Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
74. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    54 72.97%
  • Uafgjort!

    11 14.86%
  • Viborg FF Sejr!

    9 12.16%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 40

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Hold da op hvor er Corner dog for dum! Endnu et helt hjernedødt kort. Så irriterende at se på.

    Han skal altså passe gevaldigt på han ikke får fans'ne for alvor på nakken. For han gør vitterligt ALT galt!

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Når nu Andreas Cornelius er selvskrevet i start-11, så undrer det mig at man ikke rammer ham med flere indlæg end man gør.

    Om det er hans placeringsevne der er gået fløjten eller evnen til at slå et præcise indlæg og dødbolde ved jeg ikke. Sørgeligt ser det ud.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Endnu inden kampen er færdig kan jeg kun sige hvor er det dog ynkeligt spil af FC. Jeg ved ikke hvem jeg har lyst til fortsætter i klubben i næste sæson - håber den store skærekniv bliver hentet frem.
    Men er også skuffet over Ståle, har ikke været i stand til at sætte spillerne op og forbedre tingene i lang tid - og fordums meritter kan man ikke leve på for altid - se bare CV.

    Undrer mig til stadighed hvad h&@?!!@ de laver til træning!

    Over & Out
    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Vurderingen foretages vel af den samme lægestab, der tog fejl sidst, så jeg er ikke helt tryg ved den. Jeg kan følge dig mht. pokalfinalen, men denne halvsæson har tydeligt vist, at vi intet kan offensivt uden NJ og selv med ham retur fra en langvarig skade, er vores chancer mod AAB ikke store. Jeg ved ikke, om det er risikoen værd at satse. Næste sæson står vi med et nyt hold, der skal spilles sammen, og det er vitalt, at NJ er klar og fit fra sæsonstart. Det ville gøre rigtig ondt at ende under BIF i Suppen i år, men det ville gøre endnu mere ondt at skulle igennem en efterårssæson uden NJ og med migrænefodbold til følge.
    Vist en rimelig god beslutning at tage NJ med.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vist en rimelig god beslutning at tage NJ med.
    Det ert lige før, man tror, at det er herrens mange skader, der mere end noget andet har kostet guldet...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Mom må næsten være Amankwaa. Han var hér dér og alle vegne og masser af gode aktioner. Klar starter i næste kamp imo.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Nicolai Jørgensen = MVP
    #1

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Hold nu kæft en omgang. Resultatet er da totalt misvisende. Der må virkelig også sættes spørgsmålstegn ved, om alle spillerne har brug for et bad efter sådan en omgang! Efter min mening burde Ståles fremtid afhænge af pokalfinalen. Han har jo intet tilført holdet - tværtimod...
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Hold nu kæft en omgang. Resultatet er da totalt misvisende. Der må virkelig også sættes spørgsmålstegn ved, om alle spillerne har brug for et bad efter sådan en omgang! Efter min mening burde Ståles fremtid afhænge af pokalfinalen. Han har jo intet tilført holdet - tværtimod...
    ja vi har da slet ikke rykket os fra da han overtog os og vi lå sidst til nu....

    Ståle Raus.

  16. De følgende 14 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ja vi har da slet ikke rykket os fra da han overtog os og vi lå sidst til nu....

    Ståle Raus.
    Så vidt jeg husker var der ikke meget mere end et halvt point til forskel mellem top og bund da ståle kom til. Og om vi så blev nr. 2 i denne sæson ville vi aldrig komme i CL med det spil der bliver leveret.
    Ståle har lige sagt at Braaten kun er god i de store kampe - hvorfor fanden skal han så spille en torsdag aften i Viborg? Der bliver taget så mange dårlige beslutninger fra den kant af. Forstår heller ikke at en mand som Corner endnu ikke er kommet ud - han kan jo ikke engang tæmme en badebold - mens en mand som Adi bomber ind for 2. holdet
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så vidt jeg husker var der ikke meget mere end et halvt point til forskel mellem top og bund da ståle kom til. Og om vi så blev nr. 2 i denne sæson ville vi aldrig komme i CL med det spil der bliver leveret.
    Ståle har lige sagt at Braaten kun er god i de store kampe - hvorfor fanden skal han så spille en torsdag aften i Viborg? Der bliver taget så mange dårlige beslutninger fra den kant af. Forstår heller ikke at en mand som Corner endnu ikke er kommet ud - han kan jo ikke engang tæmme en badebold - mens en mand som Adi bomber ind for 2. holdet
    Der er så meget vi fans ikke forstår. Det er derfor Ståle er træner og vi er debatører på sidelinien.

    Når det er sagt, så er holdet jo helt åbenlyst blevet stabiliseret defensivt efter Ståles ankomst. Og det er trods alt der fundamentet skal bygges op. At vi er pivelendige offensivt har mange årsager, men mon ikke det nok skal blive bedre i løbet af næste sæson.

    Ps.
    Braathen spillede jo netop ikke fra start, men man kan næppe bebrejde Ståle i at kaste ham ind, når der skal satses offensivt.


  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ps.
    Braathen spillede jo netop ikke fra start, men man kan næppe bebrejde Ståle i at kaste ham ind, når der skal satses offensivt.
    Lige præcis indskiftningerne kan man vel rose Ståle for? NJ scorer og Felfel får tilkæmpet sig et straffespark.
    ...

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Lige præcis indskiftningerne kan man vel rose Ståle for? NJ scorer og Felfel får tilkæmpet sig et straffespark.
    Det gør Braaten jo så også, det bliver bare ikke dømt. ;-)

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Det kan godt være at det er stramt at være fan af FC i denne sæson, og man til tider er mere end almindeligt deprimeret (bare spørg min bedre halvdel). Men hvis jeg havde været fan af Gymnastikpigerne, så havde jeg da hoppet ud foran et tog. Så galt står det heldigvis ikke til ;-)


  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)

    Hold op NJ er vigtig! Også amakwaa og felfel viste gode takter !... Om jeg fatter hvorfor Adi ikke får.chancen... corner er da lige til at lukke op og skide i... og midtbane er jo fuldstændig ide forladt...håber virkelig claude bliver skudt af til sommer ! Han har spillet fantastisk for os men hans tid her er forbi... endnu en kreativ midtbane spiller er blevet lavet om til en boldflytter... iøvrigt hands up for Georg... han spiller sgu godt... ville gerne se ham gjort pemanent alligevel ;)

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 11:07
  2. Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (01.09.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 02.09.13, 20:13
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Viborg FF
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 16.05.08, 14:54
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 01.04.08, 15:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •