Side 4 af 34 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2288165.ece

    http://www.bt.dk/superligaen/troels-...takker-af-i-ob

    Mos og Pourie kommer tilbage til FCK, ser det ud til. Det bliver interessant at se, hvad der kommer til at ske med dem.
    Som jeg har skrevet i opdateringen til første indlæg, så vil hverken sportschef Jesper Hansen eller cheftræner Troels Bech afvise, at Mustafa Abdellaoue vender tilbage til OB efter sommerpausen.

    Casper Radza tror og håber vi på, at vi kan lave en ny aftale med, og vi er relativt langt i et positivt forløb med ham. Skoubo, Barrett og Mos siger vi som udgangspunkt farvel til, men for alle tre spilleres vedkommende er det et farvel, der ledsages af et muligt 'på gensyn'. Vi har været glade for dem alle, og der er ingen døre, der er lukkede, men vi takker dem indtil videre for indsatsen i OB, og så ser vi, hvad der sker henover sommeren, siger OB's sportsdirektør Jesper Hansen.
    Mustafa Abdellaoue har været vores topscorer i denne sæson og ydet en helhjertet indsats, som vi er rigtig glade for, og Casper Radza har især på træningsbanen leveret hårdt arbejde og stor ihærdighed. Vi har sat stor pris på at have dem alle i truppen, og måske ser vi en eller flere af dem igen efter sommerferien, siger Troels Bech.
    Jeg synes bestemt det virker til at OB ikke har opgivet at beholde Mustafa Abdellaoue.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af madebysoren Se meddelelser
    Som jeg har skrevet i opdateringen til første indlæg, så vil hverken sportschef Jesper Hansen eller cheftræner Troels Bech afvise, at Mustafa Abdellaoue vender tilbage til OB efter sommerpausen.





    Jeg synes bestemt det virker til at OB ikke har opgivet at beholde Mustafa Abdellaoue.
    Og det springende punkt er naturligvis prisen (og om Mos har bedre klubber på hånden, men mon dog), så man kan håbe, at CV's afgang også har betydet et farvel til den tilsyneladende temmelig urealistiske forventning om, at man kan få stort set alle pengene hjem igen på sine fejlkøb.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og det springende punkt er naturligvis prisen (og om Mos har bedre klubber på hånden, men mon dog), så man kan håbe, at CV's afgang også har betydet et farvel til den tilsyneladende temmelig urealistiske forventning om, at man kan få stort set alle pengene hjem igen på sine fejlkøb.
    Det springende punkt er vel at vi skal have Falk, Kadrii eller E. Larsen med i en handel.
    Så begynder det at blive interessant at handle med OB.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Emil Larsen er mere eller mindre gået i stå. Falk mangler endnu en del i sit spil, især afslutninger og afleveringer er han ikke særligt dygtig til, men han er nu spændende nok alligevel. Kadrii kan jeg også godt lide, men hans lange skadespause skræmmer vel lidt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Emil Larsen er mere eller mindre gået i stå. Falk mangler endnu en del i sit spil, især afslutninger og afleveringer er han ikke særligt dygtig til, men han er nu spændende nok alligevel. Kadrii kan jeg også godt lide, men hans lange skadespause skræmmer vel lidt.
    Skulle vi på nogen måde have mulighed for at tiltrække nogen af de herrer, skal vi i min bog slå til med det samme.

    Falk ved siden af Cornelius og Kadrii på højre kanten, vil i mine øjne være de perfekte signinger.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Falk har gjort rigtigt ondt på os, når han har ligget som hængende angriber/offensivt midt. Ville meget gerne se ham spille samme rolle i FCK, men hvis det skulle komme på tale, så skal vi jo væk fra 4-4-2. Kan ikke rigtigt finde nogen indikationer på, at dette skulle være tilfældet.

    Når det er sagt, så vil han potentielt også kunne spille på højre midt, hvorfra han kan trække ind i banen. Her er det bare mit indtryk, at han ikke rigtigt har haft ligeså stor succes. Derfor må jeg sige, at jeg er lidt skeptisk ved om Falk i virkeligheden er så godt et match (for ikke at tale om hans skadehistorik).

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Skulle vi på nogen måde have mulighed for at tiltrække nogen af de herrer, skal vi i min bog slå til med det samme.

    Falk ved siden af Cornelius og Kadrii på højre kanten, vil i mine øjne være de perfekte signinger.
    Rasmus Falk har uden tvivl et højt top-niveau, men svinger han ikke også ret meget, dvs falder ud af kampene? Umiddelbart vil jeg se ham på linje med Amankwaa, dvs mere som en talentfuld trupspiller, end en fast starter. Men okay, jeg har heller ikke set så mange OB kampe...
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Skulle vi på nogen måde have mulighed for at tiltrække nogen af de herrer, skal vi i min bog slå til med det samme.

    Falk ved siden af Cornelius og Kadrii på højre kanten, vil i mine øjne være de perfekte signinger.
    Falk har scoret hvad.. 10 superliga maal i hele sin karriere? Kan ikke se ham faa success i Staales system for at vaere aerlig.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg synes ikke at hverken Falk, Larsen eller Kadrii er fornuftige indkøb - heller ikke i en byttehandel med Mos. I mine øjne har FCK brug for etablerede spillere med højere kvalitet eller yngre udviklingsspillere med et større potentiale.

    Kadrii blev testet i FCK for nogle år siden, da han spillere i B93, og var med på en træningstur, uden det blev til en kontrakt. Larsen og Falk er gået i stå i deres udvikling og jeg er ikke overbevist om, at de kan blive så meget bedre.

    Jeg synes at købet af Mussis, det forestående køb af Ludwig Augustinsson eller andre f.eks. argentinske talenter med U20-kampe på CV'et har meget mere perspektiv. På midtbanekanterne har FCK i mine øjne et stort behov for tekniske, kreative og driblestærke spillere, som kan skabe de chancer og indlæg, der også er forklaringen på de manglende mål fra f.eks. Andreas Cornelius

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Rasmus Falk har uden tvivl et højt top-niveau, men svinger han ikke også ret meget, dvs falder ud af kampene? Umiddelbart vil jeg se ham på linje med Amankwaa, dvs mere som en talentfuld trupspiller, end en fast starter. Men okay, jeg har heller ikke set så mange OB kampe...
    Ja, dette er i øvrigt endnu et godt argument for ikke at hente Falk. Han minder i spillestil utroligt meget om Amankwaa. Falk er lidt længere i sin udvikling, men Amankwaa har vist lovende takter på det sidste, og han har nok ligaens hurtigste fødder. Ikke mange der fanger ham på første dribling.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Ajax skulle ifølge Sport Fyn være interesseret i Rasmus Falk. http://www.bold.dk/nyt/Avis-Ajax-foelger-Rasmus-Falk

    Man kan så argumentere for hvor meget hold der er i det rygte, eller om det bare virker troværdig fordi det er Ajax og samme agent der i sin tid hentede Falk's gode ven Christian Eriksen.

    Men der kan da ikke være nogen tvivl om at Falk på sine bedste dage har international klasse. Jeg er mest bekymret for 1) hans mange skader og 2) om han passer ind i FCK systemet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Bashkim Kadrii er en absolut killer i mine øjne. Hvis chancen er der, så synes jeg der skal slås til. Kadrii er aggresiv og direkte i sit spil, hvilket hans målsnit også vidner om:

    Kode:
    Spiller             Klub    Mål     Kampe     Min       Min/Mål
    Kenan Hajdarevic    SDR	     1	     4	       36	     36
    Ousmane Sarr	    VFF	     1	     3	       64	     64
    Bashkim Kadrii	    OB	     5	    12	      561	    112
    Martin Braithwaite  EFB	     3	     4	      354	    118
    Ariel Nuñez	    BIF	     6	    12	      716	    119
    Rafael Okotie	    SDR	    11	    15	    1.330	    121
    Lukas Spalvis	    AaB	     8	    17	    1.039	    130
    Ronnie Schwartz	    RFC	    14      26	    1.950	    139
    Simon Makienok	    BIF	    12	    24	    1.764	    147
    Eyjolfur Hedinsson  FCM	     2	    10	      295	    148
    Thomas Dalgaard	    VFF	    17	    33	    2.856	    168
    Igor Vetokele	    FCK	    13	    29	    2.214	    170
    Nicolai Jørgensen   FCK	     7	    16	    1.218	    174
    Søren Larsen	    AGF	     6	    17	    1.044	    174
    Morten 'Duncan'     FCM	    15	    30	    2.651	    177
    Tal fra superstats.dk

    5 mål i 12 kampe, hvor han i snit har fået en enkelt halvleg. 112 minutter pr. mål er rigtig godt. Han har et godt spark, fighter og kan spille mange pladser. Han kan spille venstreback, venstrekant, højrekant, angriber. Jeg vil tro at man kan placere ham nærmest hvor man vil og han vil få noget godt ud af det.

    Jeg ser Kadriis personlighed, som værende meget lig Toutouhs. Virkelig sulten og virkelig ærgærrig. Dette interview med Toutouh afspejler rigtig godt hvad jeg mener. Jeg har sjældent set en fodboldspiller brænde så meget for at komme tilbage og "ødelægge Superligaen". Det er sgu passion! Kadrii viser lidt af det samme, da han ikke bare glædede sig til sit comeback, men glædede sig helt vildt til sit comeback. Det er småting, men jeg synes man kan mærke at begge to brænder for det og er vanvittigt sultne. Jeg er klart for at hente Bashkim Kadrii til FC København. En sulten spiller, som kan spille flere pladser og tilmed er målfarlig.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af AGK Se meddelelser
    Falk har gjort rigtigt ondt på os, når han har ligget som hængende angriber/offensivt midt. Ville meget gerne se ham spille samme rolle i FCK, men hvis det skulle komme på tale, så skal vi jo væk fra 4-4-2. Kan ikke rigtigt finde nogen indikationer på, at dette skulle være tilfældet.

    Når det er sagt, så vil han potentielt også kunne spille på højre midt, hvorfra han kan trække ind i banen. Her er det bare mit indtryk, at han ikke rigtigt har haft ligeså stor succes. Derfor må jeg sige, at jeg er lidt skeptisk ved om Falk i virkeligheden er så godt et match (for ikke at tale om hans skadehistorik).
    Kald det 4-4-2 eller 4-4-1-1 er jo fuldstændig ligegyldigt, det er spillerne det laver systemet og ikke systemet der laver spillerne.
    Ståle har snakket meget om at få kreative spillere på holdet, nogen der kan noget på egen hånd. Er der nogen i superligaen der passer på det er det Rasmus Falk.

    Ville være en fornøjelse at se ham på hold med Jørgensen og Cornelius.

    At tro vi kunne komme i nærheden af ham hvis han havde lavet 10-15 mål pr sæson er absurd, så ville han være totalt uopnåelig. Vi skal have dem lige inden de peaker, og det kunne han passende gøre i FCK.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Mos' agent leder efter en ny klub til spilleren:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vil-af-med-mos

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg så nu gerne at vi henter Casper Sloth. Han er en kreativ spiller med udviklingspotentiale. Derudover så koster han ikke meget og han er tidligere nævnt på vej. Jeg har - som de fleste - naturligvis noteret mig formdykket og netop dette har givet anledning til at spekulere i, hvorvidt han har "psyken" til at begå sig i FCK. Det mener jeg dog ikke skal bremse os. At spille i en klub som AGF i så ung en alder og med det pres og allerede udviklet ham på det plan - men den behandling han fik af Peter Sørensen (som for mig fremstår som noget upassende og hård) ville givetvis "knække" de fleste. Casper Sloth har talent og kreativitet. Han vil, tror og håber jeg, kunne udvikles. Derudover må jeg sige at det er fedt og lækkert med en masse argentinske spillere - og jeg er enig i at vi gerne må fortsætte den udvikling med at se mod Sydamerika - men jeg mener også at vi skal sørge for at have spillere der er integrerede. Èn ting er at vi - formentlig - udskifter et mere eller mindre helt hold, men skal det have chancen for at lykkes er vi nødt til at hente spillere som også hurtigt kan integreres og tilpasses - både spillestil såvel som kultur.

    Jeg vil også bringe håbet - som flere andre giver udtryk for - at vi henter Erik Svianchenko samt Zanka. To gode spillere som begge giver udtryk for at ville os, men samtidig også to spillere som supplere hinanden og passer ind i vores boldbesiddende spillestil.

    Gid dét må ske!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 34 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •