Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.

    Jeg starter hermed en tråd om personer eller andet ikke nødvendigt vis fodbold relateret, som man syntes det er lidt synd for eller som skrevet i titeltråden, godt kan have lidt ondt af.
    Og også for at lave et modspil til "det nossefryder mig" tråden.

    Og jeg starter denne tråd sådan her:

    Jeg kan godt have lidt ondt af Liverpool, som nu ser ud til at tabe mesterskabet på gulvet til Man. City, det så længe ud til at ligge i hænderne på Gerrard og resten af truppen.
    Og efter så mange år uden et mesterskab i engelsk fodbold ja de har jo ALDRIG vundet mesterskabet i den tid, som det har heddet Premier League, kun dengang at det hed first division !!!
    Men at de så helt uforståeligt efter at være foran 3 - 0 spiller 3 - 3 imod Crystal Palace...ja synes sku at det er lidt synd for dem....fodbold kan være hård for nogen til tider.

    Nu er det ikke fordi at jeg selv holder med klubben, er fan af Man. United, men derfor kan jeg stadig godt have ondt af Gerrard og co.
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 06.05.14 kl. 14:44
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.

    Ja for mig havner den med LFC nok snarere i "nossefryder" tråden :-)

    Derimod kan jeg ikke lade være med at have en lille smule ondt af CV. Ikke at jeg ikke ønskede hans afgang osv. men det er trods alt en mand som har investeret en stor del af sit voksne liv og sit engagement i FCK, men som i længden ikke rakte til hvor han sad. Han har virkelig været engageret på mange måder i at få FCK til at fungere og forblive i toppen af dansk fodbold (og her er det gået lidt under forventning) og det har uden tvivl været en så væsentlig del af hans liv at det må være noget af et tomrum han nu er i. Det er nok ikke sjovt lige i disse dage.
    Hislen af TorbenØ.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.

    Jeg er bestemt ikke AGF-fan og er en af dem der godt kan fryde mig hvis de rykker ud. Men jeg kan nu alligevel godt have lidt ondt af deres unge og hårdtprøvede cheftræner Jesper Fredberg. Han har tydeligvis undervurderet opgaven ligesom AGF har overvurderet hans evner til denne situation, men jeg synes man kan se på ham hvor meget han brænder for det og hvor meget han gerne vil. Jeg tror nu også han har talentet til at blive en god træner så jeg kan godt have ondt af ham i den nuværende situation og håber ikke det har ødelagt hans fremtid som træner selvom jeg godt kan forstå hvis resultaterne skræmmer ham væk fra det. Han virker derudover som et venligt menneske så han har bestemt min sympati.


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.

    Hjalte bo Nørregaard.


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.

    ....og jeg er lidt i samme boldgade:

    Danny Olsen, som skiftede medaljer ud med en nedrykning.

    Men han vil da ikke være en helt så ringe spiller at have i vores klub eller ?
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    ....og jeg er lidt i samme boldgade:

    Danny Olsen, som skiftede medaljer ud med en nedrykning.

    Men han vil da ikke være en helt så ringe spiller at have i vores klub eller ?
    Danny Olsen kan jeg på ingen måde have ondt af, fordi 1) han har spillet for FCM 2) han gik tydeligvis efter pengene.

    Samtidig kan jeg heller ikke, at han kan bidrage med noget i KBH - vi skal gerne sigte højere end det, og især nu hvor CV er væk :)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 24.01.11, 23:50
  2. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 27.12.10, 20:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •