Side 12 af 34 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2290162.ece

    Lidt mere nyt om Ridderen - En bedre udgave af Santin? Tjooh, det lyder ikke værst

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2290162.ece

    Lidt mere nyt om Ridderen - En bedre udgave af Santin? Tjooh, det lyder ikke værst
    Hmmm. Forhåbentlig bruges ham som kant i suppen, men han kan jo blive hængende angriber i Euro, som Ståle ynder. Vi har mere brug for hans offensive kvalitet på midtbanen, tænker jeg.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  3. #168
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Hmmm. Forhåbentlig bruges ham som kant i suppen, men han kan jo blive hængende angriber i Euro, som Ståle ynder. Vi har mere brug for hans offensive kvalitet på midtbanen, tænker jeg.
    Han er absolut købt ind til angrebet. Han er hentet oven på en rigtig flot sæson hos Utrecht som fast mand i deres to-mands angreb og skal ind og spille rollen som bindeled mellem angreb og midtbane som Ståle har kritiseret Cornelius for ikke at kunne udfylde og som ingen af vores angribere reelt kan. At han også kan dække en kant er super, men han er købt som angriber, det er jeg stensikker på.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Han er absolut købt ind til angrebet. Han er hentet oven på en rigtig flot sæson hos Utrecht som fast mand i deres to-mands angreb og skal ind og spille rollen som bindeled mellem angreb og midtbane som Ståle har kritiseret Cornelius for ikke at kunne udfylde og som ingen af vores angribere reelt kan. At han også kan dække en kant er super, men han er købt som angriber, det er jeg stensikker på.
    Ydermere tror jeg, at han får lidt flere defensive pligter end hvad Igor/Corner kan udfylde, hvilket kan give lidt ekstra offensiv frihed til vores venstrekant navnligt, altså Nico eller Toutouh. Det tror jeg vil klæde vores offensive muligheder helt enormt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han tiltræder først i midten af juni, efter vinduet er åbnet.
    Man må gerne kontakte spillere der er på kontrakt, hvis man kontakter klubben før agenten.
    Vi har angiveligt lagt et bud til Utrecht, som de godt kunne lide. Det åbner for kontraktforhandlinger uden for vinduet, men kan naturligvis først skifte efter det næstkommende vindue er åbent.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    EB skriver 10 mio. Men om det er 10 eller 15 mio., så er det i min bog sublimt købmandskab at hente en etableret angriber på internationalt niveau i sin bedste alder til den pris. Prøv at sammenligne det med at give 25-30 mio. for et styk Hamdallah-lottokupon, der kun har vist sig frem i Norge.


  10. #172
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Han er absolut købt ind til angrebet. Han er hentet oven på en rigtig flot sæson hos Utrecht som fast mand i deres to-mands angreb og skal ind og spille rollen som bindeled mellem angreb og midtbane som Ståle har kritiseret Cornelius for ikke at kunne udfylde og som ingen af vores angribere reelt kan. At han også kan dække en kant er super, men han er købt som angriber, det er jeg stensikker på.
    Mit gæt er også, ud fra det videomateriale jeg har set i dag og i går, at han er lige så meget kant i vores 4-4-2, som Cesar Santin var det. Jeg er overbevist om, at vi henter en decideret kantspiller til at erstatte Bolaños.
    Sidst redigeret af Dane : 23.05.14 kl. 09:42
    Mvh.
    Dane

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    EB skriver 10 mio. Men om det er 10 eller 15 mio., så er det i min bog sublimt købmandskab at hente en etableret angriber på internationalt niveau i sin bedste alder til den pris. Prøv at sammenligne det med at give 25-30 mio. for et styk Hamdallah-lottokupon, der kun har vist sig frem i Norge.
    Hamdallah blev jo angiveligt solgt til anden side for endnu mere, end CV var villig til at betale, så det er måske ikke det fineste eksempel på dårligt købmandsskab, trods alt.

    Jeg ville nok snarere sammenligne med at give i omegnen af 10 mio. for spillere som Pourié, Mos og Adi og oppe i nærheden af 20 for Diouf. Dét var dumt. Set i det lys er 10-15 mio. for en etableret profil i sin bedste alder fra belgisk fodbold noget af et scoop (på papiret osv.). Meeeeen vi må selvfølgelig huske på at CV sikkert også kendte De Ridder ganske udmærket, da Hørsholt kom og spurgte om han lige havde fem minutter. Så han var sikkert blevet signet alligevel - den 28. august hehe

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  13. De følgende 15 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Mit gæt er også, ud fra det videomateriale jeg har set i dag og i går, at han er lige så meget kant i vores 4-4-2, som Cesar Santin var det. Jeg er overbevist om, at vi henter en decideret kantspiller til at erstatte Bolaños.
    Jeg er tilgengæld sikker på at han er købt som en NJ. En spiller der vil gøre det godt på højre kant, angrebet og som hængende. Det er i øvrigt virkelig perfekt med disser lynhurtige, gennembrudsfarlige offensiv spillere, der kan spille lidt over det hele. En Europa opstilling på udebane med 3 af NJ, Ridder, Toutouh, Rurik og så Corner eller Vetokele på toppen vil virkelig kunne skabe gode kontra muligheder.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Prøv at sammenligne det med at give 25-30 mio. for et styk Hamdallah-lottokupon, der kun har vist sig frem i Norge.
    Off topic:

    Hamdallah har faktisk optrådt med stor succes efter Sven Göran-Eriksson hentede ham til kinesisk fodbold, hvor han har scoret ni mål i syv kampe.

    Han er i øvrigt holdkammerat med Ken Ilsø nu...
    Sidst redigeret af Lion King : 23.05.14 kl. 11:19
    #1

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #176
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Også på talentområdet er vi i gang med at opruste:

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-int...e-med-hb-koege

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    D. 17 februar blev der skrevet følgende: According to A Bola, AS Roma, Valencia and Udinese are keeping close tabs on the footballer having been alerted of the player’s potential.

    Kilde: http://www.soccernews.com/united-eye...n-arfa/138521/

    Altså blot 2-3 uger efter vi har signet med ham, står der at Roma og Valencia blandt andet er interesserede i ham (Udinese hørte vi også om under vores forhandlinger med ham). Efterfølgende lyder det bestemt ikke til han er faldet igennem i Argentina, hvorfor de nok stadig må have ham på ønskelisten.

    Havde vi ventet til sommeren, er jeg helt sikker på han ikke var gået vores vej. La Plata har spillet et rigtig godt forår, og kan ikke se han skulle være blevet mindre interessant for andre klubber. Jeg tror faktisk CV gjorde noget rigtig godt her, ved at signe ham så tidligt (Så har CV hvis også fået alt den ros han fortjener for nu)
    Jeg er helt enig i, at det var en god idé at slå til så hurtigt, som muligt. Min pointe er, at det er ligegyldigt, om man havde skrevet kontrakten under 31. januar eller 1. februar, når han alligevel først skulle starte nu til sommer. Ifølge CV var det aldrig på tale med et vinterskifte (http://www.bold.dk/nyt/FCK-Mussis-fo...uel-til-sommer), men det er givetvis bullshit, for den eneste logiske forklaring på den hektiske afslutning lige op til, at vinduet lukkede, er, at den mulighed stadig var i spil. Det spørgsmål kunne en kvik journalist jo have stillet ham...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #178
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-saa-dyr-endda

    Ridderen er angivligt billigere end både Pourie og Adi. Ståle og Lange, i starter sgu godt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Stærkt hvis 1 million euro + 500,000 euro er sandt :) jeg glæder mig virkelig meget til at se ham... men venter stadig på en argentiner mere til at holde mussis selskab :) nu har vi to belgiere :) oh jeg må sige ridderen ser hidsig ud på youtube i sine utrecht kampe... mit eneste håb er at vi ikke piller skudstyrken ud af mussis og ridder ligesom det er sket med så mange andre spillere :( vingaard undtaget

  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Pelle Nilsson officielt hentet, glæder jeg mig allerede. Se her hvorfor!!! https://www.youtube.com/watch?v=51CN0IKFa5I

    Mellberg og Nilsson som centerforsvar...Viking Power!!!!!! Må betyde at Zanka er en død sild, (heldigvis) Ved næsten ikke hvilken trøje jeg skal købe til den nye sæson???? :-)
    Sidst redigeret af valbytossen87 : 23.05.14 kl. 16:03


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •