Viser resultater 1 til 15 af 52

Emner: Telia ny storsponsor i FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Telia ny storsponsor i FCK

    Well, man må gå ud fra at de slipper en masser slanter, hvilket er vigtigt. Hvad endnu vigtigere er, så hiver vi den ene store sponsor aftale efter den anden hjem, mens biffen ikke har haft en hovedsponsor i 3 år.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,333

    Re: Telia ny storsponsor i FCK

    Synes det er svært at tage stilling til for det er ikke mange detaljer vi har fået. Inderst inde synes jeg bestemt ikke man skal sælge ud af sit stadionnavn. Det er en del af klubbens identitet og også af firmaet bag klubbens identitet. Så jeg synes det er synd, at navnet går til grunde når der er tale om et navn der har dybe rødder (Idrætsparken).
    Omvendt er det også svært, at sige nej til en masse penge og man må vel gå ud fra at såfremt sponsoraftalen ophører, så henfalder Telias valgte navn også. Så egentlig synes jeg det kommer an på selve beløbet for er der tale om et enormt beløb, så er det svært at takke nej og det kræver vel også en umådelig stædighed.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Telia ny storsponsor i FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Synes det er svært at tage stilling til for det er ikke mange detaljer vi har fået. Inderst inde synes jeg bestemt ikke man skal sælge ud af sit stadionnavn. Det er en del af klubbens identitet og også af firmaet bag klubbens identitet.
    Enig i det første. Det næste, knap så meget. Om stadion bliver prydet med et firmanavn, eller et andet, er et fedt. Havde det heddet Harald Nielsen's stadion, var det noget andet.
    Vores trøje har også et logo fra en sponsor, der fylder 5x mere, end den "fine" løve, der symboliserer vores klub.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •