Viser resultater 1 til 15 af 15

Emner: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Om ikke meget mere end en måned står den på Derby i PARKEN. Lige meget hvordan vi vender og drejer det hele så er ingen i tvivl om hvilken kamp på året der er den klart vigtigste at vinde - Vi har alle et ansvar sådan en dag, og frem mod den dag, og det handler for nu om samlet at få skabt fokus på det opgør fra vores side. Vi skal have folk til at få sikret sig billet til kampen, og vi kan alle hjælpe på dette. For noget tid siden fik alle sæsonkort holdere mulighed for at sikre sig op til 10 billetter til opgøret, til venner, familie og bekendte. Og jeg vil nu gerne gøre opmærksom på at den fordel snart udløber, og samtidigt gerne opfordre mange flere til at gøre brug af denne fordel.

    Med tanke på stillingen, og at bifs hold "fyldt" med egne talenter nu er begyndt at få lidt medvind på banen, så kan vi også se frem til større opbakning fra deres fans side i kampen den. 4 maj. - derfor se at få sikret dig selv, dine venner og familie billetter til opgøret - Så PARKEN endnu engang kan fremstå fra sin bedste side.


    Køb billet til Brøndby-kampen nu!


    ( Sakset fra mailen fra F.C. København )
    Sidste frist for fordelskunder på fredag.


    Hvis man er en af F.C. Københavns fordelskunder, skal man til at skynde sig til tasterne. Fristen for at udnytte tilbuddet om at købe billetter til lokalderbyet mellem F.C. København og Brøndby i PARKEN den 4. maj udløber nemlig på fredag.

    Der er stor interesse for at komme i PARKEN netop den dag, så alle fordelskunder skal finde mailen frem, som vi udsendte tidligere på foråret, og følge instruktionerne. Dette skal altså ske senest på fredag.

    Vi ses i PARKEN!



    Video fra seneste kamp i PARKEN mellem de to hold: http://www.youtube.com/watch?v=z3K43RjnFgs
    Sidst redigeret af SLO-teamet : 03.04.14 kl. 09:29
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Hej alle

    Jeg har desværre ikke fået min kode tilsendt (og nu er det nok lidt sent at rykke Billelugen, sløve mig!)

    Så hvis der sidder en derude som ikke skal bruge sin kode til køb af billet i forsalg inden fredag, vil jeg gerne overtage koden

    PM gerne

    Mvh. og tak

    rsj


    Hej alle: Tak for hjælpen. Billetten er nu købt og printet
    Sidst redigeret af rsj : 03.04.14 kl. 11:36 Årsag: Har fået billet

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Hej alle

    Jeg har desværre ikke fået min kode tilsendt (og nu er det nok lidt sent at rykke Billelugen, sløve mig!)

    Så hvis der sidder en derude som ikke skal bruge sin kode til køb af billet i forsalg inden fredag, vil jeg gerne overtage koden

    PM gerne

    Mvh. og tak

    rsj
    Prøv og skriv til Billetlugen. Nogle gange reagerer de ret hurtigt (især hvis det vedr. salg = penge til dem), andre gange not so much.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Jeg havde faktisk en del som gerne ville ha købt til neutralt afsnit på A, men med koden kan man kun købe til C og B.

    Har købt 5 til C og 2 til B, men dem som gerne ville købe til A, må nu selv slås med BuIF'erne om pladserne, når de bliver frigivet :o(

    Ærgerlig, ærgerlig.
    .
    Ståle. Tak for :
    Guld : 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013 og 2016
    Pokalen : 2009, 2012, 2015, 2016
    RL : 2006
    .
    Backe...Du er Gud! Tak for :
    Guld : 2003, 2004, 2006
    Sølv : 2002, 2005
    Pokalen : 2004
    RL : 2005, 2006
    http://www.fctrekanten.dk

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Citat Oprindeligt indsendt af Forza FCR Se meddelelser
    Jeg havde faktisk en del som gerne ville ha købt til neutralt afsnit på A, men med koden kan man kun købe til C og B.

    Har købt 5 til C og 2 til B, men dem som gerne ville købe til A, må nu selv slås med BuIF'erne om pladserne, når de bliver frigivet :o(

    Ærgerlig, ærgerlig.
    Det forventes slet ikke at A tribunen kommer i salg skal det retfærdigvis siges. Så det at du trods alt har sikret dine bekendte nogen gode pladser på de andre tribuner må de tage som et plus.

    Jeg kan ikke understrege over for alle hvor vigtigt det er at alle lige tillægger det her noget værdi. Vi har selv et ansvar om at få spredt budskabet om denne kamp, og at denne kamp hurtigt kan gå hen og blive det vi står og falder med mht. denne sæson.

    Ja det hele er noget RIGTIGT lort pt. resultaterne og spillet halter gevaldigt, men selv den gang hvor det stod ENDNU dårligere til, der kunne vi sætte os op til et derby i virkelig god tid. Lad os alle lige finde det frem igen, og indse at det er vigtigt at PARKEN fremstår som den skal, den 4. Maj.

    Mvh Daniell
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Efter at have været nede i en bølgedal for et par år siden, må man sige vi på alle måder har fået Derby tilbage. Dette blev markeret den 21. oktober 2012, da næsten 30.000 tilskuere i Parken var vidner til en 1-0 sejr til FCK og tifoer og stemning i Europæisk topklasse.
    Siden da har den stået på 4 Derbys på udebane. Disse kampe vil blive husket for alt fra et forfærdeligt pokalnederlag, til endnu en mesterskabsfejring på Brøndby Stadion. Selvom disse 4 kampe både har budt på fiasko og succes, så har fælles for dem været den stigende støtte til Byen Hold. Fra for få år siden kun at være omkring de 1.000 københavnere, har vi de sidste par Derbys været i omegnen af de tredobbelte.

    Nu står den så igen på et Derby i Parken. Selvom kampen nok næppe bliver afgørende for hvor mesterskabet ender, så er der alligevel på mange måder tale om en sæsonafgørende kamp. 9 år siden er det at brøndby sidst er sluttet bedre end os i ligaen og samme antal år siden er det at de sidst har vundet et ligaopgør i Parken. Begge disse tal skulle meget gerne stige til et årti.
    Dette bliver dog ikke nemt. Som formkurven er nu for begge hold, ligner det mest af alt en drabelig og tæt kamp der kan gå begge veje. Netop af denne grund bliver støtten fra lægterne vigtigere end nogensinde. Optimismen er tilbage på vestegnen og med et udsolgt udebaneafsnit er der ingen tvivl om at vi kan forvente kamp til stregen på tribunerne.
    Netop af den grund er det så vigtigt at alle københavnere tager et ansvar for at være med til at fylde Parken op med FCK'ere. Der er ingen tvivl om at klubben gør sit for at undgå en "Mini-Hannover" med brøndbyfans på andre tribuner, men vi har også selv et ansvar. Dette ansvar går ud på at sørge for man selv, og ens medfans, får sikret sig billetter hurtigst muligt.

    Denne weekend er sidste chance for at sikre sig billet via forkøbsret. Alle opfordres således til enten at bruge egen kode, eller på anden måde få købt billet før det åbne salg starter i midten af næste uge. Det forventes at der vil være kamp om billetterne når netop det åbne salg åbner, så også her skal lyde en kæmpe opfordring til at sidde klar!

    Jeg ved at der allerede nu arbejdes i kulissen for at sørge for at kampen om præcis én måned bliver en fodboldfest for alle Københavnere. Mere info om dette vil komme senere, 1. prioritet nu er at alle får købt billet før det er for sent, så Parken kan fyldes med blå/hvide farver!

    VORES KØBENHAVN - VORES PARKEN


  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #7
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Jeg er i den situation at jeg mangler 1-2 billetter til B eller C til kampen, da jeg som ikke-kortholder ikke har fået tilsendt nogle koder.
    Hvis der er nogle der kan hjælpe mig med mit problem, så vil taknemmeligheden være stor, og kan evt. byttes til en mobilplay-betalt fadbamse.

    Mvh

    Deichmaniac

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Citat Oprindeligt indsendt af Deichmaniac Se meddelelser
    Jeg er i den situation at jeg mangler 1-2 billetter til B eller C til kampen, da jeg som ikke-kortholder ikke har fået tilsendt nogle koder.
    Hvis der er nogle der kan hjælpe mig med mit problem, så vil taknemmeligheden være stor, og kan evt. byttes til en mobilplay-betalt fadbamse.

    Mvh

    Deichmaniac
    Sender kode i pm når jeg kommer til pc'en.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Sender kode i pm når jeg kommer til pc'en.
    Har sendt manden en, men den skulle bruges inden d. 5/4. Ved ikke om din er bedre?
    Måske Deichmaniac kan fortælle det.
    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Har sendt manden en, men den skulle bruges inden d. 5/4. Ved ikke om din er bedre?
    Måske Deichmaniac kan fortælle det.
    Jønch..
    godt spørgsmål, har også sendt den.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Det åbne salg er nu startet ! Spred gerne ordet.

    Link;https://www.billetlugen.dk/koeb/bill...RPSTF%2FMag%3D

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Ud fra hvad man kan læse på Sydsiden Online, så er vi godt på vej til Hannover-tilstande i Parken.

    I øjeblikket kan man ikke få billet til A.

    Derfor køber alle i stedet til ØVRE C.

    -------------------------------------

    KØBT! 9 stk til C4. Så håber jeg sgu vi bliver mange der!
    Meget tyder på, at store dele af øvre c vil blive fyldt op med Brøndbytilhængere (og tilsyneladende køber visse af tosserne også billetter til NC), der ikke har kunnet få billetter til D-tribunen. Jeg forudser at en stor del mod D af øvre c vil blive et ståområde for Brøndbyfans, og at det i praksis ender med at blive unummererede pladser. Denne historie lyder desværre lidt for bekendt og havde sidste gang store sikkerhedsmæssige konsekvenser.

    Jeg synes at det er under al kritik, at klubben ikke har lært af den kæmpe brøler man begik mod Hannover-kampen, og ikke er kommet op med en plan til at håndtere en sådan situation, der opstår når

    1) Udeholdet har mange tilhængere.
    2) FCK-fans ikke vurderer kampen attraktiv nok, og billetterne dermed ikke kan afsættes med forkøbsret til FCK-tilhængere.

    Istedet for at gøre ingenting og løbe enorme sikkerhedsrisici, så mener jeg man burde udvide det officielle udeholds-afsnit med en del af øvre/nedre A, der ligger ned mod D-tribunen. Dette ville betyde en langt mere kontrolleret afvikling, istedet for at der opstår udeholdsafsnit rundt omkring på uhensigtsmæssige steder. Man kunne vel snildt give dem yderligere 3.000 billetter.

    Nu må vi se hvordan det går, men jeg må sige, at jeg frygter for sikkerheden.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Jeg håber da bestemt ikke at nogen FCK fans ikke finder kampen attraktiv nok. Det er derby, de vigtigste kampe i sæsonen! Vi er kommet meget langt med disse kampe, selvom spillet i mine øjne er blevet mindre følelsesladet de senere år. Stemningen og rammerne omkring, er jo i særklasse. Alle FCK fans bør se det som et ansvar at få deres venner og bekendte aktiveret, så vi atter kan dominere stadion. Ligesom de sidste mange gange i brøndby.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    "Der gøres opmærksom på, at fans af udeholdet kun har adgang til PARKEN med gyldig billet til det afsnit af stadion, som er dedikeret til tilhængere af udeholdet. Af sikkerhedsmæssige årsager risikerer gæster, der har tydelig tilknytning til udeholdet men billet til andre afsnit af PARKEN, at blive afvist ved døren uden refundering."

    Mon Parken og KBH's politi er parate til at håndhæve denne klare regel?
    Fan af postmoderne fodbold...

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Køb billet til Brøndby-kampen NU!

    Citat Oprindeligt indsendt af monty burns Se meddelelser
    "Der gøres opmærksom på, at fans af udeholdet kun har adgang til PARKEN med gyldig billet til det afsnit af stadion, som er dedikeret til tilhængere af udeholdet. Af sikkerhedsmæssige årsager risikerer gæster, der har tydelig tilknytning til udeholdet men billet til andre afsnit af PARKEN, at blive afvist ved døren uden refundering."

    Mon Parken og KBH's politi er parate til at håndhæve denne klare regel?
    I døren, ja mon dog ikke. Nok sværere at gøre noget ved når folk uden klubfarver er kommet ind på et neutralt afsnit, og tydeligt tiljubler udeholdet.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Billet til kampen mod Brøndby sælges
    By Jacob_Bentzen in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 30.08.08, 14:37
  2. Billet-byt til Beitar-kampen
    By Mr.Aller in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 31.07.07, 15:56
  3. Billet til AGF-kampen
    By FC Hammer in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 30.03.04, 09:22
  4. Billet til AaB-kampen gives væk
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.09.03, 10:37
  5. Billet til Brøndby
    By FCK4U in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.06.03, 15:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •