Side 3 af 41 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg tror først, at en ny målmand bliver aktuel i 2015. Vi har lige forlænget med både Kim og Wiland til hhv. vinter 2015 og sommer 2016.

    Til den tid tilmelder jeg mig dog koret der finder Nicolai Larsen interessant - men vil først lige se ham an i en sæson mere, for at se om han kan holde formen. Han har i øvrigt kontraktudløb sommeren 2015, så det ville være en oplagt kandidat.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Og Nicolai Larsen er fra Sjælland.. Tidligere Lyngby dreng .. Og bonus, hans kæreste, som han lige har fået barn med, hun er fra Skovlunde ( hun er en gammel veninde af undertegnede) og hun lyder lidt som om hun godt kunne lokkes tilbage til Sjælland :)
    Bonus info: Hans storebror (Tidligere Herlev spiller), og vidst også resten af den tætte familie, er FCK fans. Så mon ikke han også selv har lidt kærlighed til klubben.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Bonus info: Hans storebror (Tidligere Herlev spiller), og vidst også resten af den tætte familie, er FCK fans. Så mon ikke han også selv har lidt kærlighed til klubben.
    Hans farfar Benno Larsen har stået på mål i b1903.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Pierre har vist været tabt længe, hvilket er forståeligt. Han har været i DK et godt stykke tid, og har vist stabilitet over en længere periode efterhånden. En god pose penge for ham til sommer, og så burde Høgli kunne tage over samtidig med at vi kunne købe et talent. Efter min mening trænger vi også til noget nyt blod på venstre back, en der også kan finde ud af at bruge begge ben. Med Bengtsson kræver det ikke meget pres på hans venstre side før han bliver nødt til at losse bolden opad.

    Marvin ville jeg hjertens gerne se tilbage i kbh. Men Ståle kan åbenbart ikke lide ham..
    Sidst redigeret af scoring : 21.03.14 kl. 09:46
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg ville nu være overordentlig ked af at skulle gå igennem vigtige europæiske kvalkampe med Remmer og Høgli på backerne. Kan virkelig ikke se hvorfor vi skulle sælge Bengtsson et halvt år før kontraktudløb. Hvad ville vi kunne få her, 5-7 mio? Så hellere lade kontrakten løbe ud og langsomt spille en naturlig venstrebenet back med gode offensive kvaliteter ind på positionen i løbet af efteråret (dette er ikke Høgli).

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fremragende indlæg. Dog synes jeg at Jonas Lössl er én af de mest overvurderede målmænd i mands minde. Dog har han forbedret sig (ret skal være ret), men er langt fra FCK-materiale.

    Jeg synes en keeper som AaB's Nicolai Larsen er langt mere interessant, hvis det skal være en Suppe-keeper.
    Jeg plejer at være enig i mange af dine indlæg, men her står jeg HELT af :-) Nicolai Larsen har slet slet ikke klassen til FCK, så beholder jeg langt hellere Wiland.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg plejer at være enig i mange af dine indlæg, men her står jeg HELT af :-) Nicolai Larsen har slet slet ikke klassen til FCK, så beholder jeg langt hellere Wiland.
    Så skal du læse mit indlæg igen min ven :-)

    Jeg skriver HVIS (meget vigtigt at pointere) vi skal have en Suppe-keeper, så ville Nicolai være mit bud. Jeg håber dog at klubben har større ambitioner end de mange middelmådige spillere (inklusiv keeperne), der render rundt i vores liga.

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så skal du læse mit indlæg igen min ven :-)

    Jeg skriver HVIS (meget vigtigt at pointere) vi skal have en Suppe-keeper, så ville Nicolai være mit bud. Jeg håber dog at klubben har større ambitioner end de mange middelmådige spillere (inklusiv keeperne), der render rundt i vores liga.
    Middelmådige spillere? - det klinger sgu lidt hult, når vi både ligger under FCM og AaB. 2 klubber med flere spillere der sagtens kunne begå sig på vores hold.

    Derudover har vi haft mange succesfulde spillere, der er kommet fra andre Superliga klubber.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Middelmådige spillere? - det klinger sgu lidt hult, når vi både ligger under FCM og AaB. 2 klubber med flere spillere der sagtens kunne begå sig på vores hold.

    Derudover har vi haft mange succesfulde spillere, der er kommet fra andre Superliga klubber.
    Jep. Superligaen har DESVÆRRE en tydelig overvægt af spillere der kan "gå langt på literen", men boldmæssigt er helt til hundene. Og så klinger det på INGEN måde hult, da "Byens hold" er above average. Det er en sandhed vi bare må se i øjnene, og forhåbentligt også gør noget ved i sommerens vindue, med udenlandsk arbejdskraft, der er i besiddelse af et teknisk og fysisk niveau der gør at vi igen distancere os fra den kedelige grå masse som Suppen pt er. Men det hænger nok også sammen med at syv ud af tolv klubber har "nedrykningsspøgelset" hængende over sig.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Nicolai Jørgensen er færdig resten af denne sæson:

    http://www.bt.dk/fodbold/fck-profil-...en-af-saesonen

    Det vil være på grænsen til det vanvittige at medregne NJ som fast starter i næste sæson. CV og Ståle får travlt...

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Sælg ham mens han er noget værd, fantastisk talent ellers...

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    [..]til det vanvittige at medregne NJ som fast starter i næste sæson. CV og Ståle får travlt...
    CV og Ståle HAR travlt!!!*

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Sælg ham mens han er noget værd, fantastisk talent ellers...
    Spørgsmålet er vel, om en spiller, der er så meget skadet, "er noget værd"?

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Spørgsmålet er vel, om en spiller, der er så meget skadet, "er noget værd"?
    Jeg tror ikke vi kan få andet end peanuts for Glas-Nico, men jeg synes vi skal holde fast i ham, og så bruge ham som joker. Han spillede trods alt det meste af efteråret. Lad for gud i himlen være med at bruge ham før han er helt klar!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 41 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •