Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 88

Emner: Stephan Andersen til FCK

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg forstår på ingen måde folk reaktioner herinde....

    Jeg synes det er den BEDSTE signing vi kunne få for pengene. Tvivler på vi kan få en bedre målmand lige nu, ja jeg ville da også hellere have haft lindegaard hvis det er. Men når man tænker på hvad der er muligt, så er SA en kanon signing, han var transferfri, man kan udleje Busk og konkurrencen mellem willand og SA gør dem begge bedre. Som ståle selv siger i artiklen, Willand var bedst da Jesper C var hos os.

    Tænk på at vi nu stadig har hele vores transfersum til at forstærke os med :)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Nu er problemet bare Chahboun, at vi har 2 målmænd som er piv ringe.
    Det skal nok koste en 9-15 point den kommende sæson, med en af de to på kassen.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg forstår udmærket dem der mener, at baseret på hans klubhistorik, så er det en rigtig god signing - hvis man frakobler den primitive hjerne der lige nu udelukket råber, at manden skal skride tilbage hvor han kom fra.
    Men helt ærligt, så husker jeg ham ikke som en særlig god keeper. Jeg er sikker på, at vi sagtens kunne have fået noget bedre for pengene, men jeg tror også man skal huske på, at det nok er tiltænkt at Busk skal erstatte ham indenfor en årrække.

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Skal han have nr. 32....

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Skal han have nr. 32....
    Han skal i hvert fald ikke kaldes Andersen, men sit nummer.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Og så lige Randrup på højre back og så er vi ellers klar til sæsonstart!

    Han har vel endnu ikke haft et udenlandsophold, som han kunne se tilbage på med stor glæde. Vi har hentet en god blanding af sæbehandske og dropmaskine.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Brylle Se meddelelser
    Og så lige Randrup på højre back og så er vi ellers klar til sæsonstart!

    Han har vel endnu ikke haft et udenlandsophold, som han kunne se tilbage på med stor glæde. Vi har hentet en god blanding af sæbehandske og dropmaskine.
    Og måske Ståle tager en tur til Rosenborg og laver vinduets scoop og henter Mike Jensen....


  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    33

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Skandale!! Aldrig i mit liv har jeg været så skuffet over et indkøb, og nu kan vi ikke engang give CV skylden... Jeg græder, og kommer aldrig til at heppe på Stephan Andersen... lorte dag

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg tror nærmere vi får SA på bænken og willand vågner op... Så kan busk overtage alt når han bliver voksen...win win win...

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #55
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg mener sgu kritikken er lidt i overkanten, og tonen noget skinger. Nøgternt set har vi hentet en udmærket dansk keeper til konkurrencen. Han har nogle deciderede gode præstationer med sig fra landsholdet, og erfaring fra større ligaer end superligaen. Han vinder nok aldrig mit hjerte, men det er heller ikke derfor han er i klubben.

    Han har kostet 0 kroner - Det er altså billigt! Måske 5 mil i sign-on. Det giver flere penge til resten af indkøbene, af hvilke der er mange. Vi mangler i omegnen af 7-8 nye spillere. Skal de være af ordentlig kvalitet, så kræver det altså at man er snu. Ellers lader det sig ikke gøre økonomisk. Fejlen ligger stadig hos CV, der med så mange fejlskud har gjort vores behov for nye spillere så presserende, at vi nu må gå lidt på kompromis med de sarte følelser...

    To stærke til midterforsvaret, et par på kanten, og en forstærkning i angrebet - Det hele koster jo. Glæder mig til resten af vinduet - Ståle ved hvad han gør.
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg håber at vi får superligaen's bedste målmand, om det er SA eller Wiland - Det kunne ikke rage mig mindre, bare han kan tag med hænder, sparke til en fodbold og redde nogen bolde, så er jeg fløjtende ligeglad med om han har spillet i brøndby, stået og råbt HADER FCK eller går til rollespil i sin fritid. Bare han gør sit job og sørger for der ikke går mål ind.. så er det en fin signing, lad nu liiiiige manden vise sit værd inden vi kaster med lort efter ham..

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Er i princippet rimelig kold overfor hvor han har spillet før, men jeg husker dog SA som en ret konstant "leverandør" i målgivende fejl, hvorfor jeg er lidt loren ved denne signing.
    Håber dog, at min bekymring bliver gjort til skamme på samme måde som min mangelnde tillid til holdets chancer i den seneste kamp i Herning.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    OK landskamp af SA. Har et usikkert indgreb i starten, men det er opløftende hvor god han er med fødderne. Han kommer til at ligne Xavi sammenlignet med Wiland.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Og hvis nogen ikke skulle have set det, så har SA fået trøje nummer 1, og Kim Christensen har fået nummer 41.
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Og hvis nogen ikke skulle have set det, så har SA fået trøje nummer 1, og Kim Christensen har fået nummer 41.
    Sådan måtte det jo gå. Wiland har før takket nej til at få nr 1. Da Jesper forlod os og Kim kom ind, fik Kim jo det nummer fordi Johan ikke ville. Nu er Kim så mere eller mindre faset over i en Benny Gall -ish rolle, og Busk spillede sig ikke ligefrem på holdet med sin indsats mod FCM - og der er ofte snak om at forsøge sig med en udlejning af ham. I den situation ville det ikke give mening andet end at give Bøphan nr. 1.

    Når det så er sagt... For helvede altså! Det var og er en lortesigning. Det er malurten i det ellers flotte transfer-bæger. Håret i suppen. Den ømme tå. Find selv på flere. Jeg hader at se ham i vores klub, og jeg hader at han potentielt skal være sidste skanse. Jeg hader at han skal have nr 1. Uden ellers at være über romantisk omkring trøjenumre, så er nr 1 og nummer 10 altså lidt specielle. Og ligeså fortjent det er, at Nico får nummer 10, ligeså latterligt er det altså at S.A. skal have nr 1.

    Det er min ydmyge mening - den er alene bygget på håbløs romantik og antipati mod manden. Så alle jer kolde saglige typer, kan bare slå jer løs + synes det er åndsvagt at hænge sig i.

    Jeg personligt, lader følelserne råde og hader det for fuld skrue. Øv altså.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stephan Andersen - nu i Brøndby
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 28.05.07, 19:23
  2. Stephan Andersen VIL til FCK...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 19:19
  3. Alt om Stephan Andersen
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 01:03
  4. Stephan Andersen....
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 01:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •