Side 9 af 41 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 603

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Jeg synes at familien skal beslutte og komme hjem til Danmark og FCK.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/d...-miste-poulsen

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes at familien skal beslutte og komme hjem til Danmark og FCK.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/d...-miste-poulsen
    Ja, det håber jeg godt nok også. Vores midtbane skriger på rutine, især hvis TK smutter. Optimalt set synes jeg vores midtbane ser således ud til september: Christian P, Delaney, Mussis og så med Toutouh og Wohlgemuth i parantes.

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Ja, det håber jeg godt nok også. Vores midtbane skriger på rutine, især hvis TK smutter. Optimalt set synes jeg vores midtbane ser således ud til september: Christian P, Delaney, Mussis og så med Toutouh og Wohlgemuth i parantes.
    Jeg ved ikke om vores midtbane skriger på rutine. Men den skriger ihvertfald på én ting, og det er kvalitet. For min skyld kunne vi have et pivungt hold, sålænge spillerne bare har den fornødne kvalitet. Fordi en spiller er oppe i alderen og har prøvet nogle ting, er ikke ensbetydende med at spilleren er dygtigere end en ung gut. Der er mange faktorere der gør sig gældende. Bl.a. om den rutineret spiller stadigvæk er "sulten". Men lige i tilfældet med CP, ville jeg ikke have nogle særlige bekymringer, da han er i besiddelse af den rigtige mentalitet, og tilgang til tingene.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved ikke om vores midtbane skriger på rutine. Men den skriger ihvertfald på én ting, og det er kvalitet. For min skyld kunne vi have et pivungt hold, sålænge spillerne bare har den fornødne kvalitet. Fordi en spiller er oppe i alderen og har prøvet nogle ting, er ikke ensbetydende med at spilleren er dygtigere end en ung gut. Der er mange faktorere der gør sig gældende. Bl.a. om den rutineret spiller stadigvæk er "sulten". Men lige i tilfældet med CP, ville jeg ikke have nogle særlige bekymringer, da han er i besiddelse af den rigtige mentalitet, og tilgang til tingene.
    I det her tilfælde synes jeg, det er to sider af samme sag. Delaney ser jeg stadig som fremtidens mand, men han er blevet pålagt alt for meget ansvar, og vi mangler ganske enkelt en styrmand der kan ruske op i holdet, for med tilgangen af Mussis, og Toutouh der måske, måske ikke går en stor fremtid som CM i møde, synes jeg potentialet er på plads. TK er stabil, men er ikke, har aldrig været, og bliver aldrig en klasse CM, og Claudemir ligner en spiller der kører på 80 % eller mindre. Så en rutineret mand som CP der kan tage noget ansvar og få de andre til at nosse sig sammen, tror jeg kan være svaret på mange af vores problemer.

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved ikke om vores midtbane skriger på rutine. Men den skriger ihvertfald på én ting, og det er kvalitet. For min skyld kunne vi have et pivungt hold, sålænge spillerne bare har den fornødne kvalitet. Fordi en spiller er oppe i alderen og har prøvet nogle ting, er ikke ensbetydende med at spilleren er dygtigere end en ung gut. Der er mange faktorere der gør sig gældende. Bl.a. om den rutineret spiller stadigvæk er "sulten". Men lige i tilfældet med CP, ville jeg ikke have nogle særlige bekymringer, da han er i besiddelse af den rigtige mentalitet, og tilgang til tingene.
    Nja... jeg er delvist enig. Jeg synes det er tydeligt at ældre spillere generelt er mere rolige, hvor de yngre er mere fandenivoldske. Jeg ønsker en blanding, jeg kunne sagtens se Mussis og TK danne CM-duo i næste sæson. Claude er for ustabil og Delaney ikke god nok til at være hovedmand. HVIS man kunne finde unge spillere med den fornødne ro ville det være fint, tvivler dog på det.

    Som eksempel ser jeg stor kvalitet i Corner, men han mangler spillere til at skabe ro omkring ham når det brænder på. Toutouh gør det fantastisk når holdet fungerer, men når vi er pressede er han totalt uduelig, d ahan mangler roen, samme med Delaney. TK skaber i mine øjne den fornødne ro på midtbanen til at nogle af de andre kan shine! Hvis jeg skulle bestemme forlænger vi med ham. Så kan Toutouh og Mussis skiftes om at være makker med ham.

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Nja... jeg er delvist enig. Jeg synes det er tydeligt at ældre spillere generelt er mere rolige, hvor de yngre er mere fandenivoldske. Jeg ønsker en blanding, jeg kunne sagtens se Mussis og TK danne CM-duo i næste sæson. Claude er for ustabil og Delaney ikke god nok til at være hovedmand. HVIS man kunne finde unge spillere med den fornødne ro ville det være fint, tvivler dog på det.

    Som eksempel ser jeg stor kvalitet i Corner, men han mangler spillere til at skabe ro omkring ham når det brænder på. Toutouh gør det fantastisk når holdet fungerer, men når vi er pressede er han totalt uduelig, d ahan mangler roen, samme med Delaney. TK skaber i mine øjne den fornødne ro på midtbanen til at nogle af de andre kan shine! Hvis jeg skulle bestemme forlænger vi med ham. Så kan Toutouh og Mussis skiftes om at være makker med ham.
    Ikke noget personligt eller noget, men.

    TK i FCK efter sommerferien. Nej, bare NEJ!!!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Synea faktisk TK har spillet sig lidt op, da han har gjort det fint i de sidste par kampe men så snart vores hold fungere igen både def og off så er han bare for langsom og ikke god nok... men lige nu hvor holdet et kaos der har han den rette ro og et godt overblik :) men nej han skal videre i karrieren. Braaten er stærk og har vist kvalitet men manden score alt for lidt og har ikke den samme speed mere... så ud med ham også til sommer.... savner virkelig noget eksplosivt på kanterne :( grønkjær/ den rigtige bolanos var fandme et vildt makkerpar ej at forglemme Sionko!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Synea faktisk TK har spillet sig lidt op, da han har gjort det fint i de sidste par kampe men så snart vores hold fungere igen både def og off så er han bare for langsom og ikke god nok... men lige nu hvor holdet et kaos der har han den rette ro og et godt overblik :) men nej han skal videre i karrieren. Braaten er stærk og har vist kvalitet men manden score alt for lidt og har ikke den samme speed mere... så ud med ham også til sommer.... savner virkelig noget eksplosivt på kanterne :( grønkjær/ den rigtige bolanos var fandme et vildt makkerpar ej at forglemme Sionko!
    Synes nu godt at Rurik kan gå under kategorien "eksplosiv". Det samme gælder Nicolai Jørgensen når han ellers er klar.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Frem med check-hæftet, og det med det vuns!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2261893.ece

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    http://onside.dk/tippeligaen/15-aari...verdens-bedste

    Ind på SoE med ham, nu vi ikke fik Johansen.

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    http://onside.dk/tippeligaen/15-aari...verdens-bedste

    Ind på SoE med ham, nu vi ikke fik Johansen.
    Klip fra hans debut. https://www.youtube.com/watch?v=L1bthUFLjp8
    Umiddelbart bliver det nok lidt svært at lokke ham til København, med at han kan komme på SoE..

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Klip fra hans debut. https://www.youtube.com/watch?v=L1bthUFLjp8
    Umiddelbart bliver det nok lidt svært at lokke ham til København, med at han kan komme på SoE..
    Tror det bliver ekstremt svært at lokke ham fra 1. hold til talentakademi!
    Hvis det er skal vi hente ham og MINDST sidestille ham med wohlgemuth.

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Tror det bliver ekstremt svært at lokke ham fra 1. hold til talentakademi!
    Hvis det er skal vi hente ham og MINDST sidestille ham med wohlgemuth.
    Jeg tror godt at vi kan skyde en hvid pil efter ham, da han allerede er i søgelyset hos Bayern München, Manchester United og Manchester City.

    Men det er sådanne ekstraordinære talenter vi skal hente til København, hvis vi skal hente helt unge spillere fra det øvrige Skandinavien. Men det er selvfølgelig rigtig svært, da der er en KÆMPE konkurrence fra de store klubber rundt omkring i Europa.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Det er vist snart slut med at slå Norge...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Kunne være spændende at se ham med modstandere...

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 41 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  2. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •