Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 52

Emner: Telia ny storsponsor i FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Telia ny storsponsor i FCK


  2. #2
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Hvorfor?
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Hvorfor?
    Kald mig endelig romantiker, men jeg mener simpelthen at det er for grimt og provinsielt, hvis Parken i fremtiden skulle hedde Telia Park el. lign. Den slags navne må vi lade jyske klubber i økonomisk krise om. Desuden er der utrolig meget historie i Parkens navn, men okay, det sagde sikkert også dengang de hev "idræts-" ud af navnet.

    Det skal selvfølgelig siges, at der er to sider af denne sag, og de her ekstra penge sponsoratet bringer med sig er jo godt nyt.


  5. #4
    BigDumbFate Slettet

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Hvis de kaster en flok millioner i nakken på os kan de sgu kalde stadion for "øvle-bøvle-gryden" og jeg vil være enormt ligeglad.
    Det er jo ikke fordi det er et gammelt stadion der har ligget der i århundreder.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Hvis de kaster en flok millioner i nakken på os kan de sgu kalde stadion for "øvle-bøvle-gryden" og jeg vil være enormt ligeglad.
    Det er jo ikke fordi det er et gammelt stadion der har ligget der i århundreder.
    Fair holdning, men snakker vi sportsligt image og æstetik synes jeg vi falder i niveau hvis en navneændring finder sted.


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    De kan lige nøjagtig kalde Parken det de vil. Parken vil jo i folkemunde ALTID hedde Parken. Det kan ikke bringe mit pis i kog.

    Jeg ser udelukkende fordele:

    1) Mange flere gryn i kassen.

    2) Opgradering af Parken.

    Dog har jeg forståelse for dem der har en forstokket konservativ holdning til at Parken skal hedde Parken ;-)

    Jeg ville ihvertfald selv være forstokket konservativ hvis det drejede sig om at klubnavnet skulle ændres. Men det er jo ikke det der er tale om.


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Fair holdning, men snakker vi sportsligt image og æstetik synes jeg vi falder i niveau hvis en navneændring finder sted.
    Når man nu både har insisteret på den gyselige og larmende stavemåde PARKEN og fejlagtigt har haft den pinlige tekst "Danmarks National Stadion" stående i store typer på ydermuren, så kan man jo med nogen ret mene at det æstetiske ikke ligefrem har været i højsædet før, hvorfor tabet vil være til at overse :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Kald mig endelig romantiker, men jeg mener simpelthen at det er for grimt og provinsielt, hvis Parken i fremtiden skulle hedde Telia Park el. lign. Den slags navne må vi lade jyske klubber i økonomisk krise om. Desuden er der utrolig meget historie i Parkens navn, men okay, det sagde sikkert også dengang de hev "idræts-" ud af navnet.

    Det skal selvfølgelig siges, at der er to sider af denne sag, og de her ekstra penge sponsoratet bringer med sig er jo godt nyt.
    Provinsielt... Tjaaa, jooooh. Bayern München, Schalke og 1000 andre storklubber har måtte det samme igennem. Imo er der ikke meget provinsielt over en klub som Bayern - så med de briller på går det nok.

    Kan dog stadig godt forstå hvad du mener - for hvor går grænsen?
    Hvornår overtager det kommercielle i en sådan grad, at hele den emotionelle forbindelse til en klub smuldrer? Ville personligt ikke have det godt med Red Bull København eller Bayer København. Men den slags er nok subjektivt, og som fodboldfan gør man sig selv en tjeneste ved at lade sig helbrede for den gode gamle sygdom, "naivitet". I hvert fald hvis man vil undgå den slags skuffelser;-)

    Anyway, jeg kan leve med at Telia indgår i Parkens navn - jeg forventer dog også at det giver os et økonomisk boost i forhold til at opnå vores ambitioner.

    Zan

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    56

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Synes personligt det er noget af det grimmeste, at opkalde stadions efter en sponsor og vil blive utrolig skuffet hvis det sker. Som Telias kommunikationschef Mette Honoré selv udtaler, så er PARKEN næsten et nationaltklenodie som man skal behandle med respekt!


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    28

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    En "Telia Dog" må være konsekvensen.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050

    Re: Telia ny storsponser i FCK

    Det er vel nok den største dækning Telia har haft i Danmark nogensinde .. hahaha

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Telia ny storsponsor i FCK

    Jeg har lidt svært ved at forholde mig til denne aftale, da det ikke lyder som om man er blevet enige om ret meget andet end en hensigtserklærng.

    Og når man ikke har noget mere konkret at melde ud, forstår jeg slet ikke at man i det hele taget kommer med en udmelding på nuværende tidspunkt. Men det kan selvfølgelig være at man gerne vil flytte fokus væk fra ugens anden støre nyhed, for ellers virker det en smule forhastet.

    Det lyder i hvert fald ikke til at ambitionerne fejler noget, hvilket jeg faktisk synes har været meget kendetegnende for denne uges udmeldinger. Og det har jeg det i hvert fald godt med :o)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Telia ny storsponsor i FCK

    Den eneste grund til jeg helst ser vi ikke indleder samarbejde med Telia er sager som denne: http://www.b.dk/tech/afsloering-teli...diktatordatter
    Das NT

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Telia ny storsponsor i FCK

    Well, man må gå ud fra at de slipper en masser slanter, hvilket er vigtigt. Hvad endnu vigtigere er, så hiver vi den ene store sponsor aftale efter den anden hjem, mens biffen ikke har haft en hovedsponsor i 3 år.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Telia ny storsponsor i FCK

    Synes det er svært at tage stilling til for det er ikke mange detaljer vi har fået. Inderst inde synes jeg bestemt ikke man skal sælge ud af sit stadionnavn. Det er en del af klubbens identitet og også af firmaet bag klubbens identitet. Så jeg synes det er synd, at navnet går til grunde når der er tale om et navn der har dybe rødder (Idrætsparken).
    Omvendt er det også svært, at sige nej til en masse penge og man må vel gå ud fra at såfremt sponsoraftalen ophører, så henfalder Telias valgte navn også. Så egentlig synes jeg det kommer an på selve beløbet for er der tale om et enormt beløb, så er det svært at takke nej og det kræver vel også en umådelig stædighed.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •