Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    42 41.18%
  • Uafgjort!

    28 27.45%
  • Esbjerg fB Sejr!

    32 31.37%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 62

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    JEG FATTER IKKE AT VI GANG PÅ GANG SKAL SPILLE SÅ DEFENSIVT FOR AT HOLDE EN SPINKEL FØRING, NÅR VI HAR DOMINERET SPILLET OG ENKELT KAN FORTSÆTTE MED DET, FOR SÅ SOM I DAG, OG FLERE GANGE TIDLIGERE, AT PISSE TO POINT VÆK I STEDET FOR AT TAGE ALLE TRE!!! LAD DOG VÆRE MED DET FORBANDEDE PINDSVINEFODBOLD NÅR VI IKKE BEHERSKER DET!!!
    Hislen af TorbenØ.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Jeg er altså ikke sikker på, der er straffe. Han bliver forsøgt væltet uden for feltet, men som jeg ser det når Margreitter forrest i duellen om bolden. Det er skidehamrende ærgerligt, men desværre lidt forventeligt når vi de sidste 10 minutter (+ de 6 minutter overtid) vil sparke væk fremfor at spille - nok pga udskiftningerne, der var nødvendige.

    Overordentligt positivt at se fremgang frem ad banen. Claude MoM selvom Bengtsson også noget nær spiller en perfekt kamp.

    ...og Corner, don't get me started. Det ser simpelthen bare ikke godt ud. "Nej, men han er også ude af form og har været meget skadet osv osv osv..." Det går bare ikke. Han laver markant færre frispark i dag, men som opspilsstation, boldholder, dybdeløber, hovedstodsstærk eller afslutter er der altså intet godt at skrive hjem om. Havde han for fanden bare puttet den sidste ind i overtiden..

    SUK! Sølv er stadig en mulighed for en god omgang europæisk fodbold når Høgli, Toutouh, NJ, Mussi, Corner (i topform!) og forhåbentligt en skarpretter til er klar til efteråret.

    PS - Ankersen der tysser ad publikum efter en udlignede (tyndt, i min optik) straffesparksscoring i overtiden: er det ikke strafbart? Det er da i dén grad usportsligt og ikke just et godt signal at sende til omverdenen. Nyd nu bare du har scoret, dit store dræn.
    "Tro kan flytte dværge."

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Ekstremt tyndt straffespark! Og bare hamrende ærgerlig slutning på kampen. Markant fremgang i spil og ideer.. Virkelig ærgerligt cornelius ikke "har den" .. Suveræn kamp af Bengtsson og TK, forlæng straks med TK, Braaten og Georg!

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Nej forlæng ikke med georg... han er alt for langsom og minder om Kris... jeg ser ikke nogen fremtid i ham overhovedet...

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    PS - Ankersen der tysser ad publikum efter en udlignede (tyndt, i min optik) straffesparksscoring i overtiden: er det ikke strafbart? Det er da i dén grad usportsligt og ikke just et godt signal at sende til omverdenen. Nyd nu bare du har scoret, dit store dræn.
    Som jeg skrev i min optakt, så husker jeg tydeligt Braithwaites samme tyssen i 0-2 nederlaget. De kan åbenbart ikke andet i fiskerbyen og så mod børnene og pensionisterne. Og bum, jeg hader pludselig begge tvillinger.

    FFS, hvor mange point har vi tabt de sidste 10 minutter i denne sæson? Jeg synes ikke, at man kan bebrejde Georg noget. Bakenga er giftig.

    Under normale omstændigheder må Esbjergs massive pres til sidst kunne kaste et par seriøse kontraer af, men vi har jo ikke folkene. Havde Corner puttet den sidste ind, havde alt været tilgivet. Lige dér viste han et par gode bevægelser, ellers må jeg sige, at jeg efterhånden er rystet over, hvor lavt hans bundniveau er.

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser

    PS - Ankersen der tysser ad publikum efter en udlignede (tyndt, i min optik) straffesparksscoring i overtiden: er det ikke strafbart? Det er da i dén grad usportsligt og ikke just et godt signal at sende til omverdenen. Nyd nu bare du har scoret, dit store dræn.
    Jeg er ret sikker på at provokation af modstanders fans ifbm. scoring er forbudt og bør udløse en advarsel, har dog kun set det en gang (i en kamp mellem OB og Viborg hvor Miti fik gult for det) og det er meget længe siden.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Som jeg skrev i min optakt, så husker jeg tydeligt Braithwaites samme tyssen i 0-2 nederlaget. De kan åbenbart ikke andet i fiskerbyen og så mod børnene og pensionisterne. Og bum, jeg hader pludselig begge tvillinger.

    FFS, hvor mange point har vi tabt de sidste 10 minutter i denne sæson? Jeg synes ikke, at man kan bebrejde Georg noget. Bakenga er giftig.

    Under normale omstændigheder må Esbjergs massive pres til sidst kunne kaste et par seriøse kontraer af, men vi har jo ikke folkene. Havde Corner puttet den sidste ind, havde alt været tilgivet. Lige dér viste han et par gode bevægelser, ellers må jeg sige, at jeg efterhånden er rystet over, hvor lavt hans bundniveau er.
    Det er præcis det, der irriterer mig. Man kunne sikkert godt give sektionen lidt røg, men come on, op mod børnene, grow some balls eller fejr scoringen på en mindre umoden måde.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    1) Jeg syntes Claudemir, Bolanos og Bengtsson var de bedste FCK'ere idag. har lidt svært ved at beslutte mig til hvem der var min MOM. Claudemir styrede midtbanen og havde gode erobringer. Bolanos.. holy moly det virkede som om det var gået op for ham at han kan komme til VM i år. God i presset og den farligste FCK'er offensivt som han enddav krydrer med et mål og en assist (og stor tak til dubravka for rystede usikkert målmandsspil i den situation). Derudover spillede Igor også en rigtig god kamp.

    2) Jeg syntes også den TK-bashing der var i starten var over the top efter den form han har vist på det seneste men man skal heller ikke glemme de 2 boldtab han havde som bagerste mand (okay der blev dømt frisparken ved den ene men det er stadig uacceptabelt) og bl.a. en HELT håbløs bold over sidelinien..

    3) Corner.. jae det var vist ikke hans kamp..

    4) Jeg syntes heller ikke det er helt fair at kritisere Ståle for "pindsvine"-fodbold i de sidste 10 minutter. Indskiftingerne er ikke defensive og så vil jeg også hellere forsøge at holde Esbjerg fra chancer og scoringer i de sidste 10 istedet for at lukke kampen, som man ellers havde brugt de første 80 minutter på, men ikke var lykkedes med.

    5) flot at tysse på børnene Ankersen....
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Top-niveau-Bolanos, jeg vil føde dine børn. Hurtig på fødderne, er over alt på banen og har et hamrende godt skud med begge ben. Hvor er det dog synd at han har sådan et lavt bund niveau.

    Vetokele kan sammenlignes med 2 United spillere, Rooney og Hernandez. Først har han en defensiv kunnen som Rooney - hold kæft et presspil den mand kan yde. Derudover har han en Hernandez agtig evne til at altid at være på det rigtig sted i feltet - hvilket efterhånden har resulteret i et hav af mål.

    Fremragende kamp af Clau og Bengtsson, og så gjorde TK og LJ det også ganske hæderligt. Har efterhånden forsvaret Corner i en del tid nu, men han trænger til en kamp på bænken.

    Mht. Ankersens jubelscene, så giver jeg folket ret i at det var usympatisk at tysse på familietribunen, SPECIELT når hans egne fans står lige ved siden af - jubel dog ovre hos dem.
    Sidst redigeret af scoring : 21.04.14 kl. 22:30
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    FFS, hvor mange point har vi tabt de sidste 10 minutter i denne sæson?
    Seks i dette forår, så vidt jeg lige husker.
    Hvor mange det er for hele sæsonen, har jeg ikke overblik over, men siden forårs sæsonen gik i gang, har vi smidt sene føringer mod AGF, Randers og Esbjerg.

    De point havde lunet godt, lige nu.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    35

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Seks i dette forår, så vidt jeg lige husker.
    Hvor mange det er for hele sæsonen, har jeg ikke overblik over, men siden forårs sæsonen gik i gang, har vi smidt sene føringer mod AGF, Randers og Esbjerg.

    De point havde lunet godt, lige nu.
    .. Og havde været 3 point tættere på AaB hvis ikke de havde scoret i sidste minut mod os forleden. Fuck sake.

  21. #42
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Gad vide hvor mange point Wiland har kostet?

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Gad vide hvor mange point Wiland har kostet?
    Han har kostet en hel del, specielt over de senere år. Jeg erindrer da Ståle var i Kbh. sidst. Her konstaterede han tørt, at når Wiland var på banen, så skulle publikum udstyres med cykelhjelme.

    Jeg havde håbet på at der kunne arbejdes med hans fodboldspil, men jeg synes snarere at det er blevet ENDNU værre.

    Som jeg også skrev i går, midt i al frustrationen. Så går det ikke at vi er udstyret med en joke af en boldspiller på stregen. En moderne målmand skal kunne skille sig fornuftigt af med bolden ved brug af fødderne.

    Ny 1. keeper ASAP!!! Min tålmodighed med Wiland er opbrugt.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Den "Flotteste" spillet kamp jeg har Set FCK spille I meget lang tid.

    Igen vil jeg mene Wiland koster os et mål da han endnu engang går I vild panic når han skal sparke en bold ud uden at blive voldsomt presset.

    Nu har man jo vidst I mange år at Wiland er dårlig med fødderne, men jeg undre mig over en Top professional målmand kan være så "dårlig" som Wiland med fødderne. Han har godt nok kostet en del igennem årene på den bekostning.
    Nu har man jo vidst I mange år at Wiland er dårlig med fødderne, men jeg undre mig over en Top professional målmand kan være så "dårlig" som Wiland med fødderne. Han har godt nok kostet en del igennem årene på den bekostning.[/QUOTE]

    Wiland har ingen skyld denne gang. Han bliver i høj grad solgt af sin midterforsvarer (husker ikke hvem af dem), som ikke spiller bolden første gang, men venter og venter.
    Wiland går først frem for at cleare den, og bliver så "peget tilbage" af midterforsvareren, som der efter sender en lorte aflevering til Wiland, som ikke har meget plads til at sparke bolden væk.
    Derfor spiller han den uheldigt til en Esbjerg-spiller, som så sætter en omstilling igang.

    Midterforsvaret sælger Wiland, og formår derefter ikke at dække op.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Top-niveau-Bolanos, jeg vil føde dine børn. Hurtig på fødderne, er over alt på banen og har et hamrende godt skud med begge ben. Hvor er det dog synd at han har sådan et lavt bund niveau.

    Vetokele kan sammenlignes med 2 United spillere, Rooney og Hernandez. Først har han en defensiv kunnen som Rooney - hold kæft et presspil den mand kan yde. Derudover har han en Hernandez agtig evne til at altid at være på det rigtig sted i feltet - hvilket efterhånden har resulteret i et hav af mål.

    Fremragende kamp af Clau og Bengtsson, og så gjorde TK og LJ det også ganske hæderligt. Har efterhånden forsvaret Corner i en del tid nu, men han trænger til en kamp på bænken.

    Mht. Ankersens jubelscene, så giver jeg folket ret i at det var usympatisk at tysse på familietribunen, SPECIELT når hans egne fans står lige ved siden af - jubel dog ovre hos dem.
    Cornelius har ikke præsteret som forventet.
    Men når indlæggene ligger højt, som det Bolanos lægger igår, er det guf for Corner, og han har, trods alt, en stor andel i Igors mål igår.
    Det er ham, som presser målmanden og "skaber" den løse bold, Igor scorer på.
    Desuden har han to farlige hovedstød, hvor af et bliver reddet på stregen.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB (12.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.05.13, 14:07
  2. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  3. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Esbjerg (pokal)
    By tortocnt in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 10.04.08, 09:51
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •