Side 2 af 41 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ellers må man sige at Jonas Knudsen gør det rigtig godt, og idag havde han rigtig godt styr på Brøndbys højre side. Så kunne vi samtidig holde fast i de lange indkast, hvis Claudemir skulle blive afskippet.
    Jeg tror egentlig, at vi primært kigger væk fra Superligaen og Skandinavien. Skulle vi alligevel hente en eller to spillere derfra, vil jeg så langt foretrække Michael Lumb over Jonas Knudsen. Udover at jeg mener, at Lumb er Vestsjællands klart bedste spiller, ser jeg ham også lidt som en type, der på det nærmeste er skabt til København. Han er aggressiv, han er offensiv, han kan slå indlæg, han kan gå med i kombinationer og vigtigst af alt kan han finde ud af at forsvare.

    Skulle Vestsjælland rykke ned, vil han sikkert ikke være så dyr i overgangssum. Skulle de blive oppe, har han nok større ambitioner for sin egen karriere. Han er stadig ung, men har erfaring fra udlandet i en rigtig stor klub.

    Jeg ser ham og Riza Durmisi som de bedste venstrebacks i Superligaen, hvis vi lige ser bort fra Bengtsson. Durmisi er selvfølgelig irrelevant, så jeg har rettet radaren mod Lumb.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Nu har jeg læst et par "tudeartikler" angående Pape de sidste par dage.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fck-er-unfair

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCK-Diouf...lig-ked-af-det

    Jeg synes i DEN GRAD at det er på tide at han kigger indad og accepterer sin skæbne. Det der flæberi i pressen hjælper ham ikke og klæder SLET IKKE en professionel idrætsudøver der tjener boksen. Så ud med ham. Hellere i går end i dag. Han er med afstand det største flopkøb i Superligaens historie, målt på transfer, løn og præstationer.

    Føj siger jeg bare, og sender vrede tanker imod CV og Højer. Hvad f..... har de tænkt på?

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes i DEN GRAD at det er på tide at han kigger indad og accepterer sin skæbne. Det der flæberi i pressen hjælper ham ikke og klæder SLET IKKE en professionel idrætsudøver der tjener boksen.
    Jeg er enig i, at lidt større selvindsigt ville klæde ham. Når det er sagt, skal man ikke glemme at fodboldspillere også er mennesker, og det ville bestemt også klæde FCK som arbejdsgiver, at give Diouf den forklaring, som han mener, at han mangler. Og det ville klæde træneren, at give spilleren den sparring, der gør, at spilleren kan arbejde med sine svagheder på et oplyst grundlag. Moderne fodbold kræver moderne ledere. Jeg troede faktisk, at Ståle var en sådan type.


  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er enig i, at lidt større selvindsigt ville klæde ham. Når det er sagt, skal man ikke glemme at fodboldspillere også er mennesker, og det ville bestemt også klæde FCK som arbejdsgiver, at give Diouf den forklaring, som han mener, at han mangler. Og det ville klæde træneren, at give spilleren den sparring, der gør, at spilleren kan arbejde med sine svagheder på et oplyst grundlag. Moderne fodbold kræver moderne ledere. Jeg troede faktisk, at Ståle var en sådan type.
    Det er muligt, men kunne det så ikke være en idé at gå op til Ståle og spørge om han kan få en forklaring og evt. spørge hvad han kan gøre bedre? Det her kommer til at lyde hårdt, men Ståle har vist mere end rigeligt at se til, end at forklare Pape at han er en elendig fodboldspiller, der ikke passer ind på holdet. Hvad får han ud af at flæbe i medierne, udover at sætte ham selv og klubben i dårligt lys?

    Fodboldspillere der gør sig selv til et offer i medierne, har jeg intet til overs for. Det er mindst ligeså uprofessionelt.

    Papes situation ser man tit i fodboldens verden, og sådan er gamet altså nu bare en gang.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er enig i, at lidt større selvindsigt ville klæde ham. Når det er sagt, skal man ikke glemme at fodboldspillere også er mennesker, og det ville bestemt også klæde FCK som arbejdsgiver, at give Diouf den forklaring, som han mener, at han mangler. Og det ville klæde træneren, at give spilleren den sparring, der gør, at spilleren kan arbejde med sine svagheder på et oplyst grundlag. Moderne fodbold kræver moderne ledere. Jeg troede faktisk, at Ståle var en sådan type.
    Hvis Ståle skulle give Pape gode råd mht. hvor han skal forbedre sig, så er det skønne spildte kræfter, da han i så fald først ville være færdig ved Papes kontraktudløb - sat lidt på spidsen, men ment i ramme alvor. SÅ dårlig er han.

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er muligt, men kunne det så ikke være en idé at gå op til Ståle og spørge om han kan få en forklaring og evt. spørge hvad han kan gøre bedre? Det her kommer til at lyde hårdt, men Ståle har vist mere end rigeligt at se til, end at forklare Pape at han er en elendig fodboldspiller, der ikke passer ind på holdet. Hvad får han ud af at flæbe i medierne, udover at sætte ham selv og klubben i dårligt lys?

    Fodboldspillere der gør sig selv til et offer i medierne, har jeg intet til overs for. Det er mindst ligeså uprofessionelt.

    Papes situation ser man tit i fodboldens verden, og sådan er gamet altså nu bare en gang.
    Det er ikke Pape's skyld at han er en dårlig fodbold-spiller der absolut ikke passer ind i vores klub. Det er KLUBBENS ansvar at hyre de rigtige medarbejdere. Hvis klubben ikke kan det er det også klubbens ansvar at håndtere dette. Desuden er det aldrig en god investering at behandle medarbejdere dårligt. Rygter og omdømme spredes hurtigt, og tro det eller ej, så snakker fodboldspillere sammen.
    Personale-ledelse er en hver organisations pligt. Også FCK's.

    Og hvilken medarbejder ville ikke tage chancen i at blive udfordret på et højere niveau? Pape ville i hvert fald gerne prøve sig af.. Det gjorde han i vores klub, og det fungerede ikke. Der var mange indikatorer på at det ikke ville gå godt, men det er i dén grad også arbejdsgiverens ansvar.

    mvh


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Det er ikke Pape's skyld at han er en dårlig fodbold-spiller der absolut ikke passer ind i vores klub. Det er KLUBBENS ansvar at hyre de rigtige medarbejdere. Hvis klubben ikke kan det er det også klubbens ansvar at håndtere dette. Desuden er det aldrig en god investering at behandle medarbejdere dårligt. Rygter og omdømme spredes hurtigt, og tro det eller ej, så snakker fodboldspillere sammen.
    Personale-ledelse er en hver organisations pligt. Også FCK's.

    Og hvilken medarbejder ville ikke tage chancen i at blive udfordret på et højere niveau? Pape ville i hvert fald gerne prøve sig af.. Det gjorde han i vores klub, og det fungerede ikke. Der var mange indikatorer på at det ikke ville gå godt, men det er i dén grad også arbejdsgiverens ansvar.

    mvh
    Det fritaget da ingenlunde medarbejderen for et ansvar. Hvis han ikke bryder sig om sine arbejdshold, som dikterer ham reserveholdsfodbold, så kan han jo bare tage konsekvensen og "checke ud". Dette gør han dog ikke, grundet de særdeles gunstige økonomiske forhold.

    De samme regler gælder jo også for os på arbejdsmarkedet. Kan vi ikke lide lugten i bageriet, så stempler vi bare ud. Længere er den ikke.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det fritaget da ingenlunde medarbejderen for et ansvar. Hvis han ikke bryder sig om sine arbejdshold, som dikterer ham reserveholdsfodbold, så kan han jo bare tage konsekvensen og "checke ud". Dette gør han dog ikke, grundet de særdeles gunstige økonomiske forhold.

    De samme regler gælder jo også for os på arbejdsmarkedet. Kan vi ikke lide lugten i bageriet, så stempler vi bare ud. Længere er den ikke.
    Lige præcis. Vi bruger ikke Pape, og vil formentlig gå med til at af-skippe ham for en særdeles attraktiv pris. Problemet er bare at Pape formentlig ikke vil acceptere en løn-nedgang, og så må man affinde sig med situationen. Så man Jan Kristiansen brokke sig over manglende spilletid? - nej, han vidste godt at han stod i en særdeles fordelagtig situation hvor hans løn ikke afspejlede hans niveau, og derfor klappede han kaje og gik kontrakten ud.

    Jeg synes at det er helt fair at Pape bliver, da det ikke er hans skyld at han er blevet fejlcastet, og endda til en alt for høj pris. Det er klubbens ansvar, og de må så blive straffet og betale den løn som de lovet. Men at han brokker sig over situationen, når han kan stoppe når som helst er pinligt. Vi har endda lejet ham ud flere gange, så vi gør jo vores for at han kan få spilletid.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvis han ikke bryder sig om sine arbejdshold, som dikterer ham reserveholdsfodbold, så kan han jo bare tage konsekvensen og "checke ud". Dette gør han dog ikke, grundet de særdeles gunstige økonomiske forhold.
    <snip>
    De samme regler gælder jo også for os på arbejdsmarkedet. Kan vi ikke lide lugten i bageriet, så stempler vi bare ud. Længere er den ikke.
    Undskyld mig, men det er simpelthen noget vrøvl. Dels er der forskel på at være funktionær og kontraktansat; dels gør du dig forestillinger om Pape Dioufs motiver, som du ret beset ikke aner en skid om. Det kan jo lige så godt være FCK, der står i vejen for en handel ved at kræve for meget i transfer. FCK smed mesterslanten for Diouf og er næppe villige til at lade ham gå for pebernødder.


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Lige præcis. Vi bruger ikke Pape, og vil formentlig gå med til at af-skippe ham for en særdeles attraktiv pris. Problemet er bare at Pape formentlig ikke vil acceptere en løn-nedgang, og så må man affinde sig med situationen. Så man Jan Kristiansen brokke sig over manglende spilletid? - nej, han vidste godt at han stod i en særdeles fordelagtig situation hvor hans løn ikke afspejlede hans niveau, og derfor klappede han kaje og gik kontrakten ud.

    Jeg synes at det er helt fair at Pape bliver, da det ikke er hans skyld at han er blevet fejlcastet, og endda til en alt for høj pris. Det er klubbens ansvar, og de må så blive straffet og betale den løn som de lovet. Men at han brokker sig over situationen, når han kan stoppe når som helst er pinligt. Vi har endda lejet ham ud flere gange, så vi gør jo vores for at han kan få spilletid.
    Ved en googlesøgning viste det sig såmænd at Jan K også brokkede sig. Disse to links er da i hvert fald en Jan K der ikke gider bænken: bold.dk og eb.dk

    I øvrigt er det noget vrøvl at sige han ikke må brokke sig fordi han bare kan stoppe.. Hvad er det for en indstilling? Nu har de færreste nok indsigt til at vide alt om Pape, hans indsats osv., men hvis en medarbejder der passer sit job ikke må brokke sig hvis han føler sig uretfærdigt behandlet, så står verden da ikke længere? Om hans indsats så berettiger ham til brokken skal være usagt. Hvis FCK ikke finder Pape's potentiale eller indsats tilstrækkelig, så kan de bare fyre ham! Ligesom alle andre virksomheder. Den er sgu ikke længere.

    FCK har strakt sig langt med udlejninger som du siger, men reelt set ved vi ikke om der har været forespørgsler på Pape eller om klubbens pris er for høj. Vi ved bare, at Pape stadig er i FCK. Og det er i lige så høj grad FCK's skyld, som Pape's. Jeg forstår godt Pape. Hvis jeg kom fra Afrika, havde gjort det godt i Norge og blev solgt for millioner til den største klub i Skandinavien til en fyrstelig hyre, så ville jeg heller ikke friviliigt opgive min kontrakt. Pape tjener penge til hans familie, og hans liv efter fodbolden. Det synes jeg næppe man kan bebrejde manden, selvom han gerne vil spille fodbold på dét niveau han oprindelig blev købt til.

    Mvh

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg synes vi skal flytte debatten om Pape til et andet forum.
    Det handler meget marginalt om til og afgange til sommer.

    Jeg glæder mig til at se en masse nye ansigter efter vores nye Sydamerika doktrin.

    Mit bud på en trup anno september 2014:

    Målmænd:
    Ny mand (Gerne Sydamerika), Reelt set ønsker jeg en dansk målmand, men kan ikke se realistiske emner hvis vi ikke bliver mestre (Lösll)
    Busk
    Kim C

    Sælg gerne Wiland, da han ikke kan holde sit tidligere høje niveau, samt at skades frekvensen bliver større og større.

    Forsvar:
    Remmer
    Høgli
    Zanka
    Norddam
    Mellberg
    Stadsgaard
    Ny mand (vb, Gerne Sydamerika)
    Aaquist

    Central midtbane:
    Delaney
    Mussis
    Toutouh
    Ny mand Erfaren rolig defensiv midtbanerspiller, de unge kan læne sig op af i Europæiske kampe. (Gerne Christian Poulsen)
    Ny mand Dynamisk midtbanespiller med stort løbepensum (Casper Sloth) 3. valg på central midtbane
    Wohlgemuth

    Delaney og Mussis er designet som første valg, Claudemir bliver solgt.
    Toutouh er allrounder på hængende angriber i CL/EL og hele midtbanen i Suppen.
    og så foreslår jeg vi også henter en rutineret mand på en ellers meget ung central midtbane. Det kunne være Christian Poulsen fx.

    Jeg forventer at TK og Claudemir forlader os.

    Kanter:
    Gislason
    N. Jørgensen
    Toutouh
    Amankwaa
    Ny mand - Kusk, Emil Larsen eller Sisto (gerne talent fra Sydamerika som er en type som Pione Sisto)
    Han skal både kunne dække højre og venstrekanten. Han skal kunne udfordre og have speed, men først og fremmest teknik.

    Bolanos, Braaten forlader os.

    Angreb:
    Corner
    Vetokele
    Pourie
    Adi
    Felfel

    Mos og Pape ud. Marvin tilbage fra lån. Felfel som joker.

    Det giver os en 25 mand stor trup hvor vi har 5 unge boblere: Busk, Aaquist, Norddam, Amankwaa, Felfel.

    Idealopstilling i 14/15:

    Lösll
    Remmer - Mellberg - Zanka - Sydamerika
    Rurik - Delaney - Mussis - Jørgensen
    Corner - Vetokele

    Jørgensen og Toutouh kan supplere i angrebet, hvor (evt Kusk kan tager over på venstre)

    Bænk/rotation
    Busk
    Høgli
    Stadsgaard
    Sloth
    CP
    Kusk
    Adi
    Pourié

    Ind
    Zanka
    Venstreback
    Central midt ung
    Central midt erfaren
    Kant Talent

    Ud
    Wiland
    Pierre
    Lars
    Margreitter
    Claudemir
    Bolanos
    Pape
    Mos

    PS. Tak til Magnus Kraft for setup.-)
    Sidst redigeret af Løven : 19.03.14 kl. 12:16 Årsag: Layout

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Her er en artikel, hvor Bolanos ikke afviser en retur til Start. Jeg har ikke læst artiklen, fordi jeg ikke vil betale for det, men overskriften siger nok alligevel det meste. Ganske vist står der i den lidt mere uddybende brødtekst, at det handler om, at han måske gerne vil slutte karrieren i Start, men med tanke på hans status i København, kunne det sikkert også blive relevant nu.

    Det norske transfervindue lukker ved månedens udgang.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg synes vi skal flytte debatten om Pape til et andet forum.
    Det handler meget marginalt om til og afgange til sommer.

    Jeg glæder mig til at se en masse nye ansigter efter vores nye Sydamerika doktrin.

    Mit bud på en trup anno september 2014:

    Målmænd:
    Ny mand (Gerne Sydamerika), Reelt set ønsker jeg en dansk målmand, men kan ikke se realistiske emner hvis vi ikke bliver mestre (Lösll)
    Busk
    Kim C

    Sælg gerne Wiland, da han ikke kan holde sit tidligere høje niveau, samt at skades frekvensen bliver større og større.

    Forsvar:
    Remmer
    Høgli
    Zanka
    Norddam
    Mellberg
    Stadsgaard
    Ny mand (vb, Gerne Sydamerika)
    Aaquist

    Central midtbane:
    Delaney
    Mussis
    Toutouh
    Ny mand Erfaren rolig defensiv midtbanerspiller, de unge kan læne sig op af i Europæiske kampe. (Gerne Christian Poulsen)
    Ny mand Dynamisk midtbanespiller med stort løbepensum (Casper Sloth) 3. valg på central midtbane
    Wohlgemuth

    Delaney og Mussis er designet som første valg, Claudemir bliver solgt.
    Toutouh er allrounder på hængende angriber i CL/EL og hele midtbanen i Suppen.
    og så foreslår jeg vi også henter en rutineret mand på en ellers meget ung central midtbane. Det kunne være Christian Poulsen fx.

    Jeg forventer at TK og Claudemir forlader os.

    Kanter:
    Gislason
    N. Jørgensen
    Toutouh
    Amankwaa
    Ny mand - Kusk, Emil Larsen eller Sisto (gerne talent fra Sydamerika som er en type som Pione Sisto)
    Han skal både kunne dække højre og venstrekanten. Han skal kunne udfordre og have speed, men først og fremmest teknik.

    Bolanos, Braaten forlader os.

    Angreb:
    Corner
    Vetokele
    Pourie
    Adi
    Felfel

    Mos og Pape ud. Marvin tilbage fra lån. Felfel som joker.

    Det giver os en 25 mand stor trup hvor vi har 5 unge boblere: Busk, Aaquist, Norddam, Amankwaa, Felfel.

    Idealopstilling i 14/15:

    Lösll
    Remmer - Mellberg - Zanka - Sydamerika
    Rurik - Delaney - Mussis - Jørgensen
    Corner - Vetokele

    Jørgensen og Toutouh kan supplere i angrebet, hvor (evt Kusk kan tager over på venstre)

    Bænk/rotation
    Busk
    Høgli
    Stadsgaard
    Sloth
    CP
    Kusk
    Adi
    Pourié

    Ind
    Zanka
    Venstreback
    Central midt ung
    Central midt erfaren
    Kant Talent

    Ud
    Wiland
    Pierre
    Lars
    Margreitter
    Claudemir
    Bolanos
    Pape
    Mos

    PS. Tak til Magnus Kraft for setup.-)
    Fremragende indlæg. Dog synes jeg at Jonas Lössl er én af de mest overvurderede målmænd i mands minde. Dog har han forbedret sig (ret skal være ret), men er langt fra FCK-materiale.

    Jeg synes en keeper som AaB's Nicolai Larsen er langt mere interessant, hvis det skal være en Suppe-keeper.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Skulle vi ikke også tage en slapper med at nævne Pione Sisto som et emne? han har spillet 1 god kamp denne sæson og den ved de fleste nok herinde hvem det var mod..
    Dermed ikke sagt han ikke kan blive det nye superligatalent der skydes til udlandet men altså.. 1 god kamp..
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fremragende indlæg. Dog synes jeg at Jonas Lössl er én af de mest overvurderede målmænd i mands minde. Dog har han forbedret sig (ret skal være ret), men er langt fra FCK-materiale.

    Jeg synes en keeper som AaB's Nicolai Larsen er langt mere interessant, hvis det skal være en Suppe-keeper.
    Og Nicolai Larsen er fra Sjælland.. Tidligere Lyngby dreng .. Og bonus, hans kæreste, som han lige har fået barn med, hun er fra Skovlunde ( hun er en gammel veninde af undertegnede) og hun lyder lidt som om hun godt kunne lokkes tilbage til Sjælland :)

Side 2 af 41 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •