Side 39 af 41 FørsteFørste ... 29363738394041 SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Så kan det vel næsten ikke blive mere officielt, end hvis det var officielt.

    http://www.bt.dk/superligaen/wiland-...-mod-stephan-a

    Jeg er VANVITTIG skeptisk!!!


  2. #572
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Virkelig underligt med Stephan A...

    - Ståles "første" transfer er en mand alle FCK-fans hader

    - Ved godt han er "ung" som målmand, men stadig en alder hvor han ikke kommer hertil for at sidde på bænken. En reservetjans - i lige netop FCK - ville jo være den ultimative falliterklæring for ham, ville gøre ham pissed og kunne skade harmonien i truppen

    - Det må betyde et farvel til Wiland - ved godt målmandskampen gik med JC, men dette er en helt anden situation af åbenlyse årsager

    Virkelig modig transfer fra Ståles side - forstår ikke han laver det gamble.

    Er temmelig chok'et må jeg sige.

    Zan
    Jeg forstår helt ærligt ikke harmen ved dette skifte, og jeg forstår sagtens Ståles valg.

    Stephan A. har i hvert fald aldrig været et specielt hadeobjekt hos mig på linje med Per N., Fisse Mike, Peter Madsen osv. Det er klart, at man helst er fri for nogen som har spillet hos BIF, men når nu det skal være, så kan jeg ikke få mit pis i kog over Stephan A. Peter Møller skiftet var i hvert fald for mig ekstremt meget mere grænseoverskridende.

    Og mht selve handlen, så er han da helt sikkert købt som 1. keeper med mindre Wiland manner sig gevaldigt op. Men alle de fejl som Wiland har lavet og med alle hans skader, så må tiden være ved at være kørt. Med Stephan får vi en keeper, som efterhånden har fået en del international rutine, og som er en fornuftig og stabil målmand. Ellers står man sgu ikke på landsholdet. Samtidig så skal man huske, at vi formentlig (det ønsker alle fans i hvert fald) skal investerer kraftigt i holdet i sommer, og derfor er det selvfølgelig et stort plus at Ståle kan hente Stephan A. helt og aldeles gratis. Dermed er der penge til andre folk.

    At hente Stephan A. gratis virker i hvert fald som en glimrende idé for mig - især hvis alternativet er en uprøvet ung Argentinsk målmand, som ikke kan kommunikere med forsvaret.

    Så alt i alt en fornuftig signing.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #573
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med Stephan får vi en keeper, som efterhånden har fået en del international rutine, og som er en fornuftig og stabil målmand. Ellers står man sgu ikke på landsholdet.
    En hel del international rutine må man sige, men mest af alt rutine i at floppe i de klubber han kommer til, blive presset til at side på bænken, for blot derefter at finde sig en ny klub (at være hans agent må være et travlt og spændende job). Han er, og har aldrig været, en særlig stabil målmand. Han har en tendens til at dumme sig på det groveste, som var han en målmand i starten af tyverne. Men Stephan Andersen får vi en målmand der, som Willand, har en form der peger i den forkerte retning. Jeg synes bestemt ikke det er et særligt ambitiøst valg.


  5. #574
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Et eller andet sted kan jeg sagtens se logikken i at hente Stephan Andersen. Det er en keeper der har været inde omkring landsholdet i lang tid og har god alder for en keeper samt erfaring fra diverse udenlandske ligaer. Wiland har som bekendt haft en alt for nedadgående formkurve over alt for lang tid, Busk skal udlejes og Kim er vel mere målmandstræner end spiller nu? Derudover så er han gratis, og med tanke på hvor mange steder truppen trænger til forstærkninger så ville det alligevel være et smart træk at hente en gratis spiller med så mange plusser på papiret.

    Men når det er sagt, så er det Stephan Andersen.. Vi kender hans historie tidligere biffer, endda fra ungdomsårene. Så har han haft et ekstremt svingende niveau med uhyggeligt mange drops da han var på sit højeste i brøndby. Hans udlandserfaring tæller 3 forskellige bundklubber hvor han i 2 af dem har haft problemer med at komme på holdet. At han er på landsholdet er i min optik kun i mangel af bedre alternativer, og nu er han også slået af der af Kasper Schmeichel.
    Det kan godt være han er gratis, men det bliver en dyr herre at have på bænken så, for så vil jeg langt hellere spille med Wiland. Nej tak siger jeg!
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #575
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Hvis det stod til mig, ville det også blive et STORT NEJ til den prollede mandsling. At han står/stod på landsholdet er ikke et kvalitetsstempel for mig..... Host Rommedahl host....... Manden har helt klart sin force på stregen men er komplet uduelig ved indlæg, dertil kommer at manden har en større tro på sig selv end kris og JC til sammen og derigennem kommer til at lave elementære fejl/drop fordi han åbenbart tror han er for god til suppen. Så hvis vi vil have en der dropper og er dårlig til indlæg men til tider stærk på stregen kan vi ligeså godt beholde Wiland også købe én (anden end SA) der kan lære klubben, byen og landet at kende og derfra tage over også sende Johan tilbage til Sverige....

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #576
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Angående Stephan "Smørfinger" Andersen (Zan, han er ikke FCK'er endnu):

    Hvordan kan en målmand, der ikke var god nok til Brøndby, være god nok til FCK?


    Mvh

    zebos
    Sidst redigeret af zebos : 19.05.14 kl. 06:33
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #577
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Ståle er ude med hård kritik af flere FCK-spillere her efter sæsonens sidste kamp. Han retter en direkte og hård kritik mod Claudemir, der (hvis muligt) ligner en færdig mand i København:

    "Jeg har en løbende dialog med Claudemir, og vi synes begge, at det ville være godt, hvis FCK fik nogle penge for ham, og han fik en ny klub. Men der er ikke noget, der tyder på, at han får tilbud nogen steder fra. Claudemir har fået besked på, at der skal andre boller på suppen. Han skal have den krop, han havde, sidst jeg var i FCK. Dengang var han lettere og fittere, og han kunne lave mere."

    Ståle sender desuden noget der ligner en stikpille tiltænkt CV med følgende kommentar:

    "Vi har x antal spillere på kontrakt, og der er pt. ingen interesse for dem. De har en meget høj løn i FCK, og de er svære at flytte. Det giver os mindre handlefrihed."

    Der kan vist ikke være tvivl om, at Ståle henviser til CV's køb af Marvin Pourie, Fanendo Adi og Mustafa Abdellaoue, der alle er på lange dyre kontrakter, men er blevet fundet for lette ift. at indgå i truppens fremtidsplaner.

    http://onside.dk/superligaen/solbakk...age-sig-sammen
    #1

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #578
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Ståle er ude med hård kritik af flere FCK-spillere her efter sæsonens sidste kamp. Han retter en direkte og hård kritik mod Claudemir, der (hvis muligt) ligner en færdig mand i København:

    "Jeg har en løbende dialog med Claudemir, og vi synes begge, at det ville være godt, hvis FCK fik nogle penge for ham, og han fik en ny klub. Men der er ikke noget, der tyder på, at han får tilbud nogen steder fra. Claudemir har fået besked på, at der skal andre boller på suppen. Han skal have den krop, han havde, sidst jeg var i FCK. Dengang var han lettere og fittere, og han kunne lave mere."

    Ståle sender desuden noget der ligner en stikpille tiltænkt CV med følgende kommentar:

    "Vi har x antal spillere på kontrakt, og der er pt. ingen interesse for dem. De har en meget høj løn i FCK, og de er svære at flytte. Det giver os mindre handlefrihed."

    Der kan vist ikke være tvivl om, at Ståle henviser til CV's køb af Marvin Pourie, Fanendo Adi og Mustafa Abdellaoue, der alle er på lange dyre kontrakter, men er blevet fundet for lette ift. at indgå i truppens fremtidsplaner.

    http://onside.dk/superligaen/solbakk...age-sig-sammen
    Man kan helt seriøst godt frygte for at der ikke kommer til at ske særlig mange ting her i sommervinduet, selvom truppen virkelig trænger til det. NØJ hvor jeg ønsker CV hen hvor peberet gror. Vi hænger på al hans elendighed - det er sgu næsten til at tude over.

    Det man kan håbe på, det er at Ståle har givet, bla. Pourié, Mos og Adi, ren besked om at de ikke længere indgår i fremtidsplanerne, og heller aldrig kommer til det, uagtet hvad de præstere til træning. Så har spillerne to veje at gå:

    1) Blive og hæve den løn de er i deres gode ret til. Resultatet heraf vil dog nok betyde at de ødelægger en del for dem selv og deres udvikling, specielt taget deres alder i betragtning.

    2) Lave en aftale med FCK omkring en aftrædelsesordning, og så komme videre i karrieren.

  14. #579
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg er fuldstændig ligeglad om stephan andersen er født og opvokset på faxe tribunen, jeg er også liglad om han er ond ved dyr eller godt kan lide country.... Jeg synes bare han er en dårlig, flagrende, målmand der laver store fejl.


  15. #580
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Nu er det et stykke tid siden jeg har set Stephan A spille, men jeg husker ham som flere andre også som en temmelig ustabil målmand der er middelmådig i feltet. Han har af og til nogen gode fiberredninger, men synes på ingen måde at han er bedre end Wiland.
    På det mere personlige plan, så gider jeg egentlig ikke se en brøndbymand vogte målet for os.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #581
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nu er det et stykke tid siden jeg har set Stephan A spille, men jeg husker ham som flere andre også som en temmelig ustabil målmand der er middelmådig i feltet. Han har af og til nogen gode fiberredninger, men synes på ingen måde at han er bedre end Wiland.
    På det mere personlige plan, så gider jeg egentlig ikke se en brøndbymand vogte målet for os.
    Fiberredninger? Det må se sjovt ud - tror det er feberredninger du mener ;-)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #582
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nu er det et stykke tid siden jeg har set Stephan A spille, men jeg husker ham som flere andre også som en temmelig ustabil målmand der er middelmådig i feltet. Han har af og til nogen gode fiberredninger, men synes på ingen måde at han er bedre end Wiland.
    På det mere personlige plan, så gider jeg egentlig ikke se en brøndbymand vogte målet for os.
    Hvis vi ser bort fra de følelser der altid indgår i "forbudte skifter", ligner det en FCK-klassiker. En spiller, med nordiske rødder, der har vist en smule upside i sin karriere samt været inde omkring landshold. Men som pludselig er i klemme i sit udlandseventyr. Som altid er prisen en væsentlig faktor. Og hvis vi ser udelukkende på prisen, kan det være risikoen værd at se Stephan an, om ikke andet på en kort kontrakt. Hvad der udover bif fortiden taler imod, er at SA ser ud til at have samme svagheder og styrker som Wiland.
    Så imo må den rigtige beslutning være at afvente noget bedre, dog velvidende at vores situation med Wilands vigende niveau, Busks behov for fast spilletid SAMT mirakler, og Kim Cs gradvise skruen ned for blusset sætter os noget under pres. Men alt i alt et NEJ TAK herfra til Stephan Andersen :-)
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  20. #583
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,768

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Nu når det er halv officielt med Andersen, så håber jeg virkelig at det er en kort kontrakt. Han er simpelthen så uprofessionel, og har vrælet i medierne ligeså snart han fik en kamp på bænken i sine respektive klubber.

    At Ståle overhovedet kan overveje det, er mig en kæmpe gåde. Tror sgu at det lokker meget at han er gratis.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #584
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fiberredninger? Det må se sjovt ud - tror det er feberredninger du mener ;-)
    Det er klart det jeg mener, men har altid både kaldt og skrevet fiberredning. Ved ikke helt hvorfor, men umiddelbart "lyder" det mest rigtigt for mig :)

  23. #585
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Stephan vil være en god signing... han er landsholds målmand og har meget rutine... jeg ønsker absolut heller ikke en tidligere BØF spiller i truppen men er godt tilfreds med Stephan... alt er bedre end wiland lige pt. og så er han altså ikke dårligere... han er bedre end dem vi har...

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •