Side 2 af 34 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Han skal dog oppe sig en smule hvis han skal slå Lukaku, Januzaj og Hazard af pinden :)
    Ikke fordi jeg vil tale Igor på det belgiske landshold, MEN af de navne du nævner er kun Lukaku central angriber. Her mangler de virkeligt alternativer. Tjek deres udtagne offensiv til VM, hvor det udover Lukaku kun er det temmelig ubeskrevne blad Divock Origi, der matcher den jobbeskrivelse:

    Eden Hazard (Chelsea), Adnan Januzaj (Manchester United), Romelu Lukaku (Chelsea), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Divock Origi (Lille).

    Og så på forhånd undskyld for at digte videre på en off-topic kommentar.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Hvad med denne herre til vores midterforsvar?

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Frederik-...-eller-Bologna

    Jeg ved godt at han før er rygtet til større klubber, bl.a. i Østeuropa. Han har dog en god blanding af det vi søger, dvs. alder og et talent der gør at vi i fremtiden kunne tjene gode penge på ham. Herudover erfaring fra en stor liga, også selvom det ikke er blevet til meget spilletid i Bologna på det seneste.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Ikke fordi jeg vil tale Igor på det belgiske landshold, MEN af de navne du nævner er kun Lukaku central angriber. Her mangler de virkeligt alternativer. Tjek deres udtagne offensiv til VM, hvor det udover Lukaku kun er det temmelig ubeskrevne blad Divock Origi, der matcher den jobbeskrivelse:
    Nu skal man ikke glemme Christian Benteke, der er også er langt bedre end Vetokele. Han havde ganske givet også været med i Belgiens trup til VM, hvis han ikke var skadet.

    For at blive on topic så er der efter min mening mange interessante centrale forsvarsspillere at kigge efter, og derfor bør man kunne have forventninger til, at Ståle henter to gode af slagsen i dette vindue. Der er et par stærke kandidater i Superligaen, hvor Sviatchenko efter min mening står stærkest, men der er også interessante spillere i udlandet, hvis fremtid ser en smule usikker ud. Det gælder f.eks. Frederik Sørensen, Jannik Vestergaard, Jores Okore, Lasse Nielsen og Zanka. Måske er de ikke alle fuldstændigt realistiske at få til FCK, men det kan da ikke udelukkes.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvad med denne herre til vores midterforsvar?

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Frederik-...-eller-Bologna

    Jeg ved godt at han før er rygtet til større klubber, bl.a. i Østeuropa. Han har dog en god blanding af det vi søger, dvs. alder og et talent der gør at vi i fremtiden kunne tjene gode penge på ham. Herudover erfaring fra en stor liga, også selvom det ikke er blevet til meget spilletid i Bologna på det seneste.
    Vil skyde på at han koster i omegnen af 40-50 mio.

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Frederik Sørensen, Jannik Vestergaard, Jores Okore, Lasse Nielsen og Zanka. Måske er de ikke alle fuldstændigt realistiske at få til FCK, men det kan da ikke udelukkes.
    Sørensen vil formentlig koste os hele vores budget.

    Hvorfor skulle Vestergaard skifte en startplads i Bundesligaen ud med Superligaen?

    Mon ikke Okore lige vil komme sig oven på sin skade, og se hvad det kan blive til i Aston Villa, før han allerede tager tilbage til DK?

    Lasse Nielsen, Zanka og Sviatchenko er umiddelbart de bedste bud. Zanka og Sviatchenko kunne blive en rigtig giftig duo i fremtiden, hvis de begge finder deres topniveau og bygger videre på det.
    Sidst redigeret af scoring : 20.05.14 kl. 13:41
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Hoffenheim har netop hentet en konkurrent til Vestergaard. Derfor er det ikke sikkert, at han er førstevalg i næste sæson.
    Link:: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...ard-konkurrent

    Aston Villa vil formentlig bruge en del penge på at købe nye spillere. Dermed kunne det være, at Jores Okore ikke indgår i planerne.
    Link: http://www.express.co.uk/sport/footb...erner-to-spend

    Men jeg er enig i, at Lasse Nielsen, Zanka og Sviatchenko er mere realistiske.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II


  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Igor skal have rigtig meget ros for i en sløj sæson for holdet at være en af vores mest stabile spillere og tilmed med mange, også vigtige, mål. Derudover skal der naturligvis være respekt for kontinuitet i et transfervindue, der tyder på stor udskiftning. Men...

    Alligevel sidder jeg med følelsen af, at hvad angår Igor, er det måske det rigtige tidspunkt at smede, mens jernet er varmt? Særligt hvis der er tale om beløb i omegn af 20 mio. kr. Han har to år tilbage af sin kontrakt, så med mindre han går amok og laver 25 basser i næste sæson, så vil prisen kun gå nedad fra nu af. Og SÅ stor betydning fornemmer jeg heller ikke, at han har for hverken Ståle eller holdet som helhed. Så opstår muligheden, ville jeg bestemt se med positive øjne på, at man sagde pænt tak for indsatsen til et sympatisk og hårdtarbejdende bekendtskab, der har gjort meget godt for klubben i en svær tid. Og så fik frigivet nogle midler til at hente en mere erfaren angriber og/eller en angriber, der kan mere på egen hånd a la Santin.
    Jeg er i udgangspunktet ret skeptisk overfor et salg:

    1) Vi er i forvejen tyndt besat i angrebet med reelt kun to angribere som Ståle har tillid til, og vi har mildt sagt ikke haft en særlig heldig hånd med indkøb af angribere på det sidste.
    2) Angrebet er et af de få steder, hvor vi har en A-opstilling med spillere, der fungerer relativt godt. Vi skal i forvejen have integreret en del spillere i startopstilling. Jeg tro det er værd at fastholde lidt kontinuitet.
    3) Igor er ung og har haft en stigende formkurve. Jeg synes han har rigtig mange facetter i spil(hurtig, god fysik, godt hovedspil, relativ træfsikker), så jeg ser potentiale for en rigtig god angriber i ham. En salg om en sæson eller to kan formentlig indbringe endnu mere.
    4) Cornelius og Igor supplerer hinanden godt, i hvertfald i teorien. Jeg tror også det vil kunne virke på banen, nu hvor Cornelius er begyndt at finde formen.

    Alt dette blot for at sige, at de helt rigtig forudsætninger skal være til stede, hvis vi skal sælge: En uforholdsmæssig høj pris og en afløser, vi ved vi kan få og som vil kunne forstærke os umiddelbart.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg ser heller ikke angriberposten som der hvor der skal investeres lige nu. Igor scorer 12 mål i en sæson hvor der er meget der ikke fungerer. Corner er vel god for en 10-15 mål også med det niveau vi har set de sidste par kampe og Jørgensen kan også bidrage med 10 mål ca. pr. sæson, samt bruges i angrebet også. Der skal i mine øjne fokuseres langt mere på at få købt godt ind til midterforsvaret, central midtbane og så nogle kanter der kan skabe noget selv ala Jørgensen og Bolanos. Så skal der nok komme flere mål fra både Igor og Corner.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Optimistisk som jeg er, tror jeg også Igor er mere værd til næste sommer.

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    ..

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Ikke fordi jeg vil tale Igor på det belgiske landshold, MEN af de navne du nævner er kun Lukaku central angriber. Her mangler de virkeligt alternativer. Tjek deres udtagne offensiv til VM, hvor det udover Lukaku kun er det temmelig ubeskrevne blad Divock Origi, der matcher den jobbeskrivelse:

    Eden Hazard (Chelsea), Adnan Januzaj (Manchester United), Romelu Lukaku (Chelsea), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Divock Origi (Lille).

    Og så på forhånd undskyld for at digte videre på en off-topic kommentar.
    Ved ikke om du har hørt om Christian Benteke fra Aston Villa, men det er bestemt ikke en spiller Vetokele slår af. Desværre er han skadet, og kommer ikke til VM. Og en spiller som Michy Batshuayi er vel reelt set også regnet som et større talent.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Han skal dog oppe sig en smule hvis han skal slå Lukaku, Januzaj og Hazard af pinden :)
    Jeg ved ikke, om Igor læser med herinde, men han er måske nået til samme konklusion. For kort tid siden skrev han på Twitter:

    "I can now confirm that I will be participating in the 2 friendly games with the national team of Angola against Morocco and Iran"

    Nu med link: https://twitter.com/IgorVetokele/sta...32119717126145

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Aston Villa vil formentlig bruge en del penge på at købe nye spillere. Dermed kunne det være, at Jores Okore ikke indgår i planerne.
    Okore indgår med meget stor sandsynlighed i planerne. I den korte tid han nåede at spille, var han godt i gang med at bide sig fast i startopstillingen. Der er blandt både fans og i klubbens ledelse store forventninger og ikke mindst forhåbninger til ham. Midterforsvaret har været Aston Villas store problem i længere tid. Okore lignede en løsning. Ham slipper de ikke for et beløb, som FCK er i stand til at betale.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Okore indgår med meget stor sandsynlighed i planerne. I den korte tid han nåede at spille, var han godt i gang med at bide sig fast i startopstillingen. Der er blandt både fans og i klubbens ledelse store forventninger og ikke mindst forhåbninger til ham. Midterforsvaret har været Aston Villas store problem i længere tid. Okore lignede en løsning. Ham slipper de ikke for et beløb, som FCK er i stand til at betale.
    Helt enig, han var også på ugens hold i BPL i løbet af ret kort tid.... Han er langt uden for rækkevidde (som en permanent signing).
    Sidst redigeret af Wonderboy : 20.05.14 kl. 20:54

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg tror ikke Igor bliver solgt, medmindre der bliver smidt et større beløb og jeg tror heller ikke det er en god løsning.
    Men afhængigt af Pouries fremtid, så synes jeg stadig der skal findes en angriber.

Side 2 af 34 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •