Side 31 af 41 FørsteFørste ... 2128293031323334 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Hvad med Brede Hageland, hvordan ser det ud med ham i forbindelse med Fulham nedrykning. Jeg ville elske at få den mand tilbage.
    Havde også hellere set Hangeland end Anton.

    Hangeland er lidt en Mellberg type, der har passet på sin krop og næsten aldrig har været skadet. Han kunne sagtens holde ligeså lang tid som Mellberg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #452
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Hangeland har lovet viking at slutte der, og nu er de top hold mon ikke han ender der !!

  4. #453
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Hangeland har udviklet sig meget siden sin tid i København (hvor han allerede havde et niveau der især mod slutningen var for højt til superligaen og FCK). Han er blevet en spilstyrer og en general på PL-niveau som Fulham har bygget deres hold op omkring, så jeg har desværre meget svært ved at se ham vende tilbage. Der virker Zanka langt mere realistisk. Hvis han kan finde sit niveau fra 10/11, og måske undgå at lave hans sædvanlige 1-2 kæmpefejl pr. kamp, så er jeg rigeligt tilfreds med midtstopperholdet.

  5. #454
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    Hangeland har udviklet sig meget siden sin tid i København (hvor han allerede havde et niveau der især mod slutningen var for højt til superligaen og FCK). Han er blevet en spilstyrer og en general på PL-niveau som Fulham har bygget deres hold op omkring, så jeg har desværre meget svært ved at se ham vende tilbage. Der virker Zanka langt mere realistisk. Hvis han kan finde sit niveau fra 10/11, og måske undgå at lave hans sædvanlige 1-2 kæmpefejl pr. kamp, så er jeg rigeligt tilfreds med midtstopperholdet.
    Og Zanka skal være plan A, mens Lasse Nielsen skal være plan B.

    http://www.bt.dk/superligaen/staale-...ks-plan-a-og-b

    Jeg tror dog at det er yderst realistisk at det er plan A der bliver aktiveret, og mon ikke at han godt er klar over at han skal gå ned i løn for at kick-starte karrieren? Det tror jeg.

    Mht. plan B. Så har han jo været inde over landsholdet, og var samlingspunktet i den aalborgensiske defensiv. Men lyder lidt fesent i mine ører, med mindre at han er tiltænkt en reserverolle.

  6. #455
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg håber, George er plan-A. Han har den rigtige psyke, professionalitet, styrke og alder til at blive en af vores bedste forsvarsspillere nogensinde.

    Kunne sagtens se forsvaret blive bygget op om ham over en længere periode.


  7. #456
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg håber, George er plan-A. Han har den rigtige psyke, professionalitet, styrke og alder til at blive en af vores bedste forsvarsspillere nogensinde.

    Kunne sagtens se forsvaret blive bygget op om ham over en længere periode.
    Men selvom Georg skulle være plan A, kan vi ikke komme uden om at vores midterforsvar mangler en mand, da der kun er tre. Derfor skal Zanka hentes ind, uagtet at Georg bliver.


  8. #457
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg håber, George er plan-A. Han har den rigtige psyke, professionalitet, styrke og alder til at blive en af vores bedste forsvarsspillere nogensinde.

    Kunne sagtens se forsvaret blive bygget op om ham over en længere periode.
    Han må have gjort noget rigtigt, siden så mange fans vil signe ham permanent - for det er godt nok ikke særlig heldig han har været. 2 straffespark, 1 rødt kort og så tabte han vist også hovedet gevaldigt mod Vestsjælland. Havde Vest scoret på den friløber, og Wiland ikke taget straffesparket mod FCM - havde han ene mand kostet os 7 point. Havde det været Stadsgaard, havde han været udskældt i resten af hans FCK tid.

    Han vil være fin som 3. eller 4. valg netop fordi at han er professionel - men så heller ikke mere end det.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  9. #458
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Straffesparket og det røde kort mod FCM skulle aldrig have været dømt. Det er da tydeligt at se, at George gør alt i sin magt for at undgå, at bolden rammer hans hånd. Desværre er han et splitsekund for langsom til at få hevet den ind bag kroppen. Og selv hvis han ikke havde ramt den, havde bolden været i sikkerhed hos Wiland... Det var bare endnu en fejldom fra Kenn Hansen.

    George har været uheldig et par gange, men hvis vi ser bort fra det, har alt andet været høj klasse. Han mangler fortsat tillid og kamptræning, men han er vokset for hver kamp, og det er tydeligt, at der er et kæmpe potentiale!


  10. #459
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Omkring Lasse Nielsen, så vil jeg bare lige pointere at han var NEC Nijmegen plan B, vores egen Kris Stadsgaard var deres første valg.

    Bevis:
    Kris sagde nej
    https://www.google.dk/url?sa=t&sourc...sIOX_y5a1NtEag

    2 dage efter at det kommer frem kommer den her nyhed.https://www.google.dk/url?sa=t&sourc...b0YN-2orOLGoJA

    Så vil Lasse Nielsen være så meget bedre end det vi har nu?

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #460
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Han må have gjort noget rigtigt, siden så mange fans vil signe ham permanent - for det er godt nok ikke særlig heldig han har været. 2 straffespark, 1 rødt kort og så tabte han vist også hovedet gevaldigt mod Vestsjælland. Havde Vest scoret på den friløber, og Wiland ikke taget straffesparket mod FCM - havde han ene mand kostet os 7 point. Havde det været Stadsgaard, havde han været udskældt i resten af hans FCK tid.

    Han vil være fin som 3. eller 4. valg netop fordi at han er professionel - men så heller ikke mere end det.
    Jeg tror det er fordi folk ser lidt ragnar i ham.. han var heller ikke et teknisk vidunder da han kom, men han havde vilje og en vild fysik.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #461
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Han må have gjort noget rigtigt, siden så mange fans vil signe ham permanent - for det er godt nok ikke særlig heldig han har været. 2 straffespark, 1 rødt kort og så tabte han vist også hovedet gevaldigt mod Vestsjælland. Havde Vest scoret på den friløber, og Wiland ikke taget straffesparket mod FCM - havde han ene mand kostet os 7 point. Havde det været Stadsgaard, havde han været udskældt i resten af hans FCK tid.

    Han vil være fin som 3. eller 4. valg netop fordi at han er professionel - men så heller ikke mere end det.
    Jeg er meget enig med dig.

    Finder det også en smule underligt at Margrethe pludselig er det nye sort.

    Jeg kan godt se elementer i hans spil der kan udvikles, og derfor går jeg efterhånden med til at signe ham. Men dælme ikke som en plan A.

    Han har spillet relativt få kampe, og har haft en del uheldigheder. Og Sandheden er oven i købet, at dem Scoring nævner ikke er de eneste - i en af hans første kampe imod BIF (på Brøndby Stadion), lavede han også en brøler eller to.

    Med andre ord, lad os nu ikke krone en ny konge for tidligt - der er med garanti en masse interessante muligheder derude, som har mere end en reserve-tjans i den engelske 3. division på CV'et..? Og cool nok at signe ham, men der SKAL død og pine stadig én forsvarsspiller mere ind. Tror jeg har et rigtig godt bud på hvem det ender med at blive...;-)

    Zan

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #462
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg magter sgu næsten ikke Zanka igen, men det ser unægteligt ud til at jeg må forberede på det.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #463
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg ser nu heller ikke Margreitter som plan A, men vi skal helt sikkert ud og købe 2 centerforsvarer og så er det da oplagt at den ene er Margreitter. Han er billig, kender klubben og hvis vi så køber enten Zanka, Lasse Nielsen, Sviatchenko, så har vi 4 som kan kæmpe om pladserne.

  19. #464
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Jeg ser nu heller ikke Margreitter som plan A, men vi skal helt sikkert ud og købe 2 centerforsvarer og så er det da oplagt at den ene er Margreitter. Han er billig, kender klubben og hvis vi så køber enten Zanka, Lasse Nielsen, Sviatchenko, så har vi 4 som kan kæmpe om pladserne.
    Margreitter er næppe særlig billig at tilknytte permanent, selv om tranferprisen måske ikke er så høj. Han kom jo til Wolverhampton på en (dengang) fireårig Premier League-kontrakt, som han stadig har to år tilbage af, så han får formentlig en ganske solid hyre, som Wolves nok har betalt en god bid af, mens han har været i København. Det ligner en oplagt forhindring at få enderne til at mødes ifm. hans lønkrav til en permanent FCK-aftale.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #465
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Margreitter er næppe særlig billig at tilknytte permanent, selv om tranferprisen måske ikke er så høj. Han kom jo til Wolverhampton på en (dengang) fireårig Premier League-kontrakt, som han stadig har to år tilbage af, så han får formentlig en ganske solid hyre, som Wolves nok har betalt en god bid af, mens han har været i København. Det ligner en oplagt forhindring at få enderne til at mødes ifm. hans lønkrav til en permanent FCK-aftale.
    /Simon
    Margreitter kom nu først til Wolves i august 2012, da de spillede i Championship.
    ...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •