Side 15 af 41 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg tror, at 20 mill passer meget godt. Jeg tror ikke, at vi ser 5-6 indkøb, men nærmere i omegnen af 1-3 udover Mussis og Høgli. Og jeg tror ikke, at det nødvendigvis bliver stjerner eller hamrende dyre spillere. Jeg gætter på, at vi navnemæssigt og prismæssigt bliver skuffet, men håber samtidig at Ståle ved hvad han laver.

    Et bud:

    Zanka (5-7 mill)
    Christian Poulsen - eller forlængelse med TK (gratis)
    En kant - kunne være Kusk, hvis han vil (3-10 mill)
    Et talent - kunne blive til venstre back og kunne være fra argentina.

    Det bliver i hvert fald interessant. Ståle ser ud til at varsle storrens, og at der skal købes spillere som hverken er unge talenter eller gamle afdankede (dvs ikke Chr Poulsen).
    Jeg gætter også på, at han kunne tænke sig en ny keeper, men dette er næppe øverst på indkøbslisten.
    Og så er det spændende om hele Argentinaeventyret slutter nu, da det virkede til at være CVs ide.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror, at 20 mill passer meget godt. Jeg tror ikke, at vi ser 5-6 indkøb, men nærmere i omegnen af 1-3 udover Mussis og Høgli. Og jeg tror ikke, at det nødvendigvis bliver stjerner eller hamrende dyre spillere. Jeg gætter på, at vi navnemæssigt og prismæssigt bliver skuffet, men håber samtidig at Ståle ved hvad han laver.

    Et bud:

    Zanka (5-7 mill)
    Christian Poulsen - eller forlængelse med TK (gratis)
    En kant - kunne være Kusk, hvis han vil (3-10 mill)
    Et talent - kunne blive til venstre back og kunne være fra argentina.

    Det bliver i hvert fald interessant. Ståle ser ud til at varsle storrens, og at der skal købes spillere som hverken er unge talenter eller gamle afdankede (dvs ikke Chr Poulsen).
    Jeg gætter også på, at han kunne tænke sig en ny keeper, men dette er næppe øverst på indkøbslisten.
    Og så er det spændende om hele Argentinaeventyret slutter nu, da det virkede til at være CVs ide.
    Jeg er overbevist om, at vi kommer til at brugere flere penge til sommer end vi plejer.

    Og hvis Staale kunne taenke sig en ny keeper, er denne vel i toppen af indkoebslisten i og med han (ind til videre) er fungerende sportschef.

    Jeg tror vi henter:
    - En ny klasse-keeper.
    - En ny centralforsvarer (Zanka)
    - En ny central midt med europaeisk erfaring.
    - En eller to nye kanter (Kusk, Falk eller udenlandsk).
    - En ny klasseangriber.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #213
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Jeg er overbevist om, at vi kommer til at brugere flere penge til sommer end vi plejer.

    Og hvis Staale kunne taenke sig en ny keeper, er denne vel i toppen af indkoebslisten i og med han (ind til videre) er fungerende sportschef.

    Jeg tror vi henter:
    - En ny sportsdirektør - Arnesen
    - En ny klasse-keeper.
    - En ny centralforsvarer (Zanka)
    - En ny venstre back fra Argentina, der skal toppe i foråret 2015
    - En ny central midt med europaeisk erfaring.
    - En eller to nye kanter (Kusk, Falk eller udenlandsk).
    - En ny klasseangriber (#10 Bendtner).

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Kan De Boers afgang mon blive muligheden for at CP kigger vores vej? Han må vel frygte at en ny træner vil se bort fra ham og bygge noget nyt op omkring spillere med mere fremtid.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://www.fotbolldirekt.se/2014/04/...medium=twitter

    Det var åbenbart venstrebacken Ludwig Augustinsson som Ståle kiggede på forleden da Göteborg spillede. Ung, svensk venstreback fra Göteborg i starten af 20'erne. Oscar Wendt anyone?

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Synes man kan begynde at kigge mod NEC Nijmegen, som pt. ligger til at skulle spille playoff for at undgå nedrykning i Holland.
    To navne, som i ovenkøbet også er danske, kunne være Kevin Conboy, som jeg synes passer perfekt til vores venstreback, når nu Pierre smutter. I denne sæson har han bidraget med 5 mål og en lille håndfuld assists, som må siges at være en fornuftig statistik.
    Den anden interessante kunne være Søren Rieks, som så vidt jeg husker også var oppe at vende herinde, da han skiftede fra Esbjerg i sin tid.
    Og for at gå helt dansker-bonanza har man også den tidligere Aab'er Lasse Nielsen løbende i samme klub, som også efter min mening var en yderst habil midterforsvarer, da han var i Superligaen.

    Jeg ville sagtens kunne se alle tre i FCK, men det kommer nok også meget an på om Nijmegen nu ende med at rykke ned. Men vil bestemt ikke bliver overrasket, hvis minimum én af de tre danskere er på plads, når Superligaen starter op efter sommeren.

  10. #217
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    http://www.fotbolldirekt.se/2014/04/...medium=twitter

    Det var åbenbart venstrebacken Ludwig Augustinsson som Ståle kiggede på forleden da Göteborg spillede. Ung, svensk venstreback fra Göteborg i starten af 20'erne. Oscar Wendt anyone?
    I told you so ;-)

    Han minder en del om Oscar i spillestil.

  11. #218
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Så gerne at der blev sat vægt bag udtalelserne om at vi vil foretage markante signings. Kunne godt tænke mig nedenstående udskiftninger på kendte/sandsynlige afgange:

    UD - IND
    Bolanos - Lasse Schøne
    TK - Mussis
    Lars Jacobsen - Høgli
    Ragnar - Zanka
    Claudemir Kasper Kusk

    Andre needs: Angriber, venstre back, central midt, målmand.

    Indkøbene bør være tilpas billige (max 10 mill. ex sign-on) til at vi kan smide mønt efter en top angriber.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  12. #219
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Så gerne at der blev sat vægt bag udtalelserne om at vi vil foretage markante signings. Kunne godt tænke mig nedenstående udskiftninger på kendte/sandsynlige afgange:

    UD - IND
    Bolanos - Lasse Schøne
    TK - Mussis
    Lars Jacobsen - Høgli
    Ragnar - Zanka
    Claudemir Kasper Kusk

    Andre needs: Angriber, venstre back, central midt, målmand.

    Indkøbene bør være tilpas billige (max 10 mill. ex sign-on) til at vi kan smide mønt efter en top angriber.

    Tror godt vi kan se langt efter Schøne, efter denne sæsons succes nede i Ajax.


  13. #220
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Der er i dag et interview med Parkens Bestyrelsesformand John Dueholm, hvor han siger, at FCK til næste sæson skal have to internationale klassespillere tilknyttet:

    http://borsen.dk/nyheder/karriere/ar...d.html?split=A
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. #221
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Der er i dag et interview med Parkens Bestyrelsesformand John Dueholm, hvor han siger, at FCK til næste sæson skal have to internationale klassespillere tilknyttet:

    http://borsen.dk/nyheder/karriere/ar...d.html?split=A
    Det er Mussis og Høgli :)


  15. #222
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Der er i dag et interview med Parkens Bestyrelsesformand John Dueholm, hvor han siger, at FCK til næste sæson skal have to internationale klassespillere tilknyttet:

    http://borsen.dk/nyheder/karriere/ar...d.html?split=A
    Spændende interview, tak for link.

    "En internationalt spiller, med lederegenskaber og et navn alle kender til en pris der hedder 'ikke billigt'". Så har man sat barren højt må man sige. Den billige og lette løsning på den beskrivelse må være CP.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 13 brugere er enige:

  17. #223
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Frygter godt nok at når Dueholm siger '1-2 internationale klassespillere' at han mener Zanka og CP. Han siger bla. noget med "At hente hjem".

    Skriger godt nok af CP og Zanka. CP er helt ok, samme med Zanka, men forventer godt nok en del mere(Forventer 4-5 nye :-)))
    Ham IFK backen ville være ideél. 6 mdr under Pierre. Ellers er Høgli jo en spiller som kan spille i begge sider(Har vidst spillet venstre back i Brugge)

    Schøne ser jeg som fuldstændig urealistisk. Mener enda at han har udtalt at han vil et skridt op.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #224
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Der er i dag et interview med Parkens Bestyrelsesformand John Dueholm, hvor han siger, at FCK til næste sæson skal have to internationale klassespillere tilknyttet:

    http://borsen.dk/nyheder/karriere/ar...d.html?split=A
    Er jeg den eneste der finder denne udmelding en smule klodset?

    Bevars, jeg ved vi skal fremstå ambitiøse overfor aktionærer, sponsorer, presse - ligesom vi fans lapper den slags i os... Meeen, man må da også sige der lægges et (unødvendigt?) pres i forhold til næste transfervindue?



    Synes ulemperne ved disse puste-sig-op udtalelser, er flere end fordelene... Og vil i øvrigt meget gerne vil undgå kommunikative selvmål a la Ruds:

    2 timer inden transfervinduets lukketid: "Ved ikke om det sker, men kan sige at det vi har gang i er MEEEEEEGET spændende!!"

    (undertegnede bider negle........ hvad hiver de uvaskede nu op af hatten...)

    2 minutter efter transfervinduets lukketid: Intet er sket... Whatsoever....

    (undertegnede tænker over om hvorvidt Rud har fået et basic kursus i kommunikation...)

    Zan

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #225
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Er jeg den eneste der finder denne udmelding en smule klodset?

    Bevars, jeg ved vi skal fremstå ambitiøse overfor aktionærer, sponsorer, presse - ligesom vi fans lapper den slags i os... Meeen, man må da også sige der lægges et (unødvendigt?) pres i forhold til næste transfervindue?
    Enig. Og synes generelt, der er noget fordækt over det indslag hos Børsen.

    1) Det ligner ikke FCK at melde så ambitiøst og offensivt ud, hvad angår spillerindkøb. Med mindre man allerede har en halv aftale under bordet (f.eks. med CP), eller med mindre man kører med en alternativ definition af "international klassespiller", så er det kun med til at lægge et tungere forventningspres, end der er i forvejen.

    2) Det ligner heller ikke FCK at sende selveste bestyrelsesformanden (som man ellers aldrig hører et kvæk fra) i byen for at udtale sig så konkret om fodbolddelen, som han gør i interviewet.

    Er der mon noget rent børsstrategisk i at gå ud med formanden og melde så markant ud, fordi man ved, at man med kæmpesandsynlighed snart skal ud og nedjustere sine regnskabsforventninger pga. manglende CL-indtægter?

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •