Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Kandidat opgave vedr. FCK fans!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    6

    Kandidat opgave vedr. FCK fans!

    Kære medfans!,

    Jeg er netop nu i gang med at skrive min kandidat opgave omkring fodbold fans og deres holdninger til sponsorer.

    Derfor spørger jeg nu om jeres hjælp.

    Alt hvad i skal gøre er at udfylde dette spørgeskema: https://www.umfrageonline.com/s/d7c04a2
    Det er meget kort og kan gøres på under 2 minutter!

    Hvis i har nogle spørgsmål til mig eller opgaven vil jeg meget gerne svare på dem.
    Jeg håber i har tid, fortsat god dag!


    *Edit* Først og fremmest vil jeg gerne sige tusind tak til alle der har deltaget, det har været en stor hjælp!
    Samtidig vil jeg gerne give linket til den "Større" undersøgelse omkring fodbold fans generelt hvis nogle skulle have lidt tid til det: https://www.umfrageonline.com/s/85d03ae
    Den er som sagt en smule længere men skulle dog heller ikke tage mere end 5 minutter! Endnu engang tak til jer alle!


    - Venlig Hilsen Patrick
    Sidst redigeret af pwn619 : 14.05.14 kl. 18:25

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Kandidat opgave vedr. FCK fans!

    Citat Oprindeligt indsendt af pwn619 Se meddelelser
    Kære medfans!,

    Jeg er netop nu i gang med at skrive min kandidat opgave omkring fodbold fans og deres holdninger til sponsorer.

    Derfor spørger jeg nu om jeres hjælp.

    Alt hvad i skal gøre er at udfylde dette spørgeskema: https://www.umfrageonline.com/s/d7c04a2
    Det er meget kort og kan gøres på under 2 minutter!

    Hvis i har nogle spørgsmål til mig eller opgaven vil jeg meget gerne svare på dem.
    Jeg håber i har tid, fortsat god dag!


    *Ekstra* Hvis i har yderlige tid vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer med disse to udsagn:

    1. Har du nogensinde oplevet at det, at det er et produkt fra din favorit klubs sponsor har været medvirkende til at købe netop dette produkt i stedet for et konkurrence produkt?

    2. Har du nogensinde oplevet at det, at det er et produkt fra en anden klubs sponsor har været medvirkende til IKKE at købe dette specifikke produkt?


    - Venlig Hilsen Patrick
    Jeg har besvaret dit spørgeskema. Løbet er nok kørt, men jeg ville overveje at lave en mulighed der hedder: "Kender ikke" i forhold til de enkelte brands. Der var et par stykker som jeg ikke kender, og der var jeg nød til at svare "neutral", uanset om pågældende firmaer evt. producerer lureminer til brug i Cambodias børnehaver eller er på nippet til at kurere kræft.
    Personligt ville jeg formodentlig også have inkluderet nogle flere baggrundsspørgsmål. Evt. har det måske en betydning hvilket køn man har, hvor tit man ser (live) kampe og hvor lang tid man har fulgt klubben. Og så har du i øvrigt stavet "adidas" forkert, men det er en detalje.
    God arbejdslyst med specialet. Hvilket fag og hvorhenne studerer du?
    Sidst redigeret af Dingo : 13.05.14 kl. 19:12
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    6

    Re: Kandidat opgave vedr. FCK fans!

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Jeg har besvaret dit spørgeskema. Løbet er nok kørt, men jeg ville overveje at lave en mulighed der hedder: "Kender ikke" i forhold til de enkelte brands. Der var et par stykker som jeg ikke kender, og der var jeg nød til at svare "neutral", uanset om pågældende firmaer evt. producerer lureminer til brug i Cambodias børnehaver eller er på nippet til at kurere kræft.
    Personligt ville jeg formodentlig også have inkluderet nogle flere baggrundsspørgsmål. Evt. har det måske en betydning hvilket køn man har, hvor tit man ser (live) kampe og hvor lang tid man har fulgt klubben. Og så har du i øvrigt stavet "adidas" forkert, men det er en detalje.
    God arbejdslyst med specialet. Hvilket fag og hvorhenne studerer du?
    Tak for tilbagemeldingen (Og besvarelsen)!
    Jeg kører lige igennem spørgsmålene/kommentarene som de kom :)

    Nu skal jeg passe lidt på med hensyn til forsøget fordi jeg kan se der stadig er kommer flere og flere svar, men jeg kan sige at Neutral var også ment som kender ikke. Jeg valgte dog bare at kalde den Neutral i det at jeg gik ud fra at man var neutral i forhold til ting man ikke kendte (med mindre man virkeligt hadede navnet). At nogle af dem er meget ukendte er også meningen, så der ikke var nogle der havde holdninger til dem på forhånd.

    Med hensyn til flere baggrundspørgmål, har jeg et andet spørgeskema som skal forsøge og finde svar på sådan mere generelle ting. Dette spørgeskema er derimod tiltænkt som et eksperiment med syn på før/efter holdninger og om disse ændrer sig samt holdninger til "decidere" FCK og Brøndby sponsorer.

    De hedder nu også Adidas til andre der skal svare :)

    Jeg læser International Business på universitetet i Kufstein (Østrig)

    Jeg vil også gerne bruge lidt plads på at sige tak til alle jer der allerede har besvaret spørgeskemaet!

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Kandidat opgave vedr. FCK fans!

    Citat Oprindeligt indsendt af pwn619 Se meddelelser

    De hedder nu også Adidas til andre der skal svare :)

    [/B]
    Fordi Skakten er tom, og der derfor ikke er andet at bruge tid på, vil jeg tillade mig at være lidt pedantisk:
    det hedder altså adidas
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 21.05.14 kl. 06:09
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Opgave vedr. FCK
    By rmjdk in forum Bazar
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 14.10.05, 13:18
  2. Opgave vedr. FCK
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 14.10.05, 09:03
  3. Endnu en kandidat er væk
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.07.03, 23:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •