Side 6 af 34 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    I er nødt til at nuancere tingene lidt. Det er jo ikke "bare at købe".

    Margreitter (den var til Zebos) sidder angiveligt på en kongeløn i Wolves - det tyder på at være problematikken.

    Hvis Ståle holder hestene i forhold til at springe lønbudgettet for en spiller - der alt andet lige kan erstattes - synes jeg han er en ganske klog mand!

    Det giver jo ikke mening at Margreitter render rundt og hiver en N'Doye / Corner løn... Der skal formentlig være råd til mere end 1-2 spillere...

    Zan


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Tipsbladet skriver at Brede Hangeland forlader angiveligt Fulham til sommer. Uha ham ville jeg meget gerne have hjem til forsvaret...men vil sikkert være alt for dyr, og andre klubber står sikkert foran FCK selv om han er blevet 32 år...snøft

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    I er nødt til at nuancere tingene lidt. Det er jo ikke "bare at købe".

    Margreitter (den var til Zebos) sidder angiveligt på en kongeløn i Wolves - det tyder på at være problematikken.

    Hvis Ståle holder hestene i forhold til at springe lønbudgettet for en spiller - der alt andet lige kan erstattes - synes jeg han er en ganske klog mand!

    Det giver jo ikke mening at Margreitter render rundt og hiver en N'Doye / Corner løn... Der skal formentlig være råd til mere end 1-2 spillere...

    Zan
    og du har ikke læst hele artikelen ?
    for der står jo meget tydeligt han gerne vil gå ned i løn.. så mon ikke de finder en gulden mellem vej.

  5. #79
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    og du har ikke læst hele artikelen ?
    for der står jo meget tydeligt han gerne vil gå ned i løn..
    Men ikke hvor meget han gerne vil gå ned i løn eller hvor højt vi vurderer ham. Hvis han kun er villig til at gå ned på et niveau hvor han stadig vil være absolut lønførende i klubben og klubben samtidig vurderer ham til at ville være 3. valg i forsvaret, så kommer der selvfølgelig ingen aftale.


  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    der er jeg enig.. det kan vi jo kun vente og se på

  7. #81
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Angående Ole Nielsen. Jeg ved godt, at han ikke lyder som en der vil flytte, men kunne vi ikke bruge ham i en eller anden rolle?:
    http://sporten.tv2.dk/2014-05-21-søn...r-ikke-et-tema
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Jeg vil ikke anfægte mandens evner. Blot konstatere at der kan være himmelvid forskel på at reagere ud fra et mål om at overleve kontra at agere ud fra et mål om at blive nummer et. Ikke kun i DK men i Norden. Samt sikre europæisk gruppespil. Han har vist at han kan sikre overlevelse ud fra et minimal budget, men er det nok? Jeg har mine tvivl, lidt ala når vi viser interesse i spillere fra bundklubber.
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    der er jeg enig.. det kan vi jo kun vente og se på
    Margreitter blev købt af Ståle til Wolves for blot 500.000 pund. Med mit kendskab til lønninger i Wolves, som jeg har fulgt siden slutningen af 1980'erne, så tjener Margreitter omkring 15.000 pund om uge. Det vil formentlig betyde at han skal gå ned til en 1/3 eller 1/4-del af sin nuværende løn for at skifte til FCK.

    Hans kontrakt med Wolves løber 2 år endnu og han har ikke udsigt til spilletid. Den nye træner Kenny Jackett har klart meldt ud, at GM og andre på dyre kontrakter ikke indgår i hans planer. Der vil med andre ord ikke være nogen knast ved at Wolves og FCK bliver enige om en overgangssum, formentlige den relativt lave købsoption, der var aftalt i lejeaftalen.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Angående Ole Nielsen. Jeg ved godt, at han ikke lyder som en der vil flytte, men kunne vi ikke bruge ham i en eller anden rolle?:
    http://sporten.tv2.dk/2014-05-21-søn...r-ikke-et-tema
    I følge et af de kloge hoveder fra radion (kan ikke huske hvem), så skulle en del af brudet med Sønderjyske været på grund af, at Ole ikke længere havde lyst til at pendle fra hjemmet i Aalborg til Sønderjylland. I det lys er FCK nok ikke sandsynligt uanset hvilken rolle vi kunne opfinde til ham.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Margreitter blev købt af Ståle til Wolves for blot 500.000 pund. Med mit kendskab til lønninger i Wolves, som jeg har fulgt siden slutningen af 1980'erne, så tjener Margreitter omkring 15.000 pund om uge. Det vil formentlig betyde at han skal gå ned til en 1/3 eller 1/4-del af sin nuværende løn for at skifte til FCK.

    Hans kontrakt med Wolves løber 2 år endnu og han har ikke udsigt til spilletid. Den nye træner Kenny Jackett har klart meldt ud, at GM og andre på dyre kontrakter ikke indgår i hans planer. Der vil med andre ord ikke være nogen knast ved at Wolves og FCK bliver enige om en overgangssum, formentlige den relativt lave købsoption, der var aftalt i lejeaftalen.
    Det kunne vel også tænkes, at Wolves kunne overtales til at betale en del af Margreitters løn i de resterende 2 år af kontrakten? Hvis han regnes som en mere eller mindre ren overskudsvare, så ville selv en 50% reduktion i lønudbetalingerne til ham måske være acceptabelt. Han har faktisk kun spillet sølle 10 minutters ligakampe (= 1 indskiftning) for dem i sin første sæson der, inden han blev lejet ud til os.

    Fordelen ved at tilknytte ham for os er jo indlysende: Ståle har set ham i træning og kamp for os i det seneste år og kan vurdere hans værdi for holdet 100% i modsætning til, hvad der kan siges om andre kandidater som Zanka og Lasse Nielsen. Vi skal naturligvis op på 4 centerforsvarere, så at kun 1 af disse skal have banket rust af eller lære det taktiske koncept vil være utroligt meget værd i forhold til en god start på sæsonen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Angående Ole Nielsen. Jeg ved godt, at han ikke lyder som en der vil flytte, men kunne vi ikke bruge ham i en eller anden rolle?:
    http://sporten.tv2.dk/2014-05-21-søn...r-ikke-et-tema
    Ang. nyt job:
    Zak: "Kunne det være på fyn eller sjælland?"
    Ole: "Nej, fordi så havde jeg fortsat i SJE"

    Stopper den her snak ikke her? - med mindre vil have ham til at være bofast scout i nordjylland....

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Det ligner ikke at det 19-årige argentinske talent Angel Correa er på vej til Købstaden. Atletico Madrid meldes på banen og så er løbet nok kørt for os...

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det ligner ikke at det 19-årige argentinske talent Angel Correa er på vej til Købstaden. Atletico Madrid meldes på banen og så er løbet nok kørt for os...
    Har der nogensinde været rygter om, at han var på vej? Google giver mig umiddelbart ingen hits.

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Det kunne vel også tænkes, at Wolves kunne overtales til at betale en del af Margreitters løn i de resterende 2 år af kontrakten? Hvis han regnes som en mere eller mindre ren overskudsvare, så ville selv en 50% reduktion i lønudbetalingerne til ham måske være acceptabelt. Han har faktisk kun spillet sølle 10 minutters ligakampe (= 1 indskiftning) for dem i sin første sæson der, inden han blev lejet ud til os.

    Fordelen ved at tilknytte ham for os er jo indlysende: Ståle har set ham i træning og kamp for os i det seneste år og kan vurdere hans værdi for holdet 100% i modsætning til, hvad der kan siges om andre kandidater som Zanka og Lasse Nielsen. Vi skal naturligvis op på 4 centerforsvarere, så at kun 1 af disse skal have banket rust af eller lære det taktiske koncept vil være utroligt meget værd i forhold til en god start på sæsonen.
    Wolves har en del spillere på PL-konktrakter løbende, som ikke spiller, f.eks. Jamie O'Hara, der tjener 40.000 pund om ugen, og Wolves har sagt tydeligt flere gange, at de ikke vil betale for at slippe af med de dyre spillere, som ikke indgår i planerne. Det vil starte en lavine af udgifter, fordi Roger Johnson, Stephen Ward m.fl. er i samme situation.

    Så jeg er 100% sikker på, at det bliver et anliggende mellem FCK og GM om, de kan få lønnen til at gå op i en højere enhed. Mon ikke at det også kan lade sig gøre. Wolves vil helt sikkert ikke stille sig i vejen og er sikkert også villig til at indkassere et tab på de 500.000 pund Margreitter blev købt for.

  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    I følge et af de kloge hoveder fra radion (kan ikke huske hvem), så skulle en del af brudet med Sønderjyske været på grund af, at Ole ikke længere havde lyst til at pendle fra hjemmet i Aalborg til Sønderjylland. I det lys er FCK nok ikke sandsynligt uanset hvilken rolle vi kunne opfinde til ham.
    Medmindre han skulle ansættes til at stjæle de de nordjyske talenter for snuden af AaB ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 6 af 34 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •