Side 17 af 34 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes, at historien om Zankas katastrofale bundniveau og enorme mængde afgørende fejl efterhånden har nået et absurd niveau og må være et udtryk for visse Sidelinie-debattørers selektive hukommelse og personlige aversioner imod manden. Vi kan alle blive enige om, at Zanka har en nonchalant og til tider lettere overlegen spillestil, der i visse tilfælde har ført til fejl, som har kostet mål. Men manden præsterede altså på et konsistent højt niveau i en længere periode, og især i 2010/2011 sæsonen var han decideret fremragende på klubbens bedste hold nogensinde - også i Champions League. I mine øjne er det en no-brainer at tilknytte ham, når han oven i købet kan erhverves relativt billigt.
    Dane, du har bare FULDstændig ret. Det er helt sort at der skal tales om "bundniveau som var synligt i hveranden kamp". Helt, helt sort.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Tror at Ståle har en meget tilrettelagt plan og salg af spillere kommer først om nogle uger, når vinduet går åbner og salg af spillere vil åbne for muligheden til at hente ektra spillere ind, men det er ikke det vigtigste lige nu. Det er at få fyldt de huller som der er nu.
    Vi har fået spillere ind som vi 100 pct har manglet.
    SA: hvis vi ser væk fra hans fortid, så er han vel en okay målmand og han kan bruge foderne, nået min elskede Wiland ikke kan og vores spil har manglet den aspekt. Vi skulle bruge en målmand mere og det har vi fået.

    LJ: forlader os og der får vi så en spiller som Høgli som skulle være samme niveau som LJ. Høgli skal sikkert agere første valg og så langsomt vil Remme få spille tid, tror også Ståle vi bruge ham andre steder end højreback.

    Centralt vil Ståle gerne have 4 og som mange andre skriver så bliver det Pelle og Zanka i første omgang.

    På Ventreback der har vi også haft brug for en og her virker det til at valget bliver på Ludvig.

    Vores midtbane og angreb er mere svær og regne ud, vi får El Gordo og de Ridder ind, begge skulle kunne spille på kanterne, dog virker det som om at det er på midtbanen El Gordo skal spiller og i angrebet at de Ridder skal spille. Hvad mangler vi så? Vi mister en kant der også kan spille angriber, en kant der også kan spille offensiv midt. Er det ikke nogenlunde hvad vi får ind?
    Ville dog mene at vi også har brug for en kant mere, men om det er vigtigt nu og ikke senere i vinduet kan jeg ikke bedømme.
    Nu kommer vi til alle viserne.
    Vis Kris ikke er tilfreds med at skulle kæmpe med Olof, Pelle og Zanka om pladserne og derfor søger væk, ja så vi håbe på Nordam er god nok ellers så finder vi en anden, dog tror jeg ikke vi vil gå efter en som er alt for løntung.

    Vis Pierre nu bliver solgt i det her vindue, så skal vi håbe at Casper Højer er klar ellers skal vi sikkert have en mere, flere vil så sikkert drømme om en ung sydamerikaner.

    Vis Partymir finder en ny klub, så henter vi en ny ind. Vil personligt håbe på Kvist, men den diskussion behøver vi ikke at tage op igen.

    Vis Tk ikke kan finde en anden klub i udlandet, så tror jeg Ståle tilbyder ham en ny kontrakt.

    Vis Igor bliver solgt, så har vi muligheden i at de Ridder, hvis det så også er den plads han er tænkt som, ja så skal vi have en kant mere.

    Vis Mos bliver solgt tror jeg ikke det har en betydning udover der er blevet frigivet midler.

    Angående Marvin så er jeg blank på hvad der skal ske med ham, han har mulighed for at blive klasse, men nok bare ikke i FCK.

    Folk er velkommen til at skyde mig ned, hvis i mener jeg har ramt forkert.

  3. #243
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jo men når han hedder Hr fail er det sjovt :) nå tilbage til riise. Jeg tror ikke vi ser ham i fck når rygterne om ludvig er overalt. Men ståle burde vel som nordmand kunne få ham overtalt til champions league og mesterskab. Dog har nok hellere lyst til at finde en klub i udlandet hvor han kan tjene lidt mere.

  4. #244
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg tror også Zanka kommer, men han får vidst lige lidt mere kredit en han har gjort sig fortjent til. Hans topniveau var (er?) højt, men hans hjerneblødninger gjorde at hans bundniveau var tilstede i minimum hveranden kamp.
    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Vi kan alle blive enige om, at Zanka har en nonchalant og til tider lettere overlegen spillestil, der i visse tilfælde har ført til fejl, som har kostet mål.
    Det du kalder "nonchalant og til tider lettere overlegen spillestil" kalder jeg -> "hans hjerneblødninger".

    At det er blevet til selektiv hukommelse og personlige aversioner ser jeg ikke på ingen måde - du husker tilsyneladende selv hans fejl... Samtidig anerkender jeg hans høje topniveau, og yderligere er jeg enig i at vi skal tilknytte ham - men hans arbejdsmoral er ikke gylden på træningsbanen (i hvert fald ikke i FCK), og han har været væk fra førsteholdsbold i over 2 år. Det kommer altså til at tage noget tid at få ham tilbage til sit gamle niveau.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #245
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det du kalder "nonchalant og til tider lettere overlegen spillestil" kalder jeg -> "hans hjerneblødninger".

    At det er blevet til selektiv hukommelse og personlige aversioner ser jeg ikke på ingen måde - du husker tilsyneladende selv hans fejl... Samtidig anerkender jeg hans høje topniveau, og yderligere er jeg enig i at vi skal tilknytte ham - men hans arbejdsmoral er ikke gylden på træningsbanen (i hvert fald ikke i FCK), og han har været væk fra førsteholdsbold i over 2 år. Det kommer altså til at tage noget tid at få ham tilbage til sit gamle niveau.
    Vi kan vel godt blive enige om, at der er relativt stor forskel på "...der i visse tilfælde har ført til fejl, som har kostet mål." og "...hans bundniveau var tilstede i minimum hveranden kamp.", ikke? Jeg synes, at dit postulat er en voldsom overdrivelse, og derfor tillader jeg mig at stille spørgsmålstegn ved din evne til at bedømme Zanka tilnærmelsesvist objektivt.
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 2 brugere er enige:
    AGK, shs

  8. #246
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    nå tilbage til riise. Jeg tror ikke vi ser ham i fck når rygterne om ludvig er overalt. Men ståle burde vel som nordmand kunne få ham overtalt til champions league og mesterskab. Dog har nok hellere lyst til at finde en klub i udlandet hvor han kan tjene lidt mere.
    Ja, det muligt du har ret. Det tenderer jo også namedropping uden et eneste rygte bag, men det kunne være en midlertidig løsning på venstreback
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes, at historien om Zankas katastrofale bundniveau og enorme mængde afgørende fejl efterhånden har nået et absurd niveau og må være et udtryk for visse Sidelinie-debattørers selektive hukommelse og personlige aversioner imod manden. Vi kan alle blive enige om, at Zanka har en nonchalant og til tider lettere overlegen spillestil, der i visse tilfælde har ført til fejl, som har kostet mål. Men manden præsterede altså på et konsistent højt niveau i en længere periode, og især i 2010/2011 sæsonen var han decideret fremragende på klubbens bedste hold nogensinde - også i Champions League. I mine øjne er det en no-brainer at tilknytte ham, når han oven i købet kan erhverves relativt billigt.
    Og så gør det altså heller ikke noget, at det er en mand med lidt klubfølelse, vi henter.
    https://twitter.com/Mzanka/status/468084449910206464

    Det vil være lidt tiltrængt kompensation for målmandsfadæsen.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #248
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Som de fleste synes jeg, det ind til nu har været et rigtigt godt vindue.
    Jeg havde nok forventet, at Ståle havde satset lidt mere på at sikre kontinuiteten og gjort mere for at behold Braaten og Magreitter, men forstår helt klart dispositionen. Braaten leverer ikke til lønnen, og Magreitter var tilsyneladende for dyr.

    Fokus har været på det defensive, og den er tæt på at være på plads.

    Hvis man holder fokus på, at FCK bør have en spiller på EL/skandinavisk landsholdsniveau og en reserve på SL-niveau på alle pladser ser situationen således ud:

    Målmandssituationen er godkendt med to målmænd på EL niveau, og en målmand på SL niveau. Med Busk på udlejning ses der også fremad.

    Højre back er også godkendt. Høgli har EL niveau og Remmer har klart SL niveau
    Venstre back mangler vi en til at tage over, men det ser kraftigt ud som om Ludde fra Göteborg er på vej. Og så er den på plads.
    Centrale forsvar har nu to spillere på EL-niveau og Stadsgaard på SL-niveau. Vi mangler en, men det behøver kun at være en på SL-niveau, men gerne med potentiale til EL (det må det vel altid godt være ...) fordi Mellberg er tæt på at blive pensionist. Zanka er et godt bud, og lyder som en realistisk mulighed... men lønnen?

    Højre midt har vi Gislason. Han er lige på grænsen til at være på EL niveau. Han er meget tæt på i mine øjne, men absolut lige på grænsen. Der mangler en back up på SL niveau. På den anden side er der rigtig mange, der kan spille den plads. De Ridder spillede højre midt i Southampton. Mussi, Toutouh og Amankwa kan også sagtens spille der. Kommer der ikke en signing til højre kanten, er det ingen katastrofe.

    Venstre midt har vi NJ. Godkendt EL niveau. Men derefter mangler der nogen. Amankwa og Deleney har spillet der. Det går ok i suppen, men ikke i europa. Gislason kan i øvrigt også spille der, men så mangler der noget tyngde i højresiden.

    konklusion på kanterne: Der er mange back-ups, men mon ikke det er en til kanterne, hvor Ståle "holder øje med markedet"? Genre en, der kan begge sider.

    Center midt, er i mine øjne det mest problematiske, og her der skal sættes fokus.
    Mussi er et åbent spørgsmål, men ingen andre centrale midtbanespillere i truppen har EL-niveau. Claudimir og Deleney har vist det i perioder. Men det er godt nok noget tid siden de har vist det. Tilbage står vi med en mængde dygtige spillere på SL-niveau i Claudimir, Deleney, Toutouh, TK og Mussi. Hvem skal holde sammen på midtbanen i Europa??

    Angrebet. Her er vi meget stærke. Cornelius, Vetokele og De Ridder har niveauet. Purie og Mos har vel vist det. Adi hmm. Lidt mindre måske. De tre løntunge skal ud før der skal købes noget nyt ind.

    Konklusion.
    VB og central forsvar mangler stadig, men mon ikke Zanka og Ludde er på vej? I så fald har vi suppens suverænt stærkeste forsvar i både spidskompetencer og bredde.
    Jeg er lidt bekymret over, at vi ikke hører så meget om centrale midtbanespillere, der er på vej. Kvist vil være et godt valg, men han får over 11 mio om året i dag. Det er godt nok noget af en lønnedgang han skal have...
    En spiller der kan spille begge kanter. Gerne en, der har EL-niveau i højre side.
    Ikke nogen ny angriber, med mindre man ser De Ridder som højre kant (det tror jeg ikke), eller nogle af de meget dyre reserver bliver solgt fra.

    3-4 spillere mere... puha. Frygter for stabiliteten i foråret. Er dog meget glad for, at der satses på vindertyper som Pelle og De Ridder. Det kan rede det. jeg mener: vi mangler jo en rigtig anfører. Deleney er først den rigtige anfører, når han har etableret sig bedre.
    Til gengæld bør mindst to angribere og en-to midtbanespillere blive sendt videre.

    I mine øjne er den mest optimale løsning lige nu:
    Andersen/Willand
    Høgli - Mellberg - Pelle - Bengtsson
    De Ridder - Mussi - Claudimir/Deleney/Toutouh - NJ
    Vetokele - Cornelius

    Det synes jeg faktisk heller ikke ser så dårligt ud... Selv om der nok skal byttes rundt på De Ridder, Vetokele og Gislason...

    Reserverne ser således ud:
    Andersen/Willand
    Remmer - Stadsgaard - (Zanka?) - (Ludde?)
    Gislason - Claudemir/Deleney/Toutoh x2 - Amankwa
    Purie - Mos

  13. #249
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Ruril har da klart EL niveau... bedste mand mod real ! Han svinger bare lidt men med et fast koncept og bedre holdkammerater! He will shine bright like a diamond

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #250
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Nu læner jeg mig lidt ud: Jeg er 100% og fuldstændig aldeles sikker på at Zanka er FCK-spiller inden længe (og senest når transfervinduet lukker). Det er en så oplagt transfer, at den må ske. Han har ingen fremtid i PSV, og han er rådnet op på deres bænk så længe, at han ikke kan være et emne i nogen (for ham) interessant klub. En tur tilbage til FC København er det helt oplagte næste skridt for ham. Her han kan få genstartet karrieren i meget vante rammer, og han er på ingen måde for gammel til at kunne nå et nyt udlandseventyr. Samtidig ved Ståle bedre end nogen anden, hvor højt et niveau Zanka kan levere på, når han bliver holdt i ørerne - og her taler vi et niveau, som vi umuligt ville kunne shoppe os til på det almindelige marked.

    Det er rigtig fint, at vi har fået PerPer, men jeg synes på ingen måde det ville være overkill at hente Zanka. Hvis Ståle får gang i ham igen, er han jo hundrede gange bedre end Kris, som jeg er ved at være godt gammeldags pissetræt af. Samtidig er Olof jo en ældre herre, og det vil være risikabelt at tro han kan spille de (forhåbentlig) ca. 30 kampe, som efteråret byder på. Zanka er manden, der kan blive krumtappen i forsvaret de næste to-tre år, og hvis han kommer, så får vi Superligaens med afstand bedste forsvar - det er jeg slet ikke i tvivl om. I øvrigt passer det sgu nok meget fint, at Zanka kan få en halvsæson til at blive løbet helt varm, hvorefter Olof kan begynde at trappe ned.

    For nu at sætte lidt vægt bag min tyrkertro på at vi lander Zanka, så vil jeg sige, at hvis han ikke kommer, så køber jeg en Menu 1 til en af de første kampe og deler den ud efter en endnu ikke fastlagt mekanisme :-) Han kommer!

    /Simon
    Jeg er ikke så sikker på, at det bliver Zanka. Kunne derimod godt forestille mig , at det bliver Erik Sviatchenko. Hans betydning for FCM kunne efter min mening tydeligt ses her i foråret, da de i hans fravær gik helt ned til sidst. Derudover har han nærmest været ude i et offentligt frieri til os.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #251
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Jeg er ikke så sikker på, at det bliver Zanka. Kunne derimod godt forestille mig , at det bliver Erik Sviatchenko. Hans betydning for FCM kunne efter min mening tydeligt ses her i foråret, da de i hans fravær gik helt ned til sidst. Derudover har han nærmest været ude i et offentligt frieri til os.
    Der er dog den ikke uvæsentlige forskel at Sviachenko formentlig vil koste 15-18 mio. kroner at købe fri, mens Zanka koster småpenge :-) Det tror jeg bliver udslagsgivende. Det ville være underligt at brænde psykodadlen af en på en transfer til en plads, hvor et kvalitetsmæssigt sammenligneligt og langt billigere alternativ foreligger. Gem hellere de penge til midtbanen, hvor der må være mindst én profil på vej ind.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Der er dog den ikke uvæsentlige forskel at Sviachenko formentlig vil koste 15-18 mio. kroner at købe fri, mens Zanka koster småpenge :-) Det tror jeg bliver udslagsgivende. Det ville være underligt at brænde psykodadlen af en på en transfer til en plads, hvor et kvalitetsmæssigt sammenligneligt og langt billigere alternativ foreligger. Gem hellere de penge til midtbanen, hvor der må være mindst én profil på vej ind.

    /Simon
    Helt enig, jeg tror dog godt vi kan forvente at Zanka transferen trækker lidt ud, og at der var en signalværdi i at få signet Pelle først.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det du kalder "nonchalant og til tider lettere overlegen spillestil" kalder jeg -> "hans hjerneblødninger".

    At det er blevet til selektiv hukommelse og personlige aversioner ser jeg ikke på ingen måde - du husker tilsyneladende selv hans fejl... Samtidig anerkender jeg hans høje topniveau, og yderligere er jeg enig i at vi skal tilknytte ham - men hans arbejdsmoral er ikke gylden på træningsbanen (i hvert fald ikke i FCK), og han har været væk fra førsteholdsbold i over 2 år. Det kommer altså til at tage noget tid at få ham tilbage til sit gamle niveau.
    Det kunne være sjovt, at få konkretiseret nogen af de mange hjerneblødninger.

    Der var ikke ret mange af dem i 2010/2011 sæsonen, kan vi vist godt blive enige om. Hans start på den efterfølgende 2011/2012 sæson, som anfører, var vel der hvor prædikatet opstod. Han spillede følgende kampe inden han gik i stykker under Lyngby-ude kampen. (Nipserstat)

    Dato Hold Resultat
    1 17-07-2011 SønderjyskE - FC København 0-2
    2 23-07-2011 FC København - OB 2-2
    3 30-07-2011 FC København - FC Nordsjælland 2-0
    4 07-08-2011 HB Køge - FC København 2-4
    5 13-08-2011 FC København - FC Midtjylland 2-0
    6 20-08-2011 AC Horsens - FC København 0-1
    7 28-08-2011 FC København - Silkeborg 2-1
    8 10-09-2011 Lyngby - FC København 0-1

    Her er det kun OB-kampen i Parken, som jeg husker at Zanka havde nogen uheldige clearinger i, der bl.a. kostede et mål. Ellers holdt vi alligevel buret rent i en del af kampene.

    Så fik han vist nogen pokalkampe til slut bl.a. i pokalturneringen, hvor han allerede var mentalt i Eindhoven (og desuden skulle i gang efter langtidsskaden).

    Hvis der er andre, der kan huske kampe, hvor han har været decideret skyld i mål eller har lavet graverende fejl, så må i gerne konkretisere. Personligt husker jeg ikke ret mange kampe, hvor Zanka forærede store chancer væk.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Forsvaret med Zanka og Antonsson var bedre end noget, vi har haft siden. Det skyldes naturligvis mange ting, men det var altså ikke udelukkende på trods af Zanka, som man kunne forledes til at tro ved at lytte til kritikerne. Forstår ikke helt, hvorfor fans af FCK, har adopteret bif-tilhængernes syn på Zanka.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af AGK Se meddelelser
    Det kunne være sjovt, at få konkretiseret nogen af de mange hjerneblødninger.

    Der var ikke ret mange af dem i 2010/2011 sæsonen, kan vi vist godt blive enige om. Hans start på den efterfølgende 2011/2012 sæson, som anfører, var vel der hvor prædikatet opstod. Han spillede følgende kampe inden han gik i stykker under Lyngby-ude kampen. (Nipserstat)

    Dato Hold Resultat
    1 17-07-2011 SønderjyskE - FC København 0-2
    2 23-07-2011 FC København - OB 2-2
    3 30-07-2011 FC København - FC Nordsjælland 2-0
    4 07-08-2011 HB Køge - FC København 2-4
    5 13-08-2011 FC København - FC Midtjylland 2-0
    6 20-08-2011 AC Horsens - FC København 0-1
    7 28-08-2011 FC København - Silkeborg 2-1
    8 10-09-2011 Lyngby - FC København 0-1

    Her er det kun OB-kampen i Parken, som jeg husker at Zanka havde nogen uheldige clearinger i, der bl.a. kostede et mål. Ellers holdt vi alligevel buret rent i en del af kampene.

    Så fik han vist nogen pokalkampe til slut bl.a. i pokalturneringen, hvor han allerede var mentalt i Eindhoven (og desuden skulle i gang efter langtidsskaden).

    Hvis der er andre, der kan huske kampe, hvor han har været decideret skyld i mål eller har lavet graverende fejl, så må i gerne konkretisere. Personligt husker jeg ikke ret mange kampe, hvor Zanka forærede store chancer væk.
    Nogle gange koster fejl mål, andre gange sker der intet. Men generelt mindes jeg at han har en tendens til at "slippe" sin markeringer, specielt ved dødbolde. Kostede de mål, måske ikke, men de var der.
    - min pointe (fra tidligere) er at Zanka er en god gardering til den pris vi kan købe ham for, og garant for gode præstationer. Men han er ingen komplet spiller.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •