Side 11 af 34 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Att. Killer: Jeg antager stærkt at indlægget trods alt var ret ironisk skrevet trods alt ;)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Puuhaa SA var tæt på at droppe efter få min. af landskampen... men ellers må jeg sige at hans ro og fodarbejder vorker lovende ! :) (til the haters ;)) i øvrigt er der nogen som har nogle lidt nyere videoer med vores Ridder ? Den anden video er gammel og fra southampton tiden... gad vide om han har samme speed nu :)
    Det der ud til at de klip man ser, er fra hans tid før southhampton og lavet af fans da de fik nyheden om deres køb, for at vise medfans hvad han kan.

    Men ligesom du, ville jeg virkelig også gerne se video fra hans seneste sæson i Utrecht. :)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    ja. Og det var også derfor, det var vigtigt for FCK at få lukket Mussis-handlen i vinterens vindue (dvs. med det samme), selvom han først skifter til sommer, da andre klubber ville kunne forhandle med ham i perioden mellem vinter og sommer.
    Mussis' kontrakt var, så vidt jeg ved, ikke ved at løbe ud, så hvorfor den handel pinedød skulle gøres færdig på vintertransfervinduets sidste dag er lidt af en gåde. Det var derfor, at der var så meget spekulation om, hvorvidt han allerede ville komme til FCK i vintervinduet (for i så fald var det afgørende at få forhandlingerne afsluttet inden 31. januar). Udover det fornuftige i at få ham sikret inden andre klubber snuppede ham, giver det forløb ikke umiddelbart mening.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    Han kan vist også bruges på midtbanen. Meget alsidig spiller. Hurtig, driblestærk og med gode afleveringer eftersigende. Ser ud som han kan skyde udefra. Det ser lovende ud
    Gå år tilbage sagde man det samme om Tk eller Vingaard :p men håber vi ikke for ødelagt en mer :)
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mussis' kontrakt var, så vidt jeg ved, ikke ved at løbe ud, så hvorfor den handel pinedød skulle gøres færdig på vintertransfervinduets sidste dag er lidt af en gåde. Det var derfor, at der var så meget spekulation om, hvorvidt han allerede ville komme til FCK i vintervinduet (for i så fald var det afgørende at få forhandlingerne afsluttet inden 31. januar). Udover det fornuftige i at få ham sikret inden andre klubber snuppede ham, giver det forløb ikke umiddelbart mening.
    Forløbet var langtstrakt. Forhandlingerne startede vist allerede i december. Sikkert som udgangspunkt, med det mål at signe Mussis til øjeblikkelig tiltræden. Enten har man indtil de t sidste håbet at kunne få ham med det samme. Eller man har indset, kompleksiteten af forhandlingen taget i betragtning, at den handel skulle lukkes NU. Ellers ville den ryge i vasken
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Det er så fedt at vi kan hente de Ridder fra Utrecht og de tilmed siger at de ikke kunne sige nej til den slags penge for en spiller selvom han er etableret og vellidt blandt fansene. Ikke fordi jeg ikke kan lide Utrecht (who cares?) men fordi det plejer at være os der lider under det.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 23.05.14 kl. 07:58 Årsag: et link mere

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    msv

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mussis' kontrakt var, så vidt jeg ved, ikke ved at løbe ud, så hvorfor den handel pinedød skulle gøres færdig på vintertransfervinduets sidste dag er lidt af en gåde. Det var derfor, at der var så meget spekulation om, hvorvidt han allerede ville komme til FCK i vintervinduet (for i så fald var det afgørende at få forhandlingerne afsluttet inden 31. januar). Udover det fornuftige i at få ham sikret inden andre klubber snuppede ham, giver det forløb ikke umiddelbart mening.
    D. 17 februar blev der skrevet følgende: According to A Bola, AS Roma, Valencia and Udinese are keeping close tabs on the footballer having been alerted of the player’s potential.

    Kilde: http://www.soccernews.com/united-eye...n-arfa/138521/

    Altså blot 2-3 uger efter vi har signet med ham, står der at Roma og Valencia blandt andet er interesserede i ham (Udinese hørte vi også om under vores forhandlinger med ham). Efterfølgende lyder det bestemt ikke til han er faldet igennem i Argentina, hvorfor de nok stadig må have ham på ønskelisten.

    Havde vi ventet til sommeren, er jeg helt sikker på han ikke var gået vores vej. La Plata har spillet et rigtig godt forår, og kan ikke se han skulle være blevet mindre interessant for andre klubber. Jeg tror faktisk CV gjorde noget rigtig godt her, ved at signe ham så tidligt (Så har CV hvis også fået alt den ros han fortjener for nu)


  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det der ud til at de klip man ser, er fra hans tid før southhampton og lavet af fans da de fik nyheden om deres køb, for at vise medfans hvad han kan.

    Men ligesom du, ville jeg virkelig også gerne se video fra hans seneste sæson i Utrecht. :)

    http://www.soccerbase.com/players/pl...layer_id=55644

    der er nogle videoer af hans sidste sæson i Utrecht men ved ikke om der en samlet en for sæsonen

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det er så fedt at vi kan hente de Ridder fra Utrecht og de tilmed siger at de ikke kunne sige nej til den slags penge for en spiller selvom han er etableret og vellidt blandt fansene. Ikke fordi jeg ikke kan lide Utrecht (who cares?) men fordi det plejer at være os der lider under det.
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...teve-de-ridder

    De Ridder har ikke været billig..

  13. #160
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Gad vide om om Ståle ikke kender lidt til De Ridder fra hans tid i Wolves. Han kunne være en af de spillere som han gerne ville have haft tilknyttet i Wolves i januar 2013, hvor ståle blev fyret. De Ridder spillede jo ikke det store i efteråret 2012 og blev senere i januar udlånt til Bolton...

  14. #161
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    https://www.youtube.com/watch?v=Qwin...youtu.be&t=39s Her et mål af De Ridder sidste sæson for Utrecht mod Ajax.

  15. #162
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Er jeg den eneste der ikke forstår vi ik prøver at få en eller begge af nurnbergs dygtige angribere pekhart og drmic med sammen med nilsson? især drmic har jo lavet 16 mål i bundesligaen i denne sæson. Pekhart er også spændende fremtidens mand som er på det tjekkiske landshold :)

  16. #163
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Tak Ståle, det er samme link ;)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jay-F. Se meddelelser
    http://www.soccerbase.com/players/pl...layer_id=55644

    der er nogle videoer af hans sidste sæson i Utrecht men ved ikke om der en samlet en for sæsonen
    To røde kort i en sæson? Der er tænding på knægten, og når vi krydrer det med argentinske Mussis, så får vi sikkert et par hæsblæsende kampe, hvor modstanderne nok havde ønsket sig, at der var mere fred og ro som i gamle dage med Bola og TK/Claudemir med en stille dag på kontoret. ;-)

    I like it!
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS


  19. #165
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    To røde kort i en sæson? Der er tænding på knægten, og når vi krydrer det med argentinske Mussis, så får vi sikkert et par hæsblæsende kampe, hvor modstanderne nok havde ønsket sig, at der var mere fred og ro som i gamle dage med Bola og TK/Claudemir med en stille dag på kontoret. ;-)

    I like it!
    Baseret på Ståles interviews virker det også som om, at han har savnet den mentalitet i FCK - noget han bestemt ikke er ene om! Kombinationen du nævner med TK, Claudemir og Bolanos bliver næsten ikke mere kønsløs.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

Side 11 af 34 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •