, med fremragende hovedspil, langskud og teknik)

    Kanter:
    Hector villalba - San Lorenzo - 19 år (har imponeret for sidste års vindere, og tiltrækker opmærksomhed fra europa)
    Joaquin correa - Estudiantes - 19 år ( har været nævnt i fck sammenhænge, og ser utroligt spændende ud)
    David Accam - Helsingborg - 23 år ( En af Allsvenskans største profiler og har været nævnt til større klubber)
    Guus hupperts - Roda - 22 år ( var rygtet til Ajax i vinters, og har været meget farlig i denne sæson)
    Rasmus Falk - OB - 22 år (Hvis han kan holde sig væk fra skader er der ingen tvivl om mandens kvaliteter)
    Filip Kostic - groningen - 22 år - (9 mål i denne sæson)
    Bryan Linssen -Heracles - 23 år (11 mål i denne sæson)

    Angreb:
    Jose Adolfo Valencia - Olimpo (udlånt fra Portland) - 22 år (har lavet mange mål for et middelmådigt hold, og kan meget vel sammenlignes med duvan zapata)
    Omer Damari - Hapoel Tel Aviv - 25 år ( 21 mål i 25 kampe taler for sig selv, og den hurtige angriber var i vinters rygtet til celtic)
    Magnus Eriksson - Malmö - 24 år - (Stærk angriber med super teknik)
    Aron Johannsson - AZ - 23 år (sandsynlingvis urealistisk, men han ville i hvert fald være interessant)

  12. #383
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Ajax-send...hjem-til-Barca
    måske lidt et longshot - men en spiller som bojan - der er blevet fundet for let i ajax, kunne være en mulighed i fck - imo ville det være fuldstændig vanvittigt - men man har vel lov at håbe med de udmeldelser klubben kommer med

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #384
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,544

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Ajax-send...hjem-til-Barca
    måske lidt et longshot - men en spiller som bojan - der er blevet fundet for let i ajax, kunne være en mulighed i fck - imo ville det være fuldstændig vanvittigt - men man har vel lov at håbe med de udmeldelser klubben kommer med
    Ja, det ville være vanvittigt. Bojan er elendig.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #385
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ja, det ville være vanvittigt. Bojan er elendig.
    Skal være ærlig at indrømme at jeg stort set ikke har fået set ham i Ajax, men han er da et kæmpe navn. Med det potentiale han viste i Barca, synes jeg da han lyder spændene. Ikke at jeg tror der er skyggen af chance for at vi henter ham.

  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Skal være ærlig at indrømme at jeg stort set ikke har fået set ham i Ajax, men han er da et kæmpe navn. Med det potentiale han viste i Barca, synes jeg da han lyder spændene. Ikke at jeg tror der er skyggen af chance for at vi henter ham.
    - Desværre har cybamerc ret i, at han ikke er ret god. Ajax mangler i den grad (gode) kanter, og selvom der lå et - for dem - lukrativt tilbud om at forlænge lejemålet (og i sidste ende signe ham gratis), valgte man ikke at gøre det. Han har en irriterende trang til at drible ind i klynger af modstandere, og kvaliteten er bare ikke god nok. Det samme gælder for et andet af de transfertargets, visse FCK-tilhængere ser i Ajaxtruppen, nemlig Tobias Sana. Der gik ca. 5 kampe, så var han læst. Han fik nogle kampe yderligere, men blev så sat af, og han har aldrig formået at komme i nærheden af fast spilletid igen, ud over på andetholdet, hvor han heller ikke har glimret. Lucas Andersen klarer heller ikke cuttet pt., men er dog stadig så ung, at der kan være potentiale i det trods alt. Selvom jeg personligt håber (og tror, jf. hans egne udtalelser) på en anden løsning, er Christian Poulsen den eneste i Ajax, der økonomisk ville være til at få fingrene i og samtidig kunne gå direkte ind på FCKs førstehold.

  18. #387
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Forstår ikke helt hvorfor kontrakten til NJ ikke er blevet forlænget mens han var skadet..vi har ikke chance om han kommer i form og levere varen som alle ved han kan

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #388
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Forstår ikke helt hvorfor kontrakten til NJ ikke er blevet forlænget mens han var skadet..vi har ikke chance om han kommer i form og levere varen som alle ved han kan
    Bare rolig. Han bliver snart skadet igen :(

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...esisk-maalmand
    mandens alder svinger imellem 30, 24 og 28!

  23. #390
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg slår mig på lårene af grin over udsigten til en afrikansk sprællemand i målet.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...esisk-maalmand

    Lad det være sagt med det samme. Jeg synes ofte at de har en alternativ målmandsstil :-)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •