Side 8 af 41 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    hvad tror du der sker når vi havner uden for europæisk den næste sæson... vi har budgeteret med mange millioner i plus og de udebliver sjovt nok uden europæisk deltagelse.... jeg frygter det værste
    Lige for at skyde denne nye sandhed ned: Alt skal gå galt før vi ender uden for europæiske fodbold.

    Vi står pt med det ene ben i finalen, hvilken jf. AaBs placering med sikkerhed giver en plads i EL. Scorer vi blot én gang i Farum tror jeg ikke på at Farum kan slå os ud.
    Samtidig ligger vi nr 3 i suppen med hele seks point ned til pladserne uden for Europa.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Lige for at skyde denne nye sandhed ned: Alt skal gå galt før vi ender uden for europæiske fodbold.

    Vi står pt med det ene ben i finalen, hvilken jf. AaBs placering med sikkerhed giver en plads i EL. Scorer vi blot én gang i Farum tror jeg ikke på at Farum kan slå os ud.
    Samtidig ligger vi nr 3 i suppen med hele seks point ned til pladserne uden for Europa.
    Erhem...

    Jeg mener ikke at pokaltaberen får Europapladsen længere, den går derimod til den bedst placerede i ligaen (udenfor de allerede kvalificerede.). Hvorom alting er, vi kommer sandssynligvis til at spille i europa, der bliver bare ikke CL i PARKEN, med mindre Aab lejer den. :-P

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Denne regel træder først i gang efter denne sæson… Finale taberen ryger for sidste gang i EL i år

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Et bud på en ny legekammerat til Mussis og Corner kunne være Ayoze Perez. Hvis vi kunne lokke med spilletid, så kunne det være vi kunne konkurrurere med Newcastle og Schalke. Han prøver sig af på et højere niveau, med en bedre løn og forhåbentlig europæisk bold og efter 3 år kunne han tage skridtet videre.

    https://www.youtube.com/watch?v=DbTXifr4BCw
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/k...lligt-til-salg

    Kunne han være et muligt indkøb til sommer?

    Må indrømme jeg ikk kender forfærdeligt meget til hans spillemæssige kvaliteter, men en dansker der har spillet en del i udlandet samt været på landsholdet lugter langt langt væk af klassisk fck indkøb. Så får han lige den første halve sæson til at falde til, og så smutter Pierre til vinter hvorefter han bliver fast starter med Højer som back-up.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/k...lligt-til-salg

    Kunne han være et muligt indkøb til sommer?

    Må indrømme jeg ikk kender forfærdeligt meget til hans spillemæssige kvaliteter, men en dansker der har spillet en del i udlandet samt været på landsholdet lugter langt langt væk af klassisk fck indkøb. Så får han lige den første halve sæson til at falde til, og så smutter Pierre til vinter hvorefter han bliver fast starter med Højer som back-up.
    Tænkte fuldstændig det samme. God i defensiven og habile fremstød ala Bengtsson. Selvom jeg gerne så en back ala Bryan Oviedo, med eksplosiv fart i støvlerne og fantastisk 1v1, så ville cowboy'en være et godt indkøb. Men man ved jo ikke om de har fundet guld i Sydamerika.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Ville Lucas Andersen ikke være en fin kreativ tilføjelse til holdet? Ser ud til at han ikke falder til i Amsterdam.. han kunne måske overtales til at lave en "Nicolaj Jørgensen" og genstarte karrieren.. Spørgsmålet er vel om han bliver for dyr?

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Andersen ville være en klasse signing. Han afviser ikke selv et come-back for AaB, så Superligaen er umiddelbart ikke et skridt ned for ham.

    Spørgsmålet er bare om hjerteklubben og CL kval. ikke lokker mere i Aalborg, hvis de da har råd.

    Helt ufatteligt de talenter AaB har produceret inden for de seneste par år, som jeg havde elsket at have set i FCK. Andersen, Helenius, Thomsen og Kusk. Nogengange kunne jeg godt ønske at FCK var lidt mere "bayern-kyniske" og snuppe de andre holds bedste spillere, specielt taget i betragtning at AaB formentlig ikke har råd til at sige nej.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg tvivler på at AaB har råd til Lucas A. på andet end en lejeaftale.

    Derudover er der ingen tvivl om at vi skal hente en spiller som Lucas Andersen hvis vi får muligheden. Han er på trods af at han ikke rigtig er lykkedes i Ajax et af Danmarks allerstørste talenter og var altså fast mand og gjorde det godt for AaB i Superligaen allerede som 17-årig.

    Men lad os nu se.
    ...

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Velvidende at vi selv lige har hentet en ung spiller hjem efter et kort ophold i udlandet, må jeg sige, at den holdning, Lucas Andersen giver udtryk for, irriterer mig grænseløst. Knægten er 19 år. Hvad havde han forventet? Man ser det så tit med unge danskere, der tager til store klubber i udlandet. Efter et år bliver de utålmodige og kræver førsteholdsfodbold. Og når de så skifter klub for at få det, ser man alt for ofte, at talentet ikke rækker. Selvtillid er fint, men bedst hvis den kombineres med lidt ydmyghed og selvindsigt.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Helt enig i dine betragtninger cybamerc! Bl.a. derfor er det også fornuftigt at Kusk ikke er røget til udlandet endnu. Der er aldrig nogen der er kommet for sent ud hvis man vel at mærke besidder talentet, men desværre er alt for mange kommet ud for tidligt!!

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    For at give en opdatering på Pontus Jansson, så blev han i første omgang her sat ret så kraftigt i forbindelse med Torino. Her bekræfter Torino endda, at de følger Jansson tæt. Blot få dage senere kom så den her artikel, der egentlig blot referere en anden avis, og handler om at Hoffenheim skulle være meget interesseret i Jansson.

    Det korte af det lange er, at klubber fra noget større ligaer end Superligaen er efter Jansson. Jeg håber stadig, at vi henter Zanka hjem.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    For at give en opdatering på Pontus Jansson, så blev han i første omgang her sat ret så kraftigt i forbindelse med Torino. Her bekræfter Torino endda, at de følger Jansson tæt. Blot få dage senere kom så den her artikel, der egentlig blot referere en anden avis, og handler om at Hoffenheim skulle være meget interesseret i Jansson.

    Det korte af det lange er, at klubber fra noget større ligaer end Superligaen er efter Jansson. Jeg håber stadig, at vi henter Zanka hjem.
    Nu ser det ud til, at det er svært at få fat i hjem, men hvis det er muligt synes jeg vi skal hente ham - og Zanka. Og så vinke farvel og sige tak for indsatsen til Margreitter eller Kris, så har vi en aldrende Mellberg, Kris/Georg og to relativt unge, men gode midterforsvarer.

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Ved nu ikke rigtig med Andersen. Er ved at være lidt træt af at alt vi henter skal være 22 eller derunder. Han har helt sikkert talent, men vi må også tænke på hvad truppen og FCK har brug for og det er nogle lidt mere erfarne typer (25+).

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Ja vi må se hvad der sker til sommer. Der er mange ubesvarede spørgsmål... hvad med Mos Abdellaoui ? Og jeg håber ved gud ikke man gør Georgs kontrakt permanent... han virker cool og ligner også et fysisk pragt eksemplar meb han er alt for langsom... vi mangler en hurtig midtstopper. Kom zanka frisk !

Side 8 af 41 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •