Side 18 af 34 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Nogle gange koster fejl mål, andre gange sker der intet. Men generelt mindes jeg at han har en tendens til at "slippe" sin markeringer, specielt ved dødbolde. Kostede de mål, måske ikke, men de var der.
    - min pointe (fra tidligere) er at Zanka er en god gardering til den pris vi kan købe ham for, og garant for gode præstationer. Men han er ingen komplet spiller.
    Det er en noget anden pointe, end at han får konstante hjerneblødninger og rammer sit bundniveau i mindst hver anden kamp. :-)
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er en noget anden pointe, end at han får konstante hjerneblødninger og rammer sit bundniveau i mindst hver anden kamp. :-)
    Hans hjerneblødninger ER hans bundniveau og de kom fandme ofte (jeg holder stadig fast i hveranden kamp), men som jeg også skrev er han en fin spiller til prisen. Måske du i din voldsomme forargelse overså at jeg talte for et køb. Jeg synes bare Simon fik glorificeret hans fck-tid en gang eller fem for meget.
    Jeg nævnte også at han har fået nogle ekstra år brystet, og at det muligvis har modnet ham lidt (deri måske er blevet bedre til at håndtere fokus en hel kamp igennem), men jeg er stadig skeptisk overfor hans manglende spilletid og hans lade arbejdsmoral (fra fck-tiden).

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Har sagt det før og siger det gerne igen: af alle de tosser der har rendt rundt derude på Vestegnen så ville jeg nok helst se ham her i en hvid trøje http://mobil.bold.dk/#/nyt/Avis-Broe...r-paa-Elmander

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Hougaard Se meddelelser
    Har sagt det før og siger det gerne igen: af alle de tosser der har rendt rundt derude på Vestegnen så ville jeg nok helst se ham her i en hvid trøje http://mobil.bold.dk/#/nyt/Avis-Broe...r-paa-Elmander
    Tja han bliver 33 her om et par dage, det er også en alder for en offensiv spiller.. Så hellere en anden løsning. Derudover må en ex-bif signing per transfer vindue også være nok.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #260
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Tja han bliver 33 her om et par dage, det er også en alder for en offensiv spiller.. Så hellere en anden løsning. Derudover må en ex-bif signing per transfer vindue også være nok.
    Jeg synes man skal dele x biffere op i to grupper. Dem med klub gen der hader fck. Fx mike.. og så alle de andre... Jeg ville da ikke have noget imod at vi signede daniel agger nu og her fx.... hvis de har kvaliteten skal de da være velkomne. Når det så er sagt så er elmander ikke aktuel fordi vi har igor cornor ridder og felfel til angrebet. Alternativt kan NJ og amankwaa afløse... Jeg synes vi er godt besat...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #261
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hans hjerneblødninger ER hans bundniveau og de kom fandme ofte (jeg holder stadig fast i hveranden kamp)
    Det er måske det bedste argument for at hente Zanka. Hans bundniveau er så højt at vi kan se det hver anden kamp og folk kan alligevel kun komme i tanke om en eller to gange hvor det har kostet mål.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #262
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hans hjerneblødninger ER hans bundniveau og de kom fandme ofte (jeg holder stadig fast i hveranden kamp), men som jeg også skrev er han en fin spiller til prisen. Måske du i din voldsomme forargelse overså at jeg talte for et køb. Jeg synes bare Simon fik glorificeret hans fck-tid en gang eller fem for meget.
    Jeg nævnte også at han har fået nogle ekstra år brystet, og at det muligvis har modnet ham lidt (deri måske er blevet bedre til at håndtere fokus en hel kamp igennem), men jeg er stadig skeptisk overfor hans manglende spilletid og hans lade arbejdsmoral (fra fck-tiden).
    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hans hjerneblødninger ER hans bundniveau og de kom fandme ofte (jeg holder stadig fast i hveranden kamp), men som jeg også skrev er han en fin spiller til prisen. Måske du i din voldsomme forargelse overså at jeg talte for et køb. Jeg synes bare Simon fik glorificeret hans fck-tid en gang eller fem for meget.
    Jeg nævnte også at han har fået nogle ekstra år brystet, og at det muligvis har modnet ham lidt (deri måske er blevet bedre til at håndtere fokus en hel kamp igennem), men jeg er stadig skeptisk overfor hans manglende spilletid og hans lade arbejdsmoral (fra fck-tiden).
    Jeg er ganske enig med dig; udmærket signing - som kan blive godt - men der kan bestemt argumenteres for en skepsis.

    Jeg kommer ikke til at gennemse en sæsons kampe for at finde specifikke eksempler, men jeg mindes bestemt udfald! Sløje afleveringer, 90 pct i nogle hovedstødsdueller og så den lidt arrogante tilgang (den forestiller jeg mig dog at Ståle har styr på, og lægger ikke så meget i den del).

    I den formidable sæson var han dog rigtig god, og genfinder han det niveau (og holder det!), så kan vi i den grad bruge ham. Hans speed er helt klart en mangelvare i vores midterforsvar pt.

    Husker dog også, at jeg ikke ligefrem græd mig i søvn, da han smuttede og har ikke er ligeså rosenrødt billede af ham som mange herinde. Han skal overbevise mig, og minde mig om at det muligvis er mig der husker forkert. Så skal jeg nok stikke piben ind.

    Og lige så det ikke kan misforståes: jeg mener bestemt vi skal hive ham hjem.

    Zan

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #263
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det er måske det bedste argument for at hente Zanka. Hans bundniveau er så højt at vi kan se det hver anden kamp og folk kan alligevel kun komme i tanke om en eller to gange hvor det har kostet mål.
    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg nævnte også at han har fået nogle ekstra år brystet, og at det muligvis har modnet ham lidt (deri måske er blevet bedre til at håndtere fokus en hel kamp igennem)
    Altså håber jeg at det har modnet ham lidt at få nogle år på bagen. Noget der muligvis kan hjælpe hans spil.

  15. #264
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Den store bekymring jeg har omkring Zanka, er hvad hans skade har gjort ved ham. Han er først blevet langvarigt skadet, og efterfølgende ikke fået meget spilletid. Det er altså virkelig en dårlig kombination, og specielt for så ung en spiller der har meget at lære.

    Skal vi tage et eksempel kan vi kigge på Vingaard, der var en af vores største aktiver på 2010/2011 holdet. Hans topniveau var fantastisk, men efter en lang skade og begrænset spilletid efterfølgende er kun FCN godt nok.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #265
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Den store bekymring jeg har omkring Zanka, er hvad hans skade har gjort ved ham. Han er først blevet langvarigt skadet, og efterfølgende ikke fået meget spilletid. Det er altså virkelig en dårlig kombination, og specielt for så ung en spiller der har meget at lære.
    Meget enig. Han var ikke meget ved i de få minutter, han fik hos os, da han kom tilbage fra sin skade. Og siden da, har han mest udmærket sig ved ikke at spille på højt plan. Hvis man følger ham på instagram og twitter, får man også det indtryk, at han interesserer sig mindre for fodbold og mere for amerikansk basketball, Nike sneakers og noget PlayStation-hejs. Ikke som at følge Toutouh, som tænker og drømmer bold.

    Zanka kan gå hen og blive en dyr lottokupon, og han skal i hvert fald bruge en halv sæson på at komme nogenlunde op i gear.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #266
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    For nu at sætte lidt vægt bag min tyrkertro på at vi lander Zanka, så vil jeg sige, at hvis han ikke kommer, så køber jeg en Menu 1 til en af de første kampe og deler den ud efter en endnu ikke fastlagt mekanisme :-) Han kommer!
    Ah, det er sgu fesent... Hvis du vil lægge vægt bag ordene, må jeg så ikke foreslå at spise en lort i stedet? Det er voldsomt populært i dag.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  20. #267
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Der er dukket en ny video op med nogle highlights fra Mussis forår. Selv om det godt nok er lidt af en afbrænder kavalkade, ser det altså fantastisk ud. Han kan alt det jeg har savnet på den centrale midtbane. Han er hurtig, hårdtarbejdende, afleverer fremad og har et fint langskud. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham i action. http://vimeo.com/m/92747037
    Jeg har lavet den video for et lille stykke tid siden, og lagt den op i den forrige transfertråd. Mussis bliver 'glemt' lidt efter Pelle og Ridderen blev signet, så det er rart også at vide at vi får endnu en klasse spiller. Så vidt jeg kan forstå er han kommet på forårets hold i Argentina i en del medier, hvor nogle mener at Danmark allerede er for lille til ham.

    http://www.goal.com/es-ar/news/4455/...neo-final-2014

    http://www.marcadorint.com/futbol-ar...eo-final-2014/

    http://la-redo.net/equipo-ideal-del-...-final-83446-/

    http://www.seguielgrandt.com/2014/05...inal-2014.html

    Jeg har forsøgt at omskrive oversættelsen på google translate så godt jeg nu kunne:

    Franco Mussis:
    "Manden, bolden passerer hver gang en bold skal igennem midtbanen hos Gimnasia. Det havde været nøglen til oprykningen for et år siden, og denne sæson har været det i toppen og skabt opmærksomhed i europæisk fodbold: han har underskrevet en kontrakt med FC København. En sikker midtbanespiller, har stort overblik og gode passninger, der ikke lader sig generere når faren nærmer sig hans område."
    Sidst redigeret af scoring : 25.05.14 kl. 16:58
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  21. #268
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Var det ikke en del af vores Mussis-aftale, at han ikke må sælges videre inden for 1 år eller sådan noget?

    I så fald kan han nå at blive meget værd, både på banen og i en potentiel salgsværdi. Jeg ved vi har for vane at lade kontrakter med nøglespillere løbe ud, men jeg er sikker på, at Mussis er købt med henblik på et kæmpe videresalg.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #269
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg har lavet den video for et lille stykke tid siden, og lagt den op i den forrige transfertråd. Mussis bliver 'glemt' lidt efter Pelle og Ridderen blev signet, så det er rart også at vide at vi får endnu en klasse spiller. Så vidt jeg kan forstå er han kommet på forårets hold i Argentina i en del medier, hvor nogle mener at Danmark allerede er for lille til ham.

    http://www.goal.com/es-ar/news/4455/...neo-final-2014

    http://www.marcadorint.com/futbol-ar...eo-final-2014/

    http://la-redo.net/equipo-ideal-del-...-final-83446-/

    http://www.seguielgrandt.com/2014/05...inal-2014.html

    Jeg har forsøgt at omskrive oversættelsen på google translate så godt jeg nu kunne:

    Franco Mussis:
    "Manden, bolden passerer hver gang en bold skal igennem midtbanen hos Gimnasia. Det havde været nøglen til oprykningen for et år siden, og denne sæson har været det i toppen og skabt opmærksomhed i europæisk fodbold: han har underskrevet en kontrakt med FC København. En sikker midtbanespiller, har stort overblik og gode passninger, der ikke lader sig generere når faren nærmer sig hans område."
    På papiret tegner det her sig til at være et af de allermest lovende talentindkøb nogensinde. Fandeme flot gået af scouts og sportslig ledelse (også CV!). Selvfølgelig kan han floppe big time, men jeg tror det virkelig ikke. Dertil virker han alt for ærgerrig og hårdtarbejdende. Og helt ærligt: Vi havde sgu nok ikke haft store chancer for at lande ham nu. Rettidig omhu i verdensklasse.

    Strategien i FCK synes meget klar: Køb sultne spillere. Køb ledertyper. Og sørg for at holdet har enkelte spillere med x-factorer, som kan få rum og plads til at tage chancer, fordi resten af holdet arbejder så knaldhårdt. I like. I like a lot.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  24. #270
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Ikke at det kommer som nogen overraskelse
    "Både Kasper Kusk, Nicolaj Thomsen og Jakob Ahlmann skulle angiveligt have afvist et skifte til FC København."

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

    Rart at vide at man har forsøgt. Men det lader til at de har for meget AAB-hjerte til at komme videre i Danmark.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •