Side 7 af 41 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg tillader mig osse at namedroppe en række transferfrie 1. bundesligaspillere, som måske er usandsynlige, men damn det kunne være klasse! Er der nogen mulighed for at den Nye Stil i klubben, kan være at signe nogle dyre men til gengæld kvali-najz-spillere i deres karrierers efterår...

    Ivica Olic - 34 år, Wolfsburg

    Claudio Pizarro - 35 år, Bayern München

    Cacau - 33 år, VfB Stuttgart

    Karin Guédé - 29 år, Freiburg

    Didier Ya Konan - 29 år, Hannover 96

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det er lige dukket en længere Mussis artikel op. http://diagonales.infonews.com/depor...sonalidad.html

    Nogen der kan spansk der kan give et resumé? Jeg har kørt den gennem translate, og kan kun udlede at Mussis vil dræbe for sit hold og at han altid knepper!? Jeg er ikke sikker på at translate rammer rigtigt her.
    Han taler om at han ikke bryder sig om, at folk tror han ikke længere har fokus på kampene i Gimnasia men i stedet allerede har tankerne på København. Så han siger han altid vil slå ihjel for klubben. Obvio que a uno eso lo jode betyder ikke "jeg knepper alt og alle" men "selvfølgelig er det noget som fucker med én". (joder = at kneppe, jode = han/hun/den/det knepper - brugt præcis som på engelsk).

    Citatet Cuanto más me insultan saco a renacer su personalidad er jeg ikke helt sikker på; jeg vender lige tilbage når jeg har vendt det med kæresten.
    EDIT: Løst oversat betyder det "Sådan som de fornærmer mig siger de mere om dem selv".
    Sidst redigeret af Søndergaard : 07.04.14 kl. 17:18

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tillader mig osse at namedroppe en række transferfrie 1. bundesligaspillere, som måske er usandsynlige, men damn det kunne være klasse! Er der nogen mulighed for at den Nye Stil i klubben, kan være at signe nogle dyre men til gengæld kvali-najz-spillere i deres karrierers efterår...

    Ivica Olic - 34 år, Wolfsburg

    Claudio Pizarro - 35 år, Bayern München

    Cacau - 33 år, VfB Stuttgart

    Karin Guédé - 29 år, Freiburg

    Didier Ya Konan - 29 år, Hannover 96
    Didier ya konan :o total yndlingsspiller i Fifa 10 :D
    Shit jeg ville gerne se den mand i FCK :o

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Rygter er der sgu for lidt af! Så tjek lige den her ud CV:

    Boubacar Sanogo er en Ivoriansk center forward på 31 år og 187 cm . Han spiller i Energie Cottbus i 2. bundesliga og spillet 24 kampe med 10 mål til følge. Han er kommet gratis til Cottbus hvor han lige forinden var kontraktløs og før det havde været et smut forbi bl.a. St Etienne og Werder Bremen. Han har i sin karriere været handlet for i alt knap 13 mio pund og hans nuværende værdi anslås til ca. 0,9 mio pund. Han har desuden spillet 18 landskampe for Elfenbenskysten og scoret 8 mål. Hans kontrakt udløber den 30.6.2014.

    Jeg tænker at han kunne være med til at skabe noget konkurrence med sin rutine og statur - og det er jo ikke fordi vi ligefrem vælter os i kvalificerede angribere for tiden

    Her er lidt video med manden.

    Roast me boys!

    /Jacob
    INGEN kan se hvad der sker på det youtube klip, det er ligner en pixelfight i grøn/hvid/rød...

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Rygter er der sgu for lidt af! Så tjek lige den her ud CV:

    Boubacar Sanogo er en Ivoriansk center forward på 31 år og 187 cm . Han spiller i Energie Cottbus i 2. bundesliga og spillet 24 kampe med 10 mål til følge. Han er kommet gratis til Cottbus hvor han lige forinden var kontraktløs og før det havde været et smut forbi bl.a. St Etienne og Werder Bremen. Han har i sin karriere været handlet for i alt knap 13 mio pund og hans nuværende værdi anslås til ca. 0,9 mio pund. Han har desuden spillet 18 landskampe for Elfenbenskysten og scoret 8 mål. Hans kontrakt udløber den 30.6.2014.

    Jeg tænker at han kunne være med til at skabe noget konkurrence med sin rutine og statur - og det er jo ikke fordi vi ligefrem vælter os i kvalificerede angribere for tiden

    Her er lidt video med manden.

    Roast me boys!

    /Jacob
    Notorisk utroværdige Transfermarkt og en youtube video optaget med en kartoffel, er altså ikke nok til at overbevise mig om, at en 31 årig spiller fra 2. bundesliga er værd at satse på.

    /end roast ;)
    6

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tillader mig osse at namedroppe en række transferfrie 1. bundesligaspillere, som måske er usandsynlige, men damn det kunne være klasse! Er der nogen mulighed for at den Nye Stil i klubben, kan være at signe nogle dyre men til gengæld kvali-najz-spillere i deres karrierers efterår...

    Ivica Olic - 34 år, Wolfsburg

    Claudio Pizarro - 35 år, Bayern München

    Cacau - 33 år, VfB Stuttgart

    Karin Guédé - 29 år, Freiburg

    Didier Ya Konan - 29 år, Hannover 96
    Det kan godt være det kunne være spændende spillere, men skal vi ikke lige holde lidt realisme i forhold til hvilket spillere vi kigger på. Hvad skulle på nogen måde få Claudio Pizarro til at synes at en bonde klub fra en fodboldmæssigt udørk (sådan vil han anse FCK) i europa kunne være interessant? Hvis han overhovedet er interesseret i at rejse, bliver det nok til Qatar nærmere end Danmark. Det samme tror jeg gør sig gældende for resten af den nævnte bunke spillere.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Hvis han overhovedet er interesseret i at rejse, bliver det nok til Qatar nærmere end Danmark. Det samme tror jeg gør sig gældende for resten af den nævnte bunke spillere.
    Og for Boulahrouz.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det kan godt være det kunne være spændende spillere, men skal vi ikke lige holde lidt realisme i forhold til hvilket spillere vi kigger på. Hvad skulle på nogen måde få Claudio Pizarro til at synes at en bonde klub fra en fodboldmæssigt udørk (sådan vil han anse FCK) i europa kunne være interessant? Hvis han overhovedet er interesseret i at rejse, bliver det nok til Qatar nærmere end Danmark. Det samme tror jeg gør sig gældende for resten af den nævnte bunke spillere.
    Jeg kan godt se at der er en grad af urealisme i det navne jeg har smidt op, men på den anden side så er det værste der kan ske at man får et nej på en sådan henvendelse. Alt andet er bare bonus. Det er ikke skidt for fck at sende signaler om at det er spillere i den klasse vi går efter. Og hvad nu hvis der er en der bliver lidt interesseret og spørger en ven/landsmand/tidl klubkammerat der har spillet i dk om hvordan der er i DK og hvilken slags klub vi er. Jeg ved godt det kan lyde lidt langt ude og søgt, men hey(!) det tager jeg gerne med hvis det hiver en stor fisk i land.
    Er det overvejende usandsynligt? JA! Er det umuligt? nej, ikke fuldstændig.
    Tag chancen - drøm højt og vildt. Nogen gange vinder underdogen EM, nogen gange bliver det lille rederi verdens største, der er vist osse en historie om et lille tog der ku'...

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er det overvejende usandsynligt? JA! Er det umuligt? nej, ikke fuldstændig.
    Det er fuldstændigt umuligt, at Ivica Olic skifter til FCK. Han har et kontrakttilbud liggende fra VFL Wolfsburg, der gerne vil forlænge med ham, en af de rigeste klubber i Bundesligaen, med VW koncernen der pumper penge i dem, og den eneste grund til, at han endnu ikke har skrevet under er, at han også har et tilbud liggende fra Stoke. Så jo, det er fuldstændigt umuligt.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg tror vi skal sætte vores lid til god scouting i sydamerika... vi har efterhånden formøblet vores gode ry og dermed muligheden for at tiltrække spillere som (hangeland,linderoth etc.) den type spillere vil ikke spille for et hold som i den grad er i kaos... jeg tro vi skal sætte forventninger ned i den grad... og håbe på at vores forholdsvis unge trup finder formen til næste sæson... jeg håber vi kan snuppe nogle.kampe i europa league men har ikke de store forhåbninger :( som jrøeg har sagt tidligere tror jeg vi går nogle hårde år i møde :(

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Fuldstændig uenig. Hangeland blev hentet i Viking, og mit bud er, at vi kan hente hvem som helst i Norden. FCK er stadigvæk det måske bedste udstillingsvindue. Og på trods af, hvad der er sket, så er vores rygte uændret. Spillerne ved, at i FCK, så får de en god løn til tiden og spiller altid europæisk.


  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    jo jo en god løn - fint nok - man skulle måske overveje at lønnen var pointpenge ................vi så hvad løbevillighed kan gøre i aftes - så tydeligt demonstreret af Atletico - (uden sammenligning iøvrigt) :-))

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Erhm... hangeland hentet i viking ja men tro mig han havde andre tilbud... men valgte fck af den grumd at vi var langt foran de andre klubber og kunne betale en god transfersum... hvad tror du der sker når vi havner uden for europæisk den næste sæson... vi har budgeteret med mange millioner i plus og de udebliver sjovt nok uden europæisk deltagelse.... jeg frygter det værste

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg tror vi skal sætte vores lid til god scouting i sydamerika... vi har efterhånden formøblet vores gode ry og dermed muligheden for at tiltrække spillere som (hangeland,linderoth etc.) den type spillere vil ikke spille for et hold som i den grad er i kaos... jeg tro vi skal sætte forventninger ned i den grad... og håbe på at vores forholdsvis unge trup finder formen til næste sæson... jeg håber vi kan snuppe nogle.kampe i europa league men har ikke de store forhåbninger :( som jrøeg har sagt tidligere tror jeg vi går nogle hårde år i møde :(
    Med tanke på hvordan brøndby har pisset deres "gode ry" væk de sidste 8 år og alligevel får hevet Bouhlarouz (ser bort fra glasben mv) ind, så har vi nok osse lidt tid at løbe på. Det handler om at synge en sang for dem vi vil hente, om alt det vi har opnået de sidste mange år og hvor meget vi satser på dem og at de skal være med til at udvikle fck yderligere. så kan nogle af vores tidligere spillere (dem som de nu måtte have den bedste relation til) fortælle lidt af det samme.

    Jeg er ikke sikker på at alle potentielt kommende fodboldspillere til en hvilken som helst klub sætter sig ned og læser fanfora og aviser tynde for at få det mest nuancerede billede og indsigt i præcis hvordan og hvorledes det går den kommende klub lige nu på alle fronter. det handler om det store billede og folk de stoler på.

    Ja fck har nogle store problemer og de går langt tilbage, men det ændrer ikke på at billedet hedder 8 ud af de seneste 11 mesterskaber (med 2 sølv og 1 bronze da vi missede guldet), europæisk gruppespil de seneste 6/7 sæsoner med 3 CL og én gang videre fra CL gruppespillet. Og en massiv opfattelse i skandinavien om at vi er det største hold pt og de sidste knap ti år.

    Der er helt klart problemer som skal tages alvorligt, så vi ikke ender med at pisse det væk som brøndby gjorde. Men ifht. at hente spillere er vores ry bestemt ikke så blakket. Der er ikke noget federe hold at komme til skandinavien.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Erhm... hangeland hentet i viking ja men tro mig han havde andre tilbud... men valgte fck af den grumd at vi var langt foran de andre klubber og kunne betale en god transfersum... hvad tror du der sker når vi havner uden for europæisk den næste sæson... vi har budgeteret med mange millioner i plus og de udebliver sjovt nok uden europæisk deltagelse.... jeg frygter det værste
    Ja og nej, vi bliver stadig, i Norge og Sverige, set som den største klub i norden. Jeg regner med at vi kan leve på den et år eller to endnu. (Bare se på hvad BIF kunne hente mens de var helt nede i sølet.) Selvfølgelig bliver de mange "manglende millioner" et problem, men man skal huske på at vi stadig laver et overskud på budget allerede uden dem.

    Jeg tror under alle omstændigheder at den står på mange udskiftninger til sommer. Men der er mange spørgsmål.

    Er Aaquist klar til at være HB-backup?
    Kommer Højer hjem og skal være Høgli-backup på VB?
    Hvor står TC?

    Derudover kommer hvad vi henter ud over Høgli og Mussis.

    Jeg var lidt optimistisk ift. at hente Kusk, Staale bejlede lidt til ham i vinter, men hvis Aab skal spille CL, så bliver han der, det er jeg sikker på!
    Den eneste anden jeg kan komme i tanker om fra suppen som kan dække kant skulle være Emil Larsen, som jeg iøvrigt MEGET gerne så i FC!

    I angrebet er jeg lidt i tvivl.
    Kommer Adi igang?
    Er Amankwaa klar til at gå ind og være backup?
    Hvad med Pourie?

    Stopper nu, inden jeg forvirrer mig selv og andre mere. God neglebidning til sommer :-S

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 41 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •