Side 13 af 34 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Mit gæt er også, ud fra det videomateriale jeg har set i dag og i går, at han er lige så meget kant i vores 4-4-2, som Cesar Santin var det. Jeg er overbevist om, at vi henter en decideret kantspiller til at erstatte Bolaños.
    Ikke at jeg finder ham synderlig interessant, men han har tidligere været oppe og vende. http://www.expressen.se/kvp/sport/ha...enska-klubbar/
    Kunne være en løsning til højre kant.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Hvis vi prøver at lege med holdet efter ferien og retter til når der signes nye så kunne det se sådan ud i den kendte 4-4-2 (tager chancen med Nilsson)

    Wiland
    Høgli Nilsson Mellberg Pierre

    Gislasson Mussis Delaney Jørgensen

    Cornelius De Ridder

    ------------------
    Kris
    Vetokele
    Claudemir
    Sæbehandske
    Danny
    Remmer
    Felfel
    Toutouh (som man sagtens kan placere med Mussis eller som højre midt)
    ------------------

    Dertil kommer forhåbentlig Ludvig, En højre kant og xxx en midt midt... drøm om Poulsen/Kvist(TK ikke ude af billedet endnu) Det hold tør jeg godt spå(!) fine chancer for DM guld.

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    De Ridder ser rigtigt spændende ud. Og som andre nævner, så kan han vist også spille de to kanter.
    Men det der egentlig glæder mig mest med ham og også Mussis er, at det virker til at være to spillere som er fysisk stærke og som vil vinde for enhver pris. Og det har vi i den grad savnet.

    Jeg glæder mig til sæsonstart som aldrig før.


  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg gættede for ikke alt for længe siden på mindst 7 nye spillere, og hvis vi henter nilsson så er vi allerede på 5. mon ikke vi henter en central forsvar mere og en venstre kant?

    synes fandme Ståle indtil videre har bevist at det var rigtigt at give ham magten. Selvfølgelig skal spillerne slå igennem først, men de der allerede er kommet og de som meldes på vej virker som det bedste transfer vindue længe!
    written by Zeez

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg håber bare snart vi får solgt ud af vores overskudslager. Især i angrebet.... tror i får solgt både mos adi og marvin ?

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Tror ikke det er urealistisk at vi faktisk går hen og får solgt alle tre. Udgangspunktet er god for de fleste af dem. Mos har gjort det godt i OB, men de har jo desværre ikke så mange penge, men på baggrund af den indsats, så kunne der godt være en norsk/svensk/dansk klub der vil slå til. Han har gjort god reklame for sig selv, Som skrevet tidligere så har Adi allerede en assist i USA, så han er da startet fint, så her kunne der også være gode muligheder for at lejemålet af blive vendt til et salg. Marvin er nok den der er længst fra et salg. Han gjorde så vidt jeg ved ikke det store i sig lejemål i Belgien, så ham vil jeg gætte på godt kan blive udlejet igen eller både sidde en del på bænken. Tror vi desværre nok skal langt hen i vinduet før dette kommer til at ske.

    Tror Ståles prioritet er:

    - Finde spillere med rutine, lederskab og sult her i starten af vinduet, så han kan få en god opstart, med hvad der i store træk bliver stammen på holdet i næste sæson.
    - Holde ferie, så vidt jeg husker holder han vist ferie her omkring 1. juni (så bliver der nok lidt stille)
    - En god opstart og "afprøvning" af spillere der er på vippen
    - Småjusteringer efter hvor han ser der er huller

    Så det tror jeg er forklaringen på at der er et stort ryk pt. på transferfronten og FCK. Jeg forventer at der kommer 1-2 (incl. hr. Nillson) mere end VM og så tror jeg der bliver stille indtil midt i juli

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg håber bare snart vi får solgt ud af vores overskudslager. Især i angrebet.... tror i får solgt både mos adi og marvin ?
    Hvis man køber lort til mange millioner, så er det (naturligt) svært at sælge til spotpris, det er nu lidt nemmere, da Ståle ikke har skylden for de indkøb. Hvad der bliver endnu mere spændene, det er at se hvem af de nye køb, der ikke slår til - det må ske for en af dem! Jeg forsøger at liste dem i rækkefølgen "hvem ener med at være et lortekøb":

    1) Stephan Andersen - Han kan ende som 2. valg og han skal ikke tabe mange bolde ind i eget net før Parken invadere banen og hænger ham i netmaskerne! Sansynlighed 20-25%
    2) Høgli - solid defensivt, men er han god nok frem ad banen og hvis ikke, passer han så til FCK? Sandsynlighed 15-20%
    3) Mussis - Problemer med at falde til et nyt land og en ny spillestil og en dommerstand langt væk fra international klasse 10-20%
    4) De Ridder - Attitude og agressiv, mange kort og store forventninger, han er højst sandsynligt en typisk humør spiller og han kan hurtigt komme i samme skuffe som Claudimir! 10-15%

    Kommer Hr. Nilsson, så vil jeg sætte ham nederst. En central svensk forsvar på 31 med masser af Bundesliga erfaring skriger "stabilitet" (efter min mening årets køb - hvis det kommer)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #188
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Adi tvivler jeg på bliver solgt. Ifølge Portland fans så er planen at bruge en af deres Designated Player pladser (der gør at de kan betale mere i løn uden at det går ud over deres løn-cap) på et stort navn til angrebet når Adis lejeaftale udløber. Det lyder ikke på dem jeg har set skrive om det som om Adi har en chance, medmindre han slår helt ekstraordinært igennem.

  13. #189
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg er nu nok sikker på, at Stephan Andersen nok skal slå til. Han er altså, uanset hvad folk påstår, en klassemålmand. Min eneste frygt kan være, at vores forsvar bliver for stærkt, så han intet får at lave og derfor ikke er parat, når han endelig skal i aktion.

    Høgli er også en bundsolid back, og selvom han nok ikke kommer til at gøre et kæmpe væsen af sig, så får vi formentligt en spiller, der minder mere om Pierre på banen end nogen anden.

    De Ridder er vel lidt samme type som Rurik i temperament. Nogen gange lykkedes det, andre gange går det galt. I perioder op og nedture, men altid en masse fight.

    Mussis er formentligt den, der er det største spørgsmålstegn ved. En helt ny kultur, og en masse meget høje forventninger. Han skal nok blive en gevinst, da han virker som en klassespiller, men mon ikke det sagtens kan tage et halvt år eller mere for ham at falde til?

  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg er nu nok sikker på, at Stephan Andersen nok skal slå til. Han er altså, uanset hvad folk påstår, en klassemålmand. Min eneste frygt kan være, at vores forsvar bliver for stærkt, så han intet får at lave og derfor ikke er parat, når han endelig skal i aktion.
    Say what? Hvis din eneste frygt er, at vores forsvar bliver for stærkt, så er det hele vist ikke så slemt :-) Og hvis forsvaret rent faktisk bliver så stærkt, at det udstiller Steph, fordi han aldrig bliver spillet varm, kan vi bare lade Stadsgaard få en kamp i ny og næ, så går det helt af sig selv.
    HIC SUNT LEONES


  15. #191
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg er nu nok sikker på, at Stephan Andersen nok skal slå til. Han er altså, uanset hvad folk påstår, en klassemålmand. Min eneste frygt kan være, at vores forsvar bliver for stærkt, så han intet får at lave og derfor ikke er parat, når han endelig skal i aktion.
    Jeg troede netop det var betegnelsen på en klassemålmand?

    Så JW er undskyldt i denne sæson, fordi forsvaret har sejlet, og han var spillet FOR varm? :-)

    Ellers må jeg sige at Ace har en meget god løsning til "problemet"!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #192
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II


  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Det må være pinligt at være CV nu, når han kan se hvor godt og hurtigt kompetente personer handler.

    Jeg hæfter mig især ved at fansne af de klubber de nye spillere kommer fra er kede af at miste spillerne, i modsætning til Mos, Pourie og Diouf hvor de jublede over at slippe af med dem. Det lover rigtig godt!

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Pelle får trøjenummer 4, Kris skifter til 13... (why the hell?)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #195
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Det er du utroligt positivt at både De Ridder og Nilsson kommer fra større ligaer end Suppen, men alligevel ser skiftet til FCK som et skridt op!

    Det tyder på at vi fremover kan hente spillere fra bund- og midterklubberne i de større ligaer, som aldrig har spillet for et tophold og aldrig været i Europa, da de kan få dette hos os.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •