Side 32 af 34 FørsteFørste ... 22293031323334 SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Men udfylder han så ikke samme rolle som Toutouh (Ståles ynglings)?

    Med den beskrivelse du kommer med lyder han ikke som den spiller som skal erstatte TK/Claudemir/Delaney, da han ikke er "defensivt"-orienterede. Jeg tror der søges en defensiv midtbane som kan være den "centrale", mens den Mussis/Toutouh skal ligge lidt længere fremme.
    Jeg kan sagtens se hvad du mener, men jeg er rimelig overbevist om at Mussis ikke blot skal være offensiv, men være en såkaldt felt-til-felt, som vil bakke om om de offensive, imens at Delaney fungere mere som playmaker lidt længere nede på banen. Det er måske blot ønsketænkning, men jeg både tror og håber at Jørgensen vil blive rykket op ved siden af Corner, og at Toutouh kan spille kanten, hvilket forhåbentligt vil gøre det muligt med Borges, rent taktisk :)

  2. #467
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Hvor ser I så Steve de Ridder?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #468
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Hvor ser I så Steve de Ridder?
    Jeg ser ham primært som udfordrer til Gisla, men også som et pres på Vetokele og en lærdom for Felfel.

  5. #469
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg kan sagtens se hvad du mener, men jeg er rimelig overbevist om at Mussis ikke blot skal være offensiv, men være en såkaldt felt-til-felt, som vil bakke om om de offensive, imens at Delaney fungere mere som playmaker lidt længere nede på banen. Det er måske blot ønsketænkning, men jeg både tror og håber at Jørgensen vil blive rykket op ved siden af Corner, og at Toutouh kan spille kanten, hvilket forhåbentligt vil gøre det muligt med Borges, rent taktisk :)
    Ja, lad os da endelig smide Toutouh ud på kanten - hvor han har været dårligst, og så rykke NJ op i angrebet - hvor han har været dårligst.

    Jeg er næsten sikker på, at Ståle leder efter en styrmand til midten. Han har altid givet udtryk for at Kvist var første mand på holdkortet, og så byggede man op omkring ham, i samme stil som med Linderoth. Ståle havde formentlig håbet og forventet at Delaney ville fortsætte sit flotte forår, men sådan gik tingene desværre ikke.

    Det udelukker dog ikke et køb af en Borges type, men tror ikke at det bliver i dette vindue.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #470
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja, lad os da endelig smide Toutouh ud på kanten - hvor han har været dårligst, og så rykke NJ op i angrebet - hvor han har været dårligst.

    Jeg er næsten sikker på, at Ståle leder efter en styrmand til midten. Han har altid givet udtryk for at Kvist var første mand på holdkortet, og så byggede man op omkring ham, i samme stil som med Linderoth. Ståle havde formentlig håbet og forventet at Delaney ville fortsætte sit flotte forår, men sådan gik tingene desværre ikke.

    Det udelukker dog ikke et køb af en Borges type, men tror ikke at det bliver i dette vindue.
    Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg regnede med at vi hentede Borges, men blot at jeg håbede det, hvilket jeg også nævnte i den første del af denne tråd. Med hensyn til toutouh vil jeg give dig ret i at han ikke har været optimal på kanten indtil videre, men NJ er jeg dog overbevist om ville fungere ved siden af Corner. På en måde som en falsk 9´er i et tomandsangreb, som ville koble midtbane og angreb sammen. Jeg tror i øvrigt stadig at Ståle tror på Delaney som "den nye kvist", hvilket ikke resulterer i en spiller af hans type.

  8. #471
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg regnede med at vi hentede Borges, men blot at jeg håbede det, hvilket jeg også nævnte i den første del af denne tråd. Med hensyn til toutouh vil jeg give dig ret i at han ikke har været optimal på kanten indtil videre, men NJ er jeg dog overbevist om ville fungere ved siden af Corner. På en måde som en falsk 9´er i et tomandsangreb, som ville koble midtbane og angreb sammen. Jeg tror i øvrigt stadig at Ståle tror på Delaney som "den nye kvist", hvilket ikke resulterer i en spiller af hans type.
    Hvis ikke det jeg skriver bliver tilfældet, ville det desuden (sandsynligvis) betyde, at man skulle droppe enten Toutouh, Delaney eller Mussis, som jeg alle ser i en startformation, modsat f.eks Vetokele.

  9. #472
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Ståle eksperimenterede meget med en diamant på midten sidste sæson. Både til træning, træningskampe og enkelte kampe. Hvis han prøver det igen, så ser det ganske spændende ud.

    Delaney
    Mussis. Toutouh
    Jørgensen

    Cornelius De Ridder

    Det svageste led vil så være Delaney.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #473
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Ståle sagde også at han med Toutouh i truppen nu havde en spiller der kunne spille på toppen af diamanten. Det blev sagt mens Nicolai Jørgensen var spilleklar.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #474
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ståle eksperimenterede meget med en diamant på midten sidste sæson. Både til træning, træningskampe og enkelte kampe. Hvis han prøver det igen, så ser det ganske spændende ud.

    Delaney
    Mussis. Toutouh
    Jørgensen

    Cornelius De Ridder

    Det svageste led vil så være Delaney.
    Giver dig meget ret, men hvis dette er tilfældet, så ville det også være nødvendigt med en midtbanemand eller to mere, eksempelvis Borges, Sloth eller Jesper Jørgensen, for at se realistisk på det. Specielt med tanke på Wohlgemuths korsbåndsskade.

    Det ville dog være synd for en type som Gislason, synes jeg i hvert fald personligt.

  14. #475
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Ståle sagde også at han med Toutouh i truppen nu havde en spiller der kunne spille på toppen af diamanten. Det blev sagt mens Nicolai Jørgensen var spilleklar.
    Det lyder interessant, men indtil man ser nogen konkrete ændringer i formationen, skal man vel ikke ligge for meget i det :)

  15. #476
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det lyder interessant, men indtil man ser nogen konkrete ændringer i formationen, skal man vel ikke ligge for meget i det :)
    Nej, det jeg mente var også mere at jeg ikke tror Ståle nødvendigvis ser Jørgensen som en oplagt mand på toppen af diamanten, med den udtalelse in mente.

  16. #477
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ståle eksperimenterede meget med en diamant på midten sidste sæson. Både til træning, træningskampe og enkelte kampe. Hvis han prøver det igen, så ser det ganske spændende ud.

    Delaney
    Mussis. Toutouh
    Jørgensen

    Cornelius De Ridder

    Det svageste led vil så være Delaney.
    Byt om på toutouh og jørgensen så er jeg enig.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #478
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg er sikker på, at Nikolaj Jørgensen ikke kan spille den ene side i en diamant. Han kan spille kant i en flad 442, men det er to forskellige ting.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #479
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    852

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Allerede nu har vi fået større udskiftning end jeg havde turde drømme om inden sæsonens afslutning. Og jeg synes at vi skal have ja-hatten på ift. Staales arbejde indtil videre.

    Jeg håber dog også på lidt mere. Det lader til at Pierre får VB for sig selv i efteråret, hvilket passer mig fint da han aldrig er skadet (antijinx) og kun sjældent trækker advarsler. Men fra vinter ser jeg gerne at der er to til også den plads igen. Ellers ser forsvaret i mine øjne meget stærkt ud. (Selvom Brede, Anton, Georg eller Zanka(eller ville han, jeg ved det ikke) ville pynte.) Tror at Kris er 3. valg og ender som 4. valg hvis der hentes en ny. Ellers bliver Delaney nok nødløsning igen. (Og det gjorde han da egentlig ok.)

    En def. CM ville være at ønske, men jeg tror at Staale regner med at Delaney laver en Kvist i næste sæson. (Jeg har også selv dette som et fromt håb, selvom ikke meget tydede på det i foråret.) Kvist ville iøvrigt være en drømmesigning. (But if it seems too good to be true...) Nogle nævner tippeligaspillere, dem har jeg generelt ikke noget imod, jeg kender dem bare ikke.

    En højrekant så Gisla ikke føler sig for sikker på sin plads, han var heller ikke helt optimal i foråret. - Kusk er en våd drøm, men CL-kval til Aab så bliver han der, I fald de ryger helt ud af europa inden vinduet lukker i (er det muligt?) kan det være at vi kan lokke ham.

    centralt offensivt mener jeg at vi er dækket godt ind med Mussis og Toutouh.

    Venstrekanten er godt besat med Nico og Danny evt. Toutouh hvis alt er galt. Tror næste sæson bliver Dannys gennembrud.

    Angrebet ser i mine øjne stærkt ud, med Corner, De Ridder, Igor, Felfel. Mange forskellige typer og dygtige angribere, hvis de ikke bomber får TK skylden, uanset om han forlænger eller ej :-D

    All in all mener jeg at truppen som den er nu, hvis vi får det til at fungere, bør være nok til at tage mesterskabet. Med et par ekstra signinger kan vi måske komme med en trup der kan steamrolle ligaen, meget afhænger af vores skaldede frelser fra norge.

    Selvfølgelig kan man ikke afgøre noget udfra vores trup alene, men jeg tror ikke at de unævnelige har penge til at blive ved med at opruste, om de gør det alligevel er så en anden sag. Men jeg tror at de bliver titeludfordrer nummer 1.

    Kæft hvor jeg glæder mig til sæsonen starter.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #480
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    En afsluttende kommentar omkring Adi (jeg undskylder, at det er en smule off-topic).
    Det langsomme tempo i MLS ser ud til at klæde ham. Man skal ikke lade sig snyde og tro, at han kan vende tilbage til Superligaen og bombe lige så meget som han er i gang med i Timbers.
    Selvom han har været et af de mest fundamentale flop i CV's historie bliver man nu alligevel glad på mandens vegne, når han lykkes med, hvad der af Timbers fans omtales som den bedste assist i deres klubs historie - og det er med god grund: https://www.youtube.com/watch?v=GVmay4iDUsw
    Sidst redigeret af DrFriis : 09.06.14 kl. 22:41

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •