Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 88

Emner: Stephan Andersen til FCK

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    ... lad nu lige manden få lov til at vise hvad han kan... jeg er ganske tilfreds med denne signing... Vi har haft kæmoe problemmer med wilands fodarbejder...egentlig bare generelt med hans indgriben eller mangel på samme ... gør nu ikke Stephan dårligere end han er. Jeg tror hab kan blive en god signing og det skader vel aldrig at tilføje en ekstra landsholdsspiller til truppen.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    66

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Stephan Andersen skal nærmest egenhændigt bringe os i CL gruppespillet med et par Higuita redninger https://www.youtube.com/watch?v=wkYmmV7Oa-U for på nogen måde at vinde en lille smule accept. Og her gik jeg og troede man ville handle ind på en højere hylde, så køber man en gammel afdanket Brøndby keeper der har spillet for bundklubber der har lukket tonsvis af mål ind de sidste par sæsonner og tillige har mistet pladsen som fast landsholdsmålmand. JØSES, sikke en måde at starte genopbygningen af et nyt hold efter denne "katastrofe" sæson (redet 5 minutter før tid i sidste runde)

    Eneste positive er jo at han kun kan overraske, håber bare ikke det koster os endnu et mesterskab og den mikroskopiske chance der er for CL gruppespil.

    Det bliver op af bakke for Stephan. Mindes stadig (Specielt 2:30 og fremad):

    Sidst redigeret af Bavianen : 19.05.14 kl. 09:35

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    tillader mig at kopiere mit indlæg fra transfertråden..

    Et eller andet sted kan jeg sagtens se logikken i at hente Stephan Andersen. Det er en keeper der har været inde omkring landsholdet i lang tid og har god alder for en keeper samt erfaring fra diverse udenlandske ligaer. Wiland har som bekendt haft en alt for nedadgående formkurve over alt for lang tid, Busk skal udlejes og Kim er vel mere målmandstræner end spiller nu? Derudover så er han gratis, og med tanke på hvor mange steder truppen trænger til forstærkninger så ville det alligevel være et smart træk at hente en gratis spiller med så mange plusser på papiret.

    Men når det er sagt, så er det Stephan Andersen.. Vi kender hans historie tidligere biffer, endda fra ungdomsårene. Så har han haft et ekstremt svingende niveau med uhyggeligt mange drops da han var på sit højeste i brøndby. Hans udlandserfaring tæller 3 forskellige bundklubber hvor han i 2 af dem har haft problemer med at komme på holdet. At han er på landsholdet er i min optik kun i mangel af bedre alternativer, og nu er han også slået af der af Kasper Schmeichel.
    Det kan godt være han er gratis, men det bliver en dyr herre at have på bænken så, for så vil jeg langt hellere spille med Wiland.
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Han er en forfærdelig målmand. Havde hellere set, at man gav Busk muligheden.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Hvis det her er ambitionsniveauet, så kunne jeg godt frygte for næste sæson.. :-/

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    108

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Alt er så galt med denne her signing. Lige så åbenlyst det længe har været, at vi har brug for en ny målmand, ligeså klart er det for alle andre end Ståle Solbakken, at Stephan Andersen ikke er manden, vi skal starte en ny FCK-æra med.

    Det er gyseligt og frygteligt, og jeg fatter simpelthen ikke, hvordan Ståle kan vælge at lave så fan-fjendtlig en første signing efter alt det lort vi har været igennem. Hvis så bare manden var god eller havde bevist noget. Men at samle en 32-årig dværgmålmandstaber op, der ikke har kunne spille sig på bundhold i flere lande, og som piver og tuder når tingene går ham lidt imod, det er jo en kniv direkte i hjertet på Københavns selvforståelse.

    Nå, ja, og så har han selv stået på Faxetribunen.
    Sidst redigeret af n1n10 : 19.05.14 kl. 09:39

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg tænker at det er SKRÆKKELIGT at det lige er VSTGN's fjolset Stephan Andersen vi skal havde.
    BLIV I FRANKRIG TAK!

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af n1n10 Se meddelelser
    Alt er så galt med denne her signing. Lige så åbenlyst det længe har været, at vi har brug for en ny målmand, ligeså klart er det for alle andre end Ståle Solbakken, at Stephan Andersen ikke er manden, vi skal starte en ny FCK-æra med.

    Det er gyseligt og frygteligt, og jeg fatter simpelthen ikke, hvordan Ståle kan vælge at lave så fan-fjendtlig en første signing efter alt det lort vi har været igennem. Hvis så bare manden var god eller havde bevist noget. Men at samle en 32-årig dværgmålmandstaber op, der ikke har kunne spille sig på bundhold i flere klubber, og som piver og tuder når tingene går ham lidt imod, det er jo en kniv direkte i hjertet på Københavns selvforståelse.

    Nå, ja, og så har han selv stået på Faxetribunen.
    Der er et logisk valg for denne signing: Det kan KUN blive bedre herfra, Ståle sætter simpelthen baren så lavt at lige meget hvad der sker kun kan være mega optur. Eller, måske er næste signing Asbjørn Sennels, han har ligeledes landsholdserfaring, og kan sagtens hives tilbage på banen efter sølle 2 år efter karrierestop.

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg tænker kun én ting: gratis. Så er der flere midler at bruge til vigtigere positioner andre steder på banen.

    Det er et sats i og med at Andersens topniveau er rigtig højt, men hans bundniveau er også meget lavt. Lad os håbe at han finder sit topniveau frem, og Wiland så også finder sit.

    Vi har nu styrket målmandsposten og højre back, med minimums beløbene. Rygterne går på at Zanka 'kun' skal koste 4-5 mio. Det vil sige at der er rigeligt med midler til at købe nøglespillere ind på vigtigere positioner.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Fin signing! Jeg er sgu mere nervøs for om man kan få afskibbet nok spillere til at købe de markspillere man vil have... som ståle rigtigt siger kan jeg ikke forestille mig en klub der vil.betale mere end 5 mio for claudemir.... Hvis salgspris sidste år måske var 20 mio +... Jeg frygter vi kommer til at hænge på disse dyre ugidelige spillere... :( jeg ved ikke hvilken anden målmand folk havde set var god nok og ikke koster 10 mio +... Jeg kan ikke lige komme på nogen ? Larsen fra aab ? Han er ikke prøvet i europæisk regi endnu ? Og heller ikke presset der er i en storklub... argentineren monetti ? Ja det lyder eksotisk men manden kan ikke kommunikere med forsvaret hvilket er et kæmpe problem... den afrikanske sprællemand ? Han er 1,80 høj... nej tak.... i øvrigt eneste.minus ved stephan er at han "kun" er 1,88 :s

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg tænker kun én ting: gratis. Så er der flere midler at bruge til vigtigere positioner andre steder på banen.
    Har du hørt om det der løn?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg synes det er en fin signing.

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Har du hørt om det der løn?
    Den skulle han vel stadig have selvom vi havde brugt x antal milioner på ham......

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Den skulle han vel stadig have selvom vi havde brugt x antal milioner på ham......
    Ja?

    Hvor vil du hen med det?
    At bruge af lønbudgettet på en dårlig keeper, kan sgu ikke forsvares med, at man til gengæld ikke har brugt transferpenge.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Hvornår vågner jeg af dette mareridt.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stephan Andersen - nu i Brøndby
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 28.05.07, 19:23
  2. Stephan Andersen VIL til FCK...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 19:19
  3. Alt om Stephan Andersen
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 01:03
  4. Stephan Andersen....
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 01:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •