Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    32 48.48%
  • Uafgjort!

    21 31.82%
  • SønderjyskE Sejr!

    13 19.70%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 53

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Jeg håber ikke at spillerne læser på nærværende forbund. Det er ikke ligefrem motiverende læsning.

    Kom nu forhelved drenge, lad os få en sejr!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Lydniveauet i pausen er fuldstændig latterligt (Når nu man ikke kan brokke sig over pausestillingen).

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #18
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Målte det db-måleren, og der slog den ud på 103 db 5 min før kampstart, mens den kun viste 102 db i pausen. Du har ret i, at den oplevede lyd i pausen, og sådan set også før kampen, var skinger og alt alt for høj. Og markant højere, end hvis det fx var en koncert vi havde overværet. Det var decideret ubehageligt.

    103 db må man vist kun udsættes for 7,5 minut, før man risikerer skader, ifølge arbejdsmiljøloven.
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Dejligt med en sejr, også selvom det var mod et Sønderjyske mandskab som spiller ganske forfærdeligt. Overskrifterne som er værd at tage med fra kampen må være, at Braaten fortsatte de lovende takter og Bolaños faktisk spillede en helt hæderlig kamp :O skaderne til Mellberg og Gislason er desværre forårssæsonen i en nøddeskal.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Siger at TK på mange måder vandt den kamp for os... Hans pasningsspil var klasse og derfor var vi mere i kontrol end længe.... Synes ikke at vi kan få et bedre 4.valg end TK og håber vi forlænger med ham... HVER eneste gang vi ikke fungerer som hold kan TKs sikre pasninger give den ro vi har brug for

    MOM: Thomas Kristensen


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    2 spillere gør forskellen idag: TK og Bolanos. TK har sgu nogen gode afleveringer fremad, gode løb og sikker på bolden. Bolanos bringer en helt masse speed, og er utrolig hurtig på fødderne. Derudover lavede han flere førstegangsberøringer der bare sad LIGE i skabet. Braaten gjorde det skam også fint, men ikke ekstraordinært godt. Remmer har lidt problemer defensivt, men gør det fantastisk fremadrettet.

    Flot at Ståle "turde" tage konsekvensen af Delaneys elendige spil her i foråret, og sætte ham på bænken.

    Har hørt rygter om at Adi også var lidt små skadet? Dvs. nu har vi én angriber til 2 pladser, og 2 pladser til 2 forsvarspladser (hvis Mellbergs skade var alvorlig). For helvede da.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Siger at TK på mange måder vandt den kamp for os... Hans pasningsspil var klasse og derfor var vi mere i kontrol end længe.... Synes ikke at vi kan få et bedre 4.valg end TK og håber vi forlænger med ham... HVER eneste gang vi ikke fungerer som hold kan TKs sikre pasninger give den ro vi har brug for

    MOM: Thomas Kristensen
    Ahh rolig nu med Roserne til TK. Ja han spillede en god Kamp i dag, men det har vi jo set før, Spille 1-2 gode kampe for så at spille de næste par kampe på et meget lavt niveau. Nu har TK været i FCK i over 5 år, og manden har IKKE været en succes på trods af hans meeeget få gode kampe på en sæson.

    Og tjoee han er vel en meget god brede spiller at have i truppen, men jeg syntes ikke man skal forlænge, så hellere satse på en yngere brede spiller. over 5 år i FCK uden at indfri forventningerne, så er det vidst på tide at komme videre.

    Og JA han spillede en god kamp i dag, men det var der flere det gjorde.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Fremgang, ja, men det var altså mod en svar modstander. Spillet, presset og engagementet var bedre, men det skal altså en del højere op, hvis vi skal gøre os forhåbning om at få medaljer. God første halvleg, men vi var tilbage til migrænefodbold i anden halvleg og hvis heldet havde været mod os, så havde kampen endt 1-1. Vi er heldige med Bolanos mål til 2-0 og heldig igen med stolpe ud i anden halvleg på Sønderjydske skud på mål. Tager dog gerne de 3 point og er glad for at heldet går lidt vores vej igen, men det bliver en meget hård kamp få at beholde vores nuværende plads i tabellen. Kæmp, kæmp, kæmp. Hver kamp er en pokalfinale...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Cornelius' førstegangsberøringer var også i dag elendige og tendensen med hans evindelige "nu begår jeg lige endnu et klodset frispark" fortsatte ufortrødent.

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Cornelius' førstegangsberøringer var også i dag elendige og tendensen med hans evindelige "nu begår jeg lige endnu et klodset frispark" fortsatte ufortrødent.
    Det er jeg ikke enig med dig i. Jeg synes, der var klar fremgang. Men der er selvfølgelig et stykke vej endnu ...


  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    35

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det er jeg ikke enig med dig i. Jeg synes, der var klar fremgang. Men der er selvfølgelig et stykke vej endnu ...
    Enig. Synes faktisk at han var en bedre opspilsstation i dag end han har været i de sidste kampe. Der mangler bare lige den sidste skarphed (mildt sagt), men mon ikke det kommer.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    TK viser da i dag at hvis holdet er lort, kan han da gøre en forskel. Jeg har aldrig været fan, men hvis der er én der gør forskel, er det da ham.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det er jeg ikke enig med dig i. Jeg synes, der var klar fremgang. Men der er selvfølgelig et stykke vej endnu ...
    Alle præsterer vel bedre, når man får sejr. Det kunne jo næsten ikke være meget værre. Men læg mærke til hvor mange frisparl ham begår. Det er skræmmende. Han bruger sin fysik alt for kluntet.

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Dejligt med en sejr, også selvom det var mod et Sønderjyske mandskab som spiller ganske forfærdeligt. Overskrifterne som er værd at tage med fra kampen må være, at Braaten fortsatte de lovende takter og Bolaños faktisk spillede en helt hæderlig kamp :O skaderne til Mellberg og Gislason er desværre forårssæsonen i en nøddeskal.
    SønderjyskE spiller rigtig nok ikke godt i dag, men det er bl.a. fordi, de ikke får lov til det. Synes, deres meget sympatiske træner sagde det meget godt efterfølgende: De bliver simpelthen fysisk overmatchet. For så dårlige er sønderjyderne altså heller ikke. I de seneste tre runder har de spillet uafgjort mod os, vundet over AaB og fået uafgjort mod OB ude. Det er dæleme nogle pæne resultater. Men i dag blev de altså i perioder lagt ned, og det skal spillerne have stor ros for.

    Det, jeg godt kan lide ved Ståle og ved holdet uden en Delaney i startopstillingen er, at det i endnu højere grad virker som om, at arbejdshandskerne endelig er kommet på. Særligt i kampens begyndelsen var der flere situationer, hvor SønderjyskEs spillere hurtigt blev omringet af op til fire FCK'ere, der ivrigt gik efter at få bolden. Sådan et presspil kan man sjældent holde hele kampen, og sønderjyderne fik bestemt mere plads efter målet til 2-0.

    Nu er 2-0 som bekendt den farligste føring (suk...!), men jeg KAN leve med, at holdet går et gear ned, når først sejren synes cementeret. Vi har i al fald ikke brug for flere skader nu.

    Kan vi opretholde dagens niveau, tror jeg, vi har gode chancer for sejre mod AGF, FC Vestsjælland og FCN i tre af de næste fire kampe. Esbjerg bliver sværere, men kommer vi først ind i en stime med fire-fem vundne kampe (hvis vi holder momentum mod FCN), er der altså et lille lys for enden af tunnelen. Det bliver MEGET svært at hente AaB. Men fortsætter FCM nedturen, kan vi altså godt med lidt held klemme os op på andenpladsen og dermed få kvalkampe til CHL. Tror i al fald ikke, vi skal frygte, at holdet ikke godt har forstået, at det er allerallerallersidste udkald. Og i den fatning, FCK er i p.t., er sejre uvurderlige. Så dejligt med en - trods alt - sikker en af slagsen i dag. Og dejligt, at reserverne faktisk alle viser, de er sultne og klar. Jeg er i al fald ikke i humør til at bitche efter kampen i dag. Og det er egentlig en meget rar følelse :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)

    Jeg synes, at der var tre nøgler til denne sejr, og til at vi endelig fik lidt flow i spillet:

    1) TK (håber at han får forlænget) ind i stedet for Delaney.
    Jeg tror stadig på Delaney på sigt, men TK holder (trods hans mangler) altså meget bedre flow i spillet en Delaney. Endvidere så er der mere ro på med TK på banen. Og han og Claudemir passer nok også bedre sammen.

    2) Toutouh ude.
    Jeg er vild med Toutouh, men jeg har også efterhånden i et stykke tid set ham som en hæmsko for holdet. Ståle har simpelthen ikke fået ham passet ind. Han dur ikke på kanten, hvor han ikke kan udfordre og hvor vi ikke får nok ud af Bengtsson, når Toutouh er med. Endvidere fylder Toutouh for lidt central, og diamand-opstilingen dur ikke. Jeg ved ikke, hvad Ståle vil gøre på sigt, men pt ser jeg det næsten som en fordel, at Toutouh ikke er i spil til holdet.
    Holdet er meget bedre med to rigtige centrale midtbanespillere med gode defensive egenskaber centralt og to rigtige kanter, som vi så i går.

    3) Braathen i stedet for Igor.
    Guderne vil vide, at ikke alt lykkes for Braathen. Men han er meget mere bevægelig, boldstærk og overraskende i sit spil end Igor. Og vi er nødt til at have en angriber der kan dette. Med Igor og Corner på banen samtidig har vi to decideret boksspillere og de dur ikke sammen. Jeg savner faktisk Santin, som kan noget af det samme som Braathen, og som ville passe fint med Corner. Men duoen Igor/Corner den dur ikke pt.

    Jeg var meget positiv efter i går, også selvom det var lidt på en billig baggrund. Men kan vi holde os skadesfri nu (skidt med Rurik og især Olof i går), og kan spillere som Bola komme lidt i gang, så tror jeg på at vi kan sætte mange point på kontoen resten af året. Og så kan vi med noget held blande os i toppen i går.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 17.03.14, 13:04
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 10.10.13, 15:09
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (20.05.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 21.05.13, 10:49
  4. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (25.11.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 27.11.12, 11:21
  5. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 14.08.09, 22:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •