Side 12 af 41 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://www.teamtalk.com/news/7555/92...ar-this-summer

    Lidt ældre nyhed, men en utrolig spændende spiller. Kunne vi ikke konkurrere med championsship klubber?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Her er mit input til ledelsen i FCK :-)

    Målmænd: Johan Wiland - Ny spiller - Kim Christensen.

    Opsummering: Ståle har meldt ud at Jakob Busk skal ud på leje, og med Johan's skadesfrekvens in mente, så SKAL der handles en ny keeper. Jeg håber meget på at det er én der kan tage kampen op med Johan fra dag ét, som jeg ikke længere anser for at være ligaens bedste, desværre. Og i en klub som vores skal vi have cremen af cremen, ihvertfald målt over for de øvrige klubber i Suppen.

    Højre back: Tom Høgli - Christoffer Remmer - Mads Aaquist.

    Opsummering: Lars Jacobsen forlader os, men vi får Tom Høgli ind fra Club Brügge, som i øvrigt meget gerne havde beholdt den norske landsholdsspiller. Desuden har vi landets største talent på positionen i Christoffer Remmer og opkomlingen Mads Aaquist som ligeledes er et STORT talent på positionen. På højre backen står vi VIRKELIG godt rustet til fremtiden.

    Centerforsvaret: Olof Mellberg - Georg Margreitter - Ny spiller (Mathias Zanka Jørgensen?) - Ny spiller (Daniel Amartey eller Alexander Milosevic?).

    Opsummering: Vi skal som minimum have én ny ind, idet jeg håber Georg's kontrakt bliver permanent, da jeg ser et virkelig stort potentiale i ham. Herudover er det en offentlig hemmelighed at Zanka kommer til os, hvilket jeg synes er fint nok, da jeg har et håb om at Ståle kan få det bedste ud af ham. Som den skarpe debattør nok har observeret, har jeg udeladt Kris Stadsgaard som jeg ALDRIG har brudt mig om, og jeg håber egentlig vi skiller os af med ham, da jeg synes han mangler hele vejen rundt på "fodboldspiller-paletten". Som fjerdemand i midterforsvaret ser jeg gerne et stort talent, hvilket både Amartey og Milosevic er, for både Djurgården og AIK Stockholm. Samtidig er de så dygtige begge to, at én af dem vil kunne presse de andre fra dag ét.

    Venstre back: Pierre Bengtsson - Ny spiller.

    Opsummering: Vi har Pierre som har udviklet sig til en rigtig dygtig back. Han har udløb 31-12-14, så vi skal ihvertfald have hivet en ny mand ind i truppen allerede til sommer. Muligvis to hvis Pierre bliver skudt afsted, hvilket jeg tvivler stærkt på. Håber stadigvæk på at Pierre forlænger og vi henter en der kan stå i lære i et år eller to. Vi har samtidig Casper Højer Nielsen ude på lån, men ham er jeg ikke specielt hooked på.

    Højre midtbane: Rurik Gislason - Ny spiller (Kasper Kusk?).

    Opsummering: Vi har Rurik som har et fantastisk topniveau, men som somme tider falder helt ud af en kamp. Vi skal have en ekstra mand til positionen, men han behøver ikke nødvendigvis at ligne Rurik i spillestil. Her vil jeg bringe Kasper Kusk i spil. Jeg ved ikke om han er et long-shot, men en fantastisk fodboldspiller jeg meget gerne så i FCK. Hans egenskaber vil være rigtig brugbare, specielt i Suppen når vi møder hold der pakker sig (host FCV host), fordi han er så dygtig i de små rum. Mht. Daniel Braaten, så har han ikke overbevist mig nok om at han er værd at spilde lønkroner på. Jeg kan simpelthen ikke forstå at så rutineret en spiller ikke kan overføre det spil han har leveret europæisk, til Suppen. Det er ligeledes et farvel til Christian Bolaños.

    Central midtbane: Franco Mussis - Ny spiller (Christian Poulsen eller Niki Zimling?) - Youssef Toutouh - Thomas Delaney - Mikkel Wohlgemuth.

    Opsummering: Vores midtbane har været vores store akilleshæl. Der er alt for lidt kreativitet når Toutouh ikke har været med, og han svinger stadigvæk en del i præstationerne, selvom det er blevet bedre. Vi får Franco Mussis ind som jeg glæder mig HELT VILDT til at se i aktion. Mht. Delaney, så er han for mig skoleeksemplet på en spiller der er blevet udstyret med et for stort ansvar ALT for tidligt. Jeg så rigtig gerne at vi hentede Christian Poulsen, som jeg er sikker på at Delaney kunne lære en hel del af. Et frækt bud kunne være Niki Zimling, som ikke får meget spilletid i Mainz. Mht. Wohlgemuth, så kunne jeg godt forestille mig at han blev en fast bestanddel af truppen til sommer. Jeg har set ham i aktion en del gange efterhånden, og der er krummer i knægten. Han kan drive det vidt. TK forestiller jeg mig er færdig i klubben her til sommer, hvilket jeg synes også er på tide. Det samme gælder for Claudemir, der har et højt topniveau, men som viser det ALT ALT for sjældent.

    Venstre midtbane: Nicolaj Jørgensen - Ny spiller (Nicolaj Thomsen?) - Danny Amankwaa.

    Opsummering: Vi har i Nicolaj Jørgensen Suppens bedste spiller, når han er i topform. Han har desværre bare ALT for mange skader. Amankwaa er et lovende talent, men jeg så rigtig gerne at vi hentede endnu én til positionen, og her havde jeg straks Nicolaj Thomsen i tankerne. En spiller efter Ståles hjerte, da han er et sandt "løbe-monster", og samtidig en fantastisk fodboldspiller. Ligesom med Kusk, ved jeg ikke om vi er for sent ude, da klubber i udlandet har fået øjnene op for den dygtige skagbo.

    Angrebet: Andreas Cornelius - Ny spiller - Igor Vetokele - Yones Felfel

    Opsummering: Vi har hentet Corner hjem fra Cardiff, og det han har præsteret har virkelig ikke været kønt. Han er dog stadigvæk meget ung, og forhåbentligt får han snart lukket op og vist hvorfor vi hentede ham hjem igen. Jeg kan egentlig meget godt lide Igor, men jeg kunne godt tænke mig en spiller med bedre egenskaber i spillet 1v1, lidt ala Santin, da han var i sin bedste forfatning. Også gerne en rutineret karl, da vores angribere er meget unge, og som selvfølgelig skal score kasser fra dag ét. Jeg har som en del andre rigtig store forhåbninger til Felfel, der ser RIGTIG spændende ud. Mht. Fanendo Adi, så tror jeg at han ville have rigtig godt af en udlejning. Jeg har ihvertfald ikke helt afskrevet ham endnu, men han har brug for spilletid.

    Så hvis jeg var sportsdirektør i FCK, så ville mit sommervindue se således ud:

    Udlejning: Jakob Busk og Fanendo Adi.

    Salg/ophør: Kris Stadsgaard, Lars Jacobsen, Christian Bolaños, Daniel Braaten, TK og Claudemir.

    Køb: 1 x keeper, 2 x midtforsvarere, 1 x venstre back, 1 x højre midtbane, 1 x central midtbane, 1 x venstre midtbane og 1 x angriber. Herudover har vi allerede sikret os Høgli og Mussis.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Her er mit input til ledelsen i FCK :-)

    Målmænd: Johan Wiland - Ny spiller - Kim Christensen.

    Opsummering: Ståle har meldt ud at Jakob Busk skal ud på leje, og med Johan's skadesfrekvens in mente, så SKAL der handles en ny keeper. Jeg håber meget på at det er én der kan tage kampen op med Johan fra dag ét, som jeg ikke længere anser for at være ligaens bedste, desværre. Og i en klub som vores skal vi have cremen af cremen, ihvertfald målt over for de øvrige klubber i Suppen.

    Højre back: Tom Høgli - Christoffer Remmer - Mads Aaquist.

    Opsummering: Lars Jacobsen forlader os, men vi får Tom Høgli ind fra Club Brügge, som i øvrigt meget gerne havde beholdt den norske landsholdsspiller. Desuden har vi landets største talent på positionen i Christoffer Remmer og opkomlingen Mads Aaquist som ligeledes er et STORT talent på positionen. På højre backen står vi VIRKELIG godt rustet til fremtiden.

    Centerforsvaret: Olof Mellberg - Georg Margreitter - Ny spiller (Mathias Zanka Jørgensen?) - Ny spiller (Daniel Amartey eller Alexander Milosevic?).

    Opsummering: Vi skal som minimum have én ny ind, idet jeg håber Georg's kontrakt bliver permanent, da jeg ser et virkelig stort potentiale i ham. Herudover er det en offentlig hemmelighed at Zanka kommer til os, hvilket jeg synes er fint nok, da jeg har et håb om at Ståle kan få det bedste ud af ham. Som den skarpe debattør nok har observeret, har jeg udeladt Kris Stadsgaard som jeg ALDRIG har brudt mig om, og jeg håber egentlig vi skiller os af med ham, da jeg synes han mangler hele vejen rundt på "fodboldspiller-paletten". Som fjerdemand i midterforsvaret ser jeg gerne et stort talent, hvilket både Amartey og Milosevic er, for både Djurgården og AIK Stockholm. Samtidig er de så dygtige begge to, at én af dem vil kunne presse de andre fra dag ét.

    Venstre back: Pierre Bengtsson - Ny spiller.

    Opsummering: Vi har Pierre som har udviklet sig til en rigtig dygtig back. Han har udløb 31-12-14, så vi skal ihvertfald have hivet en ny mand ind i truppen allerede til sommer. Muligvis to hvis Pierre bliver skudt afsted, hvilket jeg tvivler stærkt på. Håber stadigvæk på at Pierre forlænger og vi henter en der kan stå i lære i et år eller to. Vi har samtidig Casper Højer Nielsen ude på lån, men ham er jeg ikke specielt hooked på.

    Højre midtbane: Rurik Gislason - Ny spiller (Kasper Kusk?).

    Opsummering: Vi har Rurik som har et fantastisk topniveau, men som somme tider falder helt ud af en kamp. Vi skal have en ekstra mand til positionen, men han behøver ikke nødvendigvis at ligne Rurik i spillestil. Her vil jeg bringe Kasper Kusk i spil. Jeg ved ikke om han er et long-shot, men en fantastisk fodboldspiller jeg meget gerne så i FCK. Hans egenskaber vil være rigtig brugbare, specielt i Suppen når vi møder hold der pakker sig (host FCV host), fordi han er så dygtig i de små rum. Mht. Daniel Braaten, så har han ikke overbevist mig nok om at han er værd at spilde lønkroner på. Jeg kan simpelthen ikke forstå at så rutineret en spiller ikke kan overføre det spil han har leveret europæisk, til Suppen. Det er ligeledes et farvel til Christian Bolaños.

    Central midtbane: Franco Mussis - Ny spiller (Christian Poulsen eller Niki Zimling?) - Youssef Toutouh - Thomas Delaney - Mikkel Wohlgemuth.

    Opsummering: Vores midtbane har været vores store akilleshæl. Der er alt for lidt kreativitet når Toutouh ikke har været med, og han svinger stadigvæk en del i præstationerne, selvom det er blevet bedre. Vi får Franco Mussis ind som jeg glæder mig HELT VILDT til at se i aktion. Mht. Delaney, så er han for mig skoleeksemplet på en spiller der er blevet udstyret med et for stort ansvar ALT for tidligt. Jeg så rigtig gerne at vi hentede Christian Poulsen, som jeg er sikker på at Delaney kunne lære en hel del af. Et frækt bud kunne være Niki Zimling, som ikke får meget spilletid i Mainz. Mht. Wohlgemuth, så kunne jeg godt forestille mig at han blev en fast bestanddel af truppen til sommer. Jeg har set ham i aktion en del gange efterhånden, og der er krummer i knægten. Han kan drive det vidt. TK forestiller jeg mig er færdig i klubben her til sommer, hvilket jeg synes også er på tide. Det samme gælder for Claudemir, der har et højt topniveau, men som viser det ALT ALT for sjældent.

    Venstre midtbane: Nicolaj Jørgensen - Ny spiller (Nicolaj Thomsen?) - Danny Amankwaa.

    Opsummering: Vi har i Nicolaj Jørgensen Suppens bedste spiller, når han er i topform. Han har desværre bare ALT for mange skader. Amankwaa er et lovende talent, men jeg så rigtig gerne at vi hentede endnu én til positionen, og her havde jeg straks Nicolaj Thomsen i tankerne. En spiller efter Ståles hjerte, da han er et sandt "løbe-monster", og samtidig en fantastisk fodboldspiller. Ligesom med Kusk, ved jeg ikke om vi er for sent ude, da klubber i udlandet har fået øjnene op for den dygtige skagbo.

    Angrebet: Andreas Cornelius - Ny spiller - Igor Vetokele - Yones Felfel

    Opsummering: Vi har hentet Corner hjem fra Cardiff, og det han har præsteret har virkelig ikke været kønt. Han er dog stadigvæk meget ung, og forhåbentligt får han snart lukket op og vist hvorfor vi hentede ham hjem igen. Jeg kan egentlig meget godt lide Igor, men jeg kunne godt tænke mig en spiller med bedre egenskaber i spillet 1v1, lidt ala Santin, da han var i sin bedste forfatning. Også gerne en rutineret karl, da vores angribere er meget unge, og som selvfølgelig skal score kasser fra dag ét. Jeg har som en del andre rigtig store forhåbninger til Felfel, der ser RIGTIG spændende ud. Mht. Fanendo Adi, så tror jeg at han ville have rigtig godt af en udlejning. Jeg har ihvertfald ikke helt afskrevet ham endnu, men han har brug for spilletid.

    Så hvis jeg var sportsdirektør i FCK, så ville mit sommervindue se således ud:

    Udlejning: Jakob Busk og Fanendo Adi.

    Salg/ophør: Kris Stadsgaard, Lars Jacobsen, Christian Bolaños, Daniel Braaten, TK og Claudemir.

    Køb: 1 x keeper, 2 x midtforsvarere, 1 x venstre back, 1 x højre midtbane, 1 x central midtbane, 1 x venstre midtbane og 1 x angriber. Herudover har vi allerede sikret os Høgli og Mussis.

    Langt henad vejen enig, men hvad med Pourie? - Ham tror jeg at vi kunne få meget ud af.

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Langt henad vejen enig, men hvad med Pourie? - Ham tror jeg at vi kunne få meget ud af.
    Pourié er simpelthen ikke stærk nok 1v1. Så med mindre vi sælger Vetokele i sommeren vindue, så ser jeg ikke at der er plads til ham. Jeg vil heller ikke have at Felfel kommer for langt væk fra spilletid.

  6. #170
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Isoleret set, spiller for spiller, kan jeg godt følge din tankegang og er enig om at der er udfordringer på de positioner som du bringer op. Men til gengæld ser jeg er relativt stort problem i at hente 8 nye spillere ind på en gang.

    Jeg kan godt blive bange for st der ryger noget stabilitet eller kontinuitet på den konto. "Fuck det, hvor er den nu? Spørger du?" Den er langt væk, men det er nu den skal komme, for vi skal fandme blive mestre i næste sæson. Den eneste måde jeg kan se at ovenstående skal blive en succes er hvis vi henter CP. Vi skal simpelthen have en leder med overmenneskelige styrker for at kunne holde sammen på sådan en dygtig men også ny (og ung) trup. Dét hold du beskriver uden CP men fx med Zimling i stedet vil ikke skulle møde den halve spillemæssige modstand af hvad det her hold har mødt i år, før de vil stå 8-9 mand og slå ud med armene, se opgivende ud og mene det hele er trænerens skyld(!!1!!).

    Ja tak til nye boller på suppen. Men nej tak til 8 spillere som alle ska starte inde nu (overdrivelse fremmer forståelsen)

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Isoleret set, spiller for spiller, kan jeg godt følge din tankegang og er enig om at der er udfordringer på de positioner som du bringer op. Men til gengæld ser jeg er relativt stort problem i at hente 8 nye spillere ind på en gang.

    Jeg kan godt blive bange for st der ryger noget stabilitet eller kontinuitet på den konto. "Fuck det, hvor er den nu? Spørger du?" Den er langt væk, men det er nu den skal komme, for vi skal fandme blive mestre i næste sæson. Den eneste måde jeg kan se at ovenstående skal blive en succes er hvis vi henter CP. Vi skal simpelthen have en leder med overmenneskelige styrker for at kunne holde sammen på sådan en dygtig men også ny (og ung) trup. Dét hold du beskriver uden CP men fx med Zimling i stedet vil ikke skulle møde den halve spillemæssige modstand af hvad det her hold har mødt i år, før de vil stå 8-9 mand og slå ud med armene, se opgivende ud og mene det hele er trænerens skyld(!!1!!).

    Ja tak til nye boller på suppen. Men nej tak til 8 spillere som alle ska starte inde nu (overdrivelse fremmer forståelsen)
    Jeg kan følge din tankegang. Men der skal ske radikale ændringer med vores trup, ASAP!

    Vi står rent faktisk i en situation hvor rigtig mange spillere har kontraktudløb på samme tid (Lars, Margreitter, TK, Bola og Braaten), hvoraf det kun er Margreitter jeg kan se for mig have en fremtid i klubben.

    Så under alle omstændigheder kommer der til at finde en kraftig hovedrengøring sted, hvilket jeg klapper i mine små pølser over. Derudover har de uvaskede praktiseret samme model, uden at de længere sejler rundt i bunden af tabellen, selvom der ikke er langt fra himmel til helvede i Suppen.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Her er mit input til ledelsen i FCK :-)

    Udlejning: Jakob Busk og Fanendo Adi.

    Salg/ophør: Kris Stadsgaard, Lars Jacobsen, Christian Bolaños, Daniel Braaten, TK og Claudemir.

    Køb: 1 x keeper, 2 x midtforsvarere, 1 x venstre back, 1 x højre midtbane, 1 x central midtbane, 1 x venstre midtbane og 1 x angriber. Herudover har vi allerede sikret os Høgli og Mussis.
    Det er altid sjovt at lege med navne og interessante emner. Jeg har også følgende liste:

    Kode:
    ## MÅLMAND ##
    01 Kim Christensen
    21 Johan Wiland
    31 Jakob Busk
    
    ## HØJRE BACK ##
    02 Tom Høgli
    25 Christoffer Remmer
    34 Mads Aaquist
    
    ## CENTER BACK ##
    04 Kris Stadsgaard
    05 Olof Mellberg
    15 Georg Margreitter            (1988, lejet fra Wolverhampton m. købsoption)
    -- Mathias Zanka Jørgensen      (1991, PSV Eindhoven - skal væk til sommer)
    -- Pontus Jansson               (1991, Malmö FF - tidligere rygter)
    -- Alexander Milosevic          (1992, AIK Stockholm - tidligere rygter)
    
    ## VENSTRE BACK ##
    03 Pierre Bengtsson
    -- John Arne Riise              (1980, Fulham - kontraktudløb)
    -- Fredrik Stenman              (1983, Club Brügge - kontraktudløb)
    -- Leonel Vangioni              (1987, River Plate - tidligere rygter)
    -- Jonathan Parr                (1998, Crystal Palace - kontraktudløb)
    -- Jesper Juelsgaard            (1989, FC Midtjylland - kontraktudløb)
    -- David Addy                   (1990, Vitória Guimarães - kontraktudløb / tidligere Randers FC)
    -- Seejou King                  (1992, Sporting B - tidligere FC Nordsjælland)
    -- Jonathan Silva               (1994, Estudiantes - tidligere rygter)
    
    ## HØJRE MIDTBANE ##
    19 Rurik Gislason
    33 Yones Felfel
    -- Marek Sapara                 (1982, Gaziantepspor - kontraktudløb)
    -- Tobias Sana                  (1989, Ajax - spiller på reserveholdet)
    
    ## CENTRAL MIDTBANE ##
    06 Claudemir                    
    07 Franco Mussis
    08 Thomas Delaney
    24 Youssef Toutouh
    35 Mikkel Wohlgemuth
    -- Christian Poulsen            (1980, Ajax - kontraktudløb)
    -- Leon Andreasen               (1983, Hannover 96 - kontraktudløb)
    -- Lasse Schöne                 (1986, Ajax - kontraktudløb)
    -- Per Ciljan Skjelbred         (1987, Hertha Berlin - udlejet fra HSV)
    -- Joaquin Correa               (1994, Estudiantes - tidligere rygter)
    
    ## VENSTRE MIDTBANE ##
    18 Nicolai Jørgensen
    32 Danny Amankwaa
    -- Vaclav Pilar                 (1988, Freiburg - udlejet fra Wolfsburg)
    -- Urreta                       (1990, Benfica B - uruguayansk U23-landsholdsspiller)
    -- Johann Berg Gudmundsson      (1990, AZ - kontraktudløb)
    -- Samuel Armenteros            (1990, Anderlecht/Feyenoord - svensker)
    -- Sekou Oliseh                 (1990, PAOK/CSKA Moskva - tidligere FCM-akademi spiller)
    -- Bashkim Kadrii               (1991, OB)
    -- Kasper Kusk                  (1991, AaB)
    -- Simon Thern                  (1992, Malmö FF/fri transfer)
    -- Nicolaj Thomsen              (1993, AaB)
    
    ## ANGRIBER ##
    09 Igor Vetokele
    11 Andreas Cornelius
    12 Fanendo Adi
    -- El Fardou Ben Nabouhane      (1989, Veria FC - 15 mål, 5 assist i den græske Superliga)
    -- Guido Carillo                (1991, Estudiantes - tidliger rygter)
    -- Lukas Spalvis                (1994, AaB)
    -- Dorin Rotariu                (1995, Dinamo Bukarest - ung komet)
    
    ## UDVIKLINGSSPILLERE ##
    28 Tobias Christensen           (Angriber, 1995, U19-landsholdet)
    36 Mads Nordam                  (Center back, 1995, U19-landsholdet)
    -- Casper Højer Nielsen         (Venstre back, 1994, udlejet til Brønshøj)
    -- Aris Vaporakis               (Målmand, 1995, U20-landsholdet)
    -- Kristján Flóki Finnbogason   (Angriber, 1995, Islands U19-landshold)
    -- Brandur Olsen                (Central midt, 1995, Færøernes U21-landshold)
    -- Marcus Mathisen              (Center back, 1996, U18-landsholdet)
    -- Adam Mansa                   (Venstre back, 1997, U17-landsholdet)
    
    ## UD ##
    02 Lars Jacobsen                (Kontraktudløb)
    16 Thomas Kristensen            (Kontraktudløb)
    22 Daniel Braathen              (Kontraktudløb)
    23 Marvin Pourie                (Udlejet m. købsoption)
    30 Cristian Bolaños             (Kontraktudløb)
    -- Mustafa Abdellaoue           (Udlejet)
    Sidst redigeret af madebysoren : 20.04.14 kl. 17:07
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Fredrik Stenman kunne være rigtigt interessant. Sådan som Schøne spiller for tiden, vil jeg betegne det som ekstremt usandsynligt at han skulle skifte til os
    "This long hair shit with a man is a bunch of motherfuckin' shit, and any sonofabitchin' man wears his hair like a woman has got a fuckin' weakness he'd better get rid of!" Jerry Lee Lewis.

  13. #174
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Gimnasia la Plata ligger nummer 1 i argentina.... køb hele holdet nu ! :)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #175
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Gimnasia la Plata ligger nummer 1 i argentina.... køb hele holdet nu ! :)
    Det må ihvertfald være muligt at kunne bruge yderligere et par spillere herfra. Det ville samtidig være godt for integreringen af Mussis.

    PS: Jeg tror at det var godt at vi købte Mussis i vinter, da han til sommer nok ikke var blevet billigere, jf. deres aktuelle førsteplads.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Vildt at Mussis ville blive (og de insisterede på at beholde ham), for at sikre Gimnasia overlevelse, og nu ligger de nr. 1.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vildt at Mussis ville blive (og de insisterede på at beholde ham), for at sikre Gimnasia overlevelse, og nu ligger de nr. 1.
    Kronen på værket ville være at Mussis lige blev udtaget til VM på et yderligt mandat, pga. nogle gode indsatser. Så ville vi allerede fra dag ét have en guldkalv rendende rundt i Kbh. ;-)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Ja kunne være fedt ! Læste iøvrigt et sted at hans idol var Carlos Tevez :) we got a bulldog! Wuhu. glæder mig til at scouting ryger til japan/korea :) mange fine spillere der og med den rette arbejdsånd!

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Nogen der ved om man kan se kampe fra den argentinske liga et sted?

  23. #180
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jesper B Se meddelelser
    Nogen der ved om man kan se kampe fra den argentinske liga et sted?
    Tror google er din ven lige her.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •