Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 192

Emner: CV fyret

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    CV fyret

    CV er åbenbart blevet fyret. Der bliver altså taget hårde beslutninger på den sportslige front i år! Først Ariel, nu CV.

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/04/28...-fc-koebenhavn


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: CV fyret

    Hold nu op..! Dét var der mange der havde håbet på, men ikke rigtig turdet drømme om..

    Bliver spændende at se hvad det fører med sig.. Bliver det mon et opgør med "den Hvide tråd" og 442? Jeg er i hvert faldt spændt...

    Btw. hvad laver Frank?

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: CV fyret

    Bedste nyhed i MANGE år!

    NU! Lysner det!

    I dag er første dag, i resten af vores liv. :-)

    Endelig.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: CV fyret

    Det var sørme ærgerligt, hvem skal så smide penge ud af vinduet?



  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: CV fyret

    Ja, jeg tænkte også på Frank.

    Jeg synes også, det klæder FCK at få lidt luftforandring. Når det så er sagt, så må man også tage hatten af for CV, at han trods diverse dårlige køb jo altså også har fået et par gode indkøb i hus og fået solgt spillere til fine priser. Man kan mene om CV, hvad man vil, men han er vel en klubprofil. Legends club anyone?


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: CV fyret

    Tak for indsatsen til CV, det kan tælles på én hånd hvor mange der har lagt lige så meget arbejde i at gøre klubben til Skandinaviens største.


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: CV fyret

    Og nu har vi igen en sportsdirektør / cheftræner stilling besat. Håber det er en midlertidig løsning, da vi ikke har specielt gode erfaringer med den slags. Bare tag denne halvsæson, der er den første siden Ståle blev sidestillet med CV. Jeg så helst at vi har en cheftræner der er cheftræner, og en sportsdirektør der tager sig af de mere krævende ting. På samme måde som partnerskabet mellem Ståle og CV kørte da han var her sidst.

    Men det er jo ikke den store overraskelse at CV stopper, det har ligget i kortene siden Ståles forfremmelse. Så bliver det spændende at se om det er en panikhandling, eller om der rent faktisk er en plan. Jeg frygter at det er det første.
    - We'll Sing on our own! -

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: CV fyret

    På mange måder 'fortjent' og på tide.
    Dog frygter jeg lidt for en TOTALnedsmeltning af dimensioner, hvor kontinuierten forsvinder og hele fundamentet falder sammen.

    Jeg tror dog på at Ståle overtager i en manager lign. rolle og at der ikke bliver hentet ind ny sportsdirektør ind.
    Frankie boy kunne være spændene, men tror dog ikke han er løsningen.

    Forstår ikke hvorfor man ikke kigger mod syd i sydeuropæiske klubber. Der går så mange talentfulde scouts/ledere rundt som opererer på et budget som kan sammenlignes med FCs(Til sommer) der burde man da kunne friste med en chefstilling i Skandinaviens absolut største klub.. Men hvad ved jeg :-)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: CV fyret

    Ja så gik mange debattørers vådeste drømme i opfyldelse. Jeg håber, at ledelsen har lagt en fornuftig plan, og at denne fyring ikke bare er pludselig beslutning. Jeg kan være bekymret for kontinuiteten, men ok - noget skulle vel ske.

    Så vidt jeg kan se, så går vi allin på Ståle. Jeg er ikke vild med den konstruktion, da det er alt for meget arbejde til en mand. Var der mon en bagtanke med Langes ansættelse - måske fyringen har været undervejs længe, og er effektueret nu, da der ikke er mere at forstyrre i denne sæson?
    Nå men Ståle får da frit spil til at opbygge holdet fra næste transfervindue. Så må håbe at det går bedre end i køln og wolves, hvor opbakningen og tålmodigheden nok ikke var den samme. Fejler Ståle nu, så er vi uden CV på total bar bund.

    Tak for alt CV. Din indsats har ikke fået de roser, den har fortjent.

    Jeg er nervøs for fremtiden men håber på det bedste.


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: CV fyret

    Jeg er personlig meget glad for at CV nu er fortid i klubben og jeg glæder mig til nye og bedre tider, der meget gerne må starte allerede på søndag og i det mindste næste sæson ved at tage det 11. guld.

    Når det så er sagt, så jubler jeg ikke decideret over fyringen af en person, der OGSÅ har gjort utrolig meget godt for klubben.

    Held og lykke i fremtiden CV.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: CV fyret

    Jeg glæder mig ikke over, at CV har fået sparket. Han har loyalt repræsenteret FCK, som han har stået i spidsen for i klubbens mest succesfulde periode. Når det er sagt, skulle der også ske noget. Der er begået for mange og for dyre fejl de seneste år, og det er i høj grad CV's ansvar.

    At Ståle overtager for CV, indtil videre, er både godt og skidt. Godt fordi det giver en grad af kontinuitet. Skidt fordi Ståle også bærer sin del af skylden for et totalt kikset forår, som i nogen grad kan henføres til et transfervindue, hvor man ikke henter de rigtige spillere.

    Det bliver spændende at se, hvad der sker. Frank Arnesen har tidligere afvist Danmark, men var villig til at tage til Ukraine. Han kender desuden både Hørsholt og Ståle. Mon ikke han kan forvente et opkald?

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: CV fyret

    Når jeg læser følgende citat, så tror jeg ikke, at managerkonstruktionen med Ståle er permanent. Jeg tror, at vi finder en ny sportsdirektør og jeg vil tro, at der er lave odds på Frank Arnesen.

    "-Vi er meget glade for, at Ståle har sagt ja til at tage at større ansvar på sig i denne situation. En endelig beslutning omkring en permanent løsning er ikke truffet endnu. I løbet af den kommende periode vil vi i ledelsen evaluere på, hvordan den fremtidige organisation skal se ud. Vi har vurderet, at vi aktuelt har tilstrækkelig fodboldfaglig og ledelsesmæssig kapacitet i huset. Det giver os mulighed for at bruge den nødvendige tid på at finde den bedste løsning for F.C. København, så strategien og ambitionerne for de kommende år kan udføres og indfries, siger Anders Hørsholt. "

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: CV fyret

    Alle de gange man har set Anders Hørsholt og Frank Arnesen "kysse i krogene", peger meget i retning af at man henter ham ind. Ståle og Frank skulle vidst også komme rigtig fint ud af det med hinanden, bl.a. set i lyset af at Frank på et tidspunkt havde ham som én af spidskandidaterne til cheftrænerposten, i sin tid i det nordtyske galehus (Hamburg SV).

    Den næste tid bliver spændende at følge.

    Sidst men ikke mindst. CV, tak for ufattelig mange års loyalitet, i gode og dårlige tider. Stik ham et æresmedlemsskab, det har han fortjent!!!


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: CV fyret

    CV har gjort rigtig meget godt for klubben, men han har efterhånden været her et par år for længe, så jeg GLÆDER MIG som et lille barn til den nye mand ankommer.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: CV fyret

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja så gik mange debattørers vådeste drømme i opfyldelse. Jeg håber, at ledelsen har lagt en fornuftig plan, og at denne fyring ikke bare er pludselig beslutning. Jeg kan være bekymret for kontinuiteten, men ok - noget skulle vel ske.

    Så vidt jeg kan se, så går vi allin på Ståle. Jeg er ikke vild med den konstruktion, da det er alt for meget arbejde til en mand. Var der mon en bagtanke med Langes ansættelse - måske fyringen har været undervejs længe, og er effektueret nu, da der ikke er mere at forstyrre i denne sæson?
    Nå men Ståle får da frit spil til at opbygge holdet fra næste transfervindue. Så må håbe at det går bedre end i køln og wolves, hvor opbakningen og tålmodigheden nok ikke var den samme. Fejler Ståle nu, så er vi uden CV på total bar bund.

    Tak for alt CV. Din indsats har ikke fået de roser, den har fortjent.

    Jeg er nervøs for fremtiden men håber på det bedste.
    Vi har vurderet, at vi aktuelt har tilstrækkelig fodboldfaglig og ledelsesmæssig kapacitet i huset. Det giver os mulighed for at bruge den nødvendige tid på at finde den bedste løsning for F.C. København, så strategien og ambitionerne for de kommende år kan udføres og indfries - A. Hørsholt.

    Det må vel tolkes som, at man godt kan undvære CV på den korte bane hen mod sæsonslutning, indtil der kommer en ny kapacitet på plads i løbet af sommeren.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dan Hammer fyret
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 02.09.10, 08:17
  2. Chr. Andersen fyret
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 26.12.04, 12:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •