Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 88

Emner: Stephan Andersen til FCK

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Har du hørt om det der løn?
    Jep, men nu var det jo ikke muligt at få en gratis spiller + ikke at give ham løn. Lønnen kan vi aldrig komme udenom.

    Målmænd er generelt forholdvis dyre hvis ikke de ryger på fri transfer, og så er Andersen med sin erfaring en ok løsning transferfri.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    ... det er da bedre kun at betale lønpenge end både at skulle betale løn og transferpenge... i øvrigt vær du mere bekymret over de lønkroner claude, kris, og wiland hiver hver måned... det er penge ud i luften...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Den Hvide Tråd starter fint ud som Det Hvide Snit.

    Den signing er så hjerneløs at man ikke begriber det.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    ... det er da bedre kun at betale lønpenge end både at skulle betale løn og transferpenge...
    Ja, hvis man død og pine ville have SA. Men det er ikke et argument for at signe med ham.

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    i øvrigt vær du mere bekymret over de lønkroner claude, kris, og wiland hiver hver måned... det er penge ud i luften...
    Det er jo en helt anden diskussion, og det er stadig ikke et argument for at signe med en dårlig keeper.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Hvis man skal se lidt lyst på det, så er han da bedre end kihlsted var :-D
    Imod moderne stemningsdiktatur

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jannemaan Se meddelelser
    Er det der, vi er?? Al bøf-had set aside, så er han jo en kummerlig målmand.

    Det er ren Johnny Thomsen det her.

    Trist.
    Så er han heller ikke ringere, og så vidt jeg forstår det så bliver Willand, og skulle Willand blive skippet af sted vil jeg tro vi køber endnu en målmand. Til det formål er det vel et fornuftigt køb, trods alt hellere SA på mål end Busk.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    At han er eks biffer kan man vel komme over med tiden, men at han er en elendig målmand... Ja, den bliver sku lidt sværerer.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Come on, guys. Voksen Zac Efron er da hentet ind som reserve fordi Kim skal arbejde fuldtid som traener naeste saeson.

    Staale har jo ikke tabt sutten.... Vel..?

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    140

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Stephan Andersen er en transfer, som i mine øjne giver rigtig god mening.

    Vi har set i år, at trioen Wiland, Kim og Busk ikke fungerer. Busk er for urutineret og Kim er ved at trappe ned. FCK har tidligere haft succes med to stærke keepere til at kæmpe om 1. valg (JC/Wiland + Wiland/Kim).

    Det bliver Wiland som 1. keeper og Stephan som parat 2. keeper, hvis (når!) Wiland må stå over med en skade. Kim klar som 3. valg i samme rolle som Gall engang havde. Det har været klart længe at Busk skal udlejes næste sæson.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Tror vidst vi alle er enige om at denne transfersigning kunne vi godt have været foruden. Når dette er sagt, så synes jeg også, at vi skal kaste bolden til S. A., idet det jo nu må være op til ham at bevis, at han er vores tillid værd.
    Nu er manden jo signet, så alle de kommentarer med "nej tak" kan vi ikke rigtigt bruge.
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    108

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fulle Se meddelelser
    Stephan Andersen er en transfer, som i mine øjne giver rigtig god mening... (SNIP, SNIP).... Det bliver Wiland som 1. keeper og Stephan som parat 2. keeper, hvis (når!) Wiland må stå over med en skade.
    Wiland kan ikke længere være vores første målmand. Selvom han eventuelt skulle begynde at kunne gribe en bold igen, så kan vi ikke stille os tilfredse med en målmand der ikke kan spille med fødderne, og som ikke er i stand til at sætte spillet hurtigt i gang.

    Eneste håb - efter denne her total (rund)tossede start på det vigtigste transfervindue i mands minde - er at vi sælger Wiland og køber en ny førstemålmand. Så kan Stephan A gøre det han er bedst til...varme bænken.

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    - Når det gælder de to sidste, så bliver det en knivskarp konkurrence, og sådan skal det være. Johan har ikke haft sin bedste sæson, det ved han selv, og han trængte til at få et spark i røven, og det har han fået nu.
    Mere her:http://www.bold.dk/nyt/Staale-Wiland...spark-i-roeven

    -orb

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    jeg synes der er mange her inde der har tabt sutten. ja han hat været i brøndby so f. what?
    som don Ø himself sagde det er med brøndby som med bumser. det er noget man vokser fra! man gør dumme ting nør man er ung.

    jeg har stor tillid til ståle når det gælder transfers. samtidig synes jeg stephan har gjort det godt på små hold i store ligaer.

    manden skal som minimum have bennefit of the doubt. hvis det samtidig kan pisse de pis farvede af så velkommen herfra.
    written by Zeez

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg har håb og tiltro til at Wiland kan finde sit 2010/11-niveau frem igen - hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre?

    Hertil tror jeg på at skærpet konkurrence er det nødvendige redskab, og her kommer Stephan Andersen ind i billedet. Han er utvivlsomt bedre end Busk, der vil have godt at spilletid i en mindre klub, og sandsynligvis også bedre end Kim C, der nok er indstillet på at træde ind i trænerrollen i takt med at han træder ud af spillerrollen.

    Som det også er skrevet herinde, så har Stephan Andersen et højt topniveau og gode reflekser, hvilket man blandt andet så til EM sidste gang, og mere end dét tror jeg ikke man kan forvente sig af en reservemålmand i FC København. Indrømmet, hans BIF-fortid er lidt en torn i øjet, omend han ikke er den allerværste vestegnsprol around.

    Wiland: Første-keeper
    Stephan: Bruges i pokalen, til skadesaflastning og daglig konkurrence
    Kim C: Vores nye Benny Gall
    Busk: Udlejes en sæson eller to, og det vurderes herefter om talentet rækker

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Fedt nok, nu har vi fire målmænd der næsten er gode nok.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stephan Andersen - nu i Brøndby
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 28.05.07, 19:23
  2. Stephan Andersen VIL til FCK...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 19:19
  3. Alt om Stephan Andersen
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 01:03
  4. Stephan Andersen....
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 01:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •