Side 11 af 41 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Dave Se meddelelser
    og det er lige sådan noget som det her, der mangler i fck's trup:
    http://www.bt.dk/fodbold/ajax-stoppe...-oererne-af-en

    Jeg ville være tilfreds med en 2-årig kontrakt, selvom han 34. Kan han ikke også spille midterforsvar?
    I sine dage i Holbæk B&I, spillede han samtlige positioner, hvis vi ser bort fra pladsen i buret. Men han kan sagtens spille midtstopper.

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Enig i at vi skal have nogle kreative spillere med fart og driblinger. Helenius får vi næppe... han vælger nok aab og CL kval med dem... jeg håber stadig på noget mere argentinsk... og mest af alt en ny central forsvarsspiller og en venstre bak... det er meget spændende hvor mange spillere der forlader os til sommer... i øvrigt har jeg store forventninger til amankwaa! Der har vi speed og driblinger... bolden er jo klistret fast til hans fødder ! Messi!!!

  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    I øvrigt også spændende med yones... tror vi har en yngre rurik gislason her!

  4. #154
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    CP fjernede i hvertfald posutlatet om at han kun kan spille defensiv fodobold mod Den Haag i weekenden, med en barca-agtig assist der er slået med mm. præcision, og så med hans 'dårlige' ben endda:

    http://www.goalsarena.org/en/video/n...-den-haag.html

    Efter min mening, er CP alt hvad vi har behov for til den centrale lige pt. - men han lyder ikke synderligt begejstret for at vende hjem til DK. Familien har det godt, så han vil gøre alt for at blive i Ajax.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    CP fjernede i hvertfald posutlatet om at han kun kan spille defensiv fodobold mod Den Haag i weekenden, med en barca-agtig assist der er slået med mm. præcision, og så med hans 'dårlige' ben endda:

    http://www.goalsarena.org/en/video/n...-den-haag.html

    Efter min mening, er CP alt hvad vi har behov for til den centrale lige pt. - men han lyder ikke synderligt begejstret for at vende hjem til DK. Familien har det godt, så han vil gøre alt for at blive i Ajax.
    Jeg håber virkelig han kommer, og han behøver ikke nødvendigvis kun at signes på en to-årig aftale, da han har passet virkelig godt på kroppen (Vores svar på Costacurta?).

    Men når alt kommer til alt, så er det konen der bestemmer. Sådan har det altid været :-)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg har en ret klar idé om, at CP kommer til at spille for os igen før eller siden. Spørgsmålet er om vi kan få ham allerede til sommer, men det ville godt nok være dejligt med en rutineret mand derinde hurtigst muligt, nu når vores andre midtbanespillere er så bemærkelsesværdigt unge.

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Jeg har en ret klar idé om, at CP kommer til at spille for os igen før eller siden. Spørgsmålet er om vi kan få ham allerede til sommer, men det ville godt nok være dejligt med en rutineret mand derinde hurtigst muligt, nu når vores andre midtbanespillere er så bemærkelsesværdigt unge.
    Hvis det ikke bliver fra sommer sker det aldrig, manden er 34. Har han stadigt niveauet hvilket det tyder på kunne det da være fint at få ham 1-2 sæsoner, specielt med tanke på at mange af vores nyere indkøb er yngre spillere.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://www.bt.dk/superligaen/fcks-ny...t-paa-min-krop

    Den får ikke for lidt, men en herlig artikel om vores nye argentinske bulldog.
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    De uvaskede skulle være interesseret i den ghanesiske midtstopper Daniel Amartey fra svenske Djurgården. Hans agent ligger heller ikke skjul på at FCK kunne være interessant. Flere andre større klubber skulle også være interesseret.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...d-interessante

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...haaber-paa-fck

    Jeg river øjnene ud i ren frustration, hvis ikke vi henter Zanka til sommer.
    Tænk, hvor jeg dog ikke håber på det. Udover at hans fodboldevner er overvurderede, er han tydeligvis stadig et uprofessionelt problembarn: http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/z...ervebold-i-psv
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tænk, hvor jeg dog ikke håber på det. Udover at hans fodboldevner er overvurderede, er han tydeligvis stadig et uprofessionelt problembarn: http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/z...ervebold-i-psv
    Ja. Jeg synes også han virker arrogant på den ufede måde. Da han var hos os sidst, spillede han jo med en næsten Franz Beckenbauersk arrogance, hvilket bestemt ikke klædte ham, specielt ikke med alle de dertilhørende fejl.

    Når man så hører om disse disciplinær-sager, der har været med ham i Holland. Så er det da ikke sådan at man sidder med armene over hovedet i ren eurofori, med udsigten til at han igen skulle arrivere København.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ja. Jeg synes også han virker arrogant på den ufede måde. Da han var hos os sidst, spillede han jo med en næsten Franz Beckenbauersk arrogance, hvilket bestemt ikke klædte ham, specielt ikke med alle de dertilhørende fejl.

    Når man så hører om disse disciplinær-sager, der har været med ham i Holland. Så er det da ikke sådan at man sidder med armene over hovedet i ren eurofori, med udsigten til at han igen skulle arrivere København.
    Arr, det bliver nogen gange også kørt op i spids omkring Zankas personlighed herinde. Det lyder jo som om, han er den nye Bendtner. Agenten kender ikke denne gang til denne lille "sag", som er klaret internt, Zanka har undskyldt for og bødet for i form af en tur på reserveholdet. Det er altså ikke usædvanligt i et professionelt miljø med stort pres udefra, særligt når PSV har underpræsteret i ligaen i år, at denne slags små episoder opstår.

    Der er da ingen tvivl om, at der er nogle personlighedsmæssige udfordringer hos Zanka, og at disse også har påvirket hans spil i perioder hos os. Men jeg husker ham også som en klasseforsvarer, da han var mandet op dels af Ståle, dels af Antonsson i midterforsvaret. Og jeg kunne i hvert fald godt se nogle perspektiver i sådan en konstellation igen (med Olof som en habil afløser for Antonsson).


  19. #163
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Arr, det bliver nogen gange også kørt op i spids omkring Zankas personlighed herinde. Det lyder jo som om, han er den nye Bendtner. Agenten kender ikke denne gang til denne lille "sag", som er klaret internt, Zanka har undskyldt for og bødet for i form af en tur på reserveholdet. Det er altså ikke usædvanligt i et professionelt miljø med stort pres udefra, særligt når PSV har underpræsteret i ligaen i år, at denne slags små episoder opstår.

    Der er da ingen tvivl om, at der er nogle personlighedsmæssige udfordringer hos Zanka, og at disse også har påvirket hans spil i perioder hos os. Men jeg husker ham også som en klasseforsvarer, da han var mandet op dels af Ståle, dels af Antonsson i midterforsvaret. Og jeg kunne i hvert fald godt se nogle perspektiver i sådan en konstellation igen (med Olof som en habil afløser for Antonsson).
    Mit problem er egentlig ikke hans attitude. Som du er inde på, burde det ikke være et uløseligt problem.

    Jeg er bare bange for at folk bliver skuffede over hans evner.
    Jeg mener der bliver over-romantiseret big time(!) omkring Zankas kvalitet. Han havde en fin periode i vores topsæson, men ellers husker jeg desværre også et hav af fejl og manglende stabilitet.

    Må dog sige at jeg har svært ved at se oplagte alternativer. Og den transfer kommer med 98 pct sikkerhed til at ske.

    Zan

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Mit problem er egentlig ikke hans attitude. Som du er inde på, burde det ikke være et uløseligt problem.

    Jeg er bare bange for at folk bliver skuffede over hans evner.
    Jeg mener der bliver over-romantiseret big time(!) omkring Zankas kvalitet. Han havde en fin periode i vores topsæson, men ellers husker jeg desværre også et hav af fejl og manglende stabilitet.

    Må dog sige at jeg har svært ved at se oplagte alternativer. Og den transfer kommer med 98 pct sikkerhed til at ske.

    Zan
    Kan det ikke tænkes at Zanka var vores mand i vinters, var fordi Ståle kender ham og ved hvad han får fra dag 1. Han kender systemet, klubben og byen da vi havde brug for en hurtig erstatning?

    Nu har de haft et par måneder xtra til at finde den rette profil til forsvaret, dermed ikke sagt at det ikke kan blive Zanka.

  22. #165
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Zanka er 23... Og har potentiale... ja han lavede børnefejl men havde også et højt topniveau... derudovet har han fart og luftstyrke... 2 ting vi mangler... jeg bliver sgu glad hvis vi henter ham og måske ghaneseren fra djurgårdan amartey eller hvad han hedder

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 11 af 41 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •