Side 5 af 41 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Tror ikke målmandspositionen er et emne i sommerpausen, når man tænker på hvor mange andre positioner der trænger til opgradering. Wiland har stået godt siden det 'halve drop' mod AGF. Han har ikke kunne klandres for nogle andre mål dette forår, og har generelt lavet nogle gode redninger.

    Derudover er Maarten nok det mest urealistiske navn, jeg længe har set på Sidelinien. Hvis vi henter en VM målmand fra Premier League, tilgiver jeg CV for alt.

    Hvis vi skulle hente en målmand, der hæver overliggeren skal du nok finde en målmand i en OK alder med kontraktudløb. Heurelho Gomes f.eks.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Tror ikke målmandspositionen er et emne i sommerpausen, når man tænker på hvor mange andre positioner der trænger til opgradering.
    Jeg er til gengæld sikker på, at man vil forsøge at hente en målmand, idet man planlægger at udleje Busk. To målmænd er for lidt. Især når man tager højde for, at Wiland har det med at rage skader til sig, og Kim C snart bliver 35 (og aldrig rigtig har været inde i kampen om at blive førstevalg).

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Efter Jakob Busks forlængelse og den efterfølgende snak om udlejning tænker jeg over hvem der kunne komme til og skubbe Wiland ud på bænken.

    Mit bud på en spiller der ville løfte den efterhånden mere berygtede end berømte overligger er Maarten Stekelenburg.

    Han er røget ud i kulden i Fulham, som kæmper om at undgå nedrykning og skulle det (u)heldigvis ske, kunne der måske være en åbning. Granted, han er dyr og skal givet vis også have lidt lønkroner, men han kan være med til at løfte holdet op til et andet niveau. Så kan Kim C endelig få lov at lave det ham helst vil (ikke spille bold åbenbart) og Wiland kan få 1-2 sæsoner på bænken hvorefter Busken kommer hjem og er klar til at udfordre Stekelenburg for alvor. Det lyder nemt - jeg burde være sportschef.
    Og så er der den bonus, at han ville kunne snakke sit modersmål med vores målmandstræner Anton Scheutjens ;-)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    I al denne målmandssnak glemmer I Fernando Monetti fra Gimnasia La Plata, som Lars Højer har set sig lun på.

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...320#post620320
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er til gengæld sikker på, at man vil forsøge at hente en målmand, idet man planlægger at udleje Busk. To målmænd er for lidt. Især når man tager højde for, at Wiland har det med at rage skader til sig, og Kim C snart bliver 35 (og aldrig rigtig har været inde i kampen om at blive førstevalg).
    Yderligere har vi vist interesse for Fernando Monetti. Ikke at det normalt burde betyde vi er efter en mand på posten, jeg tror ikke vores argentinske rygter er for ingenting. Wiland har kontrakt udløb om 2 år (Sommer 2016) og hvis han skal sælges ville det være oplagt til vinter/sommer, så mon ikke vi med stor sandsynlighed får tilgang i form af et talent som kan være løsningen indtil Busk er klar, evt. Fernando Monetti.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Med al ære og respekt, så får vi aldrig nogensinde Stekelenburg. Han er et niveau eller fem over de spillere vi kan hente, her snakker vi altså om en mand, der var i spil til for blot 2 et halvt år siden at skulle afløse Van der Sar i United-buret.

  11. De følgende 13 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfervindue

    Sød musik i mine ører. Der skal en storvask til.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfervindue

    Sød musik i mine ører. Der skal en storvask til.
    Den artikel står også i dagens BT. Det er rart at se, at klubben er klar over, at truppen som den ser ud nu ikke er i balance. Han nævner selv i BT, at vi har for mange spillere der ligner hinanden med fart og kraft men med Toutouh og Nico ude ingen som kan noget selv. Så jeg forventer, at der hentes noget kreativt til sommer. Han nævner også, at der vil komme mere udskiftning end han først havde regnet med.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Selv om det altid er farligt at skifte så mange ud på 1 gang, så er der virkelig brug for det.
    Og lad os håbe at artiklerne beviser at ledelsen også endelig har indset det.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Selv om det altid er farligt at skifte så mange ud på 1 gang, så er der virkelig brug for det.
    Og lad os håbe at artiklerne beviser at ledelsen også endelig har indset det.
    - Det er klart, at stor udskiftning på én gang, eller en ret kort periode, er farligt/risikofyldt hvis udskiftningen ligger i en periode, hvor det går godt. Som i sommeren 2011. Jeg finder det dog ikke ret skræmmende, når det går skidt. Som nu (til sommer). Eller sommeren 2005. Der er det kun på sin plads, at få gang i svingdøren og rystet posen, så der kan skabes den rette balance og dynamik i truppen. Som du selv skriver, tyder det på, at Ståle Solbakken/ledelsen har erkendt truppens nuværende begrænsninger og udfordringer - og det er jo meget positivt.

    Personligt håber jeg på, at der ud over mere tydelighed på banen ift. spillernes tilstedeværelse, bringes et mere tydeligt offensivt koncept ind, som spillerne kan læne sig op ad. Om det kræver at Ståle Solbakken endnu en gang tilknytter en ressource - som i tilfældet Bård Wiggen - eller noget helt andet, har jeg intet bud på, men det har man forhåbentlig internt.
    Sidst redigeret af Matias : 04.04.14 kl. 09:59

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Udover at situationens alvor lader til at være gået op Ståle, så har jeg svært ved at se det positive i interviewet. Sat lidt på spidsen siger han jo, at der er begået en masse fejl, hvorfor de nu er ude at skide, og det skal der så rettes op på i sommerens transfervindue. Held og lykke med det, siger jeg bare.

    Hans udtalelser omkring Cornelius er beskæmmende. Hold da ferie et fuck-up at hente den dyreste spiller i klubbens og Superligaens historie, som tilmed har spillet i klubben hele sin seniorkarriere med undtagelse af 6 måneder, og have fejlbedømt hans form og spillestil. Og selvom Ståles ærlighed i mange tilfælde er befriende, ser jeg det ikke som værende gavnligt at lufte sine bekymringer i dette tilfælde. Det skaber en konfliktsituation i medierne, når Cornelius samtidig har behov for at fortælle alle, at alt er fint.

    Og at manden i ramme alvor kan være overrasket over, at vi er tandløse uden NJ, skriger jo til himlen. Og at han nævner Toutouh i samme åndedrag som NJ, gør det ikke bedre. Det er to meget forskellige spillere, og Toutouh har på ingen måde vist sig lige så vigtig for FCK's spil som NJ.

    Det sejler.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #72
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    "End jeg havde regnet med" kan vel kun betyde en ting? Nogle af de spillere der skulle performe, gør det ikke. Der er de oplagte spillere der skal findes erstatninger til, da de enten har kontraktudløb, har luftet tanker om at komme videre eller at positionen er for tyndt besat. Dette er de positioner/spillere man 'havde regnet med' at man skulle ud og kigge på.

    Jeg tænker f.eks. at en spiller som Delaney, havde man regnet med var fremtidens midtbanemotor og anføre, og derfor har man ikke regnet med at man skulle finde en erstatning. Men efter et forår hvor han har været den absolut dårligste spiller, bliver man jo nødt til at lede efter seriøs konkurrence.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Slynger noget ud: Adama Tamboura. Ikke fordi, jeg går rundt med armene oppe over den smule, jeg har set med ham. Men alligevel...

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015


  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Slynger noget ud: Adama Tamboura. Ikke fordi, jeg går rundt med armene oppe over den smule, jeg har set med ham. Men alligevel...
    Et forslag, men så ikke mere end det. Han har SLET IKKE niveauet til FCK. Han er slet slet ikke stabil nok, og pænt sagt, så har han sine udfordringer defensivt.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 41 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •