Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 88

Emner: Stephan Andersen til FCK

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Stephan Andersen har fået en uheldig start på sin FCK karriere. Dårlige indgreb og senest en vaskeægte "sæbehånd", der kostede et mål mod FCN. Forventeligt, vil nogen sige - inklusiv mig selv. Manden er usikker og den brist tror jeg ikke kan trænes væk. Stephan Andersen kan sikkert både gribe og bokse til en bold. Mon ikke roden til hans elendighed skal findes her - allerbedst udtrykt af ham selv:

    "Der kommer et indlæg, som jeg beslutter mig for at gribe. I sidste øjeblik ombestemmer jeg mig så og vil bokse i stedet for, men jeg kommer for langt ind under bolden og får slået den forkerte vej, sagde den uheldige målmand".

    Denne transfer er mere mystisk end flere af CV's mærkelige indkøb.
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jannemaan Se meddelelser
    Stephan Andersen har fået en uheldig start på sin FCK karriere. Dårlige indgreb og senest en vaskeægte "sæbehånd", der kostede et mål mod FCN. Forventeligt, vil nogen sige - inklusiv mig selv. Manden er usikker og den brist tror jeg ikke kan trænes væk. Stephan Andersen kan sikkert både gribe og bokse til en bold. Mon ikke roden til hans elendighed skal findes her - allerbedst udtrykt af ham selv:

    "Der kommer et indlæg, som jeg beslutter mig for at gribe. I sidste øjeblik ombestemmer jeg mig så og vil bokse i stedet for, men jeg kommer for langt ind under bolden og får slået den forkerte vej, sagde den uheldige målmand".

    Denne transfer er mere mystisk end flere af CV's mærkelige indkøb.
    Arghh is på kammerat. Du må være ramt af hedeslag som størstedel af befolkningen ;-)

    Det gav da vanvittig god mening at signe en moderne keeper der var fri på markedet. Inde omkring det danske landshold (ikke at det skal være et parameter, men vi er trods alt en dansk klub), og så skulle vi med vold og magt have en ny én, eller have forlænget med TK, da Wiland simpelthen ikke er dygtig nok længere, desværre.

    En klub som vores, skal simpelthen have en boldspillende målmand, da Ståle ønsker at vores bageste kæde skal stå højt. Sweeper-keepere hænger simpelthen ikke på træerne, og kan ikke købes for den slags penge vores klub har til rådighed. Så Stephan indkøbet kan jeg fra et fodbold-fagligt perspektiv sagtens forstå at han har foretaget.


  4. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Arghh is på kammerat. Du må være ramt af hedeslag som størstedel af befolkningen ;-)

    Det gav da vanvittig god mening at signe en moderne keeper der var fri på markedet. Inde omkring det danske landshold (ikke at det skal være et parameter, men vi er trods alt en dansk klub), og så skulle vi med vold og magt have en ny én, eller have forlænget med TK, da Wiland simpelthen ikke er dygtig nok længere, desværre.

    En klub som vores, skal simpelthen have en boldspillende målmand, da Ståle ønsker at vores bageste kæde skal stå højt. Sweeper-keepere hænger simpelthen ikke på træerne, og kan ikke købes for den slags penge vores klub har til rådighed. Så Stephan indkøbet kan jeg fra et fodbold-fagligt perspektiv sagtens forstå at han har foretaget.
    Du kan skrive "simpelthen" lige så mange gange, du vil - jeg kan ikke få øje på den "vanvittige gode mening" i at signe en keeper, der ikke har imponeret synderligt i karrieren :o)

    Den danske vinkel giver jeg ikke noget for.

    Jeg er på det rene med at Stephan Andersen kan et og andet med fødderne - men det er hans generelle usikkerhed, der burde afskrive ham fra en plads på FCK.

    Han har et notorisk ry for at være dårlig med hænderne. Ind til videre har han leveret helt - ja, forventeligt.
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Han er ingen Neuer - men det er sgu da ikke så skidt. Han er god på stregen, god reaktionsevne, rimelig på indlæg i feltet, god på fødderne og hurtigt ude og lukke vinkler af ...

    https://www.youtube.com/watch?v=WFFBbNiNGCg

    Sammenlignet med Wiland er det vel primært på følgende to områder at de adskiller sig fra hinanden:
    Wiland er bedre 1 mod 1 - og Stephan Andersen er MEGET bedre på fødderne.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    ... hold nu op med alt det hate... og støt forhelvede vores keeper! Skriv om et 1/2 år igen hvis situationen er den samme og SA har kostet os flere mål og point tab... ellers indtil da... støt dit hold (dvs. ALLE spillere i truppen) og hold negativiteten i ave... Gem buuh råbene til BØF eller andet godt!


  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Gem buuh råbene til BØF
    Den lader vi lige stå...

    Du kan godt se ironien ikke?


  10. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    Han er ingen Neuer - men det er sgu da ikke så skidt. Han er god på stregen, god reaktionsevne, rimelig på indlæg i feltet, god på fødderne og hurtigt ude og lukke vinkler af ...

    https://www.youtube.com/watch?v=WFFBbNiNGCg

    Sammenlignet med Wiland er det vel primært på følgende to områder at de adskiller sig fra hinanden:
    Wiland er bedre 1 mod 1 - og Stephan Andersen er MEGET bedre på fødderne.
    Der er bare en ting mere, som Stephan altid har været dygtig til og meget stabil omkring:

    http://www.youtube.com/watch?v=7SLtl5MQZRU&feature

    http://www.youtube.com/watch?v=P0S1OvhRnzM&feature

    http://www.youtube.com/watch?v=uX6cjB81cVI&feature

    http://www.youtube.com/watch?v=5YZT4MmgBcg&feature

    http://www.youtube.com/watch?v=n2nE6xl4Ts0&feature

    Droppet. Stephan er og har alle dage været god for håbløse fejl. Mange af dem i vigtige kampe, hvor koncentration må formodes at være i top.

    Skal man hente en bøf skal den fandeme være over gennemsnittet god. Det er Stephan ikke! Klart at Wilands niveau er dalet, men af alle målmænd i hele verden kunne man nok have fundet en med mindre uheldig tendens i denne retning. Det er ren Kihlstedt og Rabóczki denne sæson.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar


  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Arghh is på kammerat. Du må være ramt af hedeslag som størstedel af befolkningen ;-)

    Det gav da vanvittig god mening at signe en moderne keeper der var fri på markedet. Inde omkring det danske landshold (ikke at det skal være et parameter, men vi er trods alt en dansk klub), og så skulle vi med vold og magt have en ny én, eller have forlænget med TK, da Wiland simpelthen ikke er dygtig nok længere, desværre.

    En klub som vores, skal simpelthen have en boldspillende målmand, da Ståle ønsker at vores bageste kæde skal stå højt. Sweeper-keepere hænger simpelthen ikke på træerne, og kan ikke købes for den slags penge vores klub har til rådighed. Så Stephan indkøbet kan jeg fra et fodbold-fagligt perspektiv sagtens forstå at han har foretaget.
    Sidst jeg tjekkede var der 11 spillere på et fodboldhold, hvoraf ti af dem ikke må ikke tage med hænder. Den sidste må. Derfor ville det være smart at denne sidste mand så var en, der magtede netop det - at tage med hænder. Ellers kan vi jo sætte Mussis derind - han kan vel hurtigt lære at bokse ligeså skævt som Den Unævnelige, og man må formode, at han er endnu bedre med fødderne end dette sweeperkeeperorakel, vi åbenbart har hentet.

    Nu har han lavet to kæmpedrop i to kampe - i den første var han så bare heldig at dommeren var virkelig ringe og gav ham frispark.

    Fair nok, at Wiland måske ikke længere er god nok. Men der er bare ikke nogen grund til at hente en mand, der laver SÅ mange fejl, og som så oven i købet har en fortid, der jo i den grad generer store dele af klubbens fans. Der må sgu være andre muligheder derude. Og ellers må Kim C. sgu ind. Han var solid det halve år, han fik, da Wiland var skadet. Den her gøgler holder ik.
    Sidst redigeret af Tommo : 27.07.14 kl. 22:45
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    At han laver fejl var også noget man har set tidligere tidligere, så det kommer ærlig talt ikke bag på mig, da det er en af de ting som jeg husker om ham. Men vi skal også tage det roligt og give manden mere end to kampe hvis han skal vurderes objektivt.
    Jeg nærer ingen sympati for SA og jeg så helst man havde anskaffet sig en anden, men skal han vurderes objektivt, så er det rimelig tidligt at kalde ham en fiasko efter to kampe.
    Derudover så mener jeg også at Wiland generelt er en bedre målmand end SA er, men SA er bare bedre med fødderne og det bliver åbenbart vægtet højest. Det skal dog også siges, at jeg ikke har set så fantastisk mange kampe med SA, så det kan også godt være en for hurtig konklusion.

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg havde ellers bestemt mig for så vidt muligt, i larmende stilhed at ignorere ham. Men! Jeg havde glemt at tage hans sæbehandsker med i ligningen. De gør det altså meget svært at holde fokus fra ham. Han ER bare ikke god nok. Glemt er så for et øjeblik hans udtalelser om hvilken klub han der er "hans". Sæbehandsken er legendarisk, og absolut ikke ønskværdig i Parken. Uanset at vores tidligere førstemålmand, har mistet nivueaet.

    Og når man så oven i købet skal høre nogle af sine "medfans" råbe "ANDERSEN" ved navneopråbet - ja så krummer tæerne altså helt derom hvor det gør rigtigt nas. Hvad skal det til for? Er det virkelig risikoen for at miste en smule point lige nu og her, der betyder så meget? I det store billede, synes jeg ikke det betyder en skid. Jeg har selv været med i 20 år, og jeg regner med at være her om endnu 20 år, og i dét perspektiv er muligheden for at bøphan måske ikke lige føler sig varmt taget imod i et par kampe og følgeligt agerer (endnu mere) nervøst, fuldstændigt ligegyldig. Holdt op imod at klubben på lang (og kort - ind med Kim!) sigt, er meget bedre tjent uden ham. Og véd at vi ved det.

    Han skulle aldrig have været her, og hans lortespil og nogle folks lemming-agtige klappen, gør det sværere og sværere at være ligeglad - eller bare se sådan ud.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg havde også håbet på en yngre og mere talentfuld målmand men nu har vi fået en dansk landsholdkeeper og lad os give ham en halv sæson til at vise sit værd... hvis spilley flyder kan hans "offensove" stil vise sig at blive en gevinst... det er jeg sikker på... i øvrigt...Zanka er gud... fuck hvor har jeg savnet noget højde og hurtighed de sidste par sæsoner i forsvaret... beklager topic change...

  15. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Fin research. Men prøv at gøre det samme på fx Johan Wiland, Kim Christensen eller Jesper Kristiansen.
    Stephan Andersen er landsholdsklasse (naturligvis DK landsholdsklasse) og jeg synes det er en fin signing.
    Han skal nok vise sig yderst brugbar. Og lad os vurdere ham efter en sæson.
    For min skyld må han gerne droppe i ny og næ (det gør alle målmænd). Men lad os håbe at det ikke bliver kampafgørende :)

  16. #73
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Nu har han lavet to kæmpedrop i to kampe - i den første var han så bare heldig at dommeren var virkelig ringe og gav ham frispark.

    Det er altså en Brøndby sandhed, at han droppede i Silkeborgkampen. Hvis man gennemser episoden GRUNDDIGT igen, vil man opdage at Silkeborgspilleren har et fast greb om Stephans højre håndled og river ned i Stephans arm, da han header til bolden. Jeg vil faktisk sige, at dommeren dømte helt fantastisk, da det er yderst svært at se denne overtrædelse, selv i langsom gengivelse.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    496

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Det er altså en Brøndby sandhed, at han droppede i Silkeborgkampen. Hvis man gennemser episoden GRUNDDIGT igen, vil man opdage at Silkeborgspilleren har et fast greb om Stephans højre håndled og river ned i Stephans arm, da han header til bolden. Jeg vil faktisk sige, at dommeren dømte helt fantastisk, da det er yderst svært at se denne overtrædelse, selv i langsom gengivelse.
    Jeg er enig med dig i at der er frispark - men jeg ville dog forvente, at han som minimum gjorde et forsøg på at vride sig fri af den arm der holder ham - 9 ud af 10 gange ser dommeren den jo ikke.
    Og så stod han iøvrigt en skidt kamp - selv fraset den episode. Flere usikre indgreb og hans højt besungne spil med fødderne var jo også elendigt med en clearing i ryggen på en Silkeborgspiller og et udspark direkte udover sidelinien, Wiland-style.
    Stephan har været lort længe. Han er lort nu. Og jeg har meget svært ved at se, hvorfor han ikke skulle være lort i den nærmeste fremtid. En fremtid hvori FCK forhåbentlig kun spiller en meget begrænset rolle.
    I don't know what he was doing wearing white boots - a centre-back in white boots is a disgrace! Certainly it was in my playing days.
    But he can carry on wearing them if he scores goals like that.
    Spurs's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Med diskussionen in denne tråd er det sjovt at bladre tilbage til denne: http://sidelinien.dk/forums/showthre...ephan+andersen - hvor rigtig, rigtig mange begræder at vi ikke købte ham før Brøndby gjorde.....
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stephan Andersen - nu i Brøndby
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 28.05.07, 19:23
  2. Stephan Andersen VIL til FCK...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 19:19
  3. Alt om Stephan Andersen
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 01:03
  4. Stephan Andersen....
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 01:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •