Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Pape Diouf

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Pape Diouf

    Tusinde tak for indsatsen Pape Pate Diouf :) Det blev ikke den ventede succes og at du blev fejlcastet 100% er ikke din skyld :) held og lykke i Norge :) kan du ikke tage CV og Delaney med dig :) ?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Pape Diouf

    Ja, tag da endelig vores 22-årige landsholdsspiller og anfører med dig! Ham kommer vi ikke til at skulle bruge alligevel!11


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Pape Diouf

    Vi får se... Delaney har ikke vist sig værdig til at være startopstillingen længe nu... synes han ligner en høne uden hoved på banen....

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Pape Diouf

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Vi får se... Delaney har ikke vist sig værdig til at være startopstillingen længe nu... synes han ligner en høne uden hoved på banen....
    Enig. Der skal hentes en ældre klassespiller til hans position (Christian Poulsen?), så han kan få fjernet noget af alt det pres der har hvilet på hans skuldre.

    Delaney er et godt eksempel på en spiller, der er blevet tildelt et ansvar for tidligt. Jeg er sikker på at han nok skal ramme et niveau der FCK værdigt, over tid. Lur mig om det ikke også er blevet noteret af Ståle? Det tror jeg. Specielt med han udtalelser omkring, at der skal hentes flere nye spillere end han havde regnet med. Specielt centralt på midten har holdet lignet en flok særdeles tandløse løver.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Pape Pate Diouf Til FCK
    By MikeJensen in forum Transferforum
    Svar: 139
    Sidste Meddelelse: 09.04.13, 07:57
  2. Pape Diouf og hans fremtid i klubben
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 17.04.12, 14:08
  3. Sang til Pape Pate Diouf
    By 3460s32 in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 14.11.11, 17:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •