Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
78. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    15 19.23%
  • Uafgjort!

    9 11.54%
  • FC Midtjylland Sejr!

    54 69.23%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 70 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Uanset Kenn så oplevede jeg i går en søndag aften, hvor jeg tog mig selv i at gå rundt og nynne for mig selv. Det siger da en del.

    LORTE SÆSON.
    Enig med dig at det har været en lortesæson.

    Men det er egentlig utroligt at vi har Chancen for at vinde Pokalen, samt evt. mulighed for en 2 plads i ligaen med CL kval. Dette taget i betragtning i en sæson med meget dårligt spil samt en trup uden kreativ kvalitet.

    Hvis ovenstående skulle gå i opfyldelse, så vil jeg mene at vi har fået det optimale ud af en Lortesæson


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Fedt med sejr igår, men det bliver en spændende opstilling på søndag.

    Jeg tror Ståle hiver den klassiske 3-5-2 op af ærmet.
    TK som libero måske?
    I hvert fald, Alle mand frem ! Attack attack attack

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig med dig at det har været en lortesæson.

    Men det er egentlig utroligt at vi har Chancen for at vinde Pokalen, samt evt. mulighed for en 2 plads i ligaen med CL kval. Dette taget i betragtning i en sæson med meget dårligt spil samt en trup uden kreativ kvalitet.

    Hvis ovenstående skulle gå i opfyldelse, så vil jeg mene at vi har fået det optimale ud af en Lortesæson
    Det siger jo allermest om den danske ligas kvalitet (eller mangel på samme). Kan ikke lade være med at synes, at det er lidt tragikomisk, hvor travlt folk har med at hylde AaBs sæson, spillestil, spillere, træner etc., mens FCK har spillet en ganske horribel sæson og ikke har hentet så få point i mange år. Og pointforskellen mellem de to hold er efter 32 runder sølle seks point. Ikke for at tage noget fra et flot AaB-mesterskab (de har trods alt en vanvittigt spinkel og uprøvet trup), men selv en jævn Hans Backe-FCK-sæson, eller blot den ganske dårlige sæson 2011/2012, hvor FCN vandt, havde udmøntet sig i ganske sikkert mesterskab i år, det kan der da slet ikke herske tvivl om. Og ja, jeg er lidt bitter.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Personligt er jeg ikke helt så bitter, men mere ærgerlig. Det har været en yderst svag sæson fra topholdenes side og der er blevet sat point til højre og venstre. Ethvert hold i bare en nogenlunde stime ville kunne tage mesterskabet, men grundet vores usædvanligt dårlige start, så havde jeg allerede i starten af sæsonen afskrevet mesterskabet (selvom drømmen blev genoplivet og holdt i live helt indtil 1-5 nederlaget til FCM).
    At man hylder Aab's spillestil forstår jeg nu ikke. Synes de har haft svært igennem hele sæsonen med at skabe chancer ud fra andet end omstillinger og tilfældigheder ligesom deres defensiv også har lukket en del mål ind. At Aab har fået flere point end alle andre kan ingen tage fra dem, men overlegne har de ikke været.

    Dog har jeg svært ved, at skulle stille mig tilfreds med en 3. plads der endda stadig kan mistes. Jeg vil gerne medgive at spillet ganske vist ikke har retfærdiggjort en højere placering og specielt her i foråret har der været store problemer med at skabe chancer. Det er bare en svær pille at sluge når stort set alle hold vi møder pakker sig og kører omstillinger (heriblandt også de nye danske mestre). Var vi blevet udspillet var sagen en anden, men det mener jeg ikke er tilfældet - ikke engang i 1-5 nederlaget.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Med til historien må man også sige at der stort set intet pres har været på AaB. Før sæsonen forventede man at vi ville tage mesterskabet, hvorefter vi fik en rekord dårlig sæsonstart. Herefter blev ALT favoritværdighed lagt på FCM, der stort set ikke har lavet andet hele sæsonen end at forsøge at fjerne den, da de åbenlyst ikke har kunne håndtere det pres. AaB blev jo først seriøs mesterskabskandidat her midtvejs i foråret.

    Ret mig hvis jeg tager fejl, men har AaB ikke også været svine heldige hvad angår skader? - efter salget af Lasse Nielsen har de haft KEP og Thelander som eneste seriøse muligheder, og de har stort set spillet alle kampe. Til sammenligning har både vi og FCM haft store problemer med at holde 2 midtstoppere konturligt i forsvaret, pga skader og karantæner.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    8

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Fedt med sejr igår, men det bliver en spændende opstilling på søndag.

    Jeg tror Ståle hiver den klassiske 3-5-2 op af ærmet.
    TK som libero måske?
    I hvert fald, Alle mand frem ! Attack attack attack
    er der ikke en chance for at Kris eller Mellberg bliver klar ? Og må Margreitter ikke være med i pokalen ? Jeg mener kun at det er i suppen han har karantæne eller er jeg helt forkert på den

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Aabs mesterskab kom også i hus af, at FCK jo har fejlet HVER gang, at man har haft mulighed for at få kontakt. Og der blev sagt HVER gang.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Aabs mesterskab kom også i hus af, at FCK jo har fejlet HVER gang, at man har haft mulighed for at få kontakt. Og der blev sagt HVER gang.
    Lige præcis. Det er også derfor man ikke kan sige, at mesterskabet ikke er fortjent til Aab. Vi især har pisset alle chancer væk. Det er fair nok, at de vinder og det føles ikke nær så slemt som da FCN vandt det lige foran snuden på os.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Lige præcis. Det er også derfor man ikke kan sige, at mesterskabet ikke er fortjent til Aab. Vi især har pisset alle chancer væk. Det er fair nok, at de vinder og det føles ikke nær så slemt som da FCN vandt det lige foran snuden på os.
    Jeg synes det er klart værre i år end mod FCN hvis man tager de sportslige briller på. Mesterskabet er sikret med mindre end 60 point. Mesterskabet har i år ikke handlet om at være bedst, men om at være mindst dårlige. Ja mesterskabet til Nordsjælland var da pisse irriterende men i der var Nordsjælland dygtige og opnåede 68 point. Jeg sidder ikke tilbage med en fornemmelse af at Aab har været specielt dygtige, de har bare være mindst ringe.

    Men tillykke til Aab, og lad nu vær med at fucke kvalifikationen til gruppespil op.

    er der ikke en chance for at Kris eller Mellberg bliver klar ? Og må Margreitter ikke være med i pokalen ? Jeg mener kun at det er i suppen han har karantæne eller er jeg helt forkert på den
    Margreitter må gerne spille på torsdag men han er ude på søndag mod OB. De skal da i hvert fald være på 100 % for at jeg synes de skal spille. Hvad har vi i ungdomsrækkerne?

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)

    Uden at have fulgt hans udvikling, så har vi Nordam. Med de sportslige briller på, så er det forfærdeligt, at vi taber mesterskabet i en sæson hvor der kun krævede 59 point. Men forskellen er, at det i den her sæson har været op ad bakke stort set hele vejen grundet den elendige start som blev fuldendt af et elendigt forår. Jeg regnede i hvert fald ikke med, at vi tog mesterskabet og derfor gør det ikke lige så ondt, som at føre rækken og tabe mesterskabet.
    Men ellers er jeg enig i, at det har handlet om at være mindst dårlig. Det underbygges jo også at Aab's spillestil.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 13.03.14, 08:03
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •