Side 7 af 34 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det ligner ikke at det 19-årige argentinske talent Angel Correa er på vej til Købstaden. Atletico Madrid meldes på banen og så er løbet nok kørt for os...
    http://www.mirror.co.uk/sport/footba...ss-out-3429083

    Med de klubber som også kiggede på ham var vi vidst RET langt fra en signing - hvis det overhovedet har været et link mellem os og Angel Correa.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    http://www.mirror.co.uk/sport/footba...ss-out-3429083

    Med de klubber som også kiggede på ham var vi vidst RET langt fra en signing - hvis det overhovedet har været et link mellem os og Angel Correa.
    Jeg tror, der er blevet byttet om på nogle navne. Angel Correa fra San Lorenzo har vi aldrig været nævnt i forbindelse med, og det ville da også være lige så urealistisk, som da vi blev meldt interesserede i van der Vaart. Joaquin Correa fra Estudiantes har derimod været nævnt nogle gange, bl.a. her.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Margreitter blev købt af Ståle til Wolves for blot 500.000 pund. Med mit kendskab til lønninger i Wolves, som jeg har fulgt siden slutningen af 1980'erne, så tjener Margreitter omkring 15.000 pund om uge. Det vil formentlig betyde at han skal gå ned til en 1/3 eller 1/4-del af sin nuværende løn for at skifte til FCK.
    Hvis hans løn ligger der omkring, må mindre kunne gøre det. Det svarer til omtrent 7,2 mio. kroner om året, så mon ikke FCK kan leve med en halvering? Det er naturligvis under forudsætning af, at han er tiltænkt en fast plads i forsvaret, men det tror jeg ærlig talt også vil være Margreitters krav for at skifte permanent.

    Jeg så personligt meget hellere Margreitter som en del af startduoen i forsvaret end Zanka. Og man ved, at Zanka bliver et problem, hvis han ikke starter inde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II


  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af McMac Se meddelelser
    Jeg tror, der er blevet byttet om på nogle navne. Angel Correa fra San Lorenzo har vi aldrig været nævnt i forbindelse med, og det ville da også være lige så urealistisk, som da vi blev meldt interesserede i van der Vaart. Joaquin Correa fra Estudiantes har derimod været nævnt nogle gange, bl.a. her.
    Jeg mindes heller rygtet med Angel. Så det tror jeg du har fuldstændig ret i.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-deta...ra-Per-Nilsson

    Nogle med et kendskab til ham, som kan fortælle lidt? Jeg er på bar bund. Det eneste jeg kender til ham, er fra diverse managerspil. Men 16 A-landskampe på CV'et er da ikke tosset ?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Og Nurnberg med 77 kampe og ti mål siden 2010 er også udmærket plus et par år før i Hoffenheim , så det lyder meget fornuftigt. Og med ham, Oluf, Wiland (ja, Wiland!), en ny svensk venstreback og så en nordmand/remmer på højrebacken er vi ved også ved at være ude ovre de værste kommunikationsproblemer.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    I forbindelse med Nilsson bør det understreges, at det er helt almindeligt at omtale ham som Pelle Nilsson.

    Nævnt af indlysende årsager ;-)


  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Nurnberg er rykket ned. Og manden skulle have 1år tilbage af sin kontrakt. Så han kan ikke koste meget.

    Fint tilfreds med en billig, rutineret, målfarlig, skandinavisk landsholdsspiller.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Mellberg, "Pelle", Kris og Zanka. Så ser det også ud til, at vi er ved at være fint besat på den position.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    http://www.bold.dk/nyt/Agent-Nilsson...-besluttet-sig

    Men nu har manden tilsyneladende ikke besluttet sig....
    Mon han afventer om han får bedre tilbud rundt omkring?

  18. #102
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Mellberg, "Pelle", Kris og Zanka. Så ser det også ud til, at vi er ved at være fint besat på den position.
    Og så lige med Nordam op i 1.holdstruppen, så han kan overtage, når Mellberg stopper næste sommer.

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Tør man mon håbe, at det er, fordi man har fundet en ny klub til Stadsgaard? Jeg har svært ved at se ham acceptere at være fjerdevalg, hvis altså Zanka også kommer hjem. Lad Rosenborg få ham ganske gratis, og så kan vi hente en ung spiller ind som fjerdevalg, så den hedder Nilsson, Zanka, Mellberg, Karol Mets og Nordam. Det ser ikke helt dumt ud.
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Den eneste bekymring jeg har angående Per Nilsson, er hans skadeskvotient. Jeg mener at han har lidt af en del muskelskader i sin tid i Nürnberg (host Mellberg host).

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Nu er hverken Nilsson eller Augustinsson selvfølgelig landet endnu, men ud fra rygtestrømmen at dømme lyder det da ikke helt utænkeligt at de begge kunne være på plads inden sæsonforberedelserne går i gang. Så kan de både komme med på træningslejr og lære medspillerne og træneren og taktikken at kende inden vi skal spille betydende kampe. Optur.

    Skulle det gå sådan, så er der allerede sket betydelige fremskridt på transferfronten. Det var til at få spat af med den stolte tradition der udviklede sig hen over CV's regeringstid, hvor indkøbene syntes at falde senere og senere, og hvor man havde oprigtigt svært ved at forstå hvad han så fordrev tiden med i perioden frem til slut juli. Her fik man jo læst + påskrevet, at det skam var fordi FCK først kunne handle, når alle de store klubber havde handlet (hvilket var lidt mærkeligt når man fx hen over sidste sommer så BØF hente den ene Euro-palle efter den anden læsset med nye spillere, som for en dels vedkommende i hvert fald var noget bedre end, say, Adi), eller hvad forklaringen nu var.

    Ud over at det ville være enormt glædeligt, hvis Ståle har ambitioner om at have en nogenlunde færdig trup parat til sæsonforberedelsernes begyndelse, så synes jeg også Pelle og Augustinsson lyder mere som gode gammeldaws FCK-indkøb fra før der gik Johnny Thomsen og Pape Diouf i det meste.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


Side 7 af 34 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •