Se afstemningsresultater: Hvem vinder Champions League?

Stemmeafgivere
154. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg håber og tror på at Real Madrid får "La Decima"!

    59 38.31%
  • Jeg håber at Real Madrid får "La Decima", men tror Atletico Madrid vinder!

    7 4.55%
  • Jeg håber at Atletico Madrid vinder, men tror at Real Madrid får "La Decima"!

    52 33.77%
  • Jeg håber og tror på at Atletico vinder!

    36 23.38%
Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Hvilket af de 2 Madrid-hold er sideliniens kæledægge og hvem tror folk på?

    Jeg overvejede meget at indsætte neutral-optioner, men besluttede at folk skulle presses til at tage stilling...(inklusiv mig selv, som ikke aner hvem jeg tror mest på :) )

    Stem som vinden.

    /Steffen.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 18.05.14 kl. 20:39

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Jeg er ligeglad hvem der vinder, men jeg regner med, at det bliver Real Madrid som snupper titlen denne gang.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Fuck det - jeg tænker kun på, at vi skal i kvallen igen!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Atletico spiller brutalt, rasende disciplineret, og på et fuldstændig overjordisk teknisk niveau. De smadrer Real med 1-0.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Selvom valget først lukker i aften er det tid til første exitpoll og som man kan se ovenfor ser det indtil videre således ud:
    Atletico Madrid fører popularitetskonkurrencen:
    Kode:
    Atletico Madrid      64          54,70 %
    Real Madrid          53          45,30 %
    Men Real Madrid er ifølge Sidelinien den mest sandsynlige vinder:
    Kode:
    Real Madrid          88          75,21 %
    Atletico Madrid      29          24,79 %
    /Steffen

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Der mangler virkelig "Jeg er egentlig totalt ligeglad fordi spansk fodbold stinker og jeg ikke har tænkt mig at se finalen" optionen og derfor har jeg ikke stemt
    Imod moderne stemningsdiktatur

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Der mangler virkelig "Jeg er egentlig totalt ligeglad fordi spansk fodbold stinker og jeg ikke har tænkt mig at se finalen" optionen og derfor har jeg ikke stemt
    Ja man - det stinker helt vildt! De har ikke engang støvsuget alt hvad der har været af EM, VM, CL og EL de sidste mange år.
    Andet europæisk fodbold er klart overlegent i forhold til dette og det er en sandhed alle kender - specielt Engelsk fodbold, intet kan måle sig med dette!

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Real Madrid vinder , Ronaldo laver 2 basser, 3-1.. 2 gange Ronaldo & 1 gang Bale.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2013/2014?

    Real Madrid - I Spanien har jeg holdt med dem siden jeg kunne tænke selvstændigt mht fodbold. Egentlig synes jeg altid det er forfriskende, når andre hold komme til af og til og dermed også at Atl. Madrid tog skabet i Spanien, men på trods af at de har spillet fint, så synes jeg ikke det er et specielt sympatisk hold, endnu mindre en særlig sympatisk træner og såer det naturligvis en totalt fucked up klub - hvilket trods alt er underholdene at følge af og til!

    Jeg skyder på, at der bliver scoret 3-5 mål i kampen og at Real tager pokelen for 10. gang. Hold som står i finalen for første gang har sjædent succes!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem håber du vinder Champions League 2013?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 27.05.13, 10:25
  2. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.04.13, 14:05
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 12:53
  4. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 11:57
  5. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 11:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •