Side 10 af 41 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Kunne være spændende at se ham med modstandere...
    Noen spillere får det til å se lett ut ;) Han dominerte mer da han fikk spille mot serielederen i Romania i vinter.

    Stort talent som har en del av de samme kvalitetene som Dæhli hva gjelder basisteknikk og blikk for spillet, men virker å ha enda større fart.
    Han ønsker nok neppe bytte klubb nå, han er i trygge rammer, med en trener som tror på han og bruker mange unge spillere og et spillesystem som er veldig utviklende på spillerne. Om to år kan kanskje FCK være interessant, men da er det nok førsteholdet som gjelder.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    http://onside.dk/tippeligaen/15-aari...verdens-bedste

    Ind på SoE med ham, nu vi ikke fik Johansen.
    Visse spillere er for store til FCK. Nogle af de helt store talenter dk har i storklubber, Christian Eriksen, Fischer osv. forsvinder uden FCK kan værre med. Vi skal kende vores plads i fødekæden, det er klart at man kan forsøge at lade Ståle overbevise om at ungdoms CL, indhop i suppen og et dansk gymnasie er the shit - meeeeen mon dog det kan lykkedes!

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://www.telegraph.co.uk/sport/foo...est-grows.html

    Nicklas Helenius er måske færdig i Aston Villa. Daily Telegraph spekulerer i en større udrensning i Villa til sommer, og Helenius skulle være i blandt den. Kunne han være interessant i FCK? Han røg til Villa for 15-20 mio., så vidt jeg husker, så umiddelbart et niveau, vi ville kunne være med i. Lønmæssigt ligger han nok noget over vores niveau pt., men han ville måske kunne overtales til at gå et pænt stykke ned for at få kickstartet karrieren.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Han røg til Villa for 15-20 mio
    Måske mindre - også iflg. Telegraph:

    Nicklas Helenius (£1.2million from Aalborg, June 2013). A Danish international, his only moment of note was having his shorts pulled down by Jan Vertonghen.

    Og man må jo give dem ret i den kommentar...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Helenius kunne være rigtigt spændende, og heller ikke helt urealistiske, hvis Villa vil af med ham. Jeg ved ikke om de ville passe sammen, men jeg kunne da godt se en duo med Corner som boksangriber og Helenius som den mere flakkende.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg må vist lige understrege, at Martin Ødegaard var halvt ment i spøg! Det var mere for at pointere, at det er den slags spillere vi skal kigge efter til SoE, og desuden en helt vanvittig situation. Ganske vist er Tippeligaen ikke topniveau, men sindssygt hvordan han som 15-årig tørrer røv i forsvarsspillerne fra den bedste række.

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...haaber-paa-fck

    Jeg river øjnene ud i ren frustration, hvis ikke vi henter Zanka til sommer.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Det lyder fandme ubehageligt.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Peach Se meddelelser
    Det lyder fandme ubehageligt.
    Tør godt skrive det, er ret sikker på han kommer hjem

  16. #145
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Tør godt skrive det, er ret sikker på han kommer hjem
    Noget med Neymar og frossen lort.... ;-)

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Helenius kunne være rigtigt spændende, og heller ikke helt urealistiske, hvis Villa vil af med ham. Jeg ved ikke om de ville passe sammen, men jeg kunne da godt se en duo med Corner som boksangriber og Helenius som den mere flakkende.
    Han kunne være interessant. Dog synes jeg at vi i angrebet skal investere i en rutineret målræv, der kan udfordre 1v1, og som kan løbe dybt. Lidt ala Santin (i hans bedste forfatning).

    Jeg ser rigtig gerne at vi får en rutineret central stamme på holdet. Dvs. rutineret keeper (Wiland?). Rutineret midtstopper (Mellberg). Rutineret central midt (Christian Poulsen). Og i front, den føromtalte angriber. Har dog ikke et bud på hvem det kunne være.

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Vi har brug for kreative spillere til offensiven. Spillere der kan noget på egen hånd. Helenius er en dygtig afslutter og var vist også ganske dygtig til at lægge op til chancer, men han er f.eks. ingen dribler. Vi har brug for et par spillere á la Nicolai Jørgensen.

    Synes vi har Santin-typen i Vetokele. Han gør det vel fint nok med 11 scoringer indtil videre denne sæson. Han måtte dog gerne lægge op til nogle flere mål.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han kunne være interessant. Dog synes jeg at vi i angrebet skal investere i en rutineret målræv, der kan udfordre 1v1, og som kan løbe dybt. Lidt ala Santin (i hans bedste forfatning).

    Jeg ser rigtig gerne at vi får en rutineret central stamme på holdet. Dvs. rutineret keeper (Wiland?). Rutineret midtstopper (Mellberg). Rutineret central midt (Christian Poulsen). Og i front, den føromtalte angriber. Har dog ikke et bud på hvem det kunne være.
    Jeg er enig. Helenius havde været meget interessant hvis vi ikke havde købt Cornelius. De er meget forskellige typer, men vi kommer helt sikkert til at mangle dybdeløb og fart i angrebet hvis vi skulle spille med de to. Jeg mener helt sikkert at hvis man absolut vil spille med 2 angribere, så bliver en af dem nød til at have lidt fart i støvlerne(især fordi vores midtbane heller ikke er særlig hurtig). Som spillertype kan jeg nu ellers meget godt lide Helenius, mest fordi han spiller helt modsat af hans kropsbygning. Han spiller jo nærmest som en offensiv midt og han er enlig ikke særlig god i hovedspillet eller som targetman typen man sparker bolden op på. Det er spøjst med en næsten 2 meter høj angriber som hellere vil have bolden i fødderne :)

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg siger køøøøøøøøbbbb af CP

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...iv-her-poulsen

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg siger køøøøøøøøbbbb af CP

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...iv-her-poulsen
    og det er lige sådan noget som det her, der mangler i fck's trup:
    http://www.bt.dk/fodbold/ajax-stoppe...-oererne-af-en

    Jeg ville være tilfreds med en 2-årig kontrakt, selvom han 34. Kan han ikke også spille midterforsvar?

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 10 af 41 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •