Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 88

Emner: Stephan Andersen til FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    86

    Stephan Andersen til FCK

    Hvad er jeres holdning til det, af Johan Wiland bekræftede rygte, Stephan til FCK?
    Der bliver virkelig meget at bevise for hr.Andersen, med tanke på hans fortid...
    Men er han god nok til FCK?

    http://www.bt.dk/superligaen/wiland-...-mod-stephan-a

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Pænt nej tak!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Pænt nej tak!
    Jeg vil ikke engang sige pænt nej tak, men et stort NEJ TAK!

    Manden er en dårlig målmand, for gammel til for alvor udvikle sig mere og så er han et bøfsvin.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #4
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg er dybt målløs, og kan sgu ikke se nogen forskel på Wilands niveau kontra Stephan Andersen.

    Wiland var engang klasse målmand, er det ikke mere.
    Stephan Andersen er bare født med sæbehandsker, og en ret ordinær målmand.

    Så det er et stort NEJ TAK til dem begge fra min side.
    Man skulle have hentet Hradecky da han var på en fri transfer.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Også nej tak herfra. Dejligt med transferfri målmand, men han har ikke spillet det store de sidste par år i klubber som kan sammenlignes i niveau med FCK, har næsten samme alder som Wiland og han er tidligere BIF'er. Vi må kunne finde bedre løsninger på en yderst central position på holdet. Hvis Stephan A kommer til, så vil vi have 3 som har niveau til at være 2. målmand i FCK og ingen med niveau til at være 1. målmand i FCK.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg siger ja tak... han kan umuligt være dårligere end wiland og han er på fri transfer. Jeg vil hellere have stephan a som ER en udemærket landsholds målmand end jeg vil s mide 10-15 mill for en yngre målmand. ser hellere pengen brugt andre steder på banen. i øvrigt ja han er tidl. bøf, ja han har været ustabil men synes at han har gjort det godt i de få kampe jeg har set med ham indenfor de sidste par år bl.a. landsholds regi

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    49

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Ja tak:-). Han er på sine bedste dage en rigtig hurtig og god målmand. Men bedst af alt er, at han er rigtig god med fødderne hvilket man vist ikke kan rose Willand for!

    Desuden vil jeg mene at de 2 målmænd kan presse hinanden og netop løfte niveau.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Isoleret ville jeg have sagt nej tak til SA, men hvis Ståle som led i en større plan med et begrænset budget ikke kan finde bedre alternativer til pladsen, så vil jeg ikke sige nej til SA.

    Der er virkelig brug for, at Wiland får et spark bagi og kommer op på niveau igen, eller at nogen præsterer bedre end Wiland og slår ham ud af startopstillingen.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Ste...-tre-aar-i-FCK

    Nå men det er sgu allerede offentliggjort. Jeg synes det er et lidt underligt køb hvor det er svært at se hvem, der skal presse hvem. Jeg ved ikke rigtig hvem af SA og Wiland der er bedst og jeg vil egentlig helst ikke have for meget rotation på keeperposten.

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Så blev det desværre bekræftet.

    Med hans historik de seneste par år, går der vel ikke andet end højst 1 år før begge parter er blevet enige om at hæve kontrakten. Imellemtiden vil han dog have kostet europæisk kvalifikation & selvfølgelig en bunke penge for at opgive hans løn de sidste 2-2,5år. Gad vide om CV er konsulent for Ståle, ligesom Anders Bjerregaard er det i BIF ?
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Stephan Andersen tog fra Brøndby, fordi de valgte at give Tørnes chancen (med Falkesgaard som reserve). <- Det siger en del.

    I min optik er han en middelmådig keeper som Morten Olsen har givet alt for meget kredit (læs: Rommedahl .v2). Jeg kan på ingen måde se hvorfor vi skal tilknytte ham (selv ud fra et neutralt standpunkt). Alene hans sign on+løn går vel op med hvad vi kunne have sluppet for hvilken som helst anden keeper på samme niveau, bare 5-8 år yngre (Nicolaj Larsen?).

    Sidst men ikke mindst kan jeg slet ikke forestille mig hvor meget hån vi kommer til at få fra Brøndbyfans når vi vælger at signe deres vragede lorte keeper...


    Sikke et catch....

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Stephan Andersen til FCK?


  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Fed kommentar fra Ståle: Stephan har en noget broget fortid fra en klub i nærheden. Sammen skal vi bearbejde dette. Hahahaha...

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Staale-St...eret-og-sulten


  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    På mange måder giver indkøbet af SA mening, da han 1) er i periferien af landsholdet 2) har et ophold i udlandet bag sig.

    Dog er der også ting som burde skrige til himlen om, at han ikke er en keeper at satse på - hans utallige drop har vi ikke behov for i FCK, ovenpå en sæson hvor vi har set rigeligt til den slags.

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Er det der, vi er?? Al bøf-had set aside, så er han jo en kummerlig målmand.

    Det er ren Johnny Thomsen det her.

    Trist.
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stephan Andersen - nu i Brøndby
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 28.05.07, 19:23
  2. Stephan Andersen VIL til FCK...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 19:19
  3. Alt om Stephan Andersen
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 01:03
  4. Stephan Andersen....
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 01:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •